Уроки. Ранкове коло. " Як приймати і дарувати подарунки" Я досліджую світ. 1клас

Про матеріал

Матеріал направлений на набуття школярами знань , умінь, навичок, життєвого досвіду, які трансформуються в компетенції; виховання особистості мислячої, самостійної, творчої – в системі формування життєвих компетентностей.

Перегляд файлу

Ранкове коло. Як дарувати/приймати подарунки

Очікувані результати:

учні знатимуть:

       *    як роблять листівки, іграшки;

       *    коли і як вручають подарунки;

       *    як приймати подарунки та дякувати за них;

учні умітимуть:

 

  • добирати та вручати подарунки рідним людям і приятелям;
  • створювати подарунки відповідно до свята й охайно оформлювати їх;

 

  • висловлювати свої думки, не ображаючи інших;
  • уважно слухати одне одного в умовах безпосереднього спілкування.

Обладнання: сніжинка, подарунок Діда Мороза, індивідуальні подарунки дітей, відео «А сніжок як пушок»,  щоденники вражень.

1.Вітання

Учні по  колу передають сніжинку  і говорять свої побажання:

  • Лізо, я дарую тобі посмішку! (радість, щастя, здійснення мрій, успіхів, багато друзів, поваги, справедливості)

2.Обмін інформацією. Тема дня “Що нам більше подобається — дарувати чи приймати подарунки?” Обговоріть із дітьми почуття, які ми переживаємо, коли даруємо та приймаємо подарунки. Чи важливі вони для нас? Чому?

*Діалог – роздум.

- Пригадайте правила етикету.

- Що ж людям подобається більше дарувати чи приймати подарунки?

- Який почуття викликає подарунок?

- Як розумієте  вислів: «Головне не подарунок, головне увага»;(подарунок є вираженням гарного ставлення до людини, символом непідробно щирих відносин між людьми.)

 

 

 

 

 

 

* Подарунок  від Діда Мороза.

Діти засвоюють нові слова : адресант та  адресат, виявляють хто кому надіслав посилку.

*Висунення гіпотез. Що надіслав Дід Мороз?

* Розкриття посилки. Читання листа. Обговорення подарунку (корисний чи ні).

Шановні  першкласники!

З Новим роком , всіх вітаю!

І дорослих і малих.

Зичу вам здоров’я , сили.

Щоб пісні в школі дзвеніли.

І лунав веселий сміх.

З Новим роком всіх, всіх, всіх!

Подарунок посилаю:

Книга твій найкращий друг,

В школі без неї,  як без рук”

                             Дід Мороз

- Які почуття від отриманого подарунка? Діти діляться враженнями.

* Виконання пісні з рухами «А сніжок як пушок».

* Подаруй подарунок другові.

Діти дарують подарунки друзям і діляться  своїми враженнями .

*Театралізація.

Діти  вчаться говорити  при врученні та отриманні подарунків.

4. Робота з щоденником вражень.

Теми для щоденника вражень:

Я чекаю на подарунок ….

Найцінніший для мене подарунок – це….

На Новий рік для близьких я підготував (ла)….

5. Рефлексія. Діти повертаються до проблемного питання на початку уроку.

- Що більше сподобалось отримувати чи дарувати подарунки? Які отримали емоції?

Висновок:

і приймати і дарвати подарунки радісно; робити щиро і з повагою.

Долоньки настрою (веселий, здивування, суму).

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
22 грудня 2018
Переглядів
2019
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку