Інтегрований урок 3 клас "Рідна домівка, рідна земля - тут виростає доля моя"

Про матеріал

Урок розроблено для роботи в 3 класі, згідно з вимогами стандарту нової української школи. Мета уроку: Викликати у дітей бажання більше дізнатися про свою сім`ю та рід, виховувати вміння слухати старших та однокласників,виховувати почуття любові та поваги до рідних.

Перегляд файлу

Інтегрований урок 3 клас

(Читання, я у світі, мистецтво)

Тема: Рідна домівка, рідна сім`я – тут виростає доля моя.

Мета: Викликати у дітей бажання більше дізнатися про свою сім`ю та рід, виховувати вміння слухати старших та однокласників,виховувати почуття любові та поваги до рідних.

 

                           Хід уроку

  1.                                                                                                                                                               Організація початку уроку

1.Вітання.

Доброго ранку!Доброго дня!

Доброго вчора,сьогодні, щодня! (Сьогодні використаємо привітання, які найчастіше використовують у вашій родині).

  1. Актуалізація опорних знань учнів:
  1.    Створення проблемної ситуації:
  • В одному далекому царстві жила дівчинка, у якої було все: різні іграшки, книжки, комп’ютер, телевізор. Але це її не тішило. Навпаки, вона сумувала, бо не мала з ким поговорити. З ким порадитись, з ким побавитись іграшками. Дівчинка мріяла: як би по швидше утекти з цього розкішного замку. Вона ж там була одна - однісінька...
  1. «Мікрофон»
  • Чого ж не вистарчало дівчинці?

 

  • Щодня зі школи ви поспішаєте додому. На вас з нетерпінням чекають мама, тато, братик або сестричка. Скажіть, яким словом можна обєднати цих людей? (Сімя)
  • Яке слово заховалось у цьому ребусі? ( 7Я)
  1.                                                                                                                                                               Мотивація навчальної діяльності
  •                                                                                                                                                      Діти, коли ви чуєте чи вимовляєте це слово, то що ви уявляєте?
  1.                                                                                                                                                        Словникова робота (пояснити значення слів рід,родина,народ,родовід,сім`я),розташувати їх у порядку зростання.
  2.                                                                                                                                                        Обмін інформацією.

Гра «Закінчи речення».

Учні передають мяч в колі один одному,розповідаючи про те, що найкраще вміє його мама (тато,дідусь…)

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\фото НУШ 3-А кл\IMG_20180524_082826.jpg

  1. Повідомлення теми і мети уроку.

- Сьогодні у нас - сімейний урок. Ми говоритимемо про найдорожчих вам рідних людей. На уроці ми з’ясуємо, що таке родина, як про неї піклуватися.

  1. Вивчення нового матеріалу.

- Прочитайте у словничку, як сказано про сім’ю.

Ці дорогі люди оточують нас від народження, виявляючи постійну увагу турботу. Батьківське піклування ми часто не помічаємо так само, як не помічаємо повітря, що ним дихаємо.

1 група Щоб це оцінити, спробуйте уявити себе героями казкової пригоди

«На безлюдному острові.»  ( відповіді дітей)

2 група Створення ігрової ситуації.

- Чуєте? Хтось плаче. Це дівчинка. Вона загубилась.

  • Яка ж твоя мама? ( Моя мама - найкраща від усіх! Невже ви цього не знаєте?)

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\фото НУШ 3-А кл\IMG_20180514_093402.jpg    C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\фото НУШ 3-А кл\IMG_20180514_094329.jpg

3 група Інтерактивний метод «Вузлики».

На картках записані зашифровані прислів’я, а розшифруєте ви їх за допомогою методу «Вузлики». І не тільки розшифруєте, а ще й поясните їх зміст.

4 група Конкурс читців «Моя мама»

 

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\фото НУШ 3-А кл\IMG_20180524_083702.jpg

Фізкультхвилинка.

 

Оце пальчик - наш дідусь,

Оцей пальчик - баба.

Оцей пальчик наш татусь,

Оцей пальчик - мама. 

А цей пальчик буду я! От і вся моя сім’я!

  • У кожної людини, крім мами і тата, братика чи сестрички, є ще рідня: бабусі, дідусі, тітки, дядьки. Це діти і є родина.
  • Звернемося до словничка.
  • РОДИНА - це група людей, що складається з батьків, дітей, онуків і близьких родичів.
  • У ваших тата і мами є теж свої батьки. А для вас вони бабусі і

дідусі. Вони були колись теж маленькими і у них теж були

батьки. Для вас уже прабабусі і прадідусі.


 

 Всі бабусі, дідусі,

прабабусі, прадідусі...і батьки їхніх батьків - Ваш РІД.

  •     Звернемося до словничка, що ж таке рід?
  • РІД- це її родина від давніх часів до сьогоднішнього дня.
  • Немає річки без джерела, дерева без коріння, людини без батьківщини, свого роду. Ми народились в Україні. Отже наш рід - український.

 

  1. Закріплення матеріалу.


1 група. Робота із картками. Знайдіть картку з словом, причепіть відповідно до схеми.

  • Як називається малюнок,що у нас вийшов?( Карта України)
  • Держава - це велика сім’я, а сім’я - це маленька держава. І тримається вона на любові.

 

2 група. Робота з Конституцією України.


  • Конституції України в статті 51 записано: « Батьки зобов’язані утримувати дітей до їх повноліття. Повнолітні діти зобов’язані піклуватися про своїх батьків»

3 група. Напишіть за що ви любите свою родину.

 

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\фото НУШ 3-А кл\IMG_20180525_100904.jpg
4 група. Заспівайте пісню про родину.

 

  1. Підсумок уроку.

Вправа « Незакінчені речення »

  • На уроці було цікаво….
  • Я зрозумів, що ……
  • Найцінніше для людини…..

doc
Додано
6 серпня 2018
Переглядів
964
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку