Інтегрований урок: навчання грамоти (читання ,письмо), дизайн і технології. Тема. Читання. «Закріплення звукового значення букви Т («те»)». Письмо. «Письмо рядкової букви Т(«те»),

Про матеріал
Розробка уроку за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ. Урок цікавий, продуктивний,Пов'язаний з темою тижня "Театр".Діти мали змогу побувати в ролі акторів ,розігрували сцену до казки "Театр у класі".Ще цікавим моментом цього уроку,що діти не тільки читали,писали літеру,а ще її зліпили,тому краще засвоїли матеріал.
Перегляд файлу

Інтегрований урок: навчання грамоти (читання ,письмо), дизайн і технології.

Тема. Читання. «Закріплення звукового значення букви Т («те»)».

 Письмо. «Письмо рядкової букви Т(«те»), складів, слів з нею».

Дизайн і технології. «Ліплення букви Т».

Мета: ознайомити учнів з літерою “Т”, її назвою та звуковим значенням; формувати навички читання слів з літерою “Т”, уміння робити звуко-буквенний аналіз; розвивати мовлення і мислення учнів ,навчити учнів писати велику букву Т(«те»).

 

 

Тип уроку: інтегрований.

 

Обладнання:  предметні малюнки, каса букв, звукові моделі,  мультимедійний супровід уроку, підручник, ляльковий театр, робочий зошит, пластилін.

                                                 ХІД УРОКУ

 

І. Організаційна частина

– Діти, я рада вас вітати на нашому інтегрованому уроці читання,письма та дизайну і технологій. Сьогодні у нас особливий урок – до нас завітали гості. А гостям завжди ми раді. Давайте з ними привітаємось.

 

Діти:

Ми вам раді, люди добрі,

І вітаєм щиро вас,

І запрошуємо ласкаво

На урок у перший клас.

 

 

Всі почули ви дзвінок -

Він покликав на урок.

Кожен з вас вже постарався,

До уроку готувався.

Тож девіз тепер згадаймо

І урок вже починаймо.

 

Наш девіз - усе узнати,

Вміти добре працювати.

Тож рушаймо в добру путь -

Хай знання із нами йдуть!

 

-З яким настроєм починаємо урок ? Посміхнулися і подарували одне одному гарний настрій!

– Ну, а тепер  гра  «Мікрофон».

-Яким має бути урок?


-Якими ми будемо на уроці?


 

-Отже, якщо ви будете такими, як ви говорили, ми разом проведемо цікавий, творчий, продуктивний урок.

ІІ. Актуалізація знань учнів. Мотивація.

 

1.Артикуляційні вправи.

2.Дихальні вправи.

Уявіть, що у вас на долонькі пїр’їнка здуйте її. Вдихаємо - носом, видих-ротиком.

Уявіть, що ваш язичок це-зубна щітка, чистимо зубки.

 

ІІ.Повторення вивченого на  попередньому уроці.

 

1.Гра «Що зайве?» (предметні малюнки на дошці,зайва зі звуком Т).

-На яке питання відповідають ці предмети? (Що?).

 

2.З якою буквою познайомились на минулому році?

ВІДЕОРОЛИК

-Який звук вона позначає?

-Назвіть слова які починаються на звук Т?

3.Повторення вивченого вірша.

Тук-тук-тук, ток-ток-ток-

Вибиває молоток.

Ним ви  цвяхи заб'єте,

Схожий він на букву «те».

 

4.Гра «Де знаходиться звук Т»(на початку, посередині, вкінці)?

5.Розчитування за таблицею.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

Дітки, сьогодні ми з вами закріплюмо букву те,та навички читання з нею.

Є друкована і рукописна.

1.Ліплення великої букви Т(те).

-У вас під партами дощечки дістаньте їх ,на нашому інтегрованому уроці ми зліпимо букву Т(«те»).

 Виліпіть друковану літеру Т.

А зараз,відкрийте свої зошитки і пропишіть велику літеру Т рукописну.

-Спочатку в повітрі,на дошці:»Велика буква Т складається з трьох прямих похилих подовжених паличок,велика похила заокруглена вліво,пряма похила і велика похила заокруглюється вправо і горизонтальна лінія із заокругленням.

(Повторення вірша зошит свій я розгортаю,спинки рівні).

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

  1.  -Діти, давайте пригадаємо яку  тему тижня вивчаємо?

-Хто працює у театрі ?( Актори, режисер, деригент, костюмер,гример).

-Для чого люди ходять до театру?

-Про які театри ви же дізналися? (Театр тіней,ляльковий театр).

-На минулому тижні до нас у школу мав приїхати  ляльковий театр,але не зміг.

-Сьогодні ляльковий театр приїхав до нас зі своїми героями і зупинився у нашому класі і привезли для вас цікаві завдання, і ви також спробуєте себе у ролі акторів.

Хто такі актори?

-Давайте пригадаємо як потрібно поводити себе у театрі?

-Зараз дітки закрийте очі  і порахуйте до 10.

Вам цікаво,ви хочете дізнатися хто до вас приїхав?

Відгадайте загадку:

Загадка

Я вмію чисто митися

Не водою – язичком.

І часто мені сниться

Тарілка з молочком!

(Кішка)

Молодці діти, це котик.

(З'являється котик).

-Добрий день діти!Ви молодці!Вмієте відгадувати загадки.

-Я не просто завітав до вас на урок, я приніс цікаві завдання.

Гра «Букви розсипались».

Робота в групах

-Виконавши це завдання ви дізнаєтесь ,що полюбляє їсти котик.

(Розсипались літер ,збери слова:МОЛОКО,МУКА,СИР,МАСЛО).

-Молодці діти, впорались із цим завданням.

-Хочете дізнатися хто ще до нас сьогодні завітав на урок?

-Відгадайте загадку!

Пишним хвостом славиться,

хитрункою називається.

 (Лисиця).

-Так,молодці!Це лисичка!

-Добрий день,малята!Любі хлопчики,дівчата,гості!Я до вас прийшла цікаві завдання принесла!

-Лисичка принесла вам завдання в парах «Звуковий аналіз слів».

( козак,з ошит, банан, тінь).                                                                                 

-Дітки, ви молодці!Впорались із завданням.

-Послухайте натупну загадкуі ви дізнаєтесь ще одного персонажа який завітав до нас.

Загадка

Всіх я вчасно розбужу,

Хоч і будильник не заводжу.

(Півник).

-Ку-ка-рі-ку! Які ви дітки молодці,як гарно ви працюєте на уроці і загадки вмієте відгадувати,а чи впораєтесь із завданням яке вам приготував  Я-півник.

-А завдання для вас таке: «ЗБЕРИ СКЛАДИ І УТВОРИ СЛОВО».

(прочитати слова які утворились).

-Поки наші герої відпочинуть вони здалеку приїхали заморилися  ми попрацюємо у підручнику.

ІV.Робота за «Букварем»(с.88-89).

Розгорніть підручник на сторінки 88.

1.Читання слів у колонках.

2.Спостереження за багатозначністю слова котики.

3.Читання вірша.

4.Розгляд ілюстрації .Бесіда за ілюстрацією.

-Розгляньте малюнок і скажіть  про кого буде вистава.

-Прочитайте назву вистави,заголовок.

5.Читання тексту вчителем.Діти слідкують.

-Яку виставу ставили діти?

-Прочитайте імена дітей які грали виставу?

-Чому всі три слова з великої літери?

-Який спільний звук у цих іменах?

-Давайте спробуємо розіграти  виставу.

-Ви хочете побути в ролі артистів?

Грають.

 

-А ми давайте привітаємо оплесками наших артистів.

-А зараз читання для себе!!!

-Є 3-способи прочитати книжку: 1.Читай знайомі слова.

                                                               2.Читай картинки.

                                                                3.Перекажи історію.

V.Підсумок уроку.

-Яку букву вивчили на уроці?

-Який звук вона позначає?

-Що було цікавим?

-Дякую,діти вам за урок,ви молодці!

-За це ви отримуєте ось такі браслети, ви старалися були молодцями.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Затірка Юлія
Додано
12 грудня 2019
Переглядів
1703
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку