Урок "Формування вміння розрізняти слова, подібні за звучанням (котик, ротик, животик)"

Про матеріал

ознайомити учнів зі словами, які звучать однаково; навчати виявляти у тексті такі слова; розвивати усне й писемне мовлення; збагачувати словниковий запас; формувати правильну вимову, розвивати слухову увагу, фонематичний слух, навички звуко-буквеного аналізу; виховувати уважність, спостережливість.

Перегляд файлу

Звіт

про роботу з учнем __________класу,

який  навчається за індивідуальною формою,

_____________________________________________________________________________________

учителя (предмет) у ______семестрі 20____-20_____н.р.

1. Календарний план складено за програмою(дані про чинну у 20____-20_____н.р. програму)

2. Заплановано в календарному плані ____________________________________________год.

3. Фактично проведено _________________________________________________________год.

4. Програма за змістом

- виконана повністю____________________________________________________________год.

- виконана з ущільненням _______________________________________________________год.

(указати, через які причини)________________________________________________________

5. Практична частина виконана згідно з нормами, а саме (указати відповідні форми контролю згідно із програмою та їх кількість):

Проте є деякі зміни через…

6. Атестація проведена у формі _____________________________________________________

яка мала на меті перевірити (згідно  із програмою)_______________________________________

___________________________________________________________________________________

7. Рівень навчальних досягнень у ____семестрі 20___-20____н.р. ________________балів

8. Стисла характеристика навчальних досягнень.

Учитель ____________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

Звіт

про роботу з учнем __________класу,

який  навчається за індивідуальною формою,

класного керівника у ______семестрі 20____-20____н.року

  1. Учень(ця) навчається за індивідуальною формою ___________рік.
  2. Скільки разів спілкувалися з батьками, про які питання?

Яке доручення має?

В яких класних і шкільних заходах брав (ла) участь?

  1. Який  гурток відвідує, чи подобається? (Якщо не відвідує, указати причини.)
  2. Чи відвідує шкільну бібліотеку___________________________________________

Скільки книг прочитано?

Класний керівник__________________________________________________________

 

doc
Додано
20 лютого 2020
Переглядів
467
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку