Інтегрований урок на тему : Виготовлення та оздоблення виробів. Робота з папером. Виготовлення квітів з паперу.

Про матеріал

Інтегрований урок, інтеграція уроку англійської мови і уроку дизайну. Урок в 1 класі на тему:"Виготовлення та оздоблення виробів. Робота з папером. Виготовлення квітів з паперу."

Перегляд файлу

Тема: Виготовлення та оздоблення виробів. Робота з папером. Виготовлення квітів з паперу.

 

Мета:

«Дизайн і технології»

 формування предметних компетентностей:

закріплювати вміння та навички роботи з папером; розвивати образне мислення, уяву, винахідливість; виховувати охайність, самостійність, естетичні почуття;

 формування ключових компетентностей: спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами; уміння навчатися впродовж життя; компетентності в природничих науках і технологіях; загальнокультурна грамотність.

«Англійська мова»

формування предметних компетентностей:

мовну,навчально-пізновальну:закріпити вживання лексичного матеріалу за темами:«Colours» and «Numbers»,розвивати фонематичний слух.

формування ключових компетентностей:

комунікативну: виховувати бажання вивчати англійську мову.

 

Обладнання: Кольоровий папір, клей , ножиці, простий олівець, казковий герой, шаблони квітів,малюнки, стрічки,трафарети,відео-презентація ,відеоматеріали https://youtu.be/NYdkSIEhuE4

 

 

Тип уроку: урок застосування знань, умінь і навичок

 

Вид уроку: інтегрований урок

 

                                                                   Хід уроку

І.Організаційна частина.

1) Привітання

- Children! Stand up! Line up! Look at me!

- Діти, встаньте, підрівняйтеся. Перевірте чи все необхідне для  уроку ви приготували!

-Сідайте.

ІІ. Повідомлення теми і мети і завдань уроку.

- Сьогодні ми з вами виготовимо подарунок. А для кого він буде,ми з вами дізнаємося, коли прочитаємо зашифровані слова.

1.Гра «Знайди однакову літеру.

 ( У  горизонтальному рядку,  треба закреслити однакові літери)

К М К А Л М К А Р(МАМА)

 

                                             

 

Хто завжди вам допоможе?

Хто все вміє і все може?

Хто все зробить, як годиться?

Хто ця мудра чарівниця?

 

В цілім світі найдобріша,

Найдорожча, наймиліша?

Лагідна і ніжна сама?

Ну, звичайно, діти……МАМА

 

МАМА –це найрідніше, наймиліше слово для кожного із нас. Людині у кожному віці хочеться віддячити рідній матусі за її добрі слова, чарівну усмішку, за те, що вона є. І ми  сьогодні виготовимо з вами для наших матусь ось такий чудовий букет квітів.

ІІІ.Основна частина

  1. Введення казкового героя.

- Children! Look at the blackboard.

- Who can we see? ( This is Smailik)

- Так , діти , це Смайлик! Скажіть, а на якому уроці ми з ним познайомилися?

( На уроці англ.мови).

- Давайте з ним привітаємось!

- Hello!

- Діти, у Смайлика також є мама і він хоче разом з нами виготовити для неї подарунок.

- Діти, ви згодні?

- Але ж ви памятаєте, що він розмовляє англійською мовою, тому все що ми з вами будемо робити ми для нашого гостя будемо перекладати англійською.

2) Повторення Лексичних одиниць з теми :«Colours» and «Numbers».

- Children. Look at our flowers.

- What color they are? 

- This flower is…( yellow, blue , white, red , green).

- Отже сьогодні нам на уроці знадобиться кольоровий папір якого кольору?

( Показую цеглинки ЛЕГО  відповідного кольору )

- Діти в нас такий чудовий букет квітів .

- А давайте разом з нашим гостем смайліком на англійській мові порахуємо скільки квітів в ньому.

- One, two, three, four, five.

- То скільки в нас квітів?

- Five flowers.

- Діти, а давайте пригадаємо! Якщо в нас одна квітка як ми скажемо?

-One flower.

-А якщо дві квітки?

-Two flowers. Що додалося?(закінчення - s позначення множини іменників)

3) Фізкультхвилинка

- Ми гарно попрацювали, тепер трошки відпочинемо.

-Children. Stand up! Line up! Let’s relax a little!

Head, shoulders, knees and toes
Knees and toes

Head, shoulders, knees and toes
Knees and toes
And eyes and ears and mouth and nose

Head, shoulders, knees and toes
Knees and toes.

4)Аналіз зразка виробу.

- Look , at our Flowers.

-Діти подивіться уважно на наші квіточки.

- How do you fink what things we need?

- Як ви вважаєте які речі нам сьогодні знадобляться на уроці?

- (Paper (папір),  pencil (олівець ), scissors (ножиці ), glue (клей) ).

5) Повторення правил техніки безпеки.

-Діти ми з вами знаємо, що на уроці трудового навчання треба дотримуватись правил техніки безпеки. Зараз ми з вами їх повторимо , але таким дуже цікавим способом.

- On the blackboard you can see a picture. Look at it and tell which rule his associate.

- На дошці ви побачите малюнок. Подивіться на нього і скажіть з яким правилом ви його асоціюєте.

- Діти, будьте уважними під час роботи! Без мого дозволу ніхто не може брати ножиці в руки. Ні в якому разі не можна їх кидати. Ножиці ми використовуємо лише за призначенням. Не штовхайте одне одного. Не поспішайте під час роботи,  щоб ви не поранилися.

ІV.Пояснення нового матеріалу.

1)Поетапне виконання роботи.

- Діти , зараз ми переходимо до вироблення останьої нашої квіточки. Ви памятаєте , що все що ми робимо для нашого гостя ми перекладаемо англю мовою.?

- Тоді почнемо.

- Take a sheet of paper white color.

-Візьміть аркуш паперу білого кольору.

-Draw a flower.

- Намалюйте за допомогою трафарету квітку.

- Take scissors and Cut out the flower.

-Візміть ножиці і виріжте квітку за контуром.

- Take a sheet of paper green colour and pensil.

- Беремо кольоровий папір зеленого кольору і олівець.

- Make a long, thin tube.

- Робимо довгу тонку трубочку.

- Use the glue. Stik the tube.

- За допомогою клею скріплюємо края нашої трубочки.

- Stick the flower on the tube.

- Приклеюємо нашу квітку на трбочку.

- We make a lot of flowers for our mum. I think they well be very happy.

- Ми зробили багато квіточок для наших мам. Я думаю вони будуть дуже задоволені.

-Lets count our flowers.

-Давайте ще раз порахуємо скільки в нас вийшло квіточок?

-1, 2, 3, 4, 5.

- У кожного з вас на парті є стрічка, для того щоб ващі квіточки не загубилися,  і ми змогли їх завтра подарувати нашим чарівним мамам – зав’яжіть їх цією стрічечкою.

V.Перевірка та оцінювання робіт.

1) Прибирання робочих місць.
- Діти, погляньте, будь ласка, на ваші парти. Зберіть усе сміття з парт та біля них і викиньте його. Прослідкуйте за тим, щоб всі ваші речі були на вашій частині парти, щоб ваш сусід ненароком їх не забрав.

2) Виставка творчіх робіт.

-Children, take your flowers. Return to our gests.

-Діти візьміть свої букети і поверніться до наших гостей.

- Шановні гості в кінці кожного уроку трудового навчання треба робити виставку кращіх робіт. Я вважаю що коли щось робиш з любовью, а особливо для рідної людини воно не може бути не гарним.

-На мою думку всі ці роботи найкращі бо виготовлені для найріднішої людини в світі.

VI. Підведення підсумків.

- Скажіть, будь ласка, що ми сьогодні з вами виготовляли?
- З чого ми виготовили наші квіточки?

-Що найбільше сподобалося робити?

- У мене залишився один букетин і я віддам його нашому Гостю. А він подарує його своїй матусі.

- Прощання.

 

 

 


 

 

 

 

docx
Додано
27 березня 2023
Переглядів
218
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку