Інтегрований урок Математика Я досліджую світ " Кути. Прямі і непрямі кути".

Про матеріал
Розробка інтегрованого уроку математики та курсу Я досліджую світ. Матеріали уроку відповідають чинній програмі О. Савченко 1 клас НУШ.
Перегляд файлу

Тема : Кути . Прямі і непрямі кути.

Мета. Познайомити дітей з утворенням кутів. Познайомити з видами кутів : прямі та непрямі кути. Розвивати обчислювальні навички, вміння будувати кути, розрізняти геометричні фігури. Вдосконалювати  навички лічби. Розвивати творче мислення, уяву, фантазію, зв»язне мовлення. Збагачувати словниковий запас дітей. Виховувати уважність, спостережливість, охайність, взаємодопомогу, товариськість.

Обладнання: підручник, зошит, олівці, лінійка, картки, лічильний матеріал, ілюстрації казкових героїв, магнітна дошка, ножиці.

Тип уроку: інтегрований урок. Математика та Я досліджую світ.

 

                                                       Хід уроку

І Орг момент

Продзвенів уже дзвінок, починаємо  ... урок.

До нас на урок завітали гості. Давайте дружно привітаємося. Це вчителі нашої школи. Вони чули багато добрих слів про вас і хочуть переконатися, що ви дійсно розумні, активні та талановиті. Тож давайте покажемо, що ви справжні учні. На уроці треба бути уважними, старанними та активними.

- До нас завітав ще один гість Хто це? Буратіно. Він приніс конверт з якимись літерами. Але він так і не навчився читати. А що хотів нам сказати Буратіно, ми дізнаємося в кінці уроку, коли виконаємо усі завдання.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  • Полічіть від 1 до 7, від 3 до 9, 5-10,  10-1
  • Запишіть числом скільки предметів на малюнку. ( На магнітній дошці 5 яблук, 7 автобусів,  4 пінгвіни, 3 кавуни)
  • Доповніть ці числа до 10.  Молодці!

(На дошці поставити точку.  ) – Як називається ця фігура?  (Від точки провести пряму лінію)

  • Як назівається пряма лінія, яка має початок і не має кінця? ( Промінь)
  • Яка фігура, на вашу думку є променем?  ( 3)

_______________                  ________________           ___________________

   1                                                          2                                               3    

-Ой, дітки, я зачепилася за кут стола і трохи вдарилася.  Отож, з деякими кутами в житті треба бути уважними та обережними.

ІІІ Вивчення нової теми

  • Давайте сьогодні ближче познайомимося ще з однією геометричною фігурою – КУТОМ.
  • Цікаво, а як же кут утворився? А утворюють кут два промені зі спільним початком.
  • Якщо я поставлю точку А, від неї відкладу промінь, з цієї ж точки А відкладу ще один промінь – у мене утвориться КУТ.
  • Отже, два промені зі спільним початком утворюють кут.  Відео №1
  • Кути бувають ПРЯМІ (якщо промені накреслю чітко по клітинках вгору і праворуч)

І НЕПРЯМІ: якщо один з променів накреслю навскіс.  Відео №2

Практична робота : Викладіть прямий кут олівцями, непрямий кут.

4. Закріплення знань.                   Робота з підручником с. 45

1. Покажіть на малюнку прямий кут, непрямий кут.

2. Знайдіть на малюнку кути   Відео №3

3. Розвиток мовлення.  «Хлопавка» - пристрій, яким користуються при зніманні кінофільмів. Ми з вами складали казки за кадрами. Коли кадр знято – помічник режисера хлопає хлопавкою – кадр знято. (Показати хлопок долонями) Доречі, коли ми плескаємо у долоні, теж утворюється кут.

- Де ще можна побачити кути? (Стіл,  дошка, підручник, зошит, двері)

Сядьте за парти правильно. Подивіться на руки- вони також утворили кут. Поставте руку на лікоть – ми знову утворили кут.

                                        ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА «Утвори кут»

                            Фізкультхвилинка! Я і ви будем створювати кути!

Руки в сторони, зігнути в ліктях, ривки перед грудьми, к плечам колові рухи, руки вперед-присід.

Ми підводні човни . Перископ – пристрій у який видно, що відбувається над водою.

Робота з підручником. С. 45 №3 Ліворуч – 3 човни, праворуч – 4   3<4

Робота в зошиті. Накреслити прямий і непрямий кути.

Бесіда з ТБ під час користування ножицями.

Практична робота. На партах по 3 прямокутники. Візьміть прямокутник, перегніть навпіл, розріжте. Які фігури утворилися? ( 2 квадрати)

Другий прямокутник розріжте, щоб утворилися 2 трикутники

Візьміть третій прямокутник. Як ще можна поділити цей прямокутник, щоб утворилося дві однакові фігури? Розріжте (2 прямокутники)

Назвіть усі фігури.

Робота в парах. Складіть з геометричних фігур будь який предмет, який ви уявляєте Молодці! Ви дуже творчі діти.

Обчислення прикладів.   «РОМАШКА» с. 45 № 5   Біля дошки

- Щоб до числа додати 1, потрібно назвати наступне за ним число.

Робота в групах       На столах промені. Скласти кути Прямий і Непрямий.

Робота з годинником.   Котру годину показує годинник? (3 год) Стрілки годинника також утворюють кут. Який цей кут прямий чи непрямий? (Прямий)

9 година. Який кут? ( Прямий)  1год –непрямий кут, 4 год, 7 год – непрямі кути.

 

А зараз ми прочитаємо, що хотів нам сказати Буратіно. Кожному променю відповідає буква. Давайте складемо слово 1-М, 2- О... (МОЛОДЦІ!) (на дошці аркуш на скотч)

Підсумок уроку. Про що дізналися на уроці?  - Які бувають кути? Чому не можна бігати в класі?   Відео №4

- Який настрій був у вас на уроці? Домалюйте смайлик, а на перерві ми почепимо його в наш куточок настрою. Всім дякую за роботу.

 

                                             

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Інтегровані уроки
НУШ
Додано
13 лютого 2020
Переглядів
1455
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку