Інтегрований урок з теми «Мій будинок. My House»
Сприяти розвитку в учнів уміння здійснювати спілкування про різні кімнати та їх місцезнаходження в квартирі, використовуючи для цього необхідний лексико-граматичний інвентар в усній і письмовій формах; перевірити рівень володіння знаннями про прийменники. Розвивати творчу уяву, логічне мислення, пам'ять, пізнавальну активність,увагу;сприяти розвиткові розумових операцій учнів (аналіз, синтез, узагальнення, порівняння). Виховувати культуру користувача ПК, розуміння важливості вивчення іноземної мови і потреби користуватися нею, як засобом спілкування в умовах міжнародних контактів;виховувати в учнів прагнення до отримання нових знань та викликати бажання використовувати здобуті знання на практиці.
Комунальна установа Сумська спеціалізована школа №17 І-ІІІ ступенів
Інтегрований урок
з інформатики та англійської мови4
«Мій будинок. My House»
Підготували
вчитель англійської мови
Никипорець О. В.
та вчитель інформатики
Гризун В.О.
Суми 2017
Інтегрований урок з інформатики та англійської мови
Тема: Мій будинок. My House.
Мета:
навчальна: сприяти розвитку в учнів уміння здійснювати спілкування про різні кімнати та їх місцезнаходження в квартирі, використовуючи для цього необхідний лексико-граматичний інвентар в усній і письмовій формах; перевірити рівень володіння знаннями про прийменники;
розвиваюча: розвивати творчу уяву, логічне мислення, пам'ять, пізнавальну активність,увагу;сприяти розвиткові розумових операцій учнів (аналіз, синтез, узагальнення, порівняння);
виховна: виховувати культуру користувача ПК, розуміння важливості вивчення іноземної мови і потреби користуватися нею, як засобом спілкування в умовах міжнародних контактів;виховувати в учнів прагнення до отримання нових знань та викликати бажання використовувати здобуті знання на практиці.
Очікувані результати: учні поповнять словниковий запас з теми, вмітимуть описувати кімнату, розрізнятимуть вживання прийменників у мовленні;
Обладнання: презентаційні матеріали до теми «Мій будинок. My House», роздатковий матеріал (малюнки кімнати на парті, картки з текстом та запитаннями, карти з домашнім завданням), телевізор, комп’ютери.
Тип уроку: інтегрований урок.
Хід уроку
Вчитель інформатики:Доброго дня, діти! Урок у нас сьогодні не звичайний. Ми спробуємо поєднати ваші знання з двох предметів: інформатики та англійської мови. Але ми знаємо, що на початку заняття потрібно згадати правила ТБ та поведінки в комп’ютерному класі.
Teacher: Hello, children. Today we have a quest We have a guest. He is a brownie. He lives in every house. He is very clever and kind. He wants to study with us. Let`s help him, ok?
Вчитель інформатики:Тема нашого заняття «Мій будинок». Сьогодні до нас завітав Домовик. І давайте ми допоможемо йому знайти свою оселю. Ми всі добре знаємо, що успішна робота на комп’ютері багато в чому залежить від гарного знання англійської мови. На кінець уроку ви поповните свій словниковий запас.
Teacher:
Вправа 4, ст.39 (письмово).
Teacher: And now let`s name furniture that we have in our flats.
Вчитель інформатики: А тепер давайте згадаємо слова, назви меблів, які є в наших оселях. Швидко називайте меблі, які ви бачите на екрані (англійською мовою).
Teacher: Now let`s name rooms that we have in our flats. (Слайд 11).
Вчитель інформатики: Давайте згадаємо назви кімнат, які є в наших оселях.
Teacher: And now let1s read about the Kate`s room and try to help our brownie, maybe he lives in her room. (Слайд 12: Правила ТБ).
Вчитель інформатики: І справді, може наш Домовик живе у Каті? Давайте прочитаємо про її кімнату. А перед цим повторимо прийменники місця, щоб знати де знаходяться меблі у Каті. Для цього ви маєте сісти за комп’ютери. Але пам’ятаємо, що маємо дотримуватися правила техніки безпеки та поведінки за комп’ютером. (Слайд 13).
Teacher: Name prepositions with the help of picture on the monitor screen:
Teacher: Now you see cards on your desks with text that we need to read, then to answer the questions (Слайд 14).
Вчитель інформатики: А тепер на екрані ви бачите текст про кімнату Каті. Ваше завдання уважно прочитати текст, а потім дати відповіді на запитання.
Text.
This is a living – room. The bed is near the window. The chair is under the table. The lamp is on the table. The table is in front of the wall. The bookshelf is above the table too.
Answer the questions: (Слайд 15)
Teacher: Who is it?
Children: It is a brownie.
Teacher: Yes you are right!
Вчитель інформатики: Але, наш Домовик зовсім не пам'ятає назви меблів англійською мовою у кімнаті, в якій він живе. Давайте йому допоможемо (Слайд 17, 18).
Teacher: The brownie wants to say thank you, dear children.
Вчитель інформатики: Ось і закінчується урок! Наш гість – Домовик дуже вдячний, що ви допомогли знайти його кімнату в будинку. А тепер ми хочемо відмітити вашу роботу на уроці.
Дякуємо за увагу!Thank you for your attention!