ознайомити учнів зі словами, які звучать однаково; навчати виявляти у тексті такі слова; розвивати усне й писемне мовлення; збагачувати словниковий запас; формувати правильну вимову, розвивати слухову увагу, фонематичний слух, навички звуко-буквеного аналізу; виховувати уважність, спостережливість.
Звіт
про роботу з учнем __________класу,
який навчається за індивідуальною формою,
_____________________________________________________________________________________
учителя (предмет) у ______семестрі 20____-20_____н.р.
1. Календарний план складено за програмою(дані про чинну у 20____-20_____н.р. програму)
2. Заплановано в календарному плані ____________________________________________год.
3. Фактично проведено _________________________________________________________год.
4. Програма за змістом
- виконана повністю____________________________________________________________год.
- виконана з ущільненням _______________________________________________________год.
(указати, через які причини)________________________________________________________
5. Практична частина виконана згідно з нормами, а саме (указати відповідні форми контролю згідно із програмою та їх кількість):
Проте є деякі зміни через…
6. Атестація проведена у формі _____________________________________________________
яка мала на меті перевірити (згідно із програмою)_______________________________________
___________________________________________________________________________________
7. Рівень навчальних досягнень у ____семестрі 20___-20____н.р. ________________балів
8. Стисла характеристика навчальних досягнень.
Учитель ____________________________________________________________________
Звіт
про роботу з учнем __________класу,
який навчається за індивідуальною формою,
класного керівника у ______семестрі 20____-20____н.року
Яке доручення має?
В яких класних і шкільних заходах брав (ла) участь?
Скільки книг прочитано?
Класний керівник__________________________________________________________