Інтегрований урок математики і я досліджую світ. Додавання і віднімання в межах 10. Птахи.

Про матеріал
Тема: Інтегрований урок з математики і я досліджую світ. Додавання та віднімання чисел у межах 10. Птахи. Мета: закріпити нумерацію чисел у межах 10, формувати вміння розв’язувати приклади, розвивати уміння розв’язувати задачі на знаходження суми двох доданків,ознайомити з поняттям «перелітні птахи», «осілі птахи», розвивати пам’ять, логічне мислення, мовлення, кмітливість, виховувати турботливе ставлення до птахів, любов до природи рідного краю. Обладнання: презентація. Хід уроку I. Організація класу. Хід ранкової зустрічі 1. Вітання Грає музика , яка повідомляє дітям, що вже час збиратися у коло. Діти і вчитель стають у коло. Сніжинка зимова залетіла в клас І в коло велике зібрала, друзі, нас Давайте з’єднаєм долоньки свої І радо всміхнемось я –вам, ви – мені. Привітання один з одним . Діти по колу передають сніжинку і вітаються. До нас на урок завітала сніжинка, яка запрошує нас у подорож до зимового лісу. Бесіда про назви місяців. -Діти, яка зараз пора року?(Зима) - А який місяць?(грудень) Грудень – це перший місяць зими і дванадцятий місяць в році. Грудень дарує мало сонячних днів, частіше стоїть похмура й холодна погода. Тож і звуть в народі цей місяць – хмурень, студень, ворота зими. 22 грудня — день зимового сонцестояння. Двадцять другого грудня день — найкоротший, а ніч — найдовша. Із 23 грудня день починає збільшуватися, а ніч — коротшати. Щоденні новини Бесіда вчителя про те, які зміни відбуваються в природі. - А які зміни в природі ви помітили з приходом зими? - А які зміни відбуваються в житті тварин взимку? - А як ведуть себе птахи з приходом зими? Чи всіх птахів можна побачити і почути взимку?(Ні) - А чому?(Бо деякі відлітають в теплі краї) - А чому відлітають? (Бо немає їжі.) - Молодці! Вчитель Отже, вирушаймо. Але спочатку сніжинка хоче перевірити, як наші учні готові до подорожі, чи не заблукають у лісі, адже там нас чекатимуть різні пригоди…Отже – завдання 1. II. Актуалізація опорних знань . Фронтальна робота. Усне опитування. 1. Назвати число попереднє до числа 2. 2. Назвати наступне до числа 8. 3. Число 7 зменшити на 1. 4. Назвати сусідів числа 6. 5. Яке число стоїть між числами 7 і 9. ІІІ. Закріплення та узагальнення вивченого. Усний рахунок А хто це там неподалік? Очі чорнії вуглинки, Ніс з великої морквинки, Сам холодний та біленький, дуже-дуже він чудненький! (Сніговичок) Та ще й не один – і нас запрошує пограти та порахувати! Пограємо!(Лего) Ну що ж , молодці. Добре справились із завданням. Можемо вирушати! - На рахунок 1,2,3… - і ми в лісі! Який же чудовий ліс взимку! Навкруги ялинки… в снігу… А ось і лісова галявина… - Хто це кличе на допомогу? Сіра шубка із пір’їн, На морозі жвавий він. Не орел цей стрибунець. Хто це, діти?… (Горобець). 3.Робота в зошитах. Хвилинка каліграфії. - Діти, горобчик просить допомогти нас написати каліграфічно число 10. Допоможемо? Ну що ж, горобчикові дуже сподобались числа і він дякує вам. А ми подорожуємо далі, наша сніжинка вже зачекалась на нас. - А кого це ми злякали, граючись у лісі? Крізь зимові заметілі Пташенята прилетіли. В них червоні гарні груди – Ніби яблука усюди Хтось розвісив у дворі. Звуться пташки…(Снігурі) Снігур пропонує нам виконати завдання в підручнику. Відкрийте підручник на сторінці 55 №2. Розв’яжемо 1і 2 стовпчики біля дошки. - Молодці! 6. Пальчикова гімнастика. - В лісі ручки наші змерзли, треба трішки їх погріти. Вчитель Ми гарно розважилися, бо любимо зиму. А що це за галас попереду?Кого ми потурбували? 1. Проблемна ситуація. Вчитель демонструє зображення ведмедя, леопарда, акули, метелика, павука, бджоли, сови, лелеки, горобця. ‒ Подивіться на екран. Кого ви там бачите? Узагальніть. /Тварин./ − Порахуйте їх. /10/ А скільки птахів на слайді? /3/ − Скажіть, будь ласка,: Хто такі птахи? - Як ви їх упізнали серед всіх тварин? Чим вони відрізняються від інших тварин? − Так хто ж такі птахи? /Птахи – це тварини, тіло яких вкрите пір’ям./ − Давайте повторимо: птахи – це тварини, тіло яких вкрите пір’ям. За цією ознакою птахів відрізняють від інших тварин. Вчитель Яких птахів ви знаєте? Учні Горобці,сороки,ворони,граки,синички. Вчитель А чи всі птахи залишаються на зиму в нашій місцевості? Пізньої осені та взимку, коли вже немає насіння і комах, птахи змушені летіти у вирій. Птахи, які харчуються комахами, летять першими. Вони називаються перелітними. Перелітні птахи: солов’ї, стрижі, зозулі, ластівки, дикі качки. Навесні вони знову повернуться у рідні місця. - Діти, хто до нас прилетів? (Синичка ) – Хто така синичка? / Птах. / – Доведіть! / Це тварина, тіло якої вкрите пір’ям. / – Скажіть, коли ви йшли сьогодні до школи, ви бачили синичку? / Так./ – Згадайте, а влітку ви бачили синичок, коли гралися надворі? / Так./ − А ще яких пташок ми можемо бачити у нашому місті увесь рік? / Голуби, горобчики, ворони./ − Може хтось знає, як називають птахів, які живуть у нас увесь рік? – Їх називають «осілими». Як ви думаєте, чому саме «осілими»? / Вони тут «осіли», тобто живуть постійно, весь рік. І нікуди не відлітають./ Отже, птахів які на зиму не відлітають, а пристосувалися знаходити їжу під снігом, у корі дерев і чагарників, називають зимуючими або осілими. Вчитель А як ви думаєте, чи легко пташкам взимку? Що для пташки страшніше взимку голод, чи холод? Ось чому пташки прилітають взимку поближче до осель, в надії на допомогу людей. А як ми можемо допомогти пташкам? Учні Треба майструвати годівнички. Вчитель Так, ми повісили їх у нас, на шкільному подвір’ї, і весь час спостерігаємо, що в ній не було порожньо. - Здається хтось кличе на допомогу. Це ялиночка,яка росте неподалік. Вона змерзла і просить допомогти їй зігрітися. 6.Фізкультхвилинка 2. Робота над задачею. Вчитель Дві синиці, гарні птиці Прилетіли до годівниці. Швидко мчать до них 3 снігурі, Скільки птахів підкажіть , Поспішає на обід? Молодці! Рушаймо далі. 3. Робота з геометричним матеріалом. Вчитель Cніжинка задоволена вашою роботою. А зараз відкрийте зошити с. 57. завд. 3. Візміть лінійки виміряйте відрізки, довжину їх записали в клітинку над відрізком. – Яка довжина 1 відрізка? Робота в парах. Сніжинка підготувала для вас ще й конвертики із завданнями - В кожного з вас на партах лежить конвертик, висипте його на парту. Вам потрібно скласти за допомогою танаграм складіть ялинку. - Які фігури ви використали? Порахуйте скільки яких фігур вам знадобилось для виготовлення ялинки. - Для закріплення знань з складу числа 10. Виконаємо завдання на інтерактивній дошці. https://vchy.com.ua/teachers/g/162261/course_programs/1/cards/9966 - Вже й стемніло. Треба збиратися додому. Непомітно минув час. Необхідно дати лісу і його мешканцям спокій, тишу, відпочинок. IX. Підсумок уроку. (Релаксація). - А чи сподобались вам завдання сніжинки? - А що сподобалось найбільше? Сьогодні ви були дружними, добрими, розумними і це допомогло нам у подорожі. -Діти, тож на прощання , щоб згадав ліс добре нас, подаруємо власний віршик, що складе наш перший клас. Діти Сніжинки (полетіли) І на долоньку (сіли) За ними я (спостерігаю) Собі бажання (загадаю)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інтегрований урок з математики і я досліджую світ. Додавання та віднімання чисел у межах 10. Птахи.

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

3+6=95+1=67-3=48-5=39-8=15+2=7316497

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Птахи – це тварини, тіло яких укрите пір’ям.

Номер слайду 12

ПЕРЕЛІТНІ ПТАХИПтахів, які прилітають до нас навесні, називають перелітними. Шпак. Лелека. Жайворонок. Чапля. Соловей. Ластівкаppt_xppt_xppt_xstyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Птахів, які живуть у нас весь рік, називають осілими. Горобець. Синиця. Голуб Дятелstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

2+3=5

Номер слайду 18

Номер слайду 19

ДЯКУЮЗА РОБОТУ НА УРОЦІ

pptx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
7 лютого 2020
Переглядів
1577
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку