Інтегрований кейс – урок «Які ми – люди? Читання оповідання В.О.Сухомлинського «Бо я - людина»
Розділ |
|
Науки, природа та людина |
Рівень (клас ) |
4 |
|
Тема |
Милосердя, ґречності, шляхетності, підтримки |
|
Мета |
Дізнатися корисну та практичну інформацію про людяність, добро, чуйність |
|
Тривалість |
90 хв |
Яку інформацію я тут здобуду?
Матеріали кейсу
Вступ
(Включаю звукозапис стуку серця)
ФОТОСУШКА (розглядаємо світлини шкіл, у яких навчалися батьки дітей класу).
Хвилинка каліграфії: добро, чуйність.
Зоровий диктант: розмовляти, читати, посміхатися, годує (кошенятко), саджає.
Вправа «Асоціативний кущ». Доберіть до слова добро асоціації.
Розглядаємо виставку книг В.О.Сухомлинського.
Звертаємо увагу на виставку малюнків соняшники «добрих справ».
Аудіокнига «Покинуте кошеня».
Щоб прослухати казку, відскануй QR-код.
Вправа «Передбачення». Як ви вважаєте, чим закінчиться розповідь?
Читаємо «Павутинкою».
Переглядаємо відео Святослава Вакарчука.
За допомогою ґаджетів переходимо за QR-кодом і дивимося відео про родину із Харкова.
Розглядаємо фрагменти з відео про воїнів і тварин, яких вони приручили.
Фізкультхвилинка «Руханка на природі»: https://www.youtube.com/watch?v=pBl0dSe_IqA
Робота з підручником. Ознайомлюємося очима із твором «Бо я - людина». Давайте прочитаємо заголовок оповідання. Про що свідчить назва твору? (Гадаємо, що про людяність та добро). Читання твору методом «Небо - Земля».
Битий шлях на узбіччі дороги (рідко)
Крекчучи мандрівники
Подорожні широка,уторована дорога
Обабіч напружено вигукуючи.
Яка із трьох груп справиться спритніше?
Метод – театралізація оповідання «Бо я -людина».
Обговорення побаченого:
Метод «Незакінчене речення». Я читаю початок речення, а діти віднаходять у тексті його завершення і читають продовження.
Самостійна робота. За QR-кодом дивимося мультик «Каструлька Анатоля».
Перед початком роботи ставлю проблемне запитання: «Що авторка приховала за образом Анатоля?» Обговорення переглянутого по одному представнику від групи. (За образом Анатоля авторка хотіла показати людей із особливими потребами).
Працюємо з розфарбовками про чуйне і турботливе ставлення до тварин.
Додому:
Написати есе на тему: «Чи всі люди однакові?» або «Чим люди можуть відрізнятися один від одного?»
Роздаю дітям сертифікати «доброти».