Інтегрований урок з фізичної культури і ЯДС в 2 класі НУШ «Український віночок»
Тема: Інструктаж з БЖД. Фізичні вправи для профілактики плоскостопості та відновлення організму. Рухливі ігри та естафети. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, естафет, ігор.
Завдання уроку:
освітні:
Пояснення основних правил безпеки під час рухливих ігор;
Вивчення основних технічних елементів рухливих ігор.
виховні:
- Виховання активності, уважності і колективізму;
оздоровчі:
- Зміцнення здоров'я;
- Розвиток спритності, координації, швидкості, гнучкості
Очікувані результати:
- виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учительки з використанням різних предметів та без них 2ФІО 1-1. 1-1;
- грає в рухливі ігри, бере участь в естафетах/2 ФІО 2-1.3-1;
- застосовує рухливі ігри для розвитку фізичних якостей та під час навчання, задовольняючи потребу в руховій та ігровій діяльності 2 ФІО 2-1.3-2;
- дотримується безпечної поведінки під час ігор та розваг 2ФІО 2-3.2-1;
- співпрацює й досягає спільних командних цілей під час рухливих ігор та естафет 2 ФІО 2-3.1-2;
-програючи, тисне руку супротивникові та дякує за гру 2ФІО 2-3.3-5.
Місце проведення: спортивний зал
Обладнання : скакалки, м’ячі, кульки, обручі, кільця для стрибків
Час проведення: 40 хвилин
Хід уроку
Зміст уроку
І.Підготовча частина. 1.Шикування учнів в шеренгу по одному. 2.Привітання, повідомлення завдань уроку. 3.Повороти на місці. 4.Повільний біг у рівномірному темпі. 5.Поперемінний біг із стрибками. 6. Комплекс загальнорозвиваючих вправ ранкової гімнастики. ІІ.Основна частина. 1.Вчитель:Сьогодні у нас з вами незвичайний і радісний день. Для того, щоб дізнатися куди ми сьогодні потрапимо на нашому уроці, вам потрібно відгадати загадку! Загадка Навесні вона в теплі Проростає з-під землі. Має стан стрункий і вроду І дарує насолоду.( Квіти) Подорож до весняного квіткового саду. (Перегляд відео весняного саду) 2. Розповідь вчителя про український віночок і які квіти у нього вплітались. Завдання : проходження по ортопедичному килимку для профілактики плоскостопості. Зупинка1. Ознайомлення з квіткою Кульбабкою(відео) Завдання: гра «Хто більше збере кульок жовтого кольору» зібрати з розсипаних кульок кульки жовтого кольору. Зупинка2. Ознайомлення з квіткою Барвінку (відео) Завдання: гра « Світлофор» Зупинка 3. Ознайомлення з квіткою Волошки (відео) Завдання: Вправи з рівноваги (проходження по гімнастичній лаві) Зупинка 4. Ознайомлення з квіткою Дзвіночки (відео) Завдання : гра з м’ячем «Вибий бур’янець» Зупинка 5 . Ознайомлення з квіткою Мак ( відео) Завдання : гра « Горобчики-стрибунці» Підсумкова розповідь про сплетений віночок і бережливе ставлення до народних традицій.
ІІІ.Заключна частина. 1.Вправи на розслаблення і рівновагу ( вправи точкового масажу) 2.Підсумок уроку. 3. Організоване повернення учнів в клас.
|
Дозування
5-7 хв.
2-3 хв.
4-6 хв.
20-25 хв.
До 5 хв.
|
Основні методичні вказівки
Перевірити спортивну форму, самопочуття учнів, підбадьорити їх. Нагадати правила поведінки та правила зі збереження життєдіяльності під час виконання фізичних вправ. Слідкувати за правильною поставою. Слідкувати за правильністю виконання фізичних вправ.
Активувати увагу учнів.
Учні по ортопедичному килимку проходять босоніж.
Правила техніки безпеки при рухливих іграх
|
Робота з ООП
Вправи на ортопедичному килимку(асистент вчителя) Вправи з м’ячем (асистент вчителя) |