Інтегрований урок-гра з математики та інформатики "Подорож до математичного Компьютерленду"

Про матеріал
Інтегрований урок-гра з математики та інформатики "Подорож до математичного Компьютерленду"
Перегляд файлу

Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 153

Харківської міської ради Харківської області

 

 

 

Інтегрований урок з математики та інформатики

 

«Подорож до

математичного Компютерленду»

 

(3,4 клас)

 

 

 

учитель математики та інформатики

І категорії

Лошак Ольга Василівна

 

 

 

 

 

 

 

 

Харків – 2018

j0435504

Похожее изображение 

Картинки по запросу автобус рисунок     

 

 

Картинки по запросу автобус рисунокм. Теоретик  

 

Картинки по запросу устный счет домики 

 

 

 

                                                                                    

Картинки по запросу автобус рисунокКартинки по запросу город отдыха рисунок 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу автобус рисунокПохожее изображение

 

 

 

 

Картинки по запросу автобус рисунокКартинки по запросу автобус рисунокj0406054j0398817
Мета:  допомогти учням навчитися застосовувати під час обчислень правила множення круглого числа на одноцифрове, сприяти формуванню вміння розв’язувати складені задачі на 3 дії, які є комбінацією вивчених простих задач, підвищити рівень знань учнів з інформатики. Розвивати творчі й інтелектуальні здібності дітей, інтерес до вивчення інформатики та математики. Виховувати почуття відповідальності, вміння працювати у команді.

 

Обладнання: комп’ютери, презентація заходу, картки, фломастери або олівці, клей, пазли «Пристрої ПК».

 

Хід уроку

Пролунав дзвінок.

Починається урок.

- Діти, давайте побажаємо один одному успіху на уроці і повторимо наш девіз.                                     

Міркуємо точно,                                                                                                                                                 Відповідаємо чітко,                                                                                                                                    Записуємо правильно і швидко.

- На уроці ми з вами вирушаємо у подорож до незвичайної країни – до Математичного Комп’ютерленду.

Щоб  потрапити у цю країну, треба гарно знати математику та інформатику. Це буде захоплююча подорож, але на шляху ми зустрінемо багато різних перепон, подолати які зможуть тільки уважні, винахідливі, працьовиті, дисципліновані учні.

На столах у вас лежить карта подорожі, яка розкаже де ми з вами побуваємо і що будемо робити.

Для нашої подорожі нам потрібно обрати транспорт.

На столах лежать різнокольорові листочки, на яких записані приклади. Треба їх розв’язати.

60 х 10 : 100

100 х 4 :10

200 : 10 : 10

900 : 100 х 1

10 х 8 х 1

100 х 3 + 100 х 6

10 х 4 : 8

Записати числа (результати відповідей) від найбільшого до найменшого, використовуючи ключ.

900   80  40  9   6   5   2 

А      в     т    о   б   у   с

  •      Сіли зручно і рушаймо в дорогу. Ми потрапили у місто «Теоретик». Команди  повинні проявити солідарність з його жителями, відповівши на запитання Мудрого монітора.

Отже, запитання:

1.  А, Б, В, Г, Д і кома –

Всім мабуть уже відома

Така клавішна структура.

Звісно ж це … (клавіатура)

 

2.  Я показую об’єкти,

Фото-, відео проекти.

Я не плеєр, не мотор,

А звичайний … (монітор)


 

3.  Якщо є складна робота,

Мусить бути лиш охота,

Бо зі мною буде толк,

Адже я – системний … (блок)

 

4.  Я не нишпорю в коморах,

Не ховаюся по норах.

Ковзаю по столу трішки,

Бо комп’ютерна я … (мишка)

 

5.  Ця всесвітня мережа

Скільки знає – просто жах!

З нею вчись ти працювати –

Теж багато будеш знати.  (Інтернет)


 

6.  Хто хоче щось запам'ятати –

В блокнот свій може записати.

Комп'ютер теж немов блокнот –

Не має з пам'яттю турбот.

А як називають комп'ютер-блокнот?

(Ноут-бук)

7.       Про нього знаємо ми нині:

З ним справу мають в медицині.

Біолог з ним теж справу має,

А комп'ютер від нього страждає. (Вірус)

 

8.  Якщо треба знову й знову

Вести з комп'ютером розмову,

Є помічник – «тваринка» в нас,

Що допоможе нам всяк час.  (Миша)

 

9.  З ним справу має архітектор,

З ним справу має будівельник.

Хто за комп'ютером працює,

До нього теж давно вже звик.

Скажіть про що іде тут мова –

Назвіть одне англійське слово.

(Windows)

10. Промені і сонце-коло

Намалюємо ми скоро.

Творчий маю я характер,

Бо графічний я … (редактор)

 

  •      Сіли зручно, їдемо далі. Ми потрапили у місто «Усний рахунок». Жителі цього міста весь час рахують. Вони б хотіли перевірити як ми вміємо усно рахувати.

Математичний диктант.

– число 600 зменшити в 10 разів

– число 1000 зменшити в 100 разів

– I множник – 12, II – множник  - 10 . Знайти добуток.

I – множник 7,  II – множник – 100. Знайти добуток.

– число 24 збільшити в 10 разів.

– знайти  добуток чисел 0 та 6

– знайти частку чисел 8 та 1

– 80 поділити на 80

– ділене 0, дільник 40. Знайти частку.

 

Відповіді: 60 , 10 , 120, 700 , 240 , 0 , 8 , 1 , 0.                           I

Збільшити числа на 100

Відповіді: 160 , 110 , 220 , 800 , 340 , 100 , 108 , 101 , 100.

 

Сіли зручно. Продовжуємо нашу подорож. На нашому шляху зустрілося місто «Кмітливе». У кожної команди на столах лежать різнокольорові листочки, на яких записані приклади. Треба їх порівняти.

300 х 2 ... 6 х 100                                    50 + 3 х 300 ... 300 х 3 : 10

20 х 4 + 150 ...  200 : 10 + 325                900 : 3 + 150 ... 600 : 3 + 250

(600 + 200 ) : 4 ... 800 – 4 х 20                 400 х 2 – 200 ... 950 – 2 х 200          

370 : 10 ... 100- 63                                      4 х 100 ... 220 + 280

У Комп’ютерленді обов’язково треба знати та виконувати правила поведінки і ТБ. Ви знаєте їх, діти ? А виконуєте? Давайте перевіримо. Зараз кожна з команд зробить плакат для кабінету інформатики «Правила поведінки та ТБ». Для цього у вас є: знаки,  клей.  

Починаємо!

Учні створюють плакати.

Молодці, діти.

Продовжуємо подорож. І ми дісталися до міста « Відпочивальне».

Звучить музика.

  Рушаймо в дорогу. Нас зустрічають жителі міста «Чарівне». Кожна команда отримує пазли з теми « Пристрій ПК».

Завдання:

  1. Необхідно зібрати пазли на швидкість.
  2. Вказати, які функції виконують пристрої, зображені на пазлах.

Учасники готові ? Почали.

Ми з вами наближаємося до столиці математичного Комп’ютероленду. Але у нас перешкода – прірва Вірус. Нам потрібно розв’язати задачу.

Задача.

Бабуся засолила 3бочки капусти по 30кг у кожній і 2 бочки огірків по 20 кг у кожній. Скільки кілограмів овочів засолила бабуся?

Коротка умова

3 б. – по 30кг    

2 б – по 20 кг

Розв’язання

  1. 30*3=90 (кг) – засолила капусти
  2. 20*2=40 (кг) – засолила огірків
  3. 90=40=130 (кг)

Вираз: 30*3+20*2=130 (кг)

Відповідь: бабуся засолила 130 кілограмів овочів.

Наші команди успішно подолали прірву та потрапили до столиці Комп’ютерленду. Там вони  познайомилися з його жителями: Кнопкою Пуск, Піктограмами кошик та Мій комп’ютер, програмами Word та Paint. А щоб доказати це, вони зараз виконають завдання «Знайди пару» (на встановлення відповідності назв комп’ютерних пристроїв). 

Сідаємо за комп’ютери.

Завдання на екранах моніторів (встановити відповідність між видами повідомлень, для цього треба перетягнути картинку на відповідний текст).

 Увага, почали!

 

 

НАГОРОДЖЕННЯ КОМАНД.

 

Підійшла до завершення наша подорож. Сьогодні ми переконалися, що й серед вас є дуже багато знавців математики та інформатики. У майбутньому ви будете розвивати ці науки. Отже, хочеться побажати командам і надалі старанно вчитися і поповнювати свої знання.

ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ!

docx
Додано
8 лютого 2019
Переглядів
1023
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку