ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
З ІНФОРМАТИКОЮ ТА ПРИРОДОЗНАВСТВОМ У 2 КЛАСІ
Тема: День матері
Мета:
Очікувані результати:
Обладнання: ноутбуки, відеозаписи, підручник, роздатковий матеріал.
Інтегруються предмети: англійська мова, інформатика, природа.
Предметні компетентності:
-Компетентність спілкування іноземною мовою для розуміння, пояснювання і перекладання іншомовних текстів; для прагнення вільного спілкування іноземною мовою;
- Інформаційну компетентність шляхом формування знань про правилаорганізації робочого місця з комп’ютером та володіння навичками роботи з програмою Paint;
- Природничу компетентність шляхом розвитку цікавості учнів до весняної природи, свідомого сприйняття матеріалу;
-Компетентність спілкування державною мовою для розуміння, пояснюванняінформатичних термінів;
-Загальнокультурну компетентність для розвитку гармонійних відносин у родині, поважного ставлення до матері.
Зміст заняття:
І. Етап орієнтації. Мотивації діяльності
1. Привітання
2. Фонетична зарядка. Робота з книжкою (с. 121). Знайти зайві слова, які стосуються теми «Весна»
ІІ. Етап цілепокладання
1. Вихід робота. Криптограма. Вводиться ігровий персонаж «Робот».
2. Відео «Як святкують День матері американці »
3. Розвиток навичок аудіювання. Робота в групах ( поділ за кольорами)
1. What season is the Mother`s Day
Autumn Summer
Winter Spring
2. What month is the Mother`s Day
September November
May August
3. What day is the Mother`s Day
Sunday Saturday
Monday Wednesday
ІІІ. Етап цілереалізації
1. Підготовка до вирішення проблеми.
- Що нам потрібно сьогодні зробити?(допомогти роботу привітати мам)
- У нас часу мало, а роботи багато. Але за допомогою комп’ютерів виготовлення наших листівок можна прискорити. Ми скористаємось знайомою програмою Paint , а деякі учні виготовлять листівки власноруч.
- Тож давайте згадаємо, за допомогою яких інструментів ми зможемо малювати.
Олівець-pencil
Гумка-eraser
Фарба-paint
Палітра-palette
-На палітрі багато кольорів, без них ми не зможемо створити гарну яскраву листівку. Отож згадаймо кольори.
2. Хмарні слова (робота в парах)
Знайти англійські слова (кольори) на малюнку.
red
sun
yellow
flowers
green
May
black
blue
sun
orange
spring
orang
3.Фізкультхвилинка( відеозапис I`vе got a robot)
www.youtube.com/watch?v=KkH-Z7ObyLg
4. Відеозапис (bear and flowers)
www.youtube.com/watch?v=M3xjwJK7VIM
- Що можна подарувати мамі на листівках? (Квіти)
-А які весняні квіти ми можемо подарувати?
Нарциси- daffodils
Підсніжники-snowdrops
Фіалки-violets
5. Робота з підручником ( с.120)
- Не одні ми з вами будемо робити подарунки. У підручнику діти також будуть робити подарунок. Давайте познайомимось з ними, можливо вони нам допоможуть.
6. Повторення ознак весни.
-А чи зможемо ми мамі подарувати саму весну?
- Що саме ми зобразимо?
Сонячна погода – The weather is sunny
Небо чисте і блакитне –The sky is clear and blue
Тане сніг –The snow melts
Птахи повертаються – The birds come and sіng
Дерева цвітуть – The trees are in blossom
Квіти розквітли –The flowers bloom. We can see flowers—snowdrops, violets, daffodils
7. Робота за комп’ютером
Повторення правил безпечної поведінки під час роботи за комп’ютером.
8. Робота в групах (поділ за квітами)
1, 2, 3 групи — самостійна творча робота учнів з комп’ютерною програмою Paint.
4, 5, 6 групи — самостійно створюють лепбуки
ІV. Етап рефлексійно-оцінюючий
1. Підведення підсумків
2. Презентація листівок
3. Домашнє завдання.