Матеріал направлений на набуття школярами знань , умінь, навичок, життєвого досвіду, які трансформуються в компетенції; виховання особистості мислячої, самостійної, творчої – в системі формування життєвих компетентностей.
Ранкове коло. Як дарувати/приймати подарунки
Очікувані результати:
учні знатимуть:
* як роблять листівки, іграшки;
* коли і як вручають подарунки;
* як приймати подарунки та дякувати за них;
учні умітимуть:
Обладнання: сніжинка, подарунок Діда Мороза, індивідуальні подарунки дітей, відео «А сніжок як пушок», щоденники вражень.
1.Вітання
Учні по колу передають сніжинку і говорять свої побажання:
2.Обмін інформацією. Тема дня “Що нам більше подобається — дарувати чи приймати подарунки?” Обговоріть із дітьми почуття, які ми переживаємо, коли даруємо та приймаємо подарунки. Чи важливі вони для нас? Чому?
*Діалог – роздум.
- Пригадайте правила етикету.
- Що ж людям подобається більше дарувати чи приймати подарунки?
- Який почуття викликає подарунок?
- Як розумієте вислів: «Головне не подарунок, головне увага»;(подарунок є вираженням гарного ставлення до людини, символом непідробно щирих відносин між людьми.)
* Подарунок від Діда Мороза.
Діти засвоюють нові слова : адресант та адресат, виявляють хто кому надіслав посилку.
*Висунення гіпотез. Що надіслав Дід Мороз?
* Розкриття посилки. Читання листа. Обговорення подарунку (корисний чи ні).
Шановні першкласники!
З Новим роком , всіх вітаю!
І дорослих і малих.
Зичу вам здоров’я , сили.
Щоб пісні в школі дзвеніли.
І лунав веселий сміх.
З Новим роком всіх, всіх, всіх!
Подарунок посилаю:
“Книга – твій найкращий друг,
В школі без неї, як без рук”
Дід Мороз
- Які почуття від отриманого подарунка? Діти діляться враженнями.
* Виконання пісні з рухами «А сніжок як пушок».
* Подаруй подарунок другові.
Діти дарують подарунки друзям і діляться своїми враженнями .
*Театралізація.
Діти вчаться говорити при врученні та отриманні подарунків.
4. Робота з щоденником вражень.
Теми для щоденника вражень:
Я чекаю на подарунок ….
Найцінніший для мене подарунок – це….
На Новий рік для близьких я підготував (ла)….
5. Рефлексія. Діти повертаються до проблемного питання на початку уроку.
- Що більше сподобалось отримувати чи дарувати подарунки? Які отримали емоції?
Висновок:
і приймати і дарвати подарунки радісно; робити щиро і з повагою.
Долоньки настрою (веселий, здивування, суму).