Конспект інтегрованого уроку з біологі та основ здоров'я дозволить вчителям ознайомити учнів з механізмами терморегуляції та формувати вміння приймати рішення щодо введення здорового способу життя..
Тема: Механізм терморегуляції. Фізіологічний механізм загартування.
Мета: Ознайомитися з механізмами терморегуляції, формувати вміння приймати рішення щодо введення здорового способу життя..
Обладнання: таблиця «Шкіра.», фото та ілюстрації
Тип уроку: комбінований
І.Організаційний момент. (5 хв.)
Проблемне питання. Чому людина коли хвилюється в неї пітніють долоні?
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Різнорівневі комп’ютерні тести (учні повідомляють отримані оцінки
ІІІ. Вивчення нового матеріалу
Робота в міні групах (2 – 3 учні)
1. Відносна сталість та добовий ритм температури організму.
2. Шкіра як орган тепловіддачі.
3.Поняття про терморегуляцію та її механізм.
Терморегуляція – урівноваженість процесів віддачі і утворення тепла в організмі
4. Причини виникнення застудних захворювань.
5. Фізіологічний механізм загартування – зниження чутливості холодових і теплових рецепторів.
6. Основні методи і правила загартування.
Фактори, чинники |
Вплив на організм |
Гігієнічні вимоги |
Повітряні ванни |
|
|
Сонячні ванни |
|
|
Водні процедури |
|
|
ІV. Закріплення вивченого матеріалу. (20 хв)
Виконання лабораторної роботи № «Вимірювання температури тіла на різних його ділянках»
Звіт творчих міні груп
V. Оцінювання (5хв )
VIРефлексія уроку. (5 хв.)
Ділимося враженнями уроку
VII. Домашнє завдання. (2 хв.)
Вивчити & виконати завдання 3 -5