Робота у графічному редакторі Paint.

Про матеріал
Робота у графічному редакторі Paint. Урок складений з ігор та цікавих завдань
Перегляд файлу

Звіт про виконання лабораторної роботи №3

Студентки групи ПОІ-42

Феденечко Василини

   Конспект уроку №3

Тема: Робота у графічному редакторі Paint.

Мета: ознайомити дітей з призначенням графічних редакторів; з можливістю використання інструментів, палітри та основними клавішами клавіатури редактора Paint; оволодіти навичками використання редактора у практичній діяльності.

Обладнання та наочність: малюнки, схеми, таблиці, навчальний набір карт «Сходинки до Інформатики».

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок.

Вимоги до учнів: вміння знаходити програму Paint у меню «Всі програми» та відкривати її.

 

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Нова тема, цікавий урок.

В інформатику зробимо ще один крок.

Навчимось на панелі завдань мови вибирати.

Грамотно з клавіатурою працювати.

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Для повторення попереднього матеріалу я пропоную вам зіграти гру «Впізнай мене». Завдання полягає у тому, що учень виступає від імені вивченого нами об’єкта. Наприклад, кнопка включення, кнопки керування вікном, панель назви вікна, тощо. При цьому не називаючи цей об’єкта, але перелічуючи частково його властивості. Учні повинні вгадати задумане і доповнити виступаючого.

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Вчитель роздає учням листки, 5-7 хв. Зобразіть на аркуші свій улюблений час доби. Чим ви тоді займаєтесь? Якими інструментами малювання ви зараз користуєтеся? (олівці, гумка, лінійка, фломастери). Які ще знаєте? (фарби, палітра, пензель). А як думаєте, чи можуть бути ці інструменти в комп’ютері? Так, можуть, і сьогодні ми навчимось ними користуватись.

ІV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Прошу сідати за комп’ютери. Вмикайте їх та знайдіть на Робочому столі програму Paint. Пригадаймо, з яких частин складається Вікно? Що нового ви побачили у цій програмі, що не зустрічається в інших? Так, це розширена панель інструментів, область параметрів та палітра.

Розглянемо детальніше панель інструментів. Вона поділяється на 3 частинки, це: 1) інструменти, які виділяють зображення; 2) інстр., які малюють; 3) створюють об’єкти. На щастя, позначення інструментів на панелі передають той самий реальний вигляд. Тому ви з легкістю можете знайти інструмент «Олівець», «Гумку», «Пензлик», які виконують ті ж функції, що і в житті. Скажіть, що саме роблять ці інструменти? (О. наводить контур, Г. видаляє помилку, П. зафарбовує). Але що робити, коли поле зафарбовування дуже велике і робити це пензлем – справа довга і нудна? На допомогу приходить інструмент «Заливка». Він зафарбовує поле вибраним кольором в 1 клік. А вибрати колір, ви напевно здогадались, можна на панелі «Палітра», в якій є всі кольори на будь-який смак і вибір. Також є геометричні фігури – відрізок, прямокутник та многокутник, які можуть бути основою вашого малюнка – будиночка, машини, тощо. Очищати аркуш для нового малюнка можна таким способом: Файл – Створити новий. Скажіть, в яких випадках на малюнку є текст? (коли автор підписує свою роботу). Так, зазвичай автори підписують роботи в правому нижньому кутку або на зворотному боці аркуша. В нас зворотного боку нема, тому підписувати будемо в правому нижньому кутку. Текст на панелі інструментів зазвичай позначається буквою А, інколи Т.

V. ФІЗКУЛЬ-ТХВИЛИНКА

Хто ж там, хто вже так стомився?

І наліво нахилився.

Треба дружно всім нам встати

Фізкультпаузу почати.

Руки вгору, руки вниз,

Вгору трошки подивись.

Руки склали, як вітряк

І покрутимося так.

Вище руки підійміть

І спокійно опустіть.

Будемо дружно ми сідати

І до праці приступати.

 

VI. ЗАСТОСУВАННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ

Отже, ми вивчили основні елементи роботи у програмі Paint.

1. Зараз вам потрібно намалювати: сонечко, сніговичка, якір.

3. Домалюйте зображення

VI. ПІДСУМКИ УРОКУ

Закінчіть речення, за своїми відчуттями:

Я познайомився з ... 
Було непросто ... 
Я домігся ... 
В мене вийшло ... 
Хотілося б ... 
Мені запам'яталося ... 
Я спробую ... 

 

VIII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Завдання за підручником: § 6, завдання: № 3, 5.

 

docx
Додано
29 листопада 2019
Переглядів
2025
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку