Інтегрований урок (літературне читання, інформатика).

Про матеріал
Розробка інтегрованого уроку, мета якого розширити знання учнів про історію книгодрукування шляхом пошуку інформації в мережі Інтернет.
Перегляд файлу

Інтегрований урок (літературне читання, інформатика), 3 клас

 

Тема. Перший український майстер книгодрукування. «Друкар книг перед тим небачених» (за Олександром Єфімовим). Ключові слова для пошуку в Інтернеті

Мета.

  • Літературне читання: розширити знання учнів про історію книгодрукування; вчити учнів аналізувати науково-популярний текст; збагачувати словниковий запас учнів. Розвивати навички читання, зв’язне мовлення, пам’ять, увагу, мислення. Виховувати бажання читати книги.
  • Інформатика: вчити учнів шукати інформацію в мережі Інтернет за  допомогою ключових слів та додавати знайдені дані до закладок веб-браузера. Розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять. Виховувати бажання вивчати інформатику.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: картки з словами, інструкційні картки, комп’ютери.

Програмне забезпечення: веб-браузер Google Chrome.

 

Хід уроку

І. Організаційний етап

   Вправа «Гірлянда добра».

   Учні стають в коло, повертаючись до сусіда справа і тримаючи його за руки, кажуть йому комплімент, бажають успіху на уроці.

 

ІІ. Мовленнєва розминка

  1. Конкурс скоромовок.
  2. Гра «Блискавка»

Книга, літопис, оздоблення, пергамент, папірус, друкарня, літера, папір.

 

ІІІ. Перевірка домашнього завдання

   Робота в парах. Учні ставлять запитання один одному за змістом прочитаного тексту.

 

ІV. Мотивація навчальної діяльності

  1. Загадка.

Я потрібна людям всім:

І дорослим, і малим.

Розуму людей учу,

А сама завжди мовчу.

(Книжка).

 

  1. Пояснення змісту прислів’їв.

Книга вчить, як на світі жить.

     Весела книжка – твоя радість.

     Будеш книги читати, будеш все знати.

     Де розумом не дійду, то в книжці знайду.

     З глибин моря дістають перлини, а з глибин книг – знання.

 

V. Повідомлення теми та мети уроку

 

VІ. Вивчення нового матеріалу

  1. Опрацювання тексту «Друкар книг перед тим небачених» (за Олександром Єфімовим).

Словникова робота: пояснення значення слів апостол, шрифт, прес.

Самостійне мовчазне читання тексту учнями.

  • Як називалася перша друкована книга?

Повторне читання учнями «ланцюжком».

Аналіз змісту прочитаного з елементами вибіркового читання.

  • Хто і де складав першу друковану книгу?
  • Як віддруковували сторінки першої друкованої книги?
  • Хто видрукував перший слов’янський «Буквар»?
  • Чи хотіли б ви більше дізнатись про Івана Федорова? Де можна знайти інформацію про нього?

 

Фізкультхвилинка

 

  1.  Пошук інформації в мережі Інтернет. Пояснення вчителя.

       Інформація в мережі Інтернет розміщена на сайтах, кожний з яких має       свою адресу. За цією адресою сайт легко знайти. Але що робити, якщо ми не знаємо, на якому сайті розміщена потрібна інформація, або не знаємо точної адреси сайта? У цьому випадку нам допоможуть пошукові системи. Пошукові системи постійно переглядають усі сторінки, що є в мережі, й у будь-який момент готові дати нам відповідь на запитання, де знайти потрібні відомості. Відомості зручно шукати за ключовим словом, або фразою. На головній сторінці кожної пошукової  системи є поле, в яке можна ввести ключове слово або фразу та вибрати кнопку Пошук.

 

VІІ. Засвоєння нових знань, формування вмінь

  1. Повторення правил безпечної роботи за комп’ютером.
  2. Практична робота.

За допомогою інструкційних карток учні шукають в мережі Інтернет інформацію про Івана Федорова. Зачитують її.

  1. Додавання результатів пошуку до закладки веб-браузера.

 

Вправи для очей

 

VІІІ. Підсумок уроку

1.Рефлексія - вправа  «Мікрофон»

 Продовжити речення:    

 Я навчився … .

 Я дізнався .. .

 Мені було цікаво … .

 Після сьогоднішнього уроку я зможу … .

 Мені було важко … .

 

ІХ. Домашнє завдання

    Стисло переказувати текст «Друкар книг перед тим небачених» (за Олександром Єфімовим).

 

 

 

 

docx
Додано
26 січня 2019
Переглядів
1212
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку