Інтегрований урок
у 3 класі
МАТЕМАТИКА. ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
ТЕМА: Математика. Письмове додавання трицифрових чисел, коли сума одиниць дорівнює 10 або сума десятків дорівнює 10 десяткам
Літературне читання. Чорний шлях. Уривок з повісті «Тарасові шляхи» Мета:
Математика: формувати компетентності:
ключові : вміння вчитися — самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії;
соціальні - брати на себе відповідальність за ефективне здійснення презентації результатів роботи пари; загальнокультурні - дотримуватися норм мовленнєвої культури, здоров'язбережувальні - раціонально планувати час,
предметні: ознайомити учнів з прийомами письмового додавання трицифрових чисел у випадку, коли сума одиниць дорівнює 10 або сума десятків дорівнює 10 десяткам; вдосконалювати вміння додавати і віднімати іменовані числа; розвивати логічне мислення, увагу, виховувати охайність, самостійність у роботі, акуратність, бажання вчитися.
Читання: навчальна: поглиблювати знання учнів про життєвий і творчий шлях Т.Г. Шевченка; ознайомити учнів з деякими відомостями про раннє дитинство українського поета і художника;, відтворювати послідовність подій твору; характеризувати головного героя;
розвивальна: розвивати читацькі вміння і навички, уміння уважно слухати, розуміти прослухане, вміння висловлювати власну думку, робити висновки; збагачувати словниковий запас учнів; формувати соціальну компетентність школярів;
виховна: виховувати гордість за духовну спадщину українського народу, любов і повагу до художника і поета Т.Г. Шевченка. Виховувати наполегливість, цілеспрямованість, рішучість.
Тип уроку: урок відкриття нових знань
Вид уроку: інтегрований урок
Форми навчання: робота в групах, парах, фронтальна робота, диференційована робота, індивідуальна по карточках, самостійна робота, творча.
Використані технології: ігрові технології, методи наочного навчання, щоденні 3,інтерактивні технології.
Обладнання : інтерактивна дошка, матеріали усних обчислень,інтерактивна гра Розумники(Edugames) , картки для індивідуальної роботи.
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
Сіли рівно, підтягнулись
Один одному всміхнулись.
Сьогодні в нас урок незвичний
А літературно_ математичний.
Пропоную активно працювати
Кольорові нушики заробляти
Визначення настрою на початку уроку ( за допомогою смайликів)
ІІІ.АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1.Усний рахунок
Розташуйте числа у порядку зростання і прочитаєте слова.
120, 250,340,510,580, 600, 630,770,790,860, 880, 930,950
Т а р а с Ш е в ч е н к о
2.Крісло автора
-Пригадаєм,що ми знаємо про Т.Шевченка?
(дитина сідає в крісло автора і розповідає під музичний супровід)
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
1. Оголошення теми і мети уроку.
2. Очікування «Лист самооцінювання»
- У вас на партах є лист самооцінювання .Поставте позначку,як ви оцінюєте свої знання на початок уроку.
ІІІ.ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1. Пояснення нового матеріалу
Розумники Частина 4,завдання 5.4 (теорія)
Завдання 5.4. Теорія
Розглянь вираз. Запам'ятай! Якщо при додаванні одиниць дістаємо десяток, то у стовпчику під одиницями пишемо нуль, а отриманий десяток запам'ятовуємо і додаємо до десятків. |
|
ІV. Фізкультхвилинка під музичний супровід « Тече вода з-під явора…»
V . РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ
1.Інтерактивні вправи.Гра «Розумники» 5.5
А)Завдання 5.5.
Виконай обчислення письмово, розташовуючи доданки, дотримуючись послідовності, заданої у виразах. І потяг метро поїде. (2 сцени) |
|
Б)Завдання 5.6.
Склади короткий запис та розв’яжи задачу, виконуючи обчислення письмово. (2 сцени) |
|
2. Щоденні 3
№ 259
5м80см +20см= … м
6м7дм+3 дм= …м
8ц 40кг +60 кг=… ц
4см 3мм+7 мм=…
2 грн. 80 коп. + 20 коп=
265 744 578 462 289 675 529 216 118 543
+ 215 261 1 12 +347 + 301 +132 +401 +392 +452 327
Ч О Р Н И Й Ш Л Я Х
VІ. Опрацювання тексту «Чорний шлях»
2.Читання твору учнями.
3.Аналіз прочитаного твору
-Хто головний герой твору?(Малий Тарас)
-Що ви дізналися про родину Тараса з уривку?
(Тато і мама цілий день працювали на панщині, а вдома поралась Катруся, в родині 5 дітей)
Де відбуваються події, описані Оксаною Іваненко?
В околицях села Кирилівка , де жила родина Шевченка.
4.Продовжіть речення
Дивно,що й на небі…
Глянуть на зорі-
Цим шляхом..
А того він…
Ростуть як бурян..
Катруся,дарма що не величка
5.Розігрування в парах діалогу Тараса і діда
Лист самооцінювання на кінець уроку
Поставте позначку,як ви оцінюєте свої знання на кінець уроку.
Кольорове оцінювання(нушики)
VIІI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ ( диференційоване)
Математика:№265,266
Читання: с.108-109. Прочитати уривок мовчки,стисло переказати уривок за планом
1.Бесіда діда і Тараса.
2.Схованка Тараса.
3.Зустріч хлопчика з чумаками.
4.Що дізнався Тарас про Чорний шлях.