Інтегрований кейс-урок «Які ми – люди? Читання оповідання В.О.Сухомлинського «Бо я - людина»

Про матеріал
Кейс-урок зінтегровано із п'яти предметів: українська мова та література, математика, інформатика та природознавство згідно програми НУШ до підручника Г.С. Остапенко, О.В. Волощенко, О.П. Козак "Українська мова та читання", 2021 року. Актуальна форма проведення уроку із використанням різноманітних сучасних методів, таких, як кубування, передбачення, асоціативний кущ, павутинка і інших.
Перегляд файлу

Інтегрований кейс – урок  «Які ми – люди? Читання оповідання В.О.Сухомлинського «Бо я - людина»

 

Розділ

 

 

 

 

 

Науки, природа та людина

Рівень (клас )

4

Тема

Милосердя, ґречності, шляхетності, підтримки

Мета

Дізнатися корисну та практичну інформацію про людяність, добро, чуйність

Тривалість

90 хв

 

Яку інформацію я тут здобуду?

  •      За якими вчинками можна розгледіти добре серце?
  •      Що це значить «Школа під блакитним небом»?
  •      Чим відрізняються школи сучасні від тих шкіл, у яких навчалися батьки?
  •      Як  треба ставитися до тварин, яких приручили?
  •      Яким чином допомогти дітям з особливими потребами?

 

Матеріали кейсу

Вступ

Про що розповість кардіограма? Особливості та переваги ЕКГ — Здоров-Инфо(Включаю звукозапис стуку серця)

 

 

 

 

 

  •          Що це стукає?
  •          Що це нагадує?
  •          На що це схоже?
  •          Яке це серце?
  •          Щоб відповісти на ці запитання, ми візьмемо із собою це серце на урок.
  •          Покажіть мені, будь ласка, де у вас знаходиться серце?

  •           
  •           
  •           
  •           
  •           

ФОТОСУШКА (розглядаємо світлини шкіл, у яких навчалися батьки дітей класу).

 

Хвилинка каліграфії: добро, чуйність.

Зоровий диктант: розмовляти, читати, посміхатися, годує (кошенятко), саджає.

Вправа «Асоціативний кущ».  Доберіть до слова добро  асоціації.

Розглядаємо виставку книг В.О.Сухомлинського.

Звертаємо увагу на виставку малюнків соняшники «добрих справ».

Аудіокнига «Покинуте кошеня».

Покинуте кошеня

 

C:\Users\BIBLIO\Downloads\LdCbOV_qrcode (1).png Щоб прослухати казку, відскануй QR-код.

Вправа «Передбачення». Як ви вважаєте, чим закінчиться розповідь?

  •          Яке проблемне питання ставить автор? Яка ідея цього твору?

Читаємо «Павутинкою».

  •          Які відчуття  викликав у вас цей твір?  Дайте відповідь за допомогою кубиків «Лего» (червоний – радість, жовтий – байдужість, зелений - піклування).

 

Переглядаємо відео Святослава Вакарчука.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За допомогою ґаджетів переходимо за QR-кодом і дивимося відео про родину із Харкова.

C:\Users\User\Downloads\websiteplanet-qr (1).jpeg

  •          Які риси характеру у цієї родини?

Розглядаємо фрагменти з  відео про воїнів і тварин, яких вони приручили.

  

Фізкультхвилинка «Руханка на природі»: https://www.youtube.com/watch?v=pBl0dSe_IqA

Робота з підручником. Ознайомлюємося очима із твором «Бо я - людина». Давайте прочитаємо заголовок оповідання. Про що свідчить назва твору? (Гадаємо, що про людяність та добро). Читання твору методом «Небо - Земля».

 

Битий шлях    на узбіччі дороги (рідко)

Крекчучи     мандрівники

Подорожні     широка,уторована дорога

Обабіч     напружено вигукуючи.

Яка із трьох груп справиться спритніше?

 Метод – театралізація оповідання «Бо я -людина».

Обговорення побаченого:

  •      Хто йшов битим шляхом?
  •      Чому й через що спіткнувся батько?
  •      Що трапилося наступного дня ?
  •      Чи спіткнувся батько третього дня?
  •      Чому?
  •      Кого зустріли батько й син?
  •      Які слова є головною думкою оповідання?

Метод «Незакінчене речення». Я читаю початок речення, а діти віднаходять у тексті його завершення і читають продовження.

Самостійна робота. За QR-кодом дивимося мультик «Каструлька Анатоля».

C:\Users\User\Downloads\websiteplanet-qr (2).jpeg

Перед початком роботи ставлю проблемне запитання: «Що авторка приховала за образом Анатоля?» Обговорення переглянутого по одному представнику від групи. (За образом Анатоля авторка хотіла показати людей із особливими потребами).

  •           
  •           
  •                 На силуеті людини написати про що  дізнався, над чим замислився, що зрозумів? (Зачитуємо написане).

Розмальовки людини, Страница:1.

Працюємо з  розфарбовками  про чуйне і турботливе ставлення до тварин.

зошит 60 аркушів ціна у лінійку картон ціна купити в асортименті тетрадь 60  листов линия картон 959062 Ціна (цена) 15.10грн. | придбати купити (купить)  зошит 60 аркушів ціна у лінійку картон ціна  

       Додому:

Написати есе на тему: «Чи всі люди однакові?»         або «Чим люди можуть відрізнятися один від одного?»

 

 

 

 

Роздаю дітям сертифікати «доброти».

Сертифікат доброти для дівчаток та хлопчиків - безкоштовно для друку на  EDUC.com.ua

docx
Додано
6 серпня
Переглядів
138
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку