ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
АВТОРСЬКА ПРОГРАМА ДЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
« ЦІКАВА АНГЛІЙСЬКА»
Автор
Добровольська Ольга Борисівна,
вчитель, англійської мови в початкових класах
Хмельницького навчально-виховного комплексу №9
М. ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ 2019
Автор Добровольська О. Б. вчитель англійської мови в початкових класах І категорії
Пояснювальна записка.
Навчання іноземної мови в початковій школі є підготовчим етапом до вивчення англійської мови в 5 – 11 класах. Опрацювання іноземної мови дітьми 6-річного віку сприяє формуванню всебічно розвиненої особистості, розширює мовленнєві можливості та забезпечує належне засвоєння іноземної мови під час подальшого вивчення.
Одним із найважливіших завдань організації спілкування дітей є формування позитивного ставлення до навчання іноземної мови до людей, які нею розмовляють, до їхньої культури.
Освітньо - виховна мета: вироблення в учнів початкової школи навичок і вмінь спілкування англійською мовою, а також оволодіння більш розширеними елементарними знаннями про те, де вона побутує.
Практична мета полягає в тому, щоб навчити учнів спілкуватися іноземною мовою в усній і письмовій формі.
Володіння усним і писемним мовленням робить можливими безпосередні контакти з представниками інших країн, а вміння читати дає змогу прилучитися до культури народів – носіїв цієї мови, розширює кругозір, поглиблює загальну ерудицію, сприяє формуванню світогляду на основі загальнолюдських цінностей, розвиває особистість.
Освітні цілі досягаються не тільки завдяки читанню текстів, а й у ході оволодіння іноземною мовою, коли учні зустрічаються з новими для них лінгвістичними поняттями і поглиблюють свої знання про вже відомі їм явища. Вивчаючи іноземну мову учні краще оволодівають рідною.
Розвиваючі і виховні цілі реалізовують впродовж усього навчального процесу – на уроках і в позакласній роботі.
Позакласна робота є невід’ємною частиною єдиної системи навчально – виховного процесу. Вона сприяє досягненню практичних, виховних і освітніх цілей та повинна спрямовуватися на вдосконалення мовленнєвих умінь, набутих на уроці, на формування в учнів позитивних мотивів вивчення іноземної мови.
Програма орієнтована на гуманітарний розвиток дитини в процесі навчання , на активне включення в цей процес мислення, пам’яті,уяви, емоцій. У ходінавчаннямовавиступаєодночасно предметом і провіднимзасобомнавчання. Діти не вивчаютьскладовічастиниіноземноїмови, а одразуопановуютьїї як засібспілкування.
Цянавчальна программа розроблена для учнів 1 – 4 класів. Програмавраховуєзмістнавчаннядітейангійськоїмови з першого классу загальноосвітньоїшколи.
Навчаннярізнихвидівмовленнєвоїдіяльності повинно проводитись на основісформованихмовнихнавичок: фонетичних, лексичних, граматичних. Але це не означає, щопротягомтривалого часу формуютьсяновінавички, а лишепотім – відповіднівміння. Оскільки уроки іноземноїмови є комплексними, то на кожному з них формуютьсяабовдосконалюються, мовнінавички, а на їхосновірозвиваютьсямовленнєвівміння. У процесімовленнєвоїдіяльностімовнінавичкипостійновдосконалюються. Фонетичнінавичкиформуються в основному в початковихкласах.
Розвитокфізіологічних і психічнихпроцесівучнівпочатковоїшколисягаєрівня, якийстворюєпередумови для забезпеченнясистемностіїхньогоіншомовногонавчання. Педагогічноютеорією доведено, а освітянською практикою підтвердженою, щодіти шести роківможутьуспішнооволодіватианглійськоюмовою, не втрачаючиінтересу до їївивчення.
Правильно організованенавчаннясприяєпришвидшеномустановленнюважливихпсихічнихпроцесів, формуваннюновихпсихічнихякостейособистості.
Програмарозрахована на чотири роки навчання (35 уроків,з них – 4 години на повторення лексики), (1 – 4 класи). Урок з учнямипроводять один раз на тиждень, тривалістю 35 – 40 хвилин. На рікпропонується:
1 клас – 7 тем;
2 клас – 6 тем;
3 клас – 6 тем;
4 клас – 7 тем.
Матеріалкожної теми вивчаютьпротягом 2 – 5 годин ізвикористаннямвіршів, пісень, ігор. Кількістьлексичниходиниць, якімаютьзасвоїтиучніна кінець року:
1 клас – 100-150слів;
2 клас–200 слів;
3 клас–250 слів;
4 клас–300 слів.
Навчанняаудіюванняпередбачаєформуваннявміннясприйматимовленняіншої особи як за безпосередньогоспілкування, так і в грамзапису. Аудіювання – розуміння на слух аудитивногоматеріалу та усвідомлення, як йогозмісту, так і функціонально – стилістичнихособливостей.
Навчанняговорінняпередбачаєоволодінняучнямидвомайого формами: діалогічною та монологічною.
Навчаннядіалогічногомовленняполягає в тому, щобнавчитиучнівмовленнєвоївзаємодії в межах заданоїситуації. Змістдіалогу повинен відповідати також конкретній ситуації.
Взаємодія в діалозі означає вміння як реагувати на репліки співрозмовника, так і стимулювати його до проводження розмови. Серед реплік, сказаних кожним учнем, мають бути репліки – реакції і репліки – спонукання (запитання, повідомлення). Діалог (обмін інформацією) складається переважно із запитань і відповідей.
Навчання монологічного мовлення передбачає досягнення такого рівня розвитку навичок і вмінь, за якого учні можуть без попередньої підготовки в природному темпі мобілізувати засвоєні іншомовні засоби з метою здійснення реальної комунікації.
Навчання читання ставить за мету оволодіння учнями зрілим читанням під час, якого сприймається потрібна інформація, а всі супутні мовні та технічні труднощі не перешкоджають цьому процесу.
У загальноосвітній школі учні повинні навчитися читати вголос і про себе з повним розумінням короткі нескладні (адаптовані) тексти, а основному побудовані на засвоєному мовному матеріалі. Ступінь складності тексту визначається за кількістю і характером невідомої лексики та за видом літературного жанру.
Без словника учні читають тексти, основний зміст який можна зрозуміти, здогадуючись про значення невідомих слів за контекстом, за їх схожістю зі словами рідної мови (інтернаціональна лексика), за словотворчими елементами. Із третього року навчання учні починають вчитись користуватись двомовним словником. Саме тоді розпочинається читання зі словником нескладних текстів, у яких трапляються невідомі слова, необхідні для точного розуміння прочитаного, але про значення яких не можна здогадатися.
Навчання письма сприяє формуванню вмінь говоріння і читання, тому для цього виду мовленнєвої діяльності визначається завдання навчити учнів не тільки правопису, але й умінню письмово викладати свою думку.
Основним принципом навчання є принцип усної основи, що обумовлено психологічними особливостями дітей цього віку. Усний курс дає можливість дітям засвоїти не лише слова, а й цілі граматичні структури, а також приділити багато часу для постанови вимови. Засвоєння побудоване на мовленнєвій основі в процесі спілкування.
Використання дидактичних ігор на уроці сприяє важливим методичним завданням: формування готовності дітей до спілкування англійською мовою, забезпеченню природної потреби багаторазового повторення мовленнєвого матеріалу, розвитку логічного мислення, пам’яті, уваги.
Успішне розв’язання освітньо – виховних завдань можливе за умови впливу не лише на свідомість дітей, а й на емоційну сферу. Ефективним засобом впливу на почуття дитини є музика й співи. Зокрема, пісня як один із видів мовленнєвого спілкування сприяє розширенню лексичного запису, засвоєнню граматичних конструкцій удосконаленню навичок правильної артикуляції і вимови звуків.
У процесі вивчення англійської мови пісні використовують для фонетичної гімнастики на початку уроку; для закріплення лексичного і граматичного матеріалу, а також своєрідну релаксацію в середині та наприкінці уроку, коли діти втомились.
Зміст програми.
1 клас. (1 година на тиждень, разом 35 годин)
Тема 1. Знайомство. Привітання. (2 год.)
Тема 2. Моя сім’я. (3 год.)
Члени моєї родини.
Інші члени моєї родини.
Моя родина.
Тема 3. Дозвілля. (4год.)
Іграшки. Лічба до 5.
Іграшки. Їх колір та величина.
Моя улюблена іграшка.
Іграшки.
Тема 4. Природа. Свійські тварини. (5 год.)
Свійські тварини. Кольори.
Свійські тварини.
Свійські тварини. Цифри 6, 7.
Свійські тварини та їхні малята.
Мій домашній улюбленець.
Тема 5. Дикі тварини. (5 год.)
Дикі тварини. Що вони роблять?
Дикі тварини. Цифри 8, 9.
Дикі тварини та їхні малята.
Моя улюблена дика тварина.
Дикі тварини.
Тема 6. Свята і традиції. (6 год.)
Свята. День народження привітання.
Свята. Традиції святкування Різдва в Англії.
Свята. Традиції святкування Різдва в Україні.
Свята. Традиції святкування Нового року в Англії та в Україні.
Привітання з Новорічними святами.
Пасха. Святкування Пасхи.
Тема 7. Школа. (6 год.)
Шкільне приладдя. Цифра 10.
Школа. Шкільне приладдя.
Шкільне приладдя.
Шкільне приладдя.
Шкільне приладдя.
Шкільне приладдя.
Резерв (4 год.)
Вимоги до знань і вмінь учнів. Учні повинні вміти.
Аудіювання.
- розрізняти (на слух) вивчені слова і фрази;
- сприймати на слух і виконують прості інструкції;
- розуміти короткі елементарні повідомлення підтримані невербальними опорами (малюнками, жестами) в межах тематики спілкування.
Говоріння.
Монологічне.
- представляти себе, членів родини, друзів;
- називати предмети;
- рахувати до 10;
- розповідати короткі римівки, лічилки, співати дитячі пісні;
- називати і описувати предмети, тварини відповідно до навчальної ситуації в межах тематики програми.
3 – 4 речення – обсяг висловлювання.
Діалогічне.
- вітатися та прощатися;
- знайомитись;
- ставити питання та відповідати на питання однокласників і вчителів;
- висловлювати подяку, пробачення.
Читання.
- називати букви алфавіту;
- озвучувати в усному мовленні слова, словосполучення.
Письмо.
- писати літери алфавіту;
- відтворювати графічний образ букв, слів, словосполучень, коротких речень.
Зміст програми.
2 клас. (1 година на тиждень, разом 35 годин)
Тема 1. Знайомство. Привітання. (3 год.)
Знайомство з однолітками.
Знайомство. Вік.
Привітання.
Тема 2.Відпочинок і дозвілля. ( 5 год.)
Іграшки. Цифри 11, 12.
Іграшки. Їхколір.
Іграшки. Цифри 13, 14, 15.
Мійвільний час.
Моя улюбленаіграшка.
Тема 3. Людина. (7 год.)
Частинитіла.
Частинитіла.
Частинитіла. Цифри 16, 17.
Літнійодяг.
Осіннійодяг.
Веснянийодяг. Цифри 18, 19.
Зимовий одяг.
Тема 4. Природа. (9 год.)
Дикітварини. Їхнідії.
Свійськітварини. Їхнідії.
Пори року. Погода.
Моя улюблена пора року.
Назвимісяців. Щовідбувається в цімісяці? Погода.
Назвимісяців. Щовідбувається в цімісяці? Погода.
Назвимісяців.
Днітижня.
Мійулюблениймісяць і мійулюблений день. Чому?
Тема 5. Свята і традиції. (5 год.)
Новийрік і традиціїсвяткування.
Різдво і традиціїсвяткування.
День народження і традиціїсвяткування.
Пасха і традиціїсвяткування.
9 травня і традиціїсвяткування.
Тема 6. Школа. (4 год.)
Шкільнеприладдя.
Шкільнеприладдя.
Меблі в класнійкімнаті.
Меблі в класнійкімнаті.
Резерв (2 год.)
Вимоги до знань і вміньучнів. Учніповиннівміти.
Аудіювання.
- реагувати невербально на запитання, які вимагають простих відповідей;
- демонструвати розуміння ключових слів у висловленні, які проговорюються дуже повільно та з довгими паузами;
- розуміти короткі прості вказівки, сформульовані повільно;
- розуміти основну ідею адаптованого аудіо / відео запису.
Говоріння.
Монологічне.
- представляти себе, своїх друзів, батьків, продукуючи прості, здебільшого ізольовані речення;
- описувати предмети шкільного вжитку,іграшку, тварину, погоду;
- повідомляти про здатність виконувати певні дії учнем чи іншими особами 4 - 5 речень.
Діалогічне.
- ставити загальні та нескладні спеціальні питання, засвоєнні як мовленнєві зразки та відповідають на них;
- відповідають на питання відповідно з мовним матеріалом і ситуацією спілкування та з опорою на вивчений мовний матеріал;
- реагувати на прості, в дещо уповільненому темпі, репліки вчителя і однокласників;
- обмінюються репліками на рівні мікродіалогу. 4 -5 речень.
Читання.
- знати букви алфавіту;
- читати про себе і вголос і розуміти слова, словосполучення, речення, тексти, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовленні.
Письмо.
- за зразком відтворювати графічний образ букв, слів, словосполучень, речень;
- писати букви алфавіту (в т.ч. під диктовку);
- самостійно писати своє ім’я;
- описувати себе, предмет шкільноговжитку, іграшку, тварину.
Зміст програми.
3 клас. ( 1 година на тиждень, разом 35 годин).
Тема 1. Я, моя сім’я. (4 год.)
Знайомство. Привітання.
Знайомство.
Моя сім'я. Знайомство з нею.
Моя сім'я.
Тема 2.Відпочинок і дозвілля. (3 год.)
Моєзахоплення.
Види спорту.
Мійулюблений вид спорту.
Тема 3. Людина. (7 год.)
Частинитіла.
Описзовнішностітовариша.
Описзовнішностітварини.
Професії. Числа круглі десятки.
Професії.
Щоденні обов'язки. Робота по дому.
Тема 4.
Природа і навколишнє середовище. (9 год.)
Природа. Погода.
Погода. Місяці.
Моя квартира (будинок).
Кімната в квартирі (будинку).
Умеблювання.
Розташування меблів.
Моя кімната.
Моя кімната.
Тема 5.
Свята і традиції. (6 год.)
День народження.
Новий рік і традиції його святкування
Різдво і традиції його святкування.
День святого Валентина і традиції його святкування.
Великдень і традиції його святкування.
Моє улюблене свято.
Тема 6.
Школа. (4 год.)
Школа. Шкільні предмети.
Школа. Навчальні предмети.
Умеблювання класної кімнати.
Резерв. (2 год.)
Вимоги до знань і умінь учнів. Учні повинні вміти.
Аудіювання.
- реагувати на запитання, які вимагають відповідей «так/ні» чи інших простих відповідей;
- розуміють інструкції, сформовані ретельно та повільно на вербальному та невербальному рівні;
- розуміти діалогічне мовлення в достатньо повільному темпі з довгими паузами та чіткою інтонацією;
- розуміти основний зміст віршованого чи писемного тексту, який звучить у повільному темпі за підтримкою невербальних засобів. Текст побудований на засвоєному матеріалі.
Говоріння.
Монологічне.
використовувати прості речення та фрази для того щоб:
- описувати місце (помешкання, клас), явище (погода, свято), об’єкт (людина, іграшки, предмети шкільного вжитку, тварин);
- робити короткий переказ змісту почутого, побаченого, прочитанного повідомлення, який містить знайомий мовний і мовленнєвий матеріал;
- коментувати свої дії та дії інших людей.
Обсяг висловлювання – 5-6 речень.
Діалогічне.
- ставити загальні, спеціальні, альтернативні запитання, засвоєнні в усному мовленні і відповідати на них згідно з мовним матеріалом і відповідно до ситуації спілкування;
- підтримувати елементарне спілкування у межах мікродіалогів етикетного характеру, а також мікродіалогів.
Висловлювання кожного співрозмовника – 5 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні.
Читання.
- читати вголос та про себе з повним розумінням короткі прості тексти, що містять мовний матеріал;
- читати і розуміти нескладні короткі тексти, де значення незнайомих слів розкривається з опорою на ілюстративний матеріал.
Обсяг – 150-200 друкованих знаків.
Письмо.
- писати слова, словосполучення, короткі речення;
- писати адресу;
- оформлювати лист, листівку-вітання;
- описувати себе, свою сім’ю, друзів, предметишкільноговжитку, тварини.
Обсягписьмовогоповідомлення – 5-6 речень.
Зміст програми.
4 клас. (1 година на тиждень, разом 35 годин).
Тема 1. Я, моя сім'я і друзі. (4 год.)
Привітання. Знайомство.
Знайомство.
Мої друзі. Знайомство з ними.
Мої друзі.
Тема 2.Помешкання. (7 год.)
Види помешкань.
Умеблювання моєї кімнати.
Умеблювання кухні.
Умеблювання гостинної.
Умеблювання ванної кімнати.
Покупки.
Тема 3.Відпочинок і дозвілля. (5 год.)
Види дозвілля.
Улюблені дитячі герої.
Улюблені дитячі герої.
Вільний час.
Тема 4.
Природа і навколишнє середовище. (6 год.)
Природа. Погода.
Дикі тварини та їх малята.
Дії диких тварин.
Свійські тварини та їх малята.
Дії свійських тварин.
Тема 5.Подорож. (4 год.)
Населені пункти.
Види транспорту.
Види транспорту.
Тема 6. Свята і традиції. (4 год.)
Зимові свята.
Весняні свята.
Моє улюблене свято.
Тема 7.Шкільне життя. (3 год.)
Школа навчальні предмети.
Мої улюблені шкільні предмети.
Умеблювання класної кімнати.
Резерв. (2 год.)
Вимоги до знань і уміньучнів. Учніповиннівміти.
Аудіювання.
- розумітимовленняв дещоуповільненомутемпі, ретельноартикульоване;
- розумітиосновнийзмістпрослуханихтекстіврізного характеру побудованих на засвоєномуматеріалі.
Говоріння.
Монологічне.
- робитиповідомленнякороткі про повсякденні і минулідії;
- робити короткий переказзміступочутого, прочитанного повідомлення, щоміститьзнайомиймовний і мовленнєвийматеріал;
- описуватисвій класс, класнукімнату, ігри, забави, погоду, сім'ю, свято, людей, тварини;
- коментуватизображене на малюнкуабо фото;
- порівнювати особи, предметивідноснопевноїознаки;
- висловлюютьсвоєставлення до об'єктів, явищ, подій.
Обсягвисловлювання – 6-7 речень.
Діалогічне.
- ініціювати і закінчуватидіалог;
- вести короткідіалогиетикетного характеру;
- підтримуватиспілкування, використовуючидіалогирізнихтипів;
- розігруватикороткі сценки виступаючи у певних ролях;
- брати участь у розмові на прості та звичні теми;
- емоційнозабарвлюватидіалогвикористовуючивідповіднуінтонацію, жести, міміку, вигуки, характерні для мовленнєвоїповедінкиносіївмови.
Висловлення кожного – 5-6 реплік, правильно оформлених, у мовномувідношенні.
Читання.
- читативголос та про себе з повнимрозуміннямкороткітексти, щомістятьмовнийматеріал, зазвоєний в усномумовленні;
- розумітиосновнийзмістрізноплановихтекстів, пов’язанихізповсякденнимжиттям;
- читати і розумітиосновнийзмістнескладних коротких текстів.
Обсяг – 200-250 друкованихзнаків.
Письмо.
- писати слова, словосполучення, речення;
- оформляти лист, листівку-вітання;
- описувати себе, свою сім'ю, друзів, кімнату, ігри і забави, погоду, свято, людей, тварин.
Обсягписьмовогоповідомлення – 6-7 речень.
КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН 1 КЛАС
№ |
Дата |
Назви тем |
Год. |
Лексика |
Граматика |
Структура |
|
|
Знайомство. Привітання. |
2 |
|
|
|
1. |
|
Знайомство. Привітання. |
1 |
My, I, name, boy, girl |
Дієслово to be займ. I, my, his, her |
Good morning, good bye, what is your name? my name is… |
2. |
|
Знайомство. Привітання. |
1 |
Short, tall, his, her |
|
His/her name is… He is tall. I am a boy/girl. I am … |
|
|
Моя сім’я. |
3 |
|
|
|
3. |
|
Члени моєї родини. |
1 |
Man, woman, mother, father, sister, brother, young, family |
Дієслово to be займенники I, his, her |
This is man/ woman, my mother, father, … His/her name is… My brother is young (tall, short) |
4. |
|
Інші члени моєї родини. |
1 |
Grandmother, grandfather, aunt, uncle |
Дієслово to be займенники I, his, her, he, she |
He/she is old. |
5. |
|
Моя родина. |
1 |
Have |
Дієслово tohave |
This is my family. I have a… her/his name is … he/she is… |
|
|
Дозвілля. |
4 |
|
|
|
6. |
|
Іграшки. Лічба до 5. |
1 |
Cat, dog, bear, horse, kite, robot, ballerina |
Дієслово to be числівники one, two, three, four, five |
It is a … That is a … What is (that)? |
7. |
|
Іграшки. Їх колір та величина. |
1 |
Cars, trains, dolls, teddies, boat, on, in, at, under, box |
Прийменники in,on, under, at |
Give me dolls. Where are the cars? |
8. |
|
Моя улюблена іграшка. |
1 |
Favourite, toy |
|
My favourite toy is… It is … |
9. |
|
Іграшки. |
1 |
|
|
How many? I have… dolls. |
|
|
Природа. Свійські тварини
|
5 |
|
|
|
10. |
|
Свійські тварини. Кольори. |
1 |
Domestic, animals, cat, dog, cock, pig, hen, chick, red, yellow, pink, green, orange, black. |
Дієслово to have |
This is a… I have a … The cat is black (small). What colour is the …? Yes, it is/No, it is not. |
11. |
|
Свійські тварини. |
1 |
Duck, rabbit, cow, horse, mouse, goose |
|
|
12. |
|
Свійські тварини. Які вони? Цифри 6, 7 |
1 |
Kind, angry, nice, funny, six, seven |
Дієслово to be числівники six, seven |
The dog is nice (angry, funny, kind) |
13. |
|
Свійські тварини та їх малята. |
1 |
Kitten, duckling, puppy, piglet, goosling |
|
A cat has a kitten, the mouse is small |
14. |
|
Мій домашній улюбленець. |
1 |
Pet at home, fish, parrot, hamster |
|
I have a pet at home. |
|
|
Дикі тварини. |
5 |
|
|
|
15. |
|
Дикі тварини. Що вони роблять? |
1 |
Elephant, kangaroo, tiger, wolf, fox, lion, crocodile, monkey, squirrel |
|
Where does a kangaroo live? A kangaroo lives in the zoo. The fox lives in the forest. |
16. |
|
Дикі тварини. Цифри 8, 9. |
1 |
Zebra, camel, bear, giraffe, eight, nine |
Числівники eight, nine |
The wolf does not live on the farm. A crocodile can swim. Can bears go? |
17. |
|
Дикі тварини та їх малята. |
1 |
Baby elephant, bear cub, wolf cub, fox cub, tiger cub, lion cub |
Дієслово to be |
An elephant has baby elephant. |
18. |
|
Моя улюблена дика тварина. |
1 |
Favourite, animals |
|
My favourite animals is … |
19. |
|
Дикі тварини. |
1 |
Grass, banana leaves, fruit, meat |
|
What do monkey eat? Monkeys eat bananas. |
|
|
Свята і традиції. |
6 |
|
|
|
20. |
|
День народження. Привітання. |
1 |
Happy birthday, holiday |
Дієслово to be |
“Happy birthday” |
21. |
|
Традиції святкування Різдва в Англії. |
1 |
Merry Christmas, Santa Claus, present, fir-tree |
|
I like holidays. |
22. |
|
Традиції святкування Різдва в Україні. |
1 |
Great, big, nice |
Прийменники |
Thisisa… I like … |
23. |
|
Традиції святкування Нового року в Англії та в Україні. |
1 |
Snow, snowballs, snowman, FatherFrost, present, fir-tree |
|
|
24. |
|
Привітання з Новорічними святами. |
1 |
Happybirthday! HappyNewYear! Merry Christmas! |
|
|
25. |
|
Пасха. Пасхи святкування. |
1 |
Easter, chirch, eggs |
|
|
|
|
Школа. |
6 |
|
|
|
26. |
|
Шкільне приладдя. Цифра 10. |
1 |
Ten, book, copy-book, pen, pencil, pencil-box, desk, chair, bag |
Числівник ten |
The book is on the desk. |
27. |
|
Школа. Шкільне приладдя. |
1 |
Ruler, eraser, pointer, blackboard |
|
The blackboard is brown. |
28. |
|
Шкільне приладдя. |
1 |
Lamp, piece of paper, map, brush, table, plant |
|
What is this? This is a … |
29. |
|
Шкільне приладдя. |
1 |
Picture, room, door, floor, window, ceiling |
|
“Look at” |
30. |
|
Шкільне приладдя. |
1 |
Wall, duster, album, teacher, pupil, bookshelf
|
|
|
31. |
|
Шкільне приладдя. |
1 |
Class-register, bottle of glue, mirror, absent, all, present |
|
Діалог «Черговий» |
|
|
Резерв |
4 |
|
|
|
КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН 2 КЛАС
№ |
Дата |
Назви тем |
Год. |
Лексика |
Граматика |
Структура |
|
|
Знайомство. Привітання. |
3 |
|
|
|
1 |
|
Знайомство з однолітками. |
1 |
My, I, name, boy, girl, friend |
Займенники i, my, his, her |
Hello! Good morning, My name is… What is your name? How old are you? I am … |
2 |
|
Знайомство. Вік. |
1 |
|
|
How are you? I am fine. Where do you live? I live in … |
3 |
|
Привітання. |
1 |
Short, tall, his, her |
|
His/her name is … He is tall. He is 7. He/she a boy/girl. |
|
|
Відпочинок і дозвілля. |
5 |
|
|
|
4 |
|
Іграшки. Цифри 11, 12. |
1 |
Teddy-bear, house, bird, ball, car, lorry, eleven, twelve. |
Дієслово to be числівники eleven, twelve |
This is a … That is a .. What is this/that? |
5 |
|
Іграшки. Їх колір. |
1 |
Colour, white, yellow, red, black, brown, blue, green, rosy, orange |
|
What is this colour? What is your doll like? |
6 |
|
Іграшки. Цифри 13, 14, 15 |
1 |
Thirteen, fourteen, fifteen |
Числівники, написання числівників |
|
7 |
|
Мій вільний час |
1 |
Prity, nice, big, small |
|
Let us, play! Give me, please! Thank you! I think… |
8 |
|
Моя улюблена іграшка. |
1 |
Favourite, toy |
|
My favourite toy is … It is … |
|
|
Людина |
7 |
|
|
|
9 |
|
Частини тіла |
1 |
Head, arm(s), leg(s), hand(s), eye(s), ear(s), knee[ni:]-коліно, thigh[θai]-стегно |
Дієслово to have |
I have… |
10 |
|
Частини тіла. |
1 |
Heel-п’ята, back, face, hair, nose, neck, check(s), chin-підборіддя |
Дієслово to be |
My hair is long (short), black (brown, blond). |
11 |
|
Частини тіла. Цифри 16, 17. |
1 |
Mouth, teeth, feet, finger(s), toe(s), left, right, palm[pa:m]-долоня |
Дієслово to have |
I have ten toes, (fingers), two feet… |
12 |
|
Літній одяг. |
1 |
Sandals, dress, T-short, sock(s), hat, cap, skirt, shorts |
Дієслово to have |
This is my … I have a … |
13 |
|
Осінній одяг. |
1 |
Raincoat, boots, shoes, dress, jacket, umbrella |
|
|
14 |
|
Весняний одяг. Цифри 18, 19. |
1 |
Blouse, trousers, suit, shirt, skirt, shoes, dress, coat |
Числівники 18, 19 |
My blouse is red. Her/his shirt/skirt is short/green. |
15 |
|
Зимовий одяг. |
1 |
Furcoat, sweater, plants, mittens, scarf, cap, jacket, boots |
Дієслово to have |
|
|
|
Природа. |
9 |
|
|
|
16 |
|
Дикі тварини. Їх дії. |
1 |
Run, jump, tree, swim, walk, lion, hare, crocodile, monkey, giraffe. |
Дієслово tobe, can |
Crocodile can swim |
17 |
|
Свійські тварини. Їх дії. |
1 |
Cow, horse, goose, turkey, donkey |
Can |
Horse can run. |
18 |
|
Пори року. Погода. |
1 |
Spring, summer, autumn, winter, warm, cold, hot, cool, season, today |
Дієслово to be |
It is not spring. Is it …? What season is it now? The weather is fine. What is the weather like today? |
19 |
|
Моя улюблена пора року. |
1 |
Beautiful, the sky, the sun, rainy, fun, bad, like |
|
I like… Is it summer or winter? |
20 |
|
Назви місяців. Що в ці місяці відбувається? Погода. |
1 |
September, October, November, December, trees, leaves, yellow, red, brown, fall down, snow, cold, chilly |
|
The trees are… The leaves are fall down. Is it snowing? |
21 |
|
Назви місяців. Що в ці місяці відбувається? Погода. |
1 |
January, February, March, April, warm, weather, changeable, shine brightly |
|
|
22 |
|
Назви місяців. |
1 |
May, June, July, August, hot, grass, green |
|
The weather is … The trees and grass are green. |
23 |
|
Дні тижня. |
1 |
Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday |
Написання днів тижня |
|
24 |
|
Мій улюблений місяць і мій улюблений день. Чому? |
1 |
My, month, day, favourite, why, because |
|
What is your favourite month/day? Why? I like … |
|
|
Свята і традиції |
5 |
|
|
|
25 |
|
Новий рік і традиції святкування |
1 |
Decorate, fir-tree, pine-tree, play, sing, dance, Father Frost |
Буквосполученняir |
Do you have a New Year tree at home? What is there on the New Year tree? |
26 |
|
Різдво і традиції святкування. |
1 |
Winter, snow, Santa Claus, snow-Maiden, present |
Буквосполученняer |
Do you like …? Who gives presents on the New Year? What do children do around the fir-tree? |
27 |
|
День народження і святкування |
1 |
Birthday, happy, cake, present, play, dance, sing |
Буквосполученняing |
Do you like …? |
28 |
|
Паска і традиції святкування |
1 |
Easter, colou-eggs, chirch |
Множина іменників |
|
29 |
|
9 травня і традиції святкування |
1 |
Flags, flowers, people, children, poems |
Множина іменників |
|
|
|
Школа |
4 |
|
|
|
30 |
|
Шкільне приладдя |
1 |
Box, pen, pencil, book, pencil-box, glue, ruler, eraser, pencil-sharpener |
Артикль a (an) |
What is it? |
31 |
|
Шкільне приладдя |
1 |
Lamp, bag, map, mop, brush, piece of chalk, picture |
|
|
32 |
|
Меблі в класній кімнаті |
1 |
Room, desk, floor, window, shelf, door, wall, clock |
Буквосполучення or |
Stand still! Sit still! Sit down! Stand up! |
33 |
|
Меблі в класній кімнаті |
1 |
Table, blackboard, chair, window-sill |
|
Look! Take! Show! |
|
|
Резерв. |
2 |
|
|
|
КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН 3 КЛАС
№ |
Дата |
Назви тем |
Год |
Лексика |
Граматика |
Структура |
|
|
Я, моя сім’я |
4 |
|
|
|
1. |
|
Знайомство. Привітання. |
1 |
Goodmorning! Hello! Goodbye! Whatisyourname? My name is |
Займенники i, my, his, her |
I, my, name, boy, girl, her/his name |
2. |
|
Знайомство. |
1 |
Good, fine, so – so |
|
How are you? How old are you? |
3. |
|
Моя сім’я. Знайомство з нею. |
1 |
Mother, father, sister, brother, friend |
Буквосполучення er |
This is my … Her/his name is … Where do you live? |
4. |
|
Моя сім’я. |
1 |
Grandfather, grandmother, aunt, uncle, cousin |
|
|
|
|
Відпочинок і дозвілля. |
3 |
|
|
|
5. |
|
Моє захоплення. |
1 |
Stamp, toy cars, toy dolls, toy plants |
There is …There are … |
There are/is my … I like … He/she likes… I don’t like… |
6. |
|
Види спорту. |
1 |
Sport, football, basketball, tennis, skiing, stating, swimming |
Прийменники місця In, on, underмодальне дієслово can |
Can you …? I can …in … . I cannot… in… In winter we can … |
7. |
|
Мій улюблений вид спорту. |
1 |
Favourite, sport |
Дієслово can, tobe |
In winter I like to … My favourite sport is… I can… |
|
|
Людина. |
7 |
|
|
|
8. |
|
Частини тіла. |
1 |
Cheek, shoulder, lips, tongue, face, eyes, ears, nose, arms, legs, body, hear, hair, teeth, toes, fingers |
Дієслова to be, to have |
He/she has … I have … |
9. |
|
Опис зовнішності товариша. |
1 |
Tall, short, fat, thin, round, dark, fair, (green, grey, blue), big, small |
Дієслово to have |
He/she has … |
10. |
|
Опис зовнішності тварини. |
1 |
Tail, legs, head, nose, eyes, ears, nose, good |
|
It has … |
11. |
|
Професії. Числа круглі десятки. |
1 |
Doctor, teacher, secretary, seller, businessman, driver, engineer, 20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90 |
Числівники |
Twenty plus ten is thirty |
12. |
|
Професії. |
1 |
Worker, builder, policeman, fireman, pensioner, baker, butcher |
Pr. Past |
My father is … He/she is … |
13. |
|
Щоденні обов’язки. |
1 |
Get up, wash my face, teth, make bad, have breakfast, dress on |
|
Розпорядокдня |
14. |
|
Робота по дому. |
1 |
Water the flower, tidy up the room, sweep the floor, feed the pet, walk the pet, go shopping |
|
I do …; I do not. He/she does; he/she does not. |
|
|
Природа і навколишнє середовище |
9 |
|
|
|
15. |
|
Природа. Погода. |
1 |
Hot, rain, flower, sky, night, day, bad, fine, weather |
|
The weather is … it is …; There is/are… |
16. |
|
Погода. Місяці. |
1 |
Month, cold, warm, hot, chilly, shine brightly, sun, cloud, назвимісяців |
Future Simple |
|
17. |
|
Дні тижня. |
1 |
Назви днів тижня |
Pr. Past |
|
18. |
|
Моя квартира (будинок)
|
1 |
House, flat, big, small, nice, light |
Дієслово to be |
My house (flat)… it is… |
19. |
|
Кімнати у квартирі (будинку) |
1 |
Bedroom, living-room, kitchen, bathroom, hall |
Дієслово to be |
There is a bedroom in my flat. |
20. |
|
Умеблювання |
1 |
Door, floor, wall, ceiling, window |
|
This is a … |
21. |
|
Розташування меблів. |
1 |
Table, sofa, bed, chair, armchair, lamp, shelf, book, on, in, at, under |
Прийменники місця on,in, at |
Where is the sofa? The TV is at the table. |
22. |
|
Моя кімната. |
1 |
Cupboard, wordrobe, picture, carpet, TV, computer |
Прийменники between, above, near, in the middle of |
The carpet in the middle of the room. |
23. |
|
Моя кімната. |
1 |
Pot, cup, plate, spoon, fork, bath, show |
Прийменники місця |
The bath is in the bathroom. |
|
|
Свята і традиції. |
6 |
|
|
|
24. |
|
День народження |
1 |
Happybirthday! Presents, candles, cake, sing, dance |
Дієслово tohave |
|
25. |
|
Новий рік і традиції його святкування |
1 |
Decorate, fir-tree, pine-tree, Father Frost, Snow-Meiden, play, dance, sing, presents |
|
Do you have a New Year? |
26. |
|
Різдво і традиції його святкування |
1 |
Santa Claus, present, socks, fir-tree |
|
Do you like …? Who gives presents on the Christmas? |
27. |
|
День Святого Валентина |
1 |
Holiday, Valinten’s Day, present |
Дієслово to have |
|
28. |
|
Пасха і традиції святкування |
1 |
Easter, chirch, eggs |
Дієслово can |
In Easter I can … |
29. |
|
Моє улюблене свято. |
1 |
Favourite, my, holiday |
Дієслово can, to have |
|
|
|
Школа. |
4 |
|
|
|
30. |
|
Школа. Шкільні предмети. |
1 |
Book, pen, pencil, copy-book, bag, eraser, ruler, pencil-sharpener |
Артикль a (an) |
What is it? This is …/ That is … |
31. |
|
Школа. Навчальні предмети. |
1 |
Reading, Ukrainian, English, Music, Maths, Art, Sport, subjects |
Дієслово tohavethereis/are |
On Monday we have … There is …/There are … |
32. |
|
Умеблювання класної кімнати. |
1 |
Desk, table, window, door, floor, ceiling, picture, shelf, bookcase, blackboard |
|
The floor is brown. The ceiling is white. |
33. |
|
Розташування меблів у класній кімнаті |
1 |
|
On, in, at, under, above, near, in the middle of, between, below |
The shelf is on the wall. The bookcase is near the door. |
|
|
Резерв |
2 |
|
|
|
КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН 4 КЛАС
№ |
Дата |
Назви тем |
Год. |
Лексика |
Граматика |
Структура |
|
|
Я, моя сім’я і друзі. |
4 |
|
|
|
1. |
|
Привітання. Знайомство. |
1 |
Hello! Goodmorning! Goodafternoon! How are you! |
ЗайменникиI, my, I’m |
Hello! I’m… hi! My name … |
2. |
|
Знайомство. |
1 |
Address, live, tall – taller, young – the youngest |
Ступені порівняння. Сполучникthen займенникmy |
Where do you live? I live in … . What is your address? |
3. |
|
Мої друзі знайомство з ними. |
1 |
Friend, she/he lives, his/her name is… |
Займенники his/her |
You are lucky! |
4. |
|
Мої друзі. |
1 |
tall, thin, fat, good, friendly |
|
|
|
|
Помешкання. |
7 |
|
|
|
5. |
|
Види помешкань. |
1 |
Flat, house, big, small, light, nice, bedroom, living-room, dining-room, hall, kitchen, bath- room |
Артикль a (an) |
|
6. |
|
Умеблювання моєї кімнати |
1 |
Sofa, armchair, table, chair, computer, curtains, picture, carpet, lamp |
There is…/ there are … |
There is a lamp on the table. |
7. |
|
Умеблювання кухні. |
1 |
Cooker, table, stools, toaster, kettle, jug, pan, frying-pan, napkin, refrigerator, iron, vacuum cleaner |
Питальне слово where; there is/there are |
Where is the cooker? |
8. |
|
Умеблювання гостинної. |
1 |
Sofa, armchair, fairplace, table, TV, chair, clock, lamp, telephone, dresser-посуднашафа |
Питальне слово what; there is/there are |
What is there? There is … |
9. |
|
Умеблювання ванної. |
1 |
Shower, mirror, bath, soap, shampoo, towel, washing-machine, tooth-paste, tooth-brush |
|
|
10. |
|
Покупки. |
1 |
Milk, juice, cheese, kefir, jam, butter, biscuit, meat, cucumber, cabbage, orange, lemon, plum |
Множина іменників. Howmany/much |
Tomato - tomatoes |
11. |
|
Покупки. |
1 |
Macarone, cake, ham, bread, eggs, oil, tomato, onion, radish, apple, apricot |
Множина іменників. Howmany/much |
|
|
|
Відпочинок і дозвілля. |
5 |
|
|
|
12. |
|
Види дозвілля. |
1 |
Swing-гойдання, slide-гірка,merry-go-round-карусель, sand-box-пісочниця, skipping-rope-скакалка, seesaw-гойдадись на дошці. |
Pr. Contin. |
|
13. |
|
Види дозвілля. |
1 |
Tennis, football, hockey, volley-ball, figure-skating, diving, basket-ball, skiing, swimming |
Питальне слово when |
When you can play football? |
14. |
|
Улюблені дитячі герої. |
1 |
Cinderela, Tom and Jerry, Micky Mouse, Mamaid |
Сполучник because |
I like … I do not like… |
15. |
|
Улюблені дитячі герої. |
1 |
My, favourite |
Сполучник because |
My favourite … |
16. |
|
Вільний час. |
1 |
Free, my, time |
|
Розповідь про свій вільний час |
|
|
Природа і навколишнє середовище. |
6 |
|
|
|
17. |
|
Природа. Погода. |
1 |
Rain, wet, bad, weather, chilly, shine, light, sun, cold, cloud, sky, bright, melt-танути |
Pr. Cont. Pr. Perfect |
It is a good day. The sun shining is brightly. |
18. |
|
Пори року. Місяці. |
1 |
Season, summer, autumn, winter, spring,… |
|
In winter … . there are … |
19. |
|
Дикі тварини та їх малята. |
1 |
Baby elephant, bear cub, wolf cub, fox cub, tiger cub, lion cub. |
Дієслово to be |
An elephant has a baby elephant. |
20. |
|
Дії диких тварин. |
1 |
Skip, run, climb, walk |
Дієслово can |
The monkey can climb on the tree. |
21. |
|
Свійські тварини та їх малята. |
1 |
Kitten, duckling, puppy, piglet, gosling, chick, kid, calf |
Дієслово to be |
A hen has a chicken. |
22. |
|
Дії свійських тварин. |
1 |
Bow – bow, mey – mey, moo – moo |
Дієслово can |
|
|
|
Подорож. |
4 |
|
|
|
23. |
|
Населені пункти. |
1 |
Museum, fountain, park, square, café, shop, cinema, bookshop, bus stop, traffic-light, metro |
|
This is … |
24. |
|
Види транспорту. |
1 |
Bicycle, motor cycle, car, bus, ship, train |
Питальне слово what |
What is this? |
25. |
|
Види транспорту. |
1 |
Crane, ambulance, fire-engine, police car, plant, tram, trolley-bus, tractor, boat |
|
Did you like it? When did you go there? |
26. |
|
Подорожування. На чому можна подорожувати. |
1 |
|
Питальне слово why |
|
|
|
Свята і традиції. |
4 |
|
|
|
27. |
|
День народження. |
1 |
Cake, candle, guests, presents, dance, sing |
|
Do you like …? |
28. |
|
Зимові свята. |
1 |
New Year’s Day, Christmas, Armed [a:md] Forces [fo:siz] Day |
|
In winter we celebrate … When do we celebrate … of Ukraine. |
29. |
|
Весняні свята. |
1 |
Easter, Mother’s Day, 8 of March, Victory day |
|
We celebrate … . When do we celebrate … |
30. |
|
Моє улюблене свято. |
1 |
Favorite, my, holiday |
|
|
|
|
Шкільне життя. |
3 |
|
|
|
31. |
|
Школа. Навчальні предмети. Цифри від 21-49 |
1 |
Art, Maths, Musia, Sport, Ukrainian, Reading, English |
Числівники |
Розв’язування прикладів |
32. |
|
Мої улюблені шкільні предмети. |
1 |
Favourite, my, subject |
Числівники |
Розв’язування задач |
33. |
|
Умеблювання класної кімнати. |
1 |
Table, desk, lamp, window, door, shelf, blackboard |
|
There is …/ there are … |
|
|
Резерв. |
2 |
|
|
|