Інтегрований позакласний захід

Про матеріал

Клубне засідання для сприяння вихованню активної життєвої позиції.

Під час заняття учні навчаються:

-працювати в групах;

-висловлювати власні міркування про державні символи України, традиції народу;

-розв'язувати приклади на додавання та віднімання відповідно до вікових особливостей дітей (усно і писемно);

-виконувати об'ємну аплікацію.

Перегляд файлу

Інтегрований позакласний захід

«Клубне засідання за інтересами»

Тема: Символи України

Зінтегровані теми з уроків:

Природознавство

Тема. Птахи

 

Математика

Тема. Закріплення  вмінь розв’язування прикладів та задач.

 

Праця

Тема. Згинання і складання паперу. Об’ємна аплікація

 

Мета:

  • Навчальна - удосконалювати вміння учнів виконувати усне і писемне додавання й   віднімання двоцифрових чисел.
  • Розвивальна - розвивати  вміння розв'зувати задачі за поданим коротким записом та малюнком.
  • Пізнавальна - формувати комунікативні вміння та вміння працювати в групах;

Працювати з підручником, роздатковим матеріалом, зіставляти різні позиції; висловлювати міркування; уміння аналізувати,  застосовувати знання в житті, робити висновки, навички самостійної роботи.

  • Виховна - сприяти вихованню активної життєвої позиції, спонукати до збереження природи, прагнення до праці.

 

Цілі уроку:

Учні повинні знати:

  • взаємозв’язок між людиною і природою;
  • державні та народні символами України;
  • як складати і розв’язувати задачу за малюнком;
  • властивості паперу.

 

Учні повинні вміти:

  • працювати в групах;
  • висловлювати власні міркування про державні символи України, традиції народу;
  • розв’язувати приклади на додавання та віднімання відповідно до вікових особливостей дітей (усно і писемно);
  • виконувати об’ємну аплікацію.

   Тип уроку: узагальнення вивченого матеріалу

Форма проведення: клубне засідання

   Обладнання: 

Методи, прийоми, форми роботи:

Перебіг заняття

  1. Організаційна частина

     1. Привітання.

Зустріч гостей хлібом-сіллю

Добрий день, вам люди добрі!

Щиро просимо до світлиці

На хліб-сіль,

На теплу розмову.

           2. Вправа емоційного налаштування .

Щоб розмова наша була теплою, до нас завітало сонечко. Подивіться на його обличчя і спробуйте його відтворити.

(діти повторюють емоціїї сонечка)

3. Вправа очікування « Сонечко»

  • Яке сонечко ми залишимо у нас на уроці? (веселе)
  • У вас на парті також є маленькі сонечка , напишіть на них , що ви чекаєте від нашого заняття. А щоб наше сонечко яскраво світило та зігрівало наші серця, прикріпіть свої сонечка на велике сонце.

 

  1. Оголошення теми і мети заняття
  1. Бесіда

Сьогодні ми будемо працювати в групах, за інтересами.

1 група- природнича

2 група- математична

3 група- творча

4 група- мовна

  1. Технологія « Незакінчене речення»

Бузок і калина-……..(пам’ять для сина)

Не я б’ю….(верба б’є на Великдень)

Де лелека водиться, там….(щастя водиться)

Почекайте, вареники,…( прийде на вас масниця)

 Діти коментують розуміння висловів .

 

Вихователь: Діти, як ви гадаєте, про що ми сьогодні будемо говорити? (символи України)

Правильно, символи-це тема нашого клубного засідання за інтересами.

  1. Мотивація навчальної діяльності учнів

1.Бесіда з презентацією.

  Ми – українці і живемо на землі наших предків, які любили, берегли і захищали свою землю. Ми – їхні нащадки. І щоб не розірвався зв’язок з минулим, щоб впевнено йти в майбутнє, ми мусимо пам’ятати, хто ми, якого роду-племені діти, знати своє коріння.

     Народ наш багатий на свої звичаї, традиції, обряди. А скільки символів, оберегів з давніх часів пов’язані з Україною. Сьогодні ми у дружньому колі пригадаємо деякі народні обереги.

  • А що таке оберіг?  Так, це предмет, який захищає від біди, блискавки, хвороб, від поганих очей.

Батьківська хата, мамина пісня, бабусина вишиванка, червона

калина, верба, писанка, рушник – все це наші рідні обереги.

  1. Метод « Сторітелінг»

Діти, як у кожної господині в українській хаті, у нас також є скриня. Але злий чаклун навів чари на замок і я не можу його відкрити, щоб показати, що в ньому лежить. Якщо ми виконаємо всі завдання, можливо…..(розповідь учителя перебиває стукіт, гучні воплі)

З’являється злий чаклун і говорить, що діти ніколи не зможуть відкрити замок. Так само він і зникає як і з’явився.

  • То ж як, діти, впораємося з завданнями нашого клубу?

(так , діти згодні)

Вихователь  В кожній хаті була піч. Вона у давнину мала священне значення, тому її розмальовували гарними візерунками. Вогонь у печі – символ міцних родинних стосунків, любові, затишку . Люди вірили, що вогонь очищає душу від усього злого й недоброго. (Слайд 3). 

Дихальна вправа «Розпали піч».

  1. Творче перенесення знань і навичок учнів у нові ситуації

 

1 група- природнича

Завдання:

Виготовлення леп-бука «Народні символи України»

 

2 група- математична

Завдання:

       

 

3 група- творча

Завдання:

Виготовлення українського віночка

 

4 група- мовна

Завдання: Виконати завдання на картках

 

 

 

 

Дидактичні матеріали

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Фізкультхвилинка.

 Українська народна гра «Подоляночка». (Слайд 7).

VІ. Узагальнення та систематизація навчальних досягнень дітей

  1. Презентація роботи в групах.
  • Діти , ви так справно впоралися із завданнями скриньки, що напевно зможемо відкрити скриню.

 (Учитель відкриває скриню і показує вишиванку, рушник, ляльку мотанку)

З’являється чародій та говорить, що не сподівався на виконання роботи. Йому було так цікаво працювати з дітьми, що він бажає залишитися в ГПД.

VІІ. Підбиття підсумків інтегрованого уроку

1.Рефлексія

- Діти, чи справдилися ваші очікування. Якщо так то намалюйте посмішку на своєму сонечку.

2. Вправа «Мішечок знань»

Діти передають мішечок по колу і беруть з нього…

…я беру цікаві знання про символи

…я навчився виготовляти леп-бук…

Та інше.

3.Підсумок.

Вихователь  Ось і підходить до закінчення наша зустріч із історичним минулим нашого народу, його символами й оберегами. Сподіваюсь, що вона не залишила байдужим нікого. Бережіть звичаї, шануйте наші обереги! Хай з кожним днем міцніє Україна!

 

docx
Додано
9 грудня 2018
Переглядів
659
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку