Презентація та конспект уроку-гри з англійської мови "Роль фруктів та овочів у нашому суспільному повсякденному житті" для учнів 3 класу
Підготували: Давиденко О.О.
|
Тема: «Життя суспільства. Home, sweet home»
Підтема: « The role of fruits and vegetables
in our social everyday life»
Мета: Ознайомити з лексикою теми.
Навчити використовувати слова теми в діалогічному мовленні.
Практикувати учнів у вживанні вивченої лексики в ситуаціях, що наближені до реальних.
Сприяти розвитку в учнів естетичних якостей і здорового способу життя.
Виховувати любов до рідного краю з його особливостями
Обладнання: підручник, тематичні малюнки, картки для самостійної роботи, презентація, ноутбук, відеоматеріали, корзина з фруктами та овочами, чарівна скринька, дидактичні і наочні матеріали
Тип уроку: урок-гра
Хід уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1. Привітання й повідомлення теми та мети уроку
T: Good morning children!
P: Good morning, Good morning,
Good morning to you!
Good morning, Good morning,
I am glad to see you!
T: I am glad to see you too!
T: Сьогодні ми продовжимо розмову про їжу, ви вивчите назви деяких овочів і фруктів. Ви також, користуючись новою лексикою, будете описувати, які страви ми можемо приготувати з різних овочів і фруктів та які з них вирощуються в нашім ріднім краї - Дніпропетровщині
2. Уведення в іншомовну атмосферу
1) Завдання на картках
Учитель роздає учням картки з реченнями, в яких пропущені слова. Учні повинні вставити правильно слова. Після виконання завдань діти здійснюють перевірку один в одного, міняючись при цьому картками.
Варіант 1
dinner cooking breakfast eating
drinking supper making lunch
|
Варіант 2
dinner cooking breakfast eating
drinking supper making lunch
|
2) Вивчення вірша«I LIKE FOOD»
Діти розповідають віршик за вчителем, а потім - самостійно
I like carrots, I like peas,
I like cabbage, I like cheese,
I like food, cold or hot,
I like food, I like it a lot!
А тепер давайте замінемо слово like на
I carrots, Ipeas,
I cabbage, Icheese,
Ifood, cold or hot,
I food, I it a lot!
ІІ. Основна частина уроку
T: Look! These are fruits and vegetables. This is a banana/apple etc.
Who can sort them into two groups: fruits and vegetables?
Fruits Vegetables
_______________________ ______________________
_______________________ ______________________
_______________________ ______________________
_______________________ ______________________
_______________________ ______________________
______________________
Can you name all fruits/vegetables?
Учні відпрацьовують назви фруктів і овочів за допомогою гри «Лотерея»
Учні обирають для себе лотерею улюбленого кольору. Їхнім завданням є розшифрувати слово і намалювати до нього малюнок.
T: What is in the fridge?
It’s night. Teddy wants to eat. He goes into the kitchen and opens the fridge.
There are two apples, two bananas, a carrot and an orange in the fridge, but there isn’t any fish there!
Teddy takes an apple, a carrot, a banana for his friend Hoppey, the rabbit. Sorry, but there isn’t any fish for his friend Pussy, the cat!”
T: Listen again and tick the food Teddy takes from the fridge.
Key:
2) 1 carrot, 1 apple, 1 banana
2. Музична фізкультхвилинка «Head and Shoulders»
У супроводі відеоматеріалів, учні співають пісню виконуючи фізичні вправи .
3.Закріплення вивченого матеріалу з теми «Фрукти й овочі»
1) Робота в парах. Конкурс «Пекельна кухня»
Учні розділяються на дві команди по три представника в кожній. Кожна з команд обирає інгредієнти для свого блюда і приступає до приготування страви. Перемагає та команда, яка приготує страву швидше і естетичніше.
В той час, поки учні готують страву , інші виконують впр.3 (с.103)
T: Attention, Attention, listen to me
The lesson is over
A fairy-tale begins
Hello, my dear! I am glad to see you! What are you doing here?
P: We are going to cook Sunday dinner.
T: Oh, I’m in time. I came to you with my magic basket. Do you want to have a competition of «Пекельна кухня».
P: Yes, we do.
T: I see everyone wants. But I’ll do a choice myself.
“One, two - it will be you” (4 рази)
Ті діти, яких обрав вчитель виходять до дошки.
T: You are fishermen. You have to catch your “fish”.
P: It’s an apple/a lemon, etc.
T: Now you will cook fruit and vegetable salad/
Вчитель звертається до класу
T: Who wants to help them?
P1: I do.
P2: I do.
P1: What are you doing?
P.P: We are cooking fruit salad.
P1: Can I help you?
P.P: Yes, you can.
P2: What are you doing?
P.P: We are cooking vegetable salad.
P2: Can I help you?
P.P: Yes, you can.
T: While our cookers are making holidays salad we shall read and speak.
So, open your books on page 103, Ex.3 and read the words in the square.
2) Підведення підсумків конкурсу.
Визначення і нагородження переможців.
T: I see our Sunday supper is ready. May I try it on?
P: Yes, you may.
T: Oh, salads are very tasty because some fruits and vegetables are grown in our Dnipropetrovsk Oblast. They are very useful for our health. Dnipropetrovshina is rich in fruit garden and vegetable fields. Our parents work there.
T: You work hart and I want to give you my presents.
ІІІ. Заключна частина
Вивчити нові ЛО, впр.3 (с.103) усно, РЗ: впр.1,2 (с.61)
1). Кросворд “Food”
2) Бесіда за питаннями
T: Чого нового ви сьогодні навчилися?
Що вам найбільше сподобалося?
Які завдання були найскладнішими?