Закріплення букви З з, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах і реченнях.

Про матеріал
Закріплення букви З з, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах і реченнях. Урок побудований з врахуванням теми тижня(ранкові зустрічі)
Перегляд файлу

Тема уроку: Закріплення букви З з, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах і реченнях. 

Рукописна велика буква З. Безвідривне поєднання складників великої букви З.

Мета уроку: продовжити роботу зі звуками з , з , буквою З, що їх позначає;

формувати навички  читатння і письма складів, слів з буквою «зе»; розвивати фонематичний слух, уміння сприймати і обговорювати медіапродукти,  уміння будувати коротке зв’язне висловлювання за поданим початком і серією малюнків; збагачувати  словниковий запас учнів; дати елементарні уявлення про космос, «Всесвіт», «Сонячна система», «зірка», «планета»

розвивати бажання спостерігати за зоряним небом, бачити в ньому незвичайне, привабливе, дивовижне.

Виховувати любов до природи, чуйне ставлення до тварин, бажання милуватися зоряним небом, виявляти щире захоплення його красою.

Обладнання: Мультимедійна дошка(презентація), ребуси, наочний матеріал «Сонячна система», постер «Ракета»

Хід уроку:

  • І.Організація учнів до уроку 
  • Діти, сьогодні я отримала листа від маленької Зірочки. Вона написала вам невеличкий лист, послухайте.
  • Привіт!Я- маленька Зірочка. Я живу на небі й щовечора дивлюся на тебе. Зазираю до твого віконця. Мрію подружитися з тобою!Запрошую сьогодні тебе на гостину!
  • Хто мені скаже, що потрібно зробити, щоб потрапити до зірочки в гості? (Полетіти на небо)
  • Як ми це зробимо? (Сядемо в ракету і полетимо)
  • Щоб сісти в ракету нам потрібно розгадати ребуси

ІІ. Досліджуємо мовні явища. Артикуляційно – слухові вправи.

1.Робота з ребусами

  •  
  •         4=я

6

                            2=м

 

 

 

  • Молодці. Це все, що ми побачимо, коли будемо летіти до Зірочки. Ви готові?
  • - Так давайте запустимо ракету. Щоб ракета злетіла потрібно прочитати склади.
  •  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Молодці. Читають дівчатка, хлопці. Перша група, друга, третя група, четверта, пята група і шоста.
  • Дуже добре! Якою буквою розпочинається слово «Зірка». Скільки букв у слові? Скільки звуків. Давайте побудуємо звукову модель слова «Зірка» в парі.
  •  

ІІ.Вправи для розвитку артикуляційного апарату

- Наша ракета потроху рухається вгору. Щоб швидше потрапити до нашої Зірочки , не потрібно сумувати, а потрібно багато працювати. Тож, прочитаємо чистомовку

- авт – авт -  авт -  Злітає

Еті – еті – еті у швидкій

Яць-яць-яць він летів на

ІІІ. Основна частина уроку.

1.Повідомлення теми уроку

- А ми продовжуємо працювати із буквою «зе»

2. Робота з букварем с.96

- прочитай і придумай заголовок

- Діти, а ми піднімаємось ще вище. Погляньте в ілюмінатори. Що ми там спостерігаємо?Там метеоритний дощ. Читаємо «дощиком» (разом, дощик буде повільно стихати)

3.Робота над текстом

- Що розповіла мама Зіні?

- Що робив котик?

- Який заголовок ми придумаємо?

4.Фізкультхвилинка(руханка «Ракета»)

5. Інформаційна хвилинка

- Ми вже майже прибули до цілі.

- Погляньте, діти, що ми бачимо!

- Це парад планет.

ПАРАД  ПЛАНЕТ

Всі планети стали в ряд, починається парад!

Раз - Меркурій – мандрівник,

Два – Венера, ясний лик.

Три – Земля вітає нас,

А чотири – красень Марс.

Пять – Юпітер, шість – Сатурн,

Сім – Уран, за ним Нептун.

Вісім сонячних планет

Поспішають на бенкет.

6.Робота з Букварем

- А ми повертаємось до нашого чарівного помічника букваря

- Робота в парах

С.96 (читання в особах)

- Молодці. Заморились? Подивіться на екран. Гімнастика для очей(Парад планет)

- Добре. Щоб Зіронька гостинно нас зустріла, потрібно ретельно підготуватись і попрацювати над текстом.

- Діти, а ви любите казки? І наша гостя також. Давайте дізнаємось, хто ще любить казки. Читаємо «Естафетою»

- Які казки зустрічались у загадках?

- Хто грав в цікаву гру?

- Який заголовок ми доберемо до твору?

7. Ми прибули до цілі,Зіронька гостинно зустрічає нас!

ІV. Рефлексія.

  • Хто був помічником на нашому уроці?
  • З якого звука починається слово Зірка?
  •  Який він?(приголосний мякий.)
  • - Давайте ми подаруємо нашій Зіроньці, свої зірочки. Кому сподобалась наша подорож – беремо  жовті зірочки і клеїмо до нашої ракети.
  • Кому було нудно-блакитні.
  • Дякую вам за роботу на уроці.

Література:

  1. Інтернет ресурси. Конвектор ребусів
  2. Посібник Щоденні 5. 1 клас Частина 1 Дидактичні матеріали. (Укр) Основа НУД007 (9786170036810) (341532)
  3. Бабіченко ранкові зустрічі 1 клас 1 семестр нова українська школа

 

docx
Додав(-ла)
Дубина Леся
Додано
15 грудня 2019
Переглядів
602
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку