Інтегрований урок «Австралія» допомагає учням розширити знання про материк, його рослини та тварин. Вправляти в виконанні звуко–буквеного аналізу слова, складанні речень, розвивати обчислювальні навички учнів, логічне мислення, удосконалювати вміння читати текст.
Тема тижня: Австралія
Тема дня: Що таке Австралія?
Мета: Формування предметних компетентностей
Формування ключових компетентностей
Обладнання:
Мультимедійна презентація, карта світу, картки для, розмальовки, олівці.
І. Ранкова зустріч
1. Привітання .
Учні утворюють коло для привітання та гри. Учитель пропонує висловити побажання для усіх від імені тієї тваринки, за якою спостерігали.
Учитель розпочинає першим: − Я спостерігала за кицею. Вона бажає усім теплої днини. Далі кожен почергово називає своє побажання.
2. Обмін інформацією.
Попросіть дітей пригадати, яких тварин вони зустрічали дорогою до школи.
3. Новини дня.
Помічник вчителя – учень, записує дату, назву тижня, погоду, кількість присутніх.
ІІ. Відгадати загадки.
Кенгуру
В неї є кишеня-дім, |
Єхидна (колючий мурахоїд)
У Австралії «їжак» |
Качконіс
Бура шерсть, качиний дзьоб, |
Коали
Ці малесенькі звірята, |
ІІІ. Запропонуйте дітям «розселити» тварин – розташувати їх у певній частині заздалегідь приготовленої карти світу. Прочитати назви материків.
− Давайте «розселимо» тварин у ті місця, де ви їх можете зустріти, де вони мешкають.
Повідомте дітям тему інтегрованого тижня. Запишіть на дошці слово «Австралія».
Орієнтовні запитання для бесіди:
- Назвіть букви, з яких утворене слово «Австралія».
- Скільки голосних звуків у слові?
- Скільки приголосних?
- На скільки голосних звуків у слові менше, ніж приголосних?
- Назвіть голосний звук, який повторюється у слові тричі.
Запитайте дітей, який п’ятий звук у слові. Повідомте дітям, що звук [р] на письмі позначається буквою «Р». Запропонуйте написати її в повітрі, пальчиком на піску або на манній крупі (можна насипати в коробку з-під цукерок) та на аркуші. У яких словах – відгадках є звук р? (кенгуру). Записати це слово.
Фізкультхвилинка. Гра «Кенгуру».
ІV. Дидактична гра «Ми – мандрівники»
Запропонуйте дітям відчути себе мандрівниками, погравши у гру.
Попросіть дітей обрати для своєї мандрівки будь-який транспортний засіб. Дослідження: учні в групах показують на карті, де буде їхати автобус, автомобіль, де плистиме корабель, де будуть летіти літак, вертоліт і повітряна куля. Дайте можливість дітям самостійно спланувати майбутню мандрівку.
Орієнтовні запитання для планування дитячої мандрівки:
– Куди планується мандрівка? Австралія.
– Що саме досліджуватимете під час мандрівки? Гори, пустелі,птахи, рослини.
– Скільки людей братиме у ній участь?
– Скільки часу триватиме мандрівка?
– Які речі необхідні для подорожі? Записати з буквою р (рюкзак, светр, кросівки, паспорт, фотоапарат, термос).
Пригадай героїв мультфільму «Дора – мандрівниця» та запиши їхні імена.
Дівчинка – ____________________________
Мавпа – ______________________________
Лис – ________________________________
Ігуана – ______________________________
Бичок – ______________________________
Білка – _______________________________
V. Лис Шахрай переплутав результати обчислень математичних виразів. Допоможіть Дорі виправити математичні помилки.
Задача
Дора намалювала 7 і 3 . Кого більше намалювала Дора і на скільки?
Гімнастика для очей.
VІ. Ознайомлення учнів з життям в Австралії.
Птахи Австралії.
Кукабара
Какаду |
|
Страус ему
Ківі |
Рослини Австралії.
VІІ. Розмальовка «Коала».
Вірш
Ведмедик сумчастий – коала
Листя евкаліпта жує,
Їсть таки він їх немало,
А чи водичку п’є ?
VІІІ.Рефлексія. Вікторина «Австралія»
1. Як називається материк, про який йшла мова на уроці?
2. Яких тварин Австралії знаєш?
3. Які рослини запам’ятав?
4. Які океани омивають Австралію?