26 травня о 18:00Вебінар: Як вчителю створити та розвивати власний YouTube-канал

Інтегрований урок "100 днів у школі. Нове відкриває школа."

Про матеріал
Інтегрований урок в 1 класі на тему: "100 днів у школі. Нове відкриває школа". В розробку уроку входять такі предмети, як Я досліджую світ, Математика, Українська мова та Мистецтво.
Перегляд файлу

 

«100 ДНІВ У ШКОЛІ. НОВЕ ВІДКРИВАЄ ШКОЛА)

Музичний супровід

Я, вчителька початкових класів, дійсно 2 вересня 2019 року взяла на виховання та зберігання дітей від батьків, бабусь і дідусів у кількості 22 особи. Взяла дітей дрібногабаритних, а обіцяю віддати середньогабаратних на період з 02 вересня 2019 р. по 30 травня 2023 р. Обіцяю, що ці обличчя дітей які дивляться зараз на мене будуть задоволені, красиві, розумні, висловлюю впевненість, що отримані за період з 02 вересня 2019 р. по 30 травня 2023 р. знання з різних предметів будуть твердими, вміння міцними, а навички набутими, і можливо стануть в нагоді в середній школі і принесуть користь.

  •         Доброго дня, Шановні батьки та запрошені гості нашого дійства. Сьогодні настав той день, коли мені, як обраному вами вчителю, прийшов час звітувати. Минуло 100 днів, як наші діти прийшли до школи. Ще вчора вони відвідували дитячий садок, гралися іграшками, а сьогодні ми вчителі і батьки з гордістю називаємо їх першокласниками. Перед ними відчинилися двері шкільної барвінкової країни, в якій вони навчаться добра і мудрості, писати, читати, рахувати, співати і малювати, любити і берегти свій рідний край. Тож давайте гучними оплесками привітаємо наших іменинників, наших першокласників.

Стоять під стінкою з іграшками діти, вхід до зали.

 

 

 

Ранкове коло з привітанням.

-Любі друзі мої ластів’ята

Встало сонце ласкаве і день заяснів

Я безмежно щаслива і дуже багата, скільки дочок у мене і скільки синів.

Я візьму твою руку, дитино маленька.

Ніжно й надійно в долоні свої

Поведу через казку стежиною рідного краю

І підемо ми з вами в далекі незнані світи

Будем разом усюди ми мандрувати

І важкі перешкоди долати щодень

Я навчу тебе мислити і рахувати

Землю рідну любити й співать українських пісень

Тож давай свою руку і я обіцяю

Станем друзями ми на довгі роки

Ти полюбиш свій клас, він стане рідним, я знаю

Будеш в школу іти ти залюбки.

До нас на урок завітали ваші улюблені іграшки. Вони також хочуть учитися, допомагати вам. І сьогодні разом з вами, спостерігають за вами, радіють вашим успіхам.

 

 

 

Діти розсипаються з кола і стають на зірочки для таночка з іграшками

«Відкритий мікрофон»

  •         Що таке школа?
  •         Навіщо щодня ходити до школи?
  •         Навіщо взагалі навчатися?
  •         Що для цього потрібно зробити?

Виконання учнями пісні «Перший раз у перший клас» (Н. Май)+презентація

Кладуть іграшки на стіл і займають свої місця в залі.

Слова вчителя про прощання з дит.садочком та іграшками

Гра з учнями в залі «Я – не я»

  •         Рано-вранці хто піднявся?
  •         А хто сонечку всміхався?
  •         Не хотів хто одягатись?
  •         А зарядку хто робив?
  •         Свої руки хто не мив?
  •         Хто ще досі не вмивався?
  •         А до школи хто зібрався?
  •         Хто здоровим хоче стати?
  •         Може ще хто хоче спати?
  •         А знання хто хоче мати?

 

 

 

 

Мої слова про уважність на уроці  і дотримання певних правил

  •         Любі діти! Бачу у ваших очах цікавість, щирість, відвертість, любов. Ви дуже хочете навчатись?
  1.            Правило уважності

Я уважний і серйозний

Хоч іще малого зросту

Я нічого не боюся

До роботи я беруся

Впевнений, кмітливий я

Хочу отримати знання.

 

  1.            Правило толерантності

Буду я усіх любити

По законам правди жити

Слабших буду захищати

Радість людям дарувати.

 

  1.            Правило дружби

В цьому класі друзі ми

 Я і ти, я і ти

Хочу другом твоїм стати

Разом труднощі долати.

 

  1.            Правило відповідальності

Слово й діло поєднаю

Бо за все відповідаю.

 

  1.            Правило самостійності

Буду все я сам робити

Щоб батьки могли радіти

Першокласником я став

Дорослим стати час настав.

 

 

  •         Раз, два, три, чотири, п’ять

Починаєм звітувать.

УРОК УРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Гра з учнями «Так – ні»

  •         Чи веселі йшли до школи?
  •         Лінь-дрімоту побороли?
  •         Чи готові дружити, в колективі дружно жити?
  •         Може хочете поспати?
  •         З друзями хочеться пограти?
  •         То ви прийшли сюди навчатись?
  •         Чи на роликах кататися?
  •         Скажіть, портфелі ви придбали?
  •         А чи все туди поклали?
  •         Всі вчитеся ви читати

Але казки повинні добре знати

Тож хто відповіді знає

Ручку швидше підіймає.

 

  1.     Старенька бабуся у лісі жила

Гостинці для неї онучка несла

Вовк дівчинку цю по дорозі зустрів

Хто дівчинка ця? Хто б відповів?

 

  1.     Що за казка: баба, Жучка

Кішка, миша і онучка

Діду всі допомогли

Витягти врожай з землі.

 

  1.     А хто на спині короб ніс

До села ішов крізь ліс

На пеньок хотів сідати

Пиріжками ласувати.

Народився він з поліна

Його подруга Мальвіна

В землю гроші закопав

Ключик золотий шукав

А ставок з ключем не близько

А ім’я того хлопчиська?

 

 

 

  1.     Хто це в човнику пливе

Й рибку матінці везе?

І кого змія страшнюча

З’їсти хоче більш за все?

 

  1.     Маленьке, сіреньке біди наробило

Щось біле, кругленьке

Хвостиком розбило?

 

Гра з батьками в залі «Чарівна скринька» «З якої казки?»

  1.     Пір’я («Кривенька качка»)
  2.     Шприц  («Лікар Айболить»)
  3.     Горошина («Принцеса на горошині»)
  4.     Рукавичка («Рукавичка»)
  5.     Скільки звірів зустрів дорогою Колобок?(4 – Зайчика, Вовка, Ведмедя, Лисицю)
  6.     Який кіт служив Маркизу Карабасу? (Кіт у чоботях)
  7.     Який кіт був рекитиром? (Базиліо з казки «Золотий ключик»)

 

  •         Щоб нам труднощі долати

Слід слухняний ротик мати

Скоромовку повторяй

Перешкоду цю долай.

 

  1.     Косар скосив увесь овес.
  2.     Бурі бобри брід увесь перебрели.
  3.     Сів Сень на пень.
  4.     Хитру сороку спіймати морока.

 

ВПРАВИ З ЕКРАНУ ПО ЧИТАННЮ

ПО2Л  100ЛИЦЯ   ЛИ100К  3БУНА  7Я

 

Музична руханка

 

УРОК МАТЕМАТИКИ. Віршовані задачі

 

МАТЕМАТИКУ нам слід любити

Щоб розумними зростати діти

  1.     Ось листок і ще листок

Заховався між квіток

Ну й просте ж завдання діти

Ці листочки полічити? (1+1)

  1.     На лужку, серед лози

Заховались дві кози

А отут стоять ще дві

У густій, рясній траві

Підрахуємо гуртом

Скільки всіх тих кіз разом? (2+2)

 

  1.     Наша Рая м’ячик має

А Іри їх чотири.

Полічи усі м’ячі.  (1+4)

 

  1.     Горобець і три синиці

Он летять до годівниці

Скільки птахів, підкажіть

Будуть вдячні за обід. (1+3)

 

 

 

 

 

«Щоб добре все знати

Ми будем міркувати

А також рахувати

Задачі вирішати

Свій розум розвивати»

 

  •         Ну гаразд, гаразд, гаразд

Перевірю  я вас!

 

  •        Скільки ніг у гриба?
  •        Скільки вух у слона?
  •        Скільки кольорів у світлофора?
  •        Скільки ніжок у кози?
  •        Скільки пальців на одній руці?
  •        А на двох?
  •        Порахуйте від 9 до 1.
  •        Яке число отримаємо, коли до 7+1
  •        Назвіть сусідів числа 5
  •        Письмо носом цифр, букв
  •        Назвіть і порахуйте голосні звуки.
  •        Скільки складів у слові ШКО-ЛА

 

 

 

 

 

 

 

Учитель називає ім’я і слова Молодець! Чудово! Добре! Відмінно!

  •         Трішки треба відпочити

Фізкультпаузу зробити.

 

Фізкультпауза ВВЕРХ-ВНИЗ (на екрані)

 

  •         Ви добре впоралися із завданнями на уроці. Я вірю в те, що ви будете дружнім класом нашої школи. Ми будемо разом

4 зими 816 днів

4 весни 32 тисячі уроків

4 осені 50 тисяч годин.

Пам’ятайте, щастя і удача завжди ходять поряд із вами. Вони є у того, хто дисциплінований, наполегливий, дружній, добрий, працьовитий. І тільки там, де є команда, там є щастя і удача.

Гра з учнями «Ось так!»

  •         Нас не можна роз’єднати

Ми тепер одна сім’я

Дружбу будемо плекати

Щоб були ми як рідня.

  •         Я вірю вам!
  •         Я пишаюся вами!
  •         Я люблю вас!

 

 

Вийшли зі своїх місць, розсипалися на зірочки для виконання таночка з ЛЕГО. ІНТЕРАКТИВНА ВПРАВА З ЛЕГО

Слова вчителя про цеглинки і башту з цеглинок.

Розсипалися на зірочки для пісні Н. Май

 

  •         У кожного із вас, діти, є своя мрія. Складіть долоньки разом, піднесіть їх до ротика і пошепки вимовте свою мрію. Заховайте свою мрію в кулачок, притуліть до серця і відпустіть, дмухнувши на неї. Нехай наші мрії летять і обов’язково збуваються.  

Перед вами відкрився чарівний світ у науку – Дитяча Перлинна Країна Знань. Так ми називаємо школу, адже вона дає людині необхідні знання і саме тут проходить дитинство – найкраща пора для кожної людини. Ви діти, завітали в цю країну як нові маленькі перлинки, щоб освітити її любов’ю,  добротою, радістю.

  •         Тепер ваші діти стали моїми. Я сподіваюся що нашим дітям буде тепло і затишно у шкільній родині. Хочу побажати вам натхнення і терпіння на цих нелегких шкільних стежинках.
  • ОТОЖ Нехай засвітяться нові перлинки добра і любові і здійсняться у майбутньому ваші світлі мрії. А на згадку – прийміть ці перлинки (ВРУЧАЮТЬСЯ БІЛІ КУЛЬКИ)

 

docx
Додано
1 лютого 2020
Переглядів
409
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку