Урок "Україна-моя Баьківщина"

Про матеріал
Розробка першого уроку для НУШ в першому класі. Ознайомити учнів зі шкільним життям, дати першокласникам уявлення про школу, клас, урок. Викликати позитивні емоції від зустрічі зі школою, однокласниками. Розвивати пам’ять, мислення. інтерес до навчання. Виховувати любов до людей, рідного краю, бажання добре вчитися, повагу до школи та її правил. .
Перегляд файлу

                                                                                        Урок- Марчук Богдана Олексіївна

                                                                                                   учитель початкових класів

                                                                                                   ЗЗСО «Мукошинська гімназія»

                                                                                                   Любешівського району

                                                                                                   Перший урок

                                                                                                   Клас. 1

                                                                                                  

                                                                                           

 

Тема уроку. «Україна-моя Батьківщина»

«Привітай же, моя ненько,

Моя Україно,

Оцих діток малесеньких,

Мов свою дитину!»

Т. Г. Шевченко

 

  1.   Цілі уроку: – ознайомити учнів зі шкільним життям, дати першокласникам уявлення про школу, клас, урок;

          – викликати позитивні емоції від зустрічі зі школою, однокласниками;
          – розвивати пам’ять, мислення. інтерес до навчання;
          – виховувати любов до людей, рідного краю, бажання добре вчитися, повагу до школи та її правил.

   Обладнання: карта України, паперові квіти, кольорові олівці,

              “Чарівний ключик”,“Чарівний клубочок”.
                                                           Перебіг уроку

І.Актуалізація опорних знань.

Привітання

Ранок розпочавсь цікаво,

Світить сонечко ласкаво,

                   В календарик заглядає

                   І від усмішки аж сяє.

Знає сонце гомінливе –

                     День сьогодні особливий!

1.Вступне слово вчителя.

 Отже,сьогодні, діти, для вас пролунав перший дзвінок, який покликав на перший у вашому шкільному житті урок. Ми з вами вступили у нашу велику шкільну родину, ви із звичайних хлопчиків перетворились на справжніх школярів і стали учнями 1 класу. З цього дня ми будемо мандрувати країною Знань, збираючи усе, що вона нам подарує. А дарує вона те, без чого ми не можемо жити, працювати, – знання. Школа – це шлях  до знань, до творчих звершень.

 

1.”Чарівний клубочок”.

– У мене в руках чарівний клубочок.Зараз ви будете передавати його по колу і бажати один одному щось приємне.

– Я бажаю вам сонечка ясного, мирного неба.

    (Клубочок розмотується і утворюється коло, діи говорять побажання.)

– Сьогодні у нашій школі з’явився новий 1 клас – нова шкільна сім’я.

– Уявіть, що це коло – наш клас, і кожен в ньому має рівні права і обов’язки. Якщо ниточка розірветься, і кола не буде. Так і в нашому класі, якщо не буде злагоди, дружби, чесності, то і сім’ї не буде.

                           Разом:         У нас немає “ти”.                      Ми — єдиний клас.

                                                 У нас немає “я”.                        Ми — одна сім’я!

                                               

                                                    2.”Чарівний ключик”.

– Сьогодні нам передали ось такий “Чарівний ключик”.Завдяки вашим старанням, уважності, допитливості, працьовитості ним ми будемо відкривати двері до нових і нових  знань. Ми навчимося читати, писати, рахувати, станемо друзями на довгі, довгі роки.

                                                        

                                 3.Знайомство з правилами Країни Знань.

 Країна Знань, до якої ви сьогодні завітали, має свої закони. Ми їх з часом вивчимо і будемо виконувати. Послухайте їх уважно.

1.Заходить вчитель – треба встать,            8. І на парті не лежи.
2.Коли тобі дозволять – сядь.                     9.Ручкою на парті ніколи не пиши,
3.Спитати хочеш – не шуми,                      10.Підручник і зошит ти свій бережи!
4.А тільки руку підніми.                             11.Будь старанним у навчанні

5.Щоб урок пройшов немарно,                  12.Кожен день уроки вчи!

6.Треба сісти рівно, гарно.                          13.Клас і школу бережи,

7.У школі парту бережи,                             14.З цього дня вони твої!

4.Гра”Я – Не я!”

– А тепер давайте грати – треба вам відповідати.

         1.Рано – вранці хто піднявся?                      7.А ще досі не вмивався, хто?

         2.А, хто сонечку посміхався?                       8.Хто здоровим хоче стати?

         3.Не хотів, хто одягаться?                             9.А знання, хто хоче мати?

         4.А зарядку, хто робив?                            – Бачу, всім вам хочеться знання пізнати і

         5.Свої ручки, хто не мив?                           Справжніми школярами скоріше стати!

         6.Добре зранку готувався. Хто?

                                                                       5.Клятва

– Давайте пообіцяємо усім, якими ми будемо. Я кажу, а ви повторюєте.

                              1.Обіцяєм не лінитись,                         7.Ми ж бо вас не підведем –

                              2.Добросовісно учитись.                      8.В школу з радістю підем!
                              3.Разом з сонечком вставати,               9. Вчитись будемо сумлінно

                              4.Щоб у школу не проспати.               10. І поводитись відмінно,
                              5.Не хвилюйтесь, мамо й тато,            11.Щоб батьки могли радіти,

                              6.Будем знати ми багато.                     12.Що такі в них гарні діти!

 

                                                   

                                        6.Фізхвилина 

(Діти разом із учителем стають у коло посередині класу. Учитель промовляє рядочки вірша і показує відповідні рухи, діти повторюють. Можна повторити вірш і рухи ще один раз.)

Усміхнемось сонечку!

(підняли руки вгору, усміхнулись.)

Здрастуй, дороге!

(помахали руками.)

Усміхнемось квіточці!

(присіли, уявили квіточку на підлозі, посміхнулись їй.)

Хай вона росте!

(показали руками,як росте квіточка.)

Усміхнемось дощику!

(підняли руки вгору, посміхнулись.)

Лийся, мов з відра!

(руки вгору-вниз, вгору-вниз.)

Друзям усміхнемося!

(посміхнулись сусідові справа, зліва.)Зичимвсім добра!

(простягли руки в сторони, узялись за руки, підняли всі разом руки вгору.)

 

                                                   7.”Наш рідний край!”

– Сьогодні пролунав перший дзвінок і покликав до школи всіх учнів у містах і селах нашої великої країни.

-Скажіть, а як називається наша країна?

– Як  називається головне місто України?

-А яку назву має село, в якому ми живемо?

– А чому у вас такого кольору гарні квіочки? (колір прапору, ми – українці)

                                                         

                                               8.Прикрашання квіточками країни.

Україна – це супер. Україна – це ексклюзив. По ній пройшли всі катки історії. На ній відпрацьовані всі види випробувань. Вона загартована найвищим гартом. В умовах сучасного світу їй немає ціни. Україна – наша Батьківщина, наша домівка, прекрасна і чарівна. Ми її дуже, дуже любимо.

– Подивіться на дошку, яка вона гарна. Ви, діти,-  квіти нашої країни, наше майбутнє. Від того як ви будете навчатися, якими станете, буде залежити ваше майбутнє і майбутнє нашої країни. Ось тут ви    такі гарні у квіточках, а на квітах, що на дошці, ви у кружечках зараз напишіть своє ім’я (якщо дитина не вміє пише мама) українською мовою, це буде означати, що ви обіцяєте любити свою країну, оберігати і захищати її.

  (Вчитель визиває  дітей за алфавітом до дошки, вони в квіточках пишуть свої імена.)

– А зараз, хто зможе порахувати, скільки у нас блакитних квіточок?

– От стільки у нас в класі хлопчиків.

– А скільки жовтих квіточок?

 – Стільки у нас в класі дівчаток.

 ІV.Підсумок уроку.

 

 Вчитель. Добіг кінця наш перший урок. Ви зробили перший крок на шляху до знань – стали першокласниками. Хай  цей шлях буде для вас радісним і цікавим! Хай наша школа стане для вас другою домівкою! Бажаю вам знайти тут вірних друзів, здобути міцні знання і напам’ять про цей день та урок ви отримаєте першу нагороду в 1 класі.  Хочу кожному з вас подарувати диплом  та пам’ятку першокласника за правильно виконані завдання, за активність на уроці.

 

Дорогі друзі!

 

Віднині ви – учні першого класу.

Допитливими, цікавими будьте,

Не споглядайте байдуже.

В Країну Знань велику путь

Долайте уперто, друзі!

Усе, що пізнане колись,

Завчи, збагни глибоко.

Країна Знань, як – неба вись,

Красою вабить око.

Бажаємо вам успіхів у навчанні!

А Вам, шановні батьки, я бажаю добробуту та порозуміння в родині, терпіння, толерантності, наснаги у вихованні наших діточок.

 

 

 

docx
Додано
2 лютого 2020
Переглядів
452
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку