Інтегрований урок «Австралія»

Про матеріал

Інтегрований урок «Австралія» допомагає учням розширити знання про материк, його рослини та тварин. Вправляти в виконанні звуко–буквеного аналізу слова, складанні речень, розвивати обчислювальні навички учнів, логічне мислення, удосконалювати вміння читати текст.

Перегляд файлу

Тема тижня: Австралія

 

Тема дня: Що таке Австралія?

 

Мета: Формування предметних компетентностей

  • ознайомити учнів з материками світу,
  • розширити знання про материк Австралія, про рослини та тварин Австралії,
  • вправляти в виконанні звуко–буквеного аналізу слова, складанні речень,
  • розвивати обчислювальні навички учнів, логічне мислення,
  • удосконалювати вміння читати текст.

 

Формування ключових компетентностей

 

  • уміння вчитися: формувати вміння самостійно виконувати роботу після її обмірковування,
  • природничої: вчити проводити дослідження,
  • комунікативної: формувати здатність учнів спілкуватися під час виконання групових завдань, збагачувати словниковий запас,виховувати любов до рідної мови,
  • здоровязбережувальної: формувати вміння берегти своє здоровя,
  • соціальної: формувати вміння працювати в групах.

 

Обладнання:

Мультимедійна презентація, карта світу, картки для, розмальовки, олівці.

І. Ранкова зустріч

1. Привітання .

Учні утворюють коло для привітання та гри. Учитель пропонує висловити побажання для усіх від імені тієї тваринки, за якою спостерігали.

Учитель розпочинає першим: − Я спостерігала за кицею. Вона бажає усім теплої днини. Далі кожен почергово називає своє побажання.

2. Обмін інформацією.

Попросіть дітей пригадати, яких тварин вони зустрічали дорогою до школи.

3. Новини дня.

Помічник вчителя – учень, записує дату, назву тижня, погоду, кількість присутніх.

ІІ. Відгадати загадки.

Кенгуру

http://i018.radikal.ru/1105/5f/f97a000f2819.jpg

В неї є кишеня-дім,
Там маля живе у нім.
Грається, відпочиває,
Помаленьку підростає....

Єхидна (колючий мурахоїд)
http://s61.radikal.ru/i173/1105/14/a61599cd2c64.jpg 

У Австралії «їжак»
Зовсім навіть не хижак!
Їсть термітів і комах, 
Ловить язиком мурах.
 

 

Качконіс

http://s016.radikal.ru/i335/1105/03/f9e1b37c1b8a.jpg

 

Бура шерсть, качиний дзьоб,
 У водичці льоп-льоп-льоп...
Їсть молюсків і рачків,
Жаб, креветок, черв’ячків...

Коали
http://s005.radikal.ru/i211/1105/10/477a1f9f288d.jpg 

 

Ці малесенькі звірята,
Мов лялькові ведмежата.
Можуть гілку обійняти
Та на ній спокійно спати.

ІІІ. Запропонуйте дітям «розселити» тварин – розташувати їх у певній частині заздалегідь приготовленої карти світу. Прочитати назви материків.

 − Давайте «розселимо» тварин у ті місця, де ви їх можете зустріти, де вони мешкають.

C:\Documents and Settings\Mama and Papa\Рабочий стол\3.JPG

Повідомте дітям тему інтегрованого тижня.  Запишіть на дошці слово «Австралія».

Орієнтовні запитання для бесіди:

 - Назвіть букви, з яких утворене слово «Австралія».

- Скільки голосних звуків у слові?

- Скільки приголосних?

 - На скільки голосних звуків у слові менше, ніж приголосних?

 - Назвіть голосний звук, який повторюється у слові тричі.

Запитайте дітей, який п’ятий звук у слові. Повідомте дітям, що звук [р] на письмі позначається буквою «Р». Запропонуйте написати її в повітрі, пальчиком на піску або на манній крупі (можна насипати в коробку з-під цукерок) та на аркуші. У яких словах – відгадках є звук р? (кенгуру). Записати це слово.

Фізкультхвилинка. Гра «Кенгуру».

ІV. Дидактична гра «Ми – мандрівники»

Запропонуйте дітям відчути себе мандрівниками, погравши у гру.

C:\Documents and Settings\Mama and Papa\Рабочий стол\9.JPG

 Попросіть дітей обрати для своєї мандрівки будь-який транспортний засіб. Дослідження: учні в групах показують на карті, де буде їхати автобус, автомобіль, де плистиме корабель, де будуть летіти літак, вертоліт  і повітряна куля. Дайте можливість дітям самостійно спланувати майбутню мандрівку.

Орієнтовні запитання для планування дитячої мандрівки:

– Куди планується мандрівка? Австралія.

 – Що саме досліджуватимете під час мандрівки? Гори, пустелі,птахи, рослини.

– Скільки людей братиме у ній участь?

 – Скільки часу триватиме мандрівка?

– Які речі необхідні для подорожі? Записати з буквою р (рюкзак, светр, кросівки, паспорт, фотоапарат, термос).

Пригадай героїв мультфільму «Дора – мандрівниця» та запиши їхні імена.

C:\Documents and Settings\Mama and Papa\Рабочий стол\10.JPGДівчинка – ____________________________

Мавпа – ______________________________

Лис – ________________________________

Ігуана – ______________________________

Бичок – ______________________________

Білка – _______________________________

V. Лис Шахрай переплутав результати обчислень математичних виразів. Допоможіть Дорі виправити математичні помилки.

C:\Users\Admin1\Desktop\рис.jpg

 

Задача

 

Дора намалювала 7 http://www.supercoloring.com/sites/default/files/styles/coloring_full/public/cif/2013/03/red-kangaroo-coloring-page.gif і 3 Раскраска Sulfur Crested Cockatoo - Кликните чтобы открыть версию для печати. Кого більше намалювала Дора і на скільки?

 

Гімнастика для очей.

 

VІ. Ознайомлення учнів з життям в Австралії.

 

C:\Documents and Settings\Mama and Papa\Рабочий стол\76.JPG

Птахи Австралії.

КукабараC:\Users\Admin1\Desktop\99\Кукабара.jpg

C:\Users\Admin1\Desktop\99\kakadu2.jpg

Какаду

 

C:\Users\Admin1\Desktop\99\Dromaius_novaehollandiae_qtl1-e1412605285250.jpgСтраус ему

C:\Users\Admin1\Desktop\99\tmg-article_tall.jpg

Ківі

Рослини Австралії.

C:\Documents and Settings\Mama and Papa\Рабочий стол\44.JPG

 

VІІ. Розмальовка «Коала».

Раскраска Коала

Вірш

Ведмедик сумчастий – коала

Листя евкаліпта жує,

Їсть таки він їх немало,

А чи водичку п’є ?

VІІІ.Рефлексія. Вікторина «Австралія»

1. Як називається материк, про який йшла мова на уроці?

2. Яких тварин Австралії знаєш?

3. Які рослини запам’ятав?

4. Які океани омивають Австралію?

docx
Додано
13 липня 2018
Переглядів
1894
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку