Інтегрований урок для 2 класу на тему: "День матері"

Про матеріал
Інтегрований урок "День матері" (англійська мова,інформатика, природознавство)
Перегляд файлу

ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК  АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

З ІНФОРМАТИКОЮ ТА ПРИРОДОЗНАВСТВОМ У 2 КЛАСІ

Тема: День матері

Мета:

  • сприяти узагальненню та активізації знань учнів по темі «Весна»;
  • Ознайомити дітей з традиціями святкування Дня Матері
  • Створити умови для удосконалення навичок читання, аудіювання та усного мовлення;
  • Сприяти розвитку пам’яті, уваги, уяви, мовної здогадки та критичного мислення;
  • практикувати самостійні навички роботи з програмою Paint;
  •    сприяти розвитку вмінь співпраці під час парної та групової роботи;
  • виховувати любов до природи та естетичний смак .

Очікувані результати:

  • показують свої знання по темі «Весна», використовуючи лексичні та граматичні знання в усному мовленні;
  • уважно стежать за презентованою інформацією, ефективно співпрацюючи під час парної та групової роботи;
  • володіють навичками самостійної роботи під час створення весняних листівок (лепбуків) та під час роботи з програмою Paint;

 

Обладнання: ноутбуки, відеозаписи, підручник, роздатковий матеріал.

Інтегруються предмети: англійська мова, інформатика, природа.

Предметні компетентності:

-Компетентність спілкування іноземною мовою для розуміння, пояснювання і перекладання іншомовних текстів; для прагнення вільного спілкування іноземною мовою;

- Інформаційну компетентність шляхом формування знань про правилаорганізації робочого місця з комп’ютером та володіння навичками роботи з програмою Paint;

- Природничу компетентність шляхом розвитку цікавості учнів до весняної природи, свідомого сприйняття матеріалу;

-Компетентність спілкування державною мовою для розуміння, пояснюванняінформатичних термінів;

-Загальнокультурну компетентність для розвитку гармонійних відносин у родині, поважного ставлення до матері.

 

Зміст заняття:

І. Етап орієнтації. Мотивації діяльності

1. Привітання

 

2. Фонетична зарядка. Робота з книжкою (с. 121). Знайти зайві слова, які  стосуються теми «Весна»

 

ІІ. Етап цілепокладання

1. Вихід робота. Криптограма.  Вводиться ігровий персонаж «Робот».

2. Відео «Як святкують День матері американці »

 

3. Розвиток навичок аудіювання. Робота в групах ( поділ за кольорами)

1. What season is the Mother`s Day

       Autumn             Summer

       Winter                 Spring

 

2. What month is the Mother`s Day

       September           November

       May                      August

 

3. What day is the Mother`s Day

        Sunday               Saturday

        Monday             Wednesday

ІІІ. Етап цілереалізації

1. Підготовка до вирішення проблеми.

- Що нам потрібно сьогодні зробити?(допомогти роботу привітати мам)

- У нас часу мало, а роботи багато. Але за допомогою комп’ютерів виготовлення наших листівок можна прискорити. Ми скористаємось знайомою програмою Paint , а деякі учні виготовлять листівки власноруч.

- Тож давайте згадаємо, за допомогою яких інструментів ми зможемо малювати.

Олівець-pencil

Гумка-eraser

Фарба-paint

Палітра-palette

-На палітрі багато кольорів, без них ми не зможемо створити гарну яскраву листівку. Отож згадаймо кольори.

2. Хмарні слова (робота в парах)

 

Знайти англійські слова (кольори) на малюнку.


red

sun

yellow

flowers

green

May

black

blue

sun

orange

spring

orang


 

3.Фізкультхвилинка( відеозапис I`vе got a robot)

    www.youtube.com/watch?v=KkH-Z7ObyLg

 

4. Відеозапис (bear and flowers)

www.youtube.com/watch?v=M3xjwJK7VIM

 

- Що можна подарувати мамі на листівках? (Квіти)

-А які весняні квіти ми можемо подарувати?

Нарциси- daffodils

Підсніжники-snowdrops

Фіалки-violets

 

5. Робота з підручником ( с.120)

- Не одні ми з вами будемо робити подарунки. У підручнику діти також будуть робити подарунок. Давайте познайомимось з ними, можливо вони нам допоможуть.

 

6. Повторення ознак весни.

-А чи зможемо ми мамі подарувати саму весну?

- Що саме ми зобразимо?

Сонячна погода – The weather is sunny

Небо чисте і блакитне –The sky is clear and blue

Тане сніг –The snow melts

Птахи повертаються – The birds come and sіng

Дерева цвітуть – The trees are in blossom

Квіти розквітли –The flowers bloom. We can see flowers—snowdrops, violets, daffodils

7. Робота за комп’ютером

Повторення правил безпечної поведінки під час роботи за комп’ютером.

  • Порядок на столі;
  • Не торкатись з’єднувальних дротів;
  • До екрану торкаємось олівцем;
  • Працюємо у своїй групі;
  • Розпочинаємо роботу з дозволу вчителя.

 

8. Робота в групах (поділ за квітами)

1, 2, 3 групи — самостійна творча робота учнів з комп’ютерною програмою Paint.

4, 5, 6 групи — самостійно створюють лепбуки

 

ІV. Етап рефлексійно-оцінюючий

1. Підведення підсумків

2. Презентація листівок

      3. Домашнє завдання.

 

docx
Додано
16 липня 2021
Переглядів
428
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку