Інтегрований урок "Фізкультура плюс фізика дорівнює…"

Про матеріал

Інтегрований урок фізика-фізична культура(7клас)

Вчитель фізики: Статівка Оксана Сергіївна.

Вчитель фізичної культури: Косован Юлія Сергіївна.

Тема: Фізкультура плюс фізика дорівнює…

Мета: створити умови для повторення та закріплення отриманих знань, визначити рівень засвоєння теоретичного матеріалу; сприяти формуванню уміння застосовувати знання для рішення задач різного ступеня складності; розвивати пам'ять, логічне мислення, вміння аналізувати та приймати рішення.

Перегляд файлу

Інтегрований урок фізика-фізична культура

Вчитель фізики: Статівка Оксана Сергіївна.

Вчитель фізичної культури: Косован Юлія Сергіївна.

Тема: Фізкультура плюс фізика дорівнює…

Мета: створити умови для повторення та закріплення отриманих знань, визначити рівень засвоєння теоретичного матеріалу; сприяти формуванню уміння застосовувати знання для рішення задач різного ступеня складності; розвивати пам'ять, логічне мислення, вміння аналізувати та приймати рішення.

Завдання: 

1. Показати взаємозвязок фізики зі спортом;

2. Вчити, як пізнати себе, як раціонально використовувати свої зання з фізики на уроках фізичної культури;

3. Повторити техніку ведення, зупинки і передачі м'яча;

4. Сприяти розвитку координації рухів, уваги, орієнтації в просторі, спритності та рухливості;

5. Виховувати наполеглевість та дисциплінованість.

Місце проведення уроку: спортивна зала.

Тип уроку: повторення та узагальнення знань.

Інвентар: футбольні мячі за кількістю учнів, фішки, сітка волейбольна, мультимедійне обладнання, картки із завданнями.

Оформлення:  на  мультимедійній дошці записан епіграф до уроку:
       «Знания до­стигаются не быстрым бегом, а медленным путешествием». 

(Карфагенская пословица.)

№ з/п

Зміст уроку

Тривалість

Організаційно- методичні вказівки

Підготовча частина

1.

Шикування, привітання, повідомлення завдань уроку

2 хв.

Вхід до спортивної зали, шикування в одну шеренгу. Перевірка наявності форми, самопочуття учнів.

2.

Наголосити про дотримання правил БЖД на уроці

3хв.

Фронтальний метод

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

Вступна бесіда.

Вчитель фізкультури:

  • Чим подобається вам футбол?
  • Хто з вас грає у футбол?
  • Дійсно, у футбол грає кожен 25-й житель Землі.

Гра у футбол викликає бурю емоцій від захоплення до розчарування. В наш час у футбол грають професійно як чоловіки так і жінки.

Є багато відомих футбольних клубів.

  • Які європейські футбольні клуби ви заєте?
  • А які футбольні клуби України?
  • Яких відомих футболістів ви знаєте?

Вчитель фізики:

  • Як ви вважаєте,  щоб стати відомим футболістом, необхідно демонструвати лише відмінну фізичну підготовку?

Дійсно, гра яку ми бачимо – це лише невелика частина титанічної праці спортсменів.

Сьогодні на уроці ми доведемо, що без застосування знань з фізики, досягти успіхів у футболі неможливо.

Тож почнемо з розминки справжніх футболістів.

Вправа 1 «Механічний рух»

Біг по периметру, за командою вчителя, учні змінюють характер руху:

  • рівномірний рух;
  • рух з прискоренням;
  • рух приставними кроками;
  • рух спиною вперед;
  • прямолінійний рух;
  • хаотичний рух.

Шикування за командою вчителя.

Вправа 2 «Тіло, речовина, явище»

Учні обирають картки з назвами тіл, явищ, речовин. Вчитель розкладає на протилежній стороні зали три обручі з відповідними підписами.  За командою вчителя кожен учень повинен підбігти до свого обруча.

Після шикування вчитель фізики коментує вибір учнів.

Перешикування в колону по одному.

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5хв.

Протягом бесіди учні відповідають на питання вчителів.

А також йде показ слайдів презентації із зображенням футболістів та футбольних клубів України та Європи.

 

Фронтальний метод

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За командою вчителя фізичної культури «Праворуч»

Поточний метод

 

 

 

 

 

 

За командою вчителя фізичної культури «Праворуч»

Поточний метод

Шикування у три шеренги відповідно до обраного обруча.

Через центр, за командою вчителя фізичної культури.

Основна частина

1.

Вчитель фізики:

  • Що необхідно зробити, щоб тіло почало рухатись?
  • Дійсно, ми повинні прикласти до нього силу.
  • А що ви знаєте про цю фізичну величину?
  • До характеристик сили належить:
  • числове значення,
  • напрям,
  • точка прикладання.

Сьогодні ми з вами перевіримо на практиці, як зміниться характер руху м'яча в залежності від цих характеристик.

Перешикування у пари.

20хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За командою вчителя фізичної культури.

2.

За потребою збільшити відстань у парах.

Довільне ведення м'яча кроком внутрішньою частиною стопи правою, лівою ногою.

 

3-4 р

 

Показ. Фронтальний метод

3.

Розкласти фішки навпроти кожної колони.

Ведення м'яча змійкою між фішками, повернення назад звичайним бігом, м'яч у руках

По 5 шт.

3-4р

 

 

Змагальний метод

4.

Виконання удару внутрішньою стороною стопи по м'ячу.

При ударі опорна нога знаходиться на лінії посередині м'яча.Замахнутися ударною ногою і виконати удар по м'ячу.

 

 

Відкласти м'ячі в сторону, залишивши по одному, залишити по одній фішці  навпроти кожної команди

3-4р

Після ведення «змійкою» виконати зупинку м'яча (наступанням на нього зверху) і виконати удар внутрішньою стороною стопи останньому у колоні учню, що стоїть без мяча. Показати, виправити помилки.

Фронтальний метод

5.

Відпрацювання точності удару.

Учні по черзі оббігають фішку ведучи м'яч правою ногою, повертаються у свою колону, де інші учні стоять широко розставивши ноги, утворюючи «тунель». Учень робить передачу крізь цей «тунель», останній зупиняє м'яч, біжить до фішки, огинаючи її.

2р.

Змагальний метод

Заключна частина

1

Вчитель фізики:

- Під час виконання вправ, ви дійсно переконалися, що характер руху м'яча залежить від сили удару, точки прикладання та напряму сили.

Вчитель фізичної культури:

- А зараз ми пограємо в гру «Футбол через сітку».

Команди розділені сіткою. У грі кожен прагне послати м'яч так, щоб гравець іншої команди не міг його прийняти. Один починає, б'є по м'ячу ногою через сітку, супротивник приймає м'яч стегном або підйомом стопи, другу передачу виконує своєму партнеру або через сітку.

10 хв

Гравці розташовуються, як у волейболі.

Ігровий метод.

2

Шикування в колону по одному

 

 

3

Підведення підсумків

 

Відзначити кращих

4

Домашнє завдання

 

Знайти повідомлення по голи забиті незвичайним способом.

5

Організований вихід зі спортзали

 

В колону по одному

 

docx
Пов’язані теми
Фізика, Інтегровані уроки
Додано
23 жовтня 2018
Переглядів
276
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку