Інтегрований урок 1 клас Тема. Як рослини допомагають людям?

Про матеріал
ЗАВДАННЯ УРОКУ Розкрити значення рослин в житті людей; удосконалювати вміння розрізняти живі та неживі природні об’єкти; визначати ознаки,властиві лише живій природі; умови,необхідні для росту та розвитку рослини; класифікувати рослини на дерева,кущі,трави; встановлювати взаємозв’язки між рослиною та людиною. Познайомити учнів з легендою;удосконалювати вміння читати вдумливо,ставити питання до тексту; виконувати звуковий аналіз слів; збагачувати словниковий запас. Удосконалювати вміння розв’язувати задачі на знаходження суми ,остачі,на різницеве порівняння.
Перегляд файлу

Інтегрований урок

1 клас

Тема. Як рослини допомагають людям?

Ключові компетентності:

1.Спілкування державною мовою (лаконічно та зрозуміло формувати думку,аргументувати,доводити правильність тверджень)

2.Основні компетентності у природничих науках і технологіях(моделювати процеси,що відбуваються в навколишньому світі)

3.Уміння вчитися (формувати здатність планувати і виконувати необхідні дії,контролювати і оцінювати свої результати,здобувати необхідну інформацію з різних джерел)

4.Соціальна та громадянська компетентність (бережно ставитися до людей,до самого себе,співпрацювати)

НАСКРІЗНІ ВМІННЯ:

1.Розв’язання проблем

2.Критичне мислення

3.Співпраця

4.Ефективне спілкування

5.Розвиток власного емоційного інтелекту

6.Читання вдумливе

7.Організація своєї діяльності

8.Дослідження

ЗАВДАННЯ УРОКУ

Розкрити значення рослин в житті людей; удосконалювати вміння розрізняти живі та неживі природні об’єкти; визначати ознаки,властиві лише живій природі; умови,необхідні для росту та розвитку рослини; класифікувати рослини на дерева,кущі,трави; встановлювати взаємозв’язки між рослиною та людиною.

Познайомити учнів з легендою;удосконалювати вміння читати вдумливо,ставити питання до тексту; виконувати звуковий аналіз слів; збагачувати словниковий запас.

Удосконалювати вміння розв’язувати задачі на знаходження суми ,остачі,на різницеве порівняння.

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ПРИРОДНИЧА ГАЛУЗЬ: визначає ознаки живої природи; ПРОВОДИТЬ ПРОСТІ Спостереження; розрізняє дерева,кущі,трав’янисті рослини; наводить приклади назв дерев,кущів,трав’янистих рослин,розповідає про власні емоції,які виникають під час спостереження та експериментування  поя снює вплив сонця на ріст та розвиток рослин; значення кожного органу для рослини; на основі власного досвіду знаходить підтвердження правдивості  відомостей про природу,висловлює свою думку про це.

МОВНО - ЛІТЕРАТУРНА ГАЛУЗЬ:з  увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників;обговорює в парі проблемне питання за темою тижня; читає текст вдумливо,ставить запитання за змістом тексту;пояснює вибір букв на позначення голосних та приголосних звуків;складає короткі розповіді за зразком.

МАТЕМАТИЧНА ГАЛУЗЬ: розв’язує проблемні завдання з опорою на прості математичні моделі; знаходить необхідні д ані для виконання завдання.

СОЦІАЛЬНА І ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖНА : пояснює,як харчування впливає на здоров’я людини;об’єднується з іншими дітьми в групу для навчання;визначає послідовність кроків для виконання  навчального завдання.

ГРОМАДЯНСЬКА ТА ІСТОРИЧНА : уважно вислуховує думку співрозмовника,висловлює свій погляд,шануючи гідність інших; пояснює ,чому природа важлива для людини; визначає ,що дає природа людині.

ОБЛАДНАННЯ: презентація,предмети:олівець,книга,хліб,цукор,сукня;ментальна карта,підручник,картинки ромашки,льону,математичні завдання групам,лікарські рослини,чай,завдання для гри – фантазування.

РАНКОВА ЗУСТРІЧ

1.Привітання

Доброго ранку! – ми друзям бажаєм.

Доброго ранку! – всіх друзів вітаєм.

Доброго ранку тобі і мені –

Щирі слова нехай линуть рясні!

2.Хвилинка синоптика

НЕБО - …,опади -….,вітер - ….,температура - …

3.Новини дня

Помічник вчителя – учень,який говорить і записує пори року,місяць,число,день тижня.

  • Пора року – весна.(Які ознаки весни?)
  • Місяць квітень.(Чому так називається?)
  • - Число 20 (Що можна сказати про це число?)
  • - День тижня – четвер.
  • 4.Привітання у дружньому колі.
  • Які рослини квітнуть у квітні?(абрикоси,нарциси,тюльпани,вишні,яблуні,…)
  • Пропоную привітатися від будь якої рослини.
  • Наприклад: - Доброго ранку,я ніжна фіалка.
  • 5.Організаційні  питання.
  • *Правила роботи
  • *Помічники вчителя
  • ІІ.Актуалізація знань
  • 1.Обмін інформацією
  • Чому  ми віталися від імені рослин?
  • - Яка тема тижня?
  • Що ми вже знаємо про  рослини?(Які бувають рослини? Яка будова рослин? Що треба рослині для життя?)
  • 2.Гра «Так – ні»
  • Вчитель читає речення ,а діти піднімають «сигналики».
  • Істинне висловлювання – зелений колір,а хибне – червоний.
  • Пісок,камінь,людина – це нежива природа.(Чому це хибне висловлювання?)
  • - Тварини,рослини,люди – це жива природа.(Назвати ознаки живої природи: народжується,дихає,живиться,росте,розмножується,відмирає)
  • Рослинам для життя потрібні  тільки сонце,люди.(Світло,тепло,волога,поживні речовини,повітря)
  • - В яких випадках рослинам для життя потрібні люди?
  • 3.Вправа «фотоапарат»(слайд)
  • Вчитель включає на екрані слова, діти читають і запам’ятовують.
  • Назви, яких  рослин  ви запам’ятали? Яка рослина  зайва? Чому
  • Бузок , тюльпан, малина, яблуня, липа, калина
  • Підібрати звукову схему до слова яблуня(схеми на дошці)
  • 4.Гра «Дерево,кущ,трава»
  • Вчитель говорить  назви рослин,діти виконують певні рухи.
  • Липа,подорожник,шипшина,береза,ромашка,дуб,троянда,клен,малина,верба.
  • ІІІ Визначення теми уроку
  • Зверніть  увагу на  предмети на столі (олівці,книга,хліб,цукор,скатертина)
  • Що їх об’єднує? (вони виготовлені з рослин)
  • На яке питання ми будемо знаходити відповіді?(Як рослини допомагають людям?)
  • ІІІІ Робота по темі уроку
  • 1.Бесіда про значення рослин в житті людини.
  • 2.Складання ментальної карти «Як люди використовують рослини»(протягом уроку)

                                                            Рослини

Їжа    одяг  краса  ліки  меблі  папір  чисте повітря

  • Наведіть власні приклади використання рослин.
  • (Зверніть увагу на класну кімнату)
  • Чому в класі стільки рослин?
  • 3.Математичні завдання
  • Пропоную розв’язати задачі про значення рослин в житті людей. Учні в групах обговорюють та виконують задачі. Потім один учень з групи виходить на клас, зачитує умову задачі і пояснює розв’язання.
  • 1)Петрик з’їв 15 ягід малини і 5 ягід полуниці. На скільки більше ягід малини з’їв Петрик?
  • Питання від вчителя: -Чим корисні ягоди??
  • 2)На клумбі посадили 13 кущів червоних тюльпанів і 4 кущі жовтих. Скільки всього кущів тюльпанів посадили?
  • Питання від вчителя: - Чому люди саджають квіти?
  • 3)У книжці 24 сторінки .Зіна прочитала 10 сторінок . Скільки сторінок залишилося прочитати Зіні?
  • Питання від вчителя: - Чому корисно читати книжки?
  • Фізкультхвилинка (слайд)
  • 4.Робота над текстом. Легенда про ромашку (зошит с.46)
  • - Про яку лікарську рослину говориться у загадці?
  • У зеленому віночку з білими пелюсточками та з жовтою серединкою.
  • (Вчитель показує ромашку)
  • Чи знаєте ,чому ромашку так назвали?
  • Пропоную  прочитати текст «Легенда про ромашку»
  • Які види  (жанри)текстів ви знаєте? (оповідання, казка, вірш)і підготувати запитання.
  • Читання хором за вчителем.
  • Чому ромашку так назвали?
  • Які слова вам незрозумілі?
  • Читання самостійне
  • Щоб краще зрозуміти зміст тексту, пропоную прочитати самостійно та підготувати запитання.
  • «Калейдоскоп запитань» (групи)
  • Які лікарські рослини ви знаєте?
  • Чи доводилося вам вживати їх?
  • V  Гра – фантазування «Що станеться, якщо……(Крісло автора)
  • Уявіть ситуацію:  всі рослини на нашій планеті в один день раптово зникли. Уявіть себе кимось із запропонованих персонажів та розкажіть від його імені своє ставлення до описаної ситуації.
  • Ведмідь . Що сказав би про зникнення рослин ведмідь, який любить ласувати ягодами, медом молодими пагінцями.
  • Дівчинка Оленка, яку матуся попросила  назбирати ягід , щоб прикрасити торт.
  • Хлопчик Петрик ,який хотів подарувати сестричці на свято квіти.
  • Бджола, яка  запилює рослини.
  • Хлопчик Марко, який часто хворіє і лікар порадив йому їсти фрукти і овочі.
  • vІ Підсумок уроку
  • Чи досягли ми результату?
  • Чи знадобляться ці знання в життті вам?
  • (налаштування на тему наступного уроку)
  • Рефлексія
  • Комплімент другу

 

 

 

 

docx
Додано
4 лютого 2022
Переглядів
395
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку