Тема: Диво-таємниці доди-чарівниці. Вода та її властивості. Практична робота: ознайомлення з властивостями води. Мета. Дати учням уявлення про основні властивості води: прозора, рі

Про матеріал

Тема: Диво-таємниці доди-чарівниці. Вода та її властивості. Практична робота: ознайомлення з властивостями води.

Мета. Дати учням уявлення про основні властивості води: прозора, рідка, без кольору, без запаху, текуча;

розвивати активне пізнавальне ставлення до природи, дослідницький підхід до пізнання властивостей води;

сприяти створенню теоретичної бази для інтелектуального розвитку молодших школярів; розвивати емоційний інтелект дітей.

виховувати бережливе ставлення до води.

Обладнання: підручник, посилка, банка, лист, кораблики. Назви островів. краплинки для рефлексії, тарілки, молоко, склянки, ложки, соломинки.

Перегляд файлу

Тема: Диво-таємниці доди-чарівниці. Вода та її властивості. Практична робота: ознайомлення з властивостями води.

Мета. Дати учням уявлення про основні властивості води: прозора, рідка, без кольору, без запаху, текуча;

             розвивати активне пізнавальне ставлення до природи, дослідницький підхід до пізнання властивостей води;

            сприяти створенню теоретичної бази для інтелектуального розвитку молодших школярів; розвивати емоційний інтелект дітей.

            виховувати бережливе ставлення до води.

Обладнання: підручник, посилка, банка, лист, кораблики. Назви островів. краплинки для рефлексії, тарілки, молоко, склянки, ложки, соломинки.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент. ( музика 1)

Сонце піднімається (піднімають руки вгору,)

Серце зігрівається( притуляють руки до серця)

Прокидається земля (присідають, торкаються до землі)

З нею прокидаюсь  я.( показують на себе)

Чи все необхідне до уроку ви приготували?

Голова-щоб думати.

Вуха- щоб чути.

Очі- щоб усе бачити.

Руки-щоб їх піднімати.

Серце - щоб усе відчувати.

Добрий ранок діти! Давайте подаруємо свою посмішку один одному та нашим гостям. Привітаємося з ними. Добрий ранок.

   ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Сюрпризний момент

(мелодія 2)Стукіт у двері. Отримали посилку

Що це? (Банка. )

Давайте відкриємо її. Вона порожня! Нічого не розумію! Ой тут ще є записка. Що там написано?

          Відома здавана рідина, усяк її вживає.

Буває хмаркою вона, сніжинкою буває.

Бува, як скло, крихка, тверда.

Звичайна, підкажіть…(вода)

Читає: «Дорогі учні 1-В класу. Я, Петрик Несидійлонамісці, хочу відкрити диво-таємниці води-чарівниці. Якою може бути вода? Які властивості вона має? Самому мені з цим не впоратися. Прошу вашої допомоги. Зберіть відповіді на ці питання до цієї банки і відправите мені поштою.

III Мотивація навчальної діяльності

1.Асоціативний кущ. Робота з підручником

Діти відкрийте, будь ласка, підручники на сторінці 92. Роздивіться на малюночки і скажіть:

Діти, а вода це що?

                   Вода

 

дощ       іній     сніг    ( чіпляю картинку і з назвою)

Де ми можемо зустріти воду?

 

                     Вода

 

 

Море      річка            океан       озеро      ставок        ( чіпляю картинку і з назвою).

Ми сьогодні відправимося в подорож а на чому ви зараз здогадаєтеся коли виконаєте моє завдання. (обвести по пунктирах)( мелодія 7)

Описание: Картинки по запросу прописи вода

На чому можна рухатися по воді? ( на човні).

Тож ми попливемо за відповідями на ці питання на човні.

3.Повторення правил класу

Щоб подорож була  успішною, яких правил нашого класу потрібно дотримуватися? ( Діти дають відповіді).

    1 Уважно дивлюся і слухаю

  1. Піднімаю руку, потім говорю
  2. Поважаю та допомагаю
  3. По класу ходжу спокійно.

4.Поділ на групи.( мелодія 3)

Займіть свої місця на човнах. Але як правильно нам це зробити? Зазерніть у себе на поличку парти. Діти знаходять маленький кораблик-орігамі різного кольору. Сядьте в корабель, колір якого співпадає з кольором вашого маленького кораблика.

Приготувалися

 Правим веслом загрібаєм(колові оберти правої руки) ( мелодія 4)

Лівим веслом загрібає (колові оберти лівої руки)

А тепер двома руками поспішаєм за знаннями.(рухи двома руками і оплески в долоньки).

IV Повідомлення теми і мети уроку.

Отже сьогодні ми познайомимося з властивостями води. Будемо проводити досліди. Як ми будемо називатися? (Дослідниками)

V Вивчення нового матеріалу.

1 зупинка.

Куди ми потрапили?

Дитина читає назву острова « Текучий». (Зображення острова і назва друкованими літерами.)

Візьміть олівець, кораблик у руку. Вам вдалося це зробити?

Так.

Чи можемо ми всю воду покласти до кишені?

Ні!

Чому? Вона розтікається.

Виллємо трохи води на тарілку.

  - Що трапилося з водою? Вона тече.

 Якщо виллємо на тарілку, підлогу, то що відбудеться? (Розтікається)

Висновок. Вода → текуча. Її можна переливати з посудини до посудини.  Повторили разом це слово. Що було б, якби вода не була текучою? (вона не змогла б текти в річках і потічках, не текла б з крана.)

Кладемо краплинку з написом властивості у банку.

Завдяки цій властивості ми можемо полити квіти. Зараз і у вас буде таке завдання.

(інтеграція з математикою) Я вам роздаю листочки. Ваше завдання порахуйте краплинки, складіть вираз. Розв`яжіть його.

 

 

 

                                                     

 

 

   + = 

Фізкультхвилинка

Зараз ми трішки відпочинемо і зробимо масаж один одному.

Дощик, дощик дощик  накрапає( пальчиками по спинці сусіду)

Нас гуляти дощик не пускає

Тихше, тихше, зупинися так-так-так (поглажувальні рухи по спинках)

Дай нам дощик пострибати так  ось так ( беруться за руки і стрибають)

Приготувалися

 Правим веслом загрібаєм(колові оберти правої руки) ( мелодія 5 )

Лівим веслом загрібає (колові оберти лівої руки)

А тепер двома руками поспішаєм за знаннями.(рухи двома руками і оплески в долоньки).

2 острів читає дитина назву острову «Прозорий»

 Погляньте (показую склянку з молоком. )

Якщо ложку занурити в молоко. Її видно? Ні.

Візьмемо склянку з водою покладіть туди ложку.

 Її не видно, чи добре видно?

Так її добре видно. Вода яка? Вода прозора. Прозора тобто така крізь яку видно інші предмети. Що в класі в нас ще прозоре? Скло.

Який вона має колір? Вона не має кольору. На малюнках воду зображують блакитним, білим, синім.

Висновок. Вода → прозора, безбарвна.

Кладемо краплинки з написом цих властивостей до банки.

Чистомовка

Да-да-да всім потрібна вода

Жу-жу-жу воду я бережу

 

Повторили разом.

Вирушаємо далі. Правим веслом загрібаєм (мелодія 5)

Лівим веслом загрібає

А тепер двома руками поспішаєм за знаннями.

3 острів «Смачний»

- А яка ж вода на смак? Покуштуйте. ( через соломинку)

Солодка? Кисла? Має смак коли? Шоколаду? (Ні) Висновок вода немає смаку.

Діти. Ні

Висновок. Вода → без смаку.

Кладемо краплинку з написом властивості води.

Рухаємось далі Правим веслом загрібаєм (мелодія 5)

Лівим веслом загрібає

А тепер двома руками поспішаєм за знаннями.

4 острів «Ароматний»

Понюхати  воду в склянці.

Учитель. Вона пахне апельсином? Лимоном? Шоколадом ?

Діти. Ні

Висновок. Вода → без запаху.

Повторили разом. Прикріпили.

Проблемне питання:

    Що сталося б, якби в природі зникла вода? (Де немає води, там немає життя.)

Висновок. Вода необхідна всім живим істотам. Рослини, тварини і люди п’ють воду для того, щоб постійно оновлювати її запаси в організмі. Без води живий організм гине. Для деяких тварин (наприклад, риб), вода, крім усього, є єдиним місцем життя.

Висновок. Вода дуже потрібна і людині, і рослинам, і тваринам. Отже, потрібно охороняти, берегти її, не забруднювати, використовувати дбайливо.

VІ.. Узагальнення й систематизація знань та вмінь учнів

1Гра «кап-кап»

Коли погоджуєтесь кажете кап-кап і плещете в долоні коли не погоджуєтеся. Тупаєте ногами

  • Вода має зелений колір,
  • Вода прозора,
  • Вода не тече,
  • Вода має смак кока коли,
  • Вода без запаху
  •    Води на Землі багато, можна не турбуватися, чистої води завжди на всіх вистачить

2.бесіда

Банка наша заповнена давайте ще раз поглянемо на крапельки, які ми зібрали (діти, які вміють читати читають вголос). Тепер ми вже можемо повертатися до класу.(Діти сідають на свої місця).( мелодія 6)

Відправимо посилку Петрикові Несидійлонамісці.

3.Робота з підручником.

Погляньте на сторінку 93.

Кого ви бачите?(Хлопчика)

Які він проводив досліди? (Пробував воду на смак) так яка вона? Без смаку.   Занурював ложку в воду? Якого вона кольору? Безбарвна. Прозора

4.Робота в щоденниках вражень.(мелодія 7)

Відкрийте свої щоденники вражень. Ким ви сьогодні були на уроці? (дослідниками).Намалюйте малюнок на тему я досліджую воду.

5.Рефлексія (мелодія 8)

Перегорніть останню сторінку щоденника вражень. Що ви там побачили? Краплинку. Якщо ви старалися і у вас все вийшло- намалюйте посмішку краплинці. Якщо ви старалися, але у вас були труднощі – не зовсім веселу. В майбутньому у вас обов`язково все вийде.

 

5.Бесіда.

Де ми сьогодні побували? Які острови відвідали? Що нового дізналися. Що цікавого запам`ятали про воду. Чи сподобалося вам бути дослідниками води. Так ми відкрили диво-таємниці води-чарівниці. Відправимо посилку Петрикові. Думаю він буде задоволений нашою роботою. Я дуже задоволена вами! Дякую вам! За вашу роботу ви отримуєте в подарунок розмальовки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Описание: Картинки по запросу прописи вода

 

 

 

Описание: Картинки по запросу прописи вода

 

 

 

 

 + = +               

 

 

 

 

 + =  

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
21 грудня 2018
Переглядів
1566
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку