Інтегрований урок для 2 класу з української мови не тему "Слова - ознаки предметів. Опрацювання матеріалу теми через діалогічне мовлення."

Про матеріал
Розробка інтегрованого уроку для 2 класу з української мови спрямована на ознайомлення учнів зі словами-ознаками предметів; формування вміння ставити запитання до назв ознак предметів, вживати слова-ознаки в реченні. Збагачувати лексичний запас дітей.
Перегляд файлу

 

C:\Users\Алла\Desktop\нуш.jpg

Відкритий

інтегрований урок у 2класі

 українська мова + англійська мова

 на тему:

«Слова –  ознаки предметів.

Опрацювання матеріалу теми через діалогічне мовлення».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтегрований урок українська мова + англійська мова 

 Слова - ознаки предметів. Опрацювання матеріалу теми через діалогічне мовлення.

 Тема.  Слова, які називають ознаки предметів.  Опрацювання матеріалу теми через діалогічне              мовлення.


Мета. 

Навчальна: Ознайомити учнів зі словами-ознаками предметів; формувати вміння ставити запитання до назв ознак предметів, вживати слова-ознаки в реченні. Збагачувати лексичний запас дітей.

Розвивальна: Розвивати зв’язне мовлення, увагу, спостережливість, діалогічне мовлення.

Виховна: Стимулювати інтерес до уроків української та англійської мов. Заохочувати до пошуку нових знань. Виховувати доброту, повагу і любов до всього, що тебе оточує. 

Засоби навчання. Картки для групової роботи, фрукти, овочі, шкільне приладдя, мультимедійні засоби, живий кіт, смайлики, предметні малюнки. 
 

Формування ключових компетентностей:

уміння вчитися: приймати мету, яку ставить вчитель; створити умови, що сприяють появі інтересу до вивчення української та англійської мов, бажання вчитися; контролювати й оцінювати свої результати; розвивати спостережливість, уміння порівнювати, протиставляти, аналізувати; розвивати критичне мислення, уміння висловлювати свою думку; самоорганізовуватися до навчальної діяльності, виконувати завдання за зразком, співпрацювати в парі так групі, виконувати розумові операції й практичні дії;

комунікативної: розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи);

соціальної: розвивати здатність продуктивно співпрацювати з однокласниками в парі, групі; виховувати толерантність, повагу до однокласників;

здоров’язберігаючої: формувати основи культури здоров’я  під час читання та письма, фізкультурної паузи;

інформаційної: удосконалювати вміння добувати й опрацьовувати інформацію з підручника.

Освітня галузь: мовна.

Тип уроку: Урок засвоєння нових знань . Інтегрований .

 

Перебіг уроку

                        

І. Вступна частина. Емоційне налаштування учнів.
Сьогодні у нас незвичайний урок, 
сьогодні ми зробимо ще один крок 
в країну Знання, в країну чудову, 
що так нас чарує й збагачує мову.

Привітання  англійською мовою        Good morning. I am glad to see you. How are you? Let’s start our lesson.

Домовляймось не шуміти.

На  уроці  не  дрімати,

руки  вчасно  піднімати.

 А щоб наша спільна робота була успішною, пригадаємо закони уроку

  • Вести себе спокійно.
  • Не викрикувати.
  • Бути терплячими.
  • Дати можливість висловитися своїм товаришам.
  • Поважати один одного.

II. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і завдань уроку 
Незвичайність сьогоднішнього уроку буде полягати в тому, що ми не тільки    
пригадаємо раніше вивчений матеріал, виконаємо ряд цікавих завдань, вивчимо нову групу слів, які збагачують нашу мову, а й поєднаємо урок української мови з матеріалом, який ви вивчили на уроках англійської мови. 

Today we’ll learn some new words, make up the mini-dialogues, and play a game.

 

 

III. Актуалізація опорних знань                              1. Діти працюють разом, відповідаючи на запитання. (What is this? Who is this? How many books?) 

a booka pena deska rubbera ruler     

 

2. Клас ділиться на три групи, кожна отримує завдання.

 

Перша група: - What is this? 
- This is a pen (a ruler, a desk, a rubber, desk) 

 


Друга група:

- Who is this? 
- This is a doctor. (a teacher, a photographer, a girl, a boy)


 

Третя група: How many green books? (pens, desks, rubbers, rulers)

 


3. Інтерактивна технологія "Карусель”. 
- Назвіть одним словом: каструля, чайник, чашка, тарілка. 
- Закінчіть висловлювання: м’яч– один, а багато… 

 

  

 

4. Відгадайте загадку: 

 


Не дерево, а з листочками, 
Не сорочка, а зшита (книга) 
5. З якої казки ці герої? (ілюстрація до казки "Лисичка та Журавель”) 

 

 

IV. Вивчення нового матеріалу 
1. Вправа "Хмаринка слів ”. Прочитай тему уроку в хмаринці слів. (слайд) 
 

2. Робота з підручником. Проблемне питання. Робота з коміксом. Інсценізація 

- Розглянемо комікс. Важливо згадати, що                      Комікс – це послідовність малюнків з короткими текстами, які розповідають історію. Тексти в коміксах мають форму «словесної бульбашки», або «хмаринки думок», яка передає мову чи думку персонажа і ніби видувається  з вуст персонажу. Послухаємо репліки дітей.

Учень 1: Починаємо вивчати прикметники

Учень 2: Для чого вони?

Учень 3: Відгадай хто це : лапки, хвіст.

Учень 4: Які лапки? Який хвіст ?

Учень 5: Саме про це повідомляють прикметники.

Учень 6: Що ж , це цікаво.

- З'ясуємо, на які питання відповідають ці слова ознаки. Будьте старанними й уважними, і ви дізнаєтеся багато цікавого.

- Сьогодні, ідучи в школу, я зустріла оцю тваринку. Хто це?

3. Кошеня

- А яке воно ? (маленьке, пухнасте,  м’якеньке, руденьке, розумне, веселе, товстеньке)

- Молодці!

 А що ви знаєте про котика на англ. мові? (учні пригадують попередньо вивчені віршики, потім лише бажаючі, дивлячись на опорну схему)

Pussy - Cat, Pussy - Cat, Can you catch That big , fat rat? If you catch that bad, fat rat You will have Some milk for that

- А в кого вдома є кошеня ? Опишіть його 3 словами.

Виховний момент

Багато котиків і собачок не мають доброго хазяїна. Ми не повинні бути байдужими. Треба підгодовувати, по можливості порекомендувати знайомим забрати тваринку.

-  Які слова допомогли  вам впізнати його?( маленьке, пухнасте,  м’якеньке, руденьке, розумне, веселе, товстеньке). Вони і є ознакою слова «кошеня».

-Розшифруйте зашифроване слово

Робота з підручником С. 75 Ознака ознáка

 - З’ясуємо, що означає слово ознака ?

Учень Ознака – це характерна риса, прикмета, за якою можна визначити що-небудь або який це предмет. Молодець!                 

 3. Каліграфічна хвилинка 

  •          Саме це слово  в каліграфічній хвилинці.

Оз зн на ак ка  Ознака предмета

Запис дати

Списування хвилинка каліграфії

4.  Будемо дослідниками, дослідимо нову групу слів

РОБОТА В ГРУПАХ

  •          Згадаємо правила роботи в групах

Допоможе в цьому  чарівний мішечок

 

Крок 1 Ви дістали предмети

І група Огірок

ІІ група Яблуко

ІІІ група морква

Крок 2 – назвіть ознаки  предмета, який ви вибрали, хто найбільше, слухаю капітанів. Влучні прикметники дібрали ….

  •          Яке питання можна поставити до цих слів?
  •          А що це ? Сливи . Назвіть їх ознаки. На яке питання відповідають?

Крок 3 Зробіть висновок

- На які питання відповідають слова, які ви підібрали ?(огірок, яблуко, диня ?)

ДО СЛІВ МИ ПОСТАВИЛИ ПИТАННЯ  ЯКИЙ ? ЯКА ? ЯКЕ ? ЯКІ ?

 Вітаміни їх значення. Взимку вживання вітамінів дуже важливо і корисно для здоров’я. Вітаміни захищають вас нас від хвороб, зміцнюють імунітет.

-До яких слів ставимо питання які? (Коли 2 і більше предмета)

Висновок . Слова, що називають ознаки предметів і відповідають на питання  який? яка? яке?  які?,- це прикметники.

Прикметник – це частина мови.( Правило підручник 76)- читають учні

- Діти, хто запам’ятав?

Чи знаєте ви,  вітаміни корисні не тільки  людям, а й котам.   Кішкам корисно їсти  овочі - кабачки, моркву, капусту, огірки, зелений салат, але  все в сирому вигляді.

V. Закріплення знань, умінь, навиків

Доберіть і запишіть по 2 ознаки предметів Який?Яка?Яке?Які?

А тепер завдання ускладнюємо, переходимо до практичної роботи.

  1.  Гра ставимо питання до предметних малюнків і добираємо по дві ознаки. Запис на дошці.

Лимон (який?) – …, …  .

Груша –

Ківі

До англійських слів добираємо по два слова ознак (lemon – yellow, sour)

Apple

Banana –

Tomato –

2. ЛЕГО «Впізнай предмет», «Постав питання»

3. Групова робота. Кожна група отримує завдання :

1 група : підбери по 2 ознаки до малюнка

2 група: постав питання для визначення ознаки, побудуйте звукову модель до слова

3 група : відгадайте та запишіть слово за його ознакою

 Біля дошки КАПІТАНИ презентують роботи.


- Давайте поставимо запитання до слів-ознак (який, яка, яке?, які?) 
Висновок

4. Ф і з к у л ь т х в и л и н к а

https://www.youtube.com/watch?v=OkVC5K6yIdQ 
 

5. Робота над віршом  
Слова- ознаки дуже важливі в цьому я спробую вас переконати.

Послухайте вірш запам’ятайте слова -ознаки. 
Слова-ознаки теж важливі, 
Без них ніяк не обійтись. 
Ти вслухайсь в слово пречудове, 
Йому, як другові, всміхнись. 
Земля – ласкава, люба, рідна.
А сонце – щире, золоте,
А небо – лагідне й погідне,
Життя – прекрасне, дороге.
- Які слова – ознаки запам’ятали для характеристики слів земля, сонце, небо, життя. 
- Спробуємо забрати із вірша слова-ознаки, який вигляд він набуде? 

Який вірш 1 чи 2 вам сподобавсь?
- Який висновок зробимо? Вірш стає сухим та бідним.

Слова-ознаки або прикметники роблять наше мовлення красивим. Як весна прикрашає  землю  розмаїттям квітів, так і ми своє мовлення прикметниками. Вони надають мові чарівності, милозвучності, без них наша мова була б дуже сухою і бідною. 

6. Хвилинка-цікавинка

Заглянемо у віконце для допитливих.

Дитина початкової школи має мати запас 3000 слів. Більша частина яких  прикметники. Отже, будемо продовжувати працювати над цією частиною мови далі, щоб  наша мова була багатшою і змістовнішою.

7. Робота з підручником

Робота з підручником Починаємовивчатиприкметники.Для чого вони?Саме про цеповідомляютьприкметники.Що ж,це цікаво.Відгадай,хто це:лапки, хвіст.Які лапки?Який хвіст?

Вправа 273. Відгадайте загадки.  Саме загадки допоможуть закріпити знання про прикметники.  Щоб правильно відгадати треба уважно думати над кожною ознакою. Позмагаймося , хто напише більше ознак до слів – відгадок за 1 хв.


- Перед тим, як ми перейдемо до творчої вправи, я пропоную вам пригадати віршик про кольори та слова-ознаки на англійській мові. 

8. Make-up mini-dialogues (учні виходять до дошки по два, витягують малюнок і складають міні-діалоги)

- What is this?                              - This is a car?                                                                                                                                                                            - What colour is your car?                                                                                                                                                   - It is green.                                                                                                                                                                                          -  Do you like it?                                                                                                                                                                                         - Yes, I do.

V. Підсумок уроку

Технологія «Незакінчене речення»

  •          На уроці мені сподобалося…
  •          Вдома я обов’язково розкажу…
  •          Сьогодні на уроці я вчився…
  •          Складно було…
  •          Яким ваш настрій став по закінченню уроку я дізнаюся по смайликах, які ви зараз візьмете в руки. Всім дякую за роботу.

 

 

VI. Домашнє завдання. 

Домашнє завдання С. 75-76

 

Домашнє завдання з англ мови. Виконати завдання на картках

docx
Додав(-ла)
Яценко Алла
Додано
20 жовтня
Переглядів
195
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку