Інтегрований урок на тему: "Казка вчить, як нам, людям, жить"

Про матеріал
Одна тема інтегрується і розкривається у трьох предметах : українська мова, літературне читання та математика. Використано інтерактивні методи навчання.
Перегляд файлу

Інтегрований урок-казка 2 клас

Тема:Казка вчить, як нам, людям, жить

Зінтегровані теми  уроків (3 уроки по 30хв.)

Літературне читання: Яке частування , таке дякування.

Казка І.Я Франка «Лисичка і  журавель»

Математика: Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення на 7.Українська мова: Прикметники протилежні за значенням

ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ інтегрованого блоку уроків :

дидактична гра

«Відома казка  на новий лад».

Тип уроків: комбінований

ФОРМА НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: робота в парах і групах.

ЗАГАЛЬНОПІЗНАВАЛЬНІ ЦІЛІ:

Літературне читання*Ознайомити дітей із життям і творчістю І.Я.Франка. Вчити виразно інтонувати казку, правильно читати в особах, аналізувати казкові сюжети, розкривати мотиви вчинківдійових осіб, риси їх характерів. Розвивати зв’язне мовлення учнів, критичне мислення, збагачувати словниковий запас. Виховувати почуття дружби, доброзичливого ставлення до людей. 

Математика*Закріплювати знання учнів з таблиці множення і ділення, поглиблювати вміння розв’язувати приклади на дії різних ступенів;  розв’язувати складені задачі діями і  виразом;розвивати обчислювальні навички, вміння аналізувати, логічне мислення, увагу;виховувати почуття дружби і взаємоповаги.

Українська мова*Ознайомити учнів із прикметниками протилежними за значенням; закріпити знання про прикметник; активізувати словниковий запас добором слів,  протилежних за значенням; розвивати культуру мови ; зв’язне мовлення ; виховувати доброзичливість і дружелюбність.

 

КОМПЕТЕНТНОСТІ, ЯКІ ВИПЛИАЮТЬ ІЗ КОНКРЕТИЗОВАНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЦІЛЕЙ:

ПРЕДМЕТНА:

Літературне читання

  • називає автора та його твір;
  • пояснює ,що літературна казка – це авторський твір;
  • читає вголос правильно, свідомо цілими словами;
  • виконує вправу з розвитку оперативного поля;
  • володіє початковими вміннями читати мовчки;
  • правильно наголошує слова;
  • чітко вимовляє скоромовку;
  • правильно інтонує речення;
  • називає дійових осіб,передає їх характер під час читання , інсценування;
  • розрізняє позитивні і негативні персонажі;
  • пояснює зв’язки між фактами і подіями;
  • відтворює послідовність подій;
  • знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання;
  • висловлює елементарні судження про вчинки героїв;

Математика

  • розуміє способи складання таблиці множення і ділення;
  • збільшує та зменшує число у задану кількість разів ;
  • знаходить значення числового виразу при заданому числовому значенні змінної;
  • читає числові вирази;
  • знаходить значення числових виразів ;
  • застосовує правило порядку виконання дій у числових виразах;
  • порівнює числовий вираз і число;
  • знаходить значення числового виразу при заданому числовому значенні змінної;
  • знає порядок роботи над складеною задачею, обґрунтовує усно дію;
  • складає задачу за малюнком і розв’язує її виразом;
  • співвідносить умову задачі з діями її розв’язку;
  • обчислює периметр квадрата і прямокутника;
  • перевіряє правильність розв’язаних задач.

Українська мова

  • знає термін прикметник, термін іменник;
  • розрізняє слова, що називають предмети і ознаки;
  • виконує усно звуковий аналіз слів , будує звукові моделі;
  • ділить слова на склади;
  • розпізнає протилежні за значенням слова;
  • знаходить серед прикметників слова  з протилежним значенням;
  • створює коротке зв’язне висловлювання за ілюстрацією;
  • доповнює речення одним – двома словами за змістом;
  • дотримується розстановки розділових знаків у кінці речення;
  • відповідає звя’зно на поставлені запитання;
  • розповідає про свої спостереження;
  • оцінює результати навчання свої та однокласників;

 

ОСОБИСТІСНА:

  • приймає рішення щодо вирішення визначеної проблеми;
  • аргументує свою думку;
  • оцінює власний внесок у роботу групи.

СОЦІАЛЬНА:   

  • вміє співпрацювати в парі, в групі.

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УРОКУ.

   Робочі зошити, ручки, підручники з математики, літературного читання, української мови, плакати з ілюстраціями до казки «Лисичка і Журавель», плакат із завданням для усного рахунку, завдання для гри «Шифрувальник», плакати з логічними завданнями, моделі квадратів, плакат з малюнком задачі, плакат з коротким записом задачі, макет казана.

ПЛАН уроку літературного читання

  1. Організаційний момент. Вправа «Очікування»
  2. Мотивація навчальної діяльності. (Артикуляційні вправи. Вправи на розвиток оперативного поля читання.)
  3. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання. Вправа «Сенкан»
  4. Фізхвилинка
  5. Повідомлення теми і завдань уроку.
  6. Мотивація навчальної діяльності.

а) Відгадування загадок,вивчення  скоромовки.Поділ учнів класу на дві групи ( журавлів і лисичок)

б) короткі відомості про життя і творчість І.Я. Франка

в)  словникова і словотворча робота

  1. Робота над текстом.

а) слухання казки «Лисичка і Журавель» в аудіозаписі.

б) гра «Мікрофон» за змістом почутої казки

в) Мовчазне читання

г) вибіркове читання

д) Поділ казки на частини

е)характеристика дійових осіб (інтерактивна гра «Асоціативний кущ)

є) виразне читання казки в особах

ж)Гра «Зачитай до ілюстрації» (робота в парах)

з) Переказ казки.Гра «Ланцюжок».

7.Закріплення вивченого матеріалу.

                    а) Гра «Коректор»

б)Підбір прислів’ївдо казки

в) Інсценізація казки

8.Підведення підсумків уроку. Домашнє завдання.

 

ПЛАН уроку математики

  1. Організація класу. Девіз уроку.
  2. Перевірка домашнього завдання. Каліграфічна хвилинка.
  3. Оголошення теми уроку.Постановка вчителем ігрового завдання.
  4. Усний рахунок.
  5. Виконання ігрових дій учнями:

а) гра «Шифрувальник»;

б) порівняння числових виразів і чисел;

в) обчислення виразів із  змінною;

г) Фізхвилинка

д) розв’язування складеної задачі ;

е) складання задачі за малюнком, розв’язування її

   діями і  виразом;

є) знаходження периметра  квадрата і прямокутника;

ж) завдання з логічним навантаженням.

  1. Підведення підсумків гри.
  2. Підведення підсумків уроку та повідомлення домашнього завдання.

ПЛАН уроку української мови

1.Організація класу.

2.Артикуляційні вправи

3.Актуалізація опорних знань. Каліграфічна хвилина із завданням. Перевірка домашнього завдання.

4.Повідомлення теми і завдань уроку.

5.Вивчення нового матеріалу.

  а) гра «Хто більше»

  б) гра «Згрупуй в пари»

в) гра «Протилежності» (робота в парах)

  г) вправа 335 ( робота  в групах)

6.Закріплення вивченого матеріалу

а) опис головних героїв казки;

б) гра «Відшукай пару»

в) гра «Віднови»

7. Підсумок уроку. Домашнє завдання.

8.Пісумокт інтегрованого заняття.

 

ЗМІСТ ТА ЗАВДАННЯ УРОКУ  (літературне читання)

1.Організація класу

а)Привітання для гостей.

  • Діти, сьогодні до нас на урок завітали гості. Привітайте їх.

З добрим ранком, в добрий час раді ми вітати вас!

Коли гості вдома – це свято.Тож проведемо урок так, щоб нашим   гостям було цікаво і радісно.

б) Девіз уроку.

- Тепер до праці. Пригадаймо наш девіз.

 

Вчитель

Учні

Сидимо                         рівненько!

Пишемо                         гарненько!

Слухаємо                            уважно!

Відповідаємо                   правильно!

         2. Мотивація навчальної діяльності.

          а) Вправа «Очікування» ( інтерактивна гра «Мікрофон»)

  • Діти, що очікуєте від сьогоднішнього уроку? Яким ви собі його уявляєте?

Урок наш сьогодні справді буде незвичайний. Ми помандруємо сьогодні у

цікавий світ , який дуже любите ви, діти. Та , щоб  бути сильними у мандрівці  нам потрібно потренуватися. Тому виконаємо вправи.

б)повторення скоромовки (Босий хлопець сіно косить , роса босі ноги росить)

в) вправа на розвиток оперативного поля зору (гра «Хто краще прочитає»)-

робота в парах

           вес                  на

      тихе                          нький

працю                               вати

навчи                                        тися

віко                                                нечко

3. Актуалізація опорних знань.

а) Перевірка домашнього завдання.1- група виразно читає вірш « Безконечні казочки»

2- група зачитає свої складені казки

б) Вправа інтерактивна «Сенкан»

 - Діти,  ми знаємо про казку  вже багато. Давайте складемо  про неїсенкан.

Казка

Цікава, чарівна

Виховує, навчає, захоплює

Всі діти люблять казки.

Оповідання

Народна, авторська

В ній перемагає завжди добро

- Які казочки ви вже читали?

-А чи може казка мати поганий кінець? В цьому ми сьогодні переконаємось.

4.Фізхвилинка ( аудіозаписруханки для дітей)

5. Повідомлення теми і завдань уроку

 а) Відгадування загадок, вивчення скоромовки.

- А зараз послухайте загадки і відгадайте про кого ми сьогодні будемо читати   казку.

Восени журливо в теплі краї відлітає.

                     Весною веселиком додому вертає.(журавель)

Хитра панянка по селу гуляє, курей хапає.

За собою сліди замітає.(лисичка)

  • А що вам відомо ще про цих тварин?

-А тепер вивчимо скоромовку про журавля.

На болоті журавель цілий день збирав щавель.

Назбирав собі на борщ , та якраз вперіщив дощ.

-Про журавля і лисичку написав казку відомий письменник  І.Я.Франко. Ця казка не народна , а ……авторська.

Щоб насправді поринути у казку , ми сьогодні на уроці будемо переживати разом із героями. Тому поділимо наш клас на дві групи. Будуть в нас лисички і журавлики.

б)Короткі відомості про життя і творчість І.Я.Франка.

Народився письменник  в селі Нагуєвичі, на Львівщині, в  сім,ї коваля. Закінчив гімназію у Дрогобичі. Пізніше навчався у Львові, в університеті. Зараз цей заклад носить його ім’я. Писав і для дорослих, і для дітей захоплюючі твори.

- Пригадайте, діти, його твори. (Діти розглядають виставку дитячих книжок письменника)

в) Словотворча і словникова робота.

Вправа 1. За зразком утворіть слова:

Вовк---вовченята                              Ведмідь------

Жаба----- Журавель-----

Лисиця----                                           Їжак ---–              Миша-----

Заєць-----

Кабан-----

-З яких казок герої?

Вправа 2.Знайди пояснення до кожного слова (робота в парах)

Призволятися                       нюхати

Приятелі                                розсердилася

Страва                                    пригощатися

Нюшити                                 друзі

Запросити                              їжа

Розгнівалася                          покликати

Вправа 3.Дібрати близькі за значенням слова до даних слів:

приятелювати - …  дружити, товаришувати

припрошувати - …  пригощати,

пісним голосом – … невеселим

встромлює голову – … хоче просунути

облизня спіймала – … нічого не отримала

не погордуй – … не відмовляйся

6.Робота над текстом

   а)Слухання казки в аудіозаписі.

   б) Інтерактивна гра «Мікрофон» за змістом почутого.

- А тепер я перевірю, як уважно ви слухали казку. Прошу, дайте відповіді на такі питання.

- Підберіть близьке за значенням слово до слова призволяйся (їж, пригощайся).

- Чому розсердилася Лисичка на Журавля?(бо думала, що гарно поїсть).

- Як ви розумієте цей вислів «не йде голова» у лисички ? (не заходить).

- Як Журавель називає Лисичку? (кумонько, любонько, люба моя).

- Як ці слова називаються? (слова - звертання).

  г) Вибіркове читання

 -   Зачитайте як Лисиця припрошувала Журавля в гості.

        Який посуд вибрала Лисичка? Як почував себе Журавель у гостях?Як Журавель

відреагував на частування Лисички?Який посуд він обрав?Як Лисичка відреагувала на частування Журавля?

д) Поділ казки на частини.

- На скільки частин можна поділити казку?(На  дві частини)

- Дайте назву кожній частині. (1 частина «  У лисички в гостях»,

     2 частина «На гостині в Журавля»)

е) Характеристика дійових осіб.

Робота в групах.

Інтерактивна вправа «Асоціативний кущ».

- Діти, група журавликів буде створювати  «асоціативний кущ» до образу лисички, група лисичок  – до образу журавля, використовуючи слова:

    нещирість, підступність, винахідливість, доброта, довірливість, щирість, хитрість, улесливість, чемність, ввічливість.

         «Асоціативний кущ» до образу лисички.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Асоціативний кущ» до образу Журавля

 

 

 

 

 

 

 

 

є) Виразне читання казки  учнями в особах.

 

 

- Діти, спробуйте за допомогою інтонації передати характер Лисички та характер Журавля.

ж) Гра «Що відповідає ілюстрації?»

- Розгляньте малюнки і виберіть потрібний уривок з казки.(робота в групах)

 

 

з) Переказ казки. Гра «Ланцюжок» Змагання між групами.( Діти переказують казку  по черзі. В кого ланцюжок не порветься, та група переможе).

  1. Закріплення вивченого матеріалу.(Робота в групах)

а) Гра  «Коректор»    (Учитель  змінює речення, замінює слова у казці,а учні виправляють помилки).

б)Підбір прислів’їв до казки.

Які із прислів’їв могли стати заголовком до казки?

Як посолиш, так і з’їсиш.

Друзі пізнаються в біді.

Яке частування, таке дякування.

                                  Праця людей годує, а лінь марнує.

в) Інсценізація казки.

- Діти, відтворіть діалог між Лисичкою та Журавлем.

8. Підведення підсумків уроку. Домашнє завдання

- То від чого застерігає казка? Який кінець має казка?Які б поради ви дали нашим героям? Чого навчає казка?

- Потрібно всім в  злагоді  жити і поважати один одного. Як будете ставитись до людей, так і вони вам відплатять. Недарма народ помітив: яке частування, таке дякування.

  • На наступному уроці ми спробуємо допомогти помиритися

Журавлеві та Лисичці.

Інтерактивна вправа «Мікрофон». Продовжіть думку:

На уроці:  я навчився…..

я зрозумів…

 я хотіла б… 

                я дізнався….

То чи справдились наші очікування?

Домашнє завдання: читати казку в особах і дослівно переказувати від імені журавля чи лисички.

ЗМІСТ  ТА ЗАВДАННЯ  УРОКУ(математика)

  1. Організація класу. Девіз уроку.

- Пригадаймо наш девіз.

 

Вчитель

Учні

Сидимо                         рівненько!

Пишемо                         гарненько!

Слухаємо                            уважно!

Відповідаємо                   правильно!

  •  Приготуйтеся писати!     Зошит свій я відкриваю,

                                            Косо я його кладу.

                                            Ручку я ось так тримаю,

                                            Сяду рівно не зігнусь!

 Буду я писати гарно –

                                             до роботи я берусь!

 

-Діти, налаштуйте себе на хорошу і плідну роботу,бо сьогодні

від вашої праці на уроці буде залежати доля наших  казкових героїв.

       А що ви очікуєте від цього уроку? ( Гра «Мікрофон»)

  1. Перевірка домашнього завдання. Каліграфічна хвилинка.
  • Чи були труднощі у розв’язанні домашньої задачі? На лічилках покажіть результат відповіді до задачі, збільшивши  його у  7 разів.

Каліграфічна хвилинка.

  • Сьогодні Білочка завітала до нас з гостинцями. В кошику у неї

яблук стільки, скільки днів у тижні. Скільки Білочка має яблук? 

-А тепер полічіть сімками до 70 і самостійно запишіть числа у рядочок, в порядку зростання.

- Підніміть руки, хто вважає, що каліграфічну хвилинку виконав дуже добре.

3.Оголошення теми уроку. Постановка вчителем ігрового завдання.

  • Сьогодні ми продовжуємо нашу  казку, спробуємо допомогти Лисичці та Журавлю помиритися. Наша допомога – це хороші знання  з математики. Отже на вас, діти, чекають цікаві завдання.

Група лисичок знову буде разом працювати із групою журавликів.

-Тема нашого уроку: «Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення і ділення числа 7».

4.Усний рахунок

     -А зараз розминка для усіх.(робота в групах)

Розв’яжіть приклади (усний рахунок)
45-5*4=18:3:2=
15-7*2=
39+6*3=                    2*8:4=
10+7*9=                          90-7*5=
30:5+6=Інтерактивна вправа«Мозковий штурм»

-Хто серед тварин зайвий? Чому?

5.Виконання ігрових дій.

 Дуже вже хотіли  помиритися Журавель та Лисичка. Зустрілися якось вони та й вирішили приготувати святковий обід, щоби помирити всіх лисичок і журавлів. Що ж приготувати? Надумали зварити смачну страву. Відгадайте яку!

- Розшифруйте слово , розв’язавши приклади.

а) гра «Шифрувальник». Робота в парах.

17

55

0

44

2

 

 

 

 

 

23-7*3=      ш

7*9-8=      у                   7*5 +9=  і               42:6-7=  л          36:4+8=  к

- Це куліш – стародавня національна українська страва. Ще її називають «польова каша». Як варять куліш? В кип’ячену воду кидають пшоно, додають картоплю, гриби, заправляють салом.

Отже, будемо розв’язувати завдання і в казан по черзі будемо все це класти.

б) порівняння виразів. 817(коментоване письмо)

-Щоб покласти в казан пшоно, порівняйте вирази.

в) вирази із змінною (робота в групах)

Знайди значення виразів із буквою,якщо    а=7

    а* 8 - а* 5=           а*6 + а* 3=

-Кладемо в казан картоплю .

г) Фізхвилинка ( руханка для дітей в аудіозаписі)

        д) розв’язування задачі діями і виразом.(робота в групах)

-Якщо розв’яжемо задачу, то в казанок попадуть грибочки.

-Послухайте задачу.

        5  журавлів  поїдають  за літо 45 кг каші.  Скільки  кілограмів 

       каші  зможуть  з’їсти    2 журавлі?

е) складання задачі за малюнком, розв’язування її виразом.

Щоби куліш був смачний до нього треба дати сала. Для цього розв’яжемо задачу за скороченим записом.

   ---    2  кг

----?, на  5 кг більше,ніж грибів

------?, у 9 разів більше,  ніж картоплі

є) знаходження периметра  квадрата і прямокутника.

Поки куліш вариться, Лисичка і Журавель принесли свої столики (квадрати). Завдання1. Обчисліть периметр квадрата  стороною 7м .

Завдання 2    З’єднали журавлі та лисички свої столи. Яку отримали фігуру? (прямокутник)

-Обчисліть периметр прямокутника.

ж) завдання з логічним навантаженням  (Робота в групах)

- Білочка дуже зраділа і вирішила поділитися яблучками. Як їй поділити 7 яблук на сімох звірят так, щоб одне яблуко залишилося у кошику?

?                                                                             

Куліш готовий. Лисичка зібрала увесь свій рід, а Журавель привів свій рід. Виникла проблема – в чому ж подавати куліш?

-А цю проблему ми вирішувати будемо на наступному уроці.

  1. Підведення підсумків гри.

Усі завдання ми виконали, допомогли зварити куліш журавликам і лисичкам. Все чудово. Вони помирилися. Ви – молодці

7.Підведення підсумків уроку та повідомлення домашнього завдання.

Чи справдились ваші очікування? (Гра «Мікрофон»)

Домашнє завдання №824

 

ЗМІСТ І ЗАВДАННЯ УРОКУ (українська мова)

1.Організація класу.

Вже дзвінок нам сигнал-працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо, працювати починаймо1

Взяли з собою на урок хороший настрій ,кмітливість та старанність, бо на нас чекає багато завдань. Пригадайте ще раз девіз нашого уроку.

- Чого очікуєте від уроку? (гра «Мікрофон»)

-Ми сьогодні дуже багато працювали. На цьому уроці остаточно закріпимо дружбу між журавлями та лисичками.

-Приготуйтеся писати!     - Зошит свій я відкриваю,

Косо я його кладу.

                                            Ручку я ось так тримаю,

          Сяду рівно не зігнусь.

Буду я писати гарно –

                                             до роботи я берусь!

2.Артикуляційні вправи.

- Яку скоромовку ви вивчили на першому уроці? Повторіть.

На болоті журавель цілий день збирав щавель.

Назбирав собі на борщ , та якраз вперіщив дощ.

 

3.Актуалізація опорних знань. Каліграфічна хвилинка. Перевірка

            домашнього завдання.

      - Працюємо в групах. Група журавликів придумує речення про лисичок ,

  а   лисички - про журавлів. В реченні повинні бути прикметники. Пригадайте

,які слова ми називаємо прикметниками.( учні розказують правило)

Нп. Руда лисиця має хатку під високим дубом.

 Завдання: Відшукати в реченні іменники, прикметники. Усно поставити до

них запитання. Зробити звукові моделі слів( бажано складних). Поділити

 слова на склади. Зробити схему речення.

-Тепер перевіримо домашнє завдання.(зачитують виписані прикметники).

Гра « Братики –сестрички» ( придумують слова близькі за значенням).

  1. Повідомлення теми і завдань уроку.

-Тема нашого уроку допоможе нам ще раз примирити наших героїв. Пригадайте якими  вони  були в казці. І. Я.Франка? ( Перелічують риси характеру Журавля та Лисички). Ці два герої були різні за характером, протилежні. Та як вони змінилися?

- Щоб більше з ними такого не трапилося, ми сьогодні навчимося придумувати і записувати слова протилежні за значенням. Тому тема нашого уроку: «Прикметники протилежні зазначенням».

Інтерактивна вправа  «Мозковий штурм»

- Які це слова є протилежні за значенням? Поясніть.

5.Вивчення нового матеріалу.

 

 

а) Гра «Хто більше» (робота в групах )

   - Придумайте прикметники до цих малюнків. Журавлі ---до  слова тарілка,   лисичкам - до слова глечик.

       б) Гра « Згрупуй в пари»

Вправа  «Мозковий штурм» - Які слова не мають пари? Самостійно запишіть  протилежні до  них слова.

  в) Гра  « Протилежності» ( робота в парах)

Важкий----                    Мокрий----

Гарячий-----                   Лінивий----

Солодкий----                 Добрий------

  г) Вправа 335 ( коментоване письмо) – робота в групах.

6. Закріплення вивченого матеріалу.

 а) Опис казкових героїв. ( Якими вони були у казці і якими стали ) –робота в групах.

Опишіть героїв казки , використовуючи для їх опису прикметники. Журавлі описують лисичку, а лисички - журавля. Такими вони були колись…..

  -А якими стали. Кожна група складає опис свого героя.( усно)

б) Гра  « Відшукай пару» ( слова протилежні за значенням) Вчитель кожному учневі дає в руки картку, на якій записано одне слово. Учені по черзі знаходять парне протилежне слово.

  ( вправа «Мозковий штурм»)

  • Солоний                     Чистий                         
  • Білий                           сумний
  • М’який                       черствий
  • Короткий                   західний
  • Радісний                     довгий
  • Східний                      твердий
  • Свіжий                        чорний
  • Брудний                      солодкий

в) Гра  «Віднови» (робота в парах)

На …………землі  ………хліб родить.

 ……………праця краща,  ніж ………безділля.

…………  хитрий на гроші, а ………   на видумки.

…….......  березень,  ……..   май    -   буде хліба урожай.

Довідка:      білий,чорний,    велике, мала,

бідний, багатий,    мокрий, сухий.

-Як ви їх розумієте?

7.Підсумок уроку. Домашнє завдання.

 - Ви сьогодні  потрудились на славу. Зробили важливу справу, помирили журавлів та лисичок. Перемогла дружба. Всі герої накрили святковий стіл. Розставили гарний посуд.

-А який? Посуд не мав би їх посварити. Як виглядатиме  посуд, який би підходив і журавлям, і лисичкам?  Намалюйте на листочках.

C:\Documents and Settings\VIRA\Рабочий стол\ло.jpeg

 Тепер вони їли тільки з такого посуду і ніколи вже не сварилися.      -І ми там були, кулішем смакували. По бороді текло, а в рот не попало.

Вправа «Мікрофон»Розкажіть чи справдилися ваші очікування? Чого ви навчилися? Чого довідалися нового?

Домашнє завдання. Вправа 324

8.Підсумок інтегрованого заняття ( гра «Мікрофон»)

-Чи був цікавим наш потроєний урок?

-Що сподобалося? Чому дружба завжди перемагає? Доведіть.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Віра Зоряна
Додано
26 жовтня 2021
Переглядів
1113
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку