Інтегрований урок англійської мови та географії"School Subject. Geography lesson. Літосфера."

Про матеріал
Інтегрований урок англійської мови та географії у 6 класі. При вивченні теми " Шкільне життя"
Перегляд файлу

 

Тема: School Subject. Geography  lesson. Літосфера.

Мета:

  • активізувати лексичний та граматичний матеріал теми;
  • формувати граматичні та комунікативні вміння;
  • поглибити  знання про форми земної поверхні;
  •  розвивати вміння  працювати з картою та вміння характеризувати географічні об’єкти ;
  • розвивати: навички говоріння та культуру писемного мовлення;
  • виховувати: повагу до оточуючих та інтерес до вивчення англійської мови та інших шкільних предметів;
  • виховувати естетичне сприйняття навколишньої природи.

Обладнання: зошит, підручник, карта, індивідуальні картки, презентація, ноутбук,   

                          проектор.

Тип уроку – інтегрований.

Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

        1. Привітання:

Вчитель англ.мови:

-Good morning, pupils. I’m glad to see you too.

- What day is today?

- What month is today?

- How many seasons are in the year?

- What are they?

Open the copybooks and writing the dates in it.

         2.Повідомлення теми та мети уроку:

Вчитель англ.мови:

 Today we’ll speak about interesting lesson Geography. We’ll know new words and facts about our planet.

Вчитель географії :

Світ географії великий та неосяжний, цікавий та захоплюючий, зрозумілий та складний водночас. З географією ви будете йти пліч-о-пліч все своє подальше життя. Навіть на уроці англійської мови ви теж маєте змогу перетнутись з цім цікавим світом. Сьогодні на уроці ми ближче познайомимо вас з цим надзвичайним шкільним предметом, ГЕОГРАФІЄЮ.

ІІ. Основна частина.

Вчитель англ.мови:  « Mind Map»

1) Актуалізація опорних знань:

Описание: D:\Users\Сотник\Desktop\school life.png

( Учні пригадують назви шкільних предметів та записують їх до карти.)

  • Have you a favorite school subject?
  • Tell for us about them.

( Учні розповідають про свої улюблені предмети)

2. Тестове завдання. ( слайд 2,3 )

( Учитель роздає картки зі словами та їх перекладами та пропонує учням утворити пари.)

  1. a sea                                                         a)континент
  2. a river                                                      b)прапор
  3. an ocean                                                  c)вулкан
  4. mountains                                               d)річка
  5. a forest                                                   e) карта
  6. a farmland                                             f) місто
  7. a volcano                                               j) озеро
  8. a continent                                            k) море
  9. a country                                              l)острів
  10. a city                                                    m) фермерське угіддя
  11. a map                                                   0)гори
  12. a flag                                                    p)океан
  13. the Earth                                              q) ліс
  14. a lake                                                  r)Земля
  15. an island                                             s) країна

Вчитель географії :

  • Шановні учні, пропоную вашій увазі відео, пов’язане з чарівним світом природи нашої країни. Під час перегляду пригадайте , будь ласка, визначення побачених природних об’єктів. Тому що, наступне завдання буде пов’язане з ними.
  •  ( слайд 4) відео

Робота в парах.

( На розрізаних картках окремо написана назва географічного поняття а на іншій частині – його пояснення. Учні повинні утворити пари.)

1. Гора – це опукла форма рельєфу з добре вираженою вершиною, підніжжям та схилами, що височіє над навколишньою місцевістю на висоту більше 200 м.

2. О́зероприродна водойма повільного водообміну, розташована в заглибинах суходолу і не пов'язана протоками з морями чи океанами.

3. Мо́ре — частина океану, яка відокремлена від нього суходолом, підвищеннями підводного рельєфу або островами і має своєрідний гідрометеорологічний режим, відрізняється властивостями та складом води (солоністю, прозорістю, температурою та біологічним складом).

4. Рі́чка  — природний водний потік, який витікає з джерел чи з озера, болота (рідше), має сформоване ним річище і тече під дією сили тяжіння; живиться поверхневими й підземними водами, з атмосферних опадів свого басейну.

5. О́стрів  — частина суходолу, оточена з усіх сторін водою. Від материків відрізняються порівняно невеликими розмірами.

6. Материки або континенти — найбільші масиви суші Землі та великі ділянки суходолу, більша частина поверхні яких виступає над рівнем моря, а периферійна частина лежить під водою.

7. Вулка́н — геологічне утворення (геотектонічне явище), яке виникає над каналами та тріщинами у земній корі, якими на поверхню викидаються лава, попіл, гарячі гази, водяна пара й уламки гірських порід.

8. Земля́ — третя від Сонця планета Сонячної системи, єдина планета, на якій відоме життя, домівка людства.

9. Ліс — це сукупність землі, рослинності, в якій домінують дерева та чагарники, тварини, мікроорганізми та інші природні компоненти, що в своєму розвитку біологічно взаємопов'язані, впливають один на одного і на навколишнє середовище.

10. Краї́на — це територія з визначеними кордонами й населенням, що являє собою єдине ціле з погляду історії, культури, нації та в політико-географічному відношенні може бути незалежною або залежною.

11. Пра́пор — графічне зображення незалежної країни та її вільних громадян; полотнище правильної геометричної (найчастіше, прямокутної) форми, підвішене на жердині, або щоглі, що зображує певну комбінацію кольорів і символів та зазвичай використовується для ідентифікації (держав, регіонів, міст, організацій, військових з'єднань) та сигналювання.

12. Доли́на — від'ємна, лінійно витягнута форма рельєфу з одноманітним падінням.

(слайд 5 -10) відповіді

 

4. Робота з картою.

 Вчитель географії :

Назвати частину карти світу згідно опрацьованої таблиці. Учні виконують дану вправу методом жеребкування. Учитель пропонує дітям витягнути з чарівного кошика  назву певного географічного об’єкта на географічній карті на англійській мові, а учні виходять до дошки знаходять та озвучують свою точку для всіх інших учнів у класі.

 Акцентуємо увагу на географічних об’єктах України.

 The Black Sea, The Sea of Azov, The Dnieper River, The Carpathian Mountains, The Crimean Mountains, Kyiv, Ukraine ,a sea, a lake, a river, mountains,   a city, a forest, a country, a map.

 

 

 

 

 

Вчитель англ.мови: 

5. Перекласти речення з новими словами. ( слайд 11)

( Три речення зачитую українською мовою , а учні перекладають на англійську і навпаки наступні три речення)

1. Говерла – найвища гора України. Hoverla is the highest mountain in Ukraine.

2. Велика Британія острівна країна. Great Britain is an island country.

3. Річка Інгулець дуже гарна. River Inhulets is very nice.

4. Земля – моя планета. The Earth is my planet.

5. У мене є географічна карта. I have a geographical map.

6. Снігурівка це маленьке місто. Snihurivka is a small city.

Фізкультхвилинка (слайд 12 відео)

Вчитель географії:

6. Географічні загадки.

1.Іди, іди,
А кінці не знайдеш.(Земна куля)(слайд 13)

 

2. Взяли аркуш, розграфили,
Позначками весь покрили.
Різні всі там кольори.
Рамку також провели.     (Географічна карта) )(слайд 14)

   

3. Стародавні греки знали
Й цю науку, описали:
Її назва з двох частин
Є земля і опис з тим.    (Географія) )(слайд 15) 

    

4. Знає всякий: старий і молодий, 
Що на карті точка - ...(Місто.) )(слайд 16)

 

5. Маленький шматочок суші, -
Але буває іноді
Він великим, і навіть дуже, 
А навколо завжди вода. (Острів.) )(слайд 17)

 

6. Ці суперводоемы
Все на глобусі знайдемо ми,
Тому що в цілому світі
Їх небагато - лише чотири!(Океани.) )(слайд 18)

 

7 .Читаю на карті назви різні:
Чорне, Біле, Жовте, Червоне...
А з вигляду - зелене, сіре, синє,
Коли поглянеш - воно дуже гарне. (Море) )(слайд 19)

8. Давай-ка слово назвемо:
Великий природний водойму,
Що замкнений міцно берегами.
Відповідь ми точно знаємо з вами. (Озеро.) )(слайд 20)

 


9. Ця стрічка блакитна,

Така неспокійна,

Між лісами в'ється

І об берег б'ється.

Манить стрічка рибака.

Що за стрічка? .... (Річка.) )(слайд 21)

 

10. Ну, звичайно, це диво! -
Ось вже котрий вік

 Навіть самим жарким літом
На її вершині сніг! (Гора.) )(слайд 22)

 

11. У тій немаленькою гори
Характер тихий до пори.
Але може так статися -
Вибухне, задимиться! (Вулкан.) )(слайд 23)

 

Вчитель англ.мови:

7.Вікторина на англійській мові.( Слайд 24)

 

1. How many continents are there on Earth?

a) 6    b) 7    c) 5

2. How many oceans are there on Earth?

a) 4    b) 3    c) 5

3. What is the highest mountain on the Earth?

a) Everest   b) Ben Nevis  c) Hoverla

4. What is the biggest city in the world?

a) Tokyo   b) Kyiv   c) London

5. What is the longest river in the world?

a) the Thames  b) the Amazon  c) the Nile

6. In which school subject do children learn where countries are and what natural resources they have? 

a) Music   b) English  c) Geography

 

 

 

 

8. Письмо. Робота з підручником. Впра.2 ст. 168 ( додатково)

Записати речення, вибираючи правильний варіант слова.

 

Keys: 1. farmland 2. hill 3. valley 4. lake 5. river 6. forest 7. sea 8. landmarks

 

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА (слайд 25)

1) Підведення підсумків уроку

Вчитель географії:

  •                           Чи сподобалася вам наша подорож в країну природних об’єктів англійською мовою?
  •                           Що вам найбільше запам’яталося?

Вчитель англ.мови:

      -Was our lesson interesting?

       -Count our monets pleasure and tell me.

2) Домашнє завдання

      Географія : Повторити географічну номенклатуру.

      Англ. Мова: Повторити лексику теми

 

doc
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Несвіт А.М.)
Додано
6 квітня 2023
Переглядів
601
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку