Інтегрований курс мистецтво

Про матеріал
Календарно-тематичне планування інтегрований курс «Мистецтво» до підручника Л. Масол, О. Гайдамака, О. Колотило
Перегляд файлу

Інтегрований курс «Мистецтво» до підручника Л. Масол, О. Гайдамака, О. Колотило

№ п/п

Дата

Зміст уроку

Очікувані результати

І семестр

Пори  року в мистецтві

1

 

Прощавай, веселе літечко! Ноти. Правила співу.

Слухання: К.Меладзе « Квітка душа» у виконанні Н. Матвієнко і                    С. Шурінса.

 Виконання: поспівка, О.Янушкевич, М. Ясакова «Де поділось літечко?»(с.4-5)

дотримується правил співу (постава, дихання, інтонація)[2 МИО 3.1];

орієнтується в поняттях музичної грамоти (нота, нотний стан, звук, тривалості (ціла, половинна, чверть, восьма), метр, розмір), має уявлення про запис нотного тексту); [2 МИО 2.2]

співає вокальні вправи, дитячі пісні (зокрема музичний фольклор) у відповідному настрої, характері, темпі, динаміці; [2 МИО 1.1];

 

2

 

Прощавай, веселе літечко! Організація робочого місця. Живопис. Пейзаж. Утворення похідних кольорів. Створення пейзажу « Яскраві спогади про літо» (акварель. гуаш) (с.6-7)

проявляє інтерес до творів мистецтва та мистецької діяльності; [2 МИО 3.3];

виконує прості живописні, графічні, декоративні, пластичні композиції

[2МИО1.1];

складає та розташовує на площині (в просторі) окремі елементи зображень (форм) в просту композицію (графічну, живописну, декоративну, обємну, просторову)[2 МИО 1.2];

використовує всю площину аркуша

[2МИО 1.1];

використовує  основні, похідні, ахроматичні, теплі й холодні кольори; утворює відтінки кольорів[2 МИО 1.2];

експериментує з кольорами, лініями, формами тощо [2 МИО 1.2];

користується художніми та природними матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо[2 МИО 1.2];

3

 

Звуки та кольори природи. Нотна грамота. Скрипковий ключ. Слухання: В.Косенко «Пасторальна» Д.Саррі «Пастораль». Порівняння творів. Виконання: «Пішли діти в поле» (українська народна пісня) ( с. 8-9).

орієнтується в поняттях музичної грамоти (нота, нотний стан, звук, тривалості (ціла, половинна, чверть, восьма), метр, розмір), має уявлення про запис нотного тексту) [2 МИО 2.2]

дотримується правил співу (постава, дихання, інтонація)[2 МИО 3.1];

співає вокальні вправи, дитячі пісні (зокрема музичний фольклор) у відповідному настрої, характері, темпі, динаміці [2 МИО 1.1];  

виконує пісні «у ролях», відтворюючи образ мімікою, пластикою, виразним інтонуванням; добирає реквізит

[2 МИО 1.1]; [2 МИО 1.2]; [2 МИО 2.1];

4

 

Звуки та кольори природи. Лінія горизонту. Утворення на палітрі різних відтінків осінніх кольорів. Малювання композиції «Осіння чудо-дерево». (матеріали на вибір) (с.10-11)

експериментує з кольорами, лініями, формами тощо [2 МИО 1.2];

користується художніми та природними матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо[2 МИО 1.2];

складає та розташовує на площині (в просторі) окремі елементи зображень (форм) в просту композицію (графічну, живописну, декоративну, обємну, просторову) [2 МИО 1.2]

5

 

Основні перетворення. Програмна музика, музичний цикл. Слухання: А. Вівальді «Осінь» із циклу «Пори року».                               П. Чайковський  «Осіння пісня»             («Жовтень») із циклу 12 п’єс «Пори року».

Виконання: створення за допомогою музичних інструментів циклу музичних «картин» осені. (с.12-13).

сприймає твір мистецтва та висловлює враження, добираючи із запропонованих слова, які співзвучні особистим емоціям[2 МИО 2.1];

визначає темп (повільно, помірно, швидко); регістр (високий, середній, низький), динаміку (гучно, тихо), тембр (звучання хору та оркестру, окремих музичних інструментів (сопілка, бубон, барабан, скрипка, бандура, фортепіано тощо)), характеризує мелодію [2 МИО 2.2];

6

 

Осінні перетворення. Колорит. Художня техніка монотипія. Створення композиції «Осінні квіти» в теплому або холодному колориті в техніці монотипія (акварель, гуаш) (14-15).

складає та розташовує на площині (в просторі) окремі елементи зображень (форм) в просту композицію (графічну, живописну, декоративну, обємну, просторову) [2 МИО 1.2];

відповідно задуму, обирає формат (вертикальний, горизонтальний) композиції;

використовує всю площину аркуша [2МИО 1.1];

використовує  основні, похідні, ахроматичні, теплі й холодні кольори; утворює відтінки кольорів [2 МИО 1.2];

експериментує з кольорами, лініями, формами тощо [2 МИО 1.2];

користується художніми та природними матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1.2];

7

 

Хмаринки-чарівниці, невтомні мандрівниці. Музичний пейзаж. Звуки різної тривалості, записування їх нотами.

Слухання: М. Чембержі «Хмаринка», Р. Шуман «Порив». Виконання: Н. Антоник, Н. Двойкіна «Хмаринки» (с.16-17).

орієнтується в поняттях музичної грамоти (нота, нотний стан, звук, тривалості (ціла, половинна, чверть, восьма), метр, розмір), має уявлення про запис нотного тексту) [2 МИО 2.2];

 

8

 

Хмаринки-чарівниці, невтомні мандрівниці. Настрій картини. Порівняння колориту в пейзажах. Створення композиції «Хмаринки – мандрівниці» (гуаш). (с.18.19).

проявляє інтерес до творів мистецтва та мистецької діяльності [2 МИО 3.3];

виконує прості живописні, графічні, декоративні, пластичні композиції [2МИО1.1];

сприймає твір мистецтва та висловлює враження, добираючи із запропонованих слова, які співзвучні особистим емоціям [2 МИО 2.1];

виявляє твори мистецтва, що змінюють або передають його/її настрій [2 МИО 3.4].

9

 

Ритми осіннього дощу. Настрій у музичному творі. Штрихи і пауза в музиці.

Перегляд : мультфільм «Капітошка» (фрагменти). Слухання : В. Косенко «Дощик».

Виконання : А. Мігай, Н. Кулик «Дощик», ритмічні композиції «Танок осіннього дощу» (с.20-21).

сприймає твір мистецтва та висловлює враження, добираючи із запропонованих слова, які співзвучні особистим емоціям[2 МИО 2.1];

визначає темп (повільно, помірно, швидко); регістр (високий, середній, низький), динаміку (гучно, тихо), тембр (звучання хору та оркестру, окремих музичних інструментів (сопілка, бубон, барабан, скрипка, бандура, фортепіано тощо)), характеризує мелодію [2 МИО 2.2];

10

 

Ритми осіннього дощу. Графіка. Рух на картині. Штрих .

Слухання: Е. Морріконе «Плач , вітре». Малювання гриба під дощем у вітряний день (кольорові олівці) (с.22-23).

складає та розташовує на площині (в просторі) окремі елементи зображень (форм) в просту композицію (графічну, живописну, декоративну, обємну, просторову) [2 МИО 1.2];

користується художніми та природними матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1.2];

11

 

Про що розповів натюрморт. Балет. Слухання: К. Хачатурян балет «Цибулино» (фрагменти). Перегляд: мультфільм «Цибулино» (фрагмент). Гра «Оживи картину».

Виконання: «Ходить гарбуз по городу» (укр. народна пісня) (с.24-25)

сприймає твір мистецтва та висловлює враження, добираючи із запропонованих слова, які співзвучні особистим емоціям[2 МИО 2.1];

визначає темп (повільно, помірно, швидко); регістр (високий, середній, низький), динаміку (гучно, тихо), тембр (звучання хору та оркестру, окремих музичних інструментів (сопілка, бубон, барабан, скрипка, бандура, фортепіано тощо)), характеризує мелодію [2 МИО 2.2];

12

 

Про що розповів натюрморт. Натюрморт. Композиційний центр. Гра «Оживи картину». Малювання натюрморту з кавуна та фруктів (акварель, сіль) (с.26-27).

виконує прості живописні, графічні, декоративні, пластичні композиції [2МИО1.1];

складає та розташовує на площині (в просторі) окремі елементи зображень (форм) в просту композицію (графічну, живописну, декоративну, обємну, просторову) [2 МИО 1.2];

відповідно задуму, обирає формат (вертикальний, горизонтальний) композиції;

використовує всю площину аркуша

[2МИО 1.1];

13

 

Про що розповів натюрморт. Календарно обрядові пісні. Слухання: «Женчичок-бренчичок» (в обробці М. Леонтовича),               М. Мусоргський гопак з опери «Сорочинський ярмарок».

Виконання : «Ходить гарбуз по городу» (укр. народна пісня), проплескування ритму гопака (с.25)

сприймає твір мистецтва та висловлює враження, добираючи із запропонованих слова, які співзвучні особистим емоціям[2 МИО 2.1];

визначає темп (повільно, помірно, швидко); регістр (високий, середній, низький), динаміку (гучно, тихо), тембр (звучання хору та оркестру, окремих музичних інструментів (сопілка, бубон, барабан, скрипка, бандура, фортепіано тощо)), характеризує мелодію [2 МИО 2.2];

14

 

Про що розповів натюрморт. Правила роботи з пластиліном. Ліплення овочів. Створення колективного натюрморту. (Пластилін. Солоне тісто) (с.27)

дотримується правил техніки безпеки

[2МИО1.1];

бере участь у прикрашенні середовища, в якому живе і навчається;

виконує нескладні ролі, етюди-наслідування [2 МИО 1.3];

користується художніми та природними матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1.2];

15

 

Троїсті музики. Народні музичні інструменти. Ансамбль. Слухання: Л. Колодуб «Троїсті музики». Виконання: А. Філіпченко,               В. Панченко «Ой, заграйте, дударики» (с.28-29).

відтворює прості ритмічні послідовності (створені з половинних, четвертних та восьмих тривалостей), зокрема у різних темпах [2 МИО 1.1];

обирає тембр інструменту (трикутники, бубни, барабан, сопілка, ксилофон тощо) для передачі відповідного образу [2 МИО 1.1]; [2 МИО 1.2];

 грає в ансамблі прості композиції (трикутники, бубни, барабан, сопілка (за умови дотримання гігієни користування), ксилофон тощо) [2 МИО 1.1]; [2 МИО 1.2];  

придумує образи і створює їх знайомими засобами музичної виразності [2 МИО 1.1];  

16

 

Троїсті музики. Орнамент. Створення візерунка, яким можна прикрасити народний інструмент цимбали.(матеріали і техніки на вибір) .(с.30-31).

працює (вирізує, конструює) з папером, з природними матеріалами [2 МИО 1.2];

дотримується правил техніки безпеки

[2МИО1.1];

бере участь у прикрашенні середовища, в якому живе і навчається

[2 МИО 1.3];

17

 

Як сопілка флейтою стала. Тембр. Нотна грамота.

Слухання: В. Керейко награвання Лукаша з опери «Лісова пісня» (сопілка),      Й. С. Бах «Жарт» (флейта). Створення: поспівки з вивчених нот.

Виконання : Л. Масол., В. Тименко «Кольороав гама» (с.32-33).

орієнтується в поняттях музичної грамоти (нота, нотний стан, звук, тривалості (ціла, половинна, чверть, восьма), метр, розмір), має уявлення про запис нотного тексту) [2 МИО 2.2];

 

 

18

 

Як сопілка флейтою стала. Основні засоби виразності (лінія, штрих, крапка, пляма).Зображення кольоровими лініями ніжної мелодії флейти або гучних звуків барабана (фломастери) (с.34-35).

проявляє інтерес до творів мистецтва та мистецької діяльності [2 МИО 3.3];  

виконує прості живописні, графічні, декоративні, пластичні композиції [2МИО1.1];

користується художніми та природними матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1.2];

19

 

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Симфонічна казка. Струнні інструменти.

 Слухання: С. Прокоф’єв симфонічна казка «Петрик і вовк» (теми Петрика, Пташки, Качки, Кішки, Дідуся») (с.36-37).

відтворює прості ритмічні послідовності (створені з половинних, четвертних та восьмих тривалостей), зокрема у різних темпах [2 МИО 1.1];

обирає тембр інструменту (трикутники, бубни, барабан, сопілка, ксилофон тощо) для передачі відповідного образу [2 МИО 1.1]; [2 МИО 1.2];

20

 

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Силуетне зображення. Створення силуетної композиції «Бережіть птахів!» (гуаш) (с.38-39).

складає та розташовує на площині (в просторі) окремі елементи зображень (форм) в просту композицію (графічну, живописну, декоративну, обємну, просторову) [2 МИО 1.2];

відповідно задуму, обирає формат (вертикальний, горизонтальний) композиції;

використовує всю площину аркуша

[2МИО 1.1];

21

 

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Симфонічна казка. Дерев’яні духовні інструменти . Виконання : І. Білик «Киця кицюня» (с.37).

відтворює прості ритмічні послідовності (створені з половинних, четвертних та восьмих тривалостей), зокрема у різних темпах [2 МИО 1.1];

 обирає тембр інструменту (трикутники, бубни, барабан, сопілка, ксилофон тощо) для передачі відповідного образу [2 МИО 1.1]; [2 МИО 1.2];  

22

 

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Силуетне зображення. Створення силуету котика (крупа, клей). (с.39).

працює (вирізує, конструює) з папером, з природними матеріалами [2 МИО 1.2];

дотримується правил техніки безпеки

[2МИО1.1];

бере участь у прикрашенні середовища, в якому живе і навчається

[2 МИО 1.3];

23

 

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Звукоряд. Нотний стан. Симфонічна казка (продовження). Мідні духовні та ударні інструменти.

Слухання: С. Прокоф’єв симфонічна казка «Петрик і вовк»  (теми вовка, мисливців) (с.40-41)

орієнтується в поняттях музичної грамоти (нота, нотний стан, звук, тривалості (ціла, половинна, чверть, восьма), метр, розмір), має уявлення про запис нотного тексту) [2 МИО 2.2];

сприймає твір мистецтва та висловлює враження, добираючи із запропонованих слова, які співзвучні особистим емоціям[2 МИО 2.1];

24

 

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Засоби виразності : форма і колір . Техніка роздмухування плям. Створення казкового лісу, роздмухуючи плями (акварель, трубочка для соку) (с.42-43).

проявляє інтерес до творів мистецтва та мистецької діяльності [2 МИО 3.3];

виконує прості живописні, графічні, декоративні, пластичні композиції [2МИО1.1];

складає та розташовує на площині (в просторі) окремі елементи зображень (форм) в просту композицію (графічну, живописну, декоративну, обємну, просторову) [2 МИО 1.2];

відповідно задуму, обирає формат (вертикальний, горизонтальний) композиції;

використовує всю площину аркуша

[2МИО 1.1];

використовує  основні, похідні, ахроматичні, теплі й холодні кольори;

утворює відтінки кольорів [2 МИО 1.2];

експериментує з кольорами, лініями, формами тощо [2 МИО 1.2];

25

 

Зимові свята. Українські колядки та щедрівки.

 Слухання: А. Вівальді «Зима» із циклу «Пори року».

Перегляд: мультфільм «Різдво», кінофільм « Один удома» (фрагмент «Щедрик»)

Виконання: укр. народна пісня  «Ой хто Миколая любить». (с.44-45).

сприймає твір мистецтва та висловлює враження, добираючи із запропонованих слова, які співзвучні особистим емоціям[2 МИО 2.1];

визначає темп (повільно, помірно, швидко); регістр (високий, середній, низький), динаміку (гучно, тихо), тембр (звучання хору та оркестру, окремих музичних інструментів (сопілка, бубон, барабан, скрипка, бандура, фортепіано тощо)), характеризує мелодію [2 МИО 2.2];

26

 

Зимові свята. Створення рамки для фотографій із зображенням морозних візерунків (воскові олівці, акварельні фарби) (с.46-47).

дотримується правил техніки безпеки

[2МИО1.1];

бере участь у прикрашенні середовища, в якому живе і навчається

[2 МИО 1.3];

користується художніми та природними матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1.2];

27

 

Зимові свята. Виконання: Дж. Пєрпонт «Jingle Bells» («Дзвоники дзвенять»)

Створення ритмічного супроводу до пісні на ударних інструментах (с.45).

співає вокальні вправи, дитячі пісні (зокрема музичний фольклор) у відповідному настрої, характері, темпі, динаміці [2 МИО 1.1];  

дотримується правил співу (постава, дихання, інтонація) [2 МИО 3.1]; ;

сприймає твір мистецтва та висловлює враження, добираючи із запропонованих слова, які співзвучні особистим емоціям [2 МИО 2.1];

28

 

Зимові свята. Витинанка. Створення витинанки – янголятка (папір) (с.47).

дотримується правил техніки безпеки

[2МИО1.1];

бере участь у прикрашенні середовища, в якому живе і навчається

[2 МИО 1.3];

користується художніми та природними матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1.2];

дотримується правил техніки безпеки

[2МИО1.1];

бере участь у прикрашенні середовища, в якому живе і навчається

[2 МИО 1.3];

29

 

Перевір свої досягнення. Завдання Лясольки. Узагальнення і систематизація знань учнів.

бере участь у колективному виконанні творчого задуму; у шкільних мистецьких заходах (концертах, виставках, інсценізаціях тощо), в обговореннях власних вражень від творів різних видів мистецтва [2 МИО 3.3];

30

 

Перевір свої досягнення. Завдання Барвика. Завдання Лясольки та Барвика. Узагальнення і систематизація знань учнів.

бере участь у колективному виконанні творчого задуму; у шкільних мистецьких заходах (концертах, виставках, інсценізаціях тощо), в обговореннях власних вражень від творів різних видів мистецтва [2 МИО 3.3];

 

docx
Додано
5 вересня 2022
Переглядів
1899
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку