Тема уроку: Закріплення букви З з, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах і реченнях.
Рукописна велика буква З. Безвідривне поєднання складників великої букви З.
Мета уроку: продовжити роботу зі звуками з , з , буквою З, що їх позначає;
формувати навички читатння і письма складів, слів з буквою «зе»; розвивати фонематичний слух, уміння сприймати і обговорювати медіапродукти, уміння будувати коротке зв’язне висловлювання за поданим початком і серією малюнків; збагачувати словниковий запас учнів; дати елементарні уявлення про космос, «Всесвіт», «Сонячна система», «зірка», «планета»
розвивати бажання спостерігати за зоряним небом, бачити в ньому незвичайне, привабливе, дивовижне.
Виховувати любов до природи, чуйне ставлення до тварин, бажання милуватися зоряним небом, виявляти щире захоплення його красою.
Обладнання: Мультимедійна дошка(презентація), ребуси, наочний матеріал «Сонячна система», постер «Ракета»
Хід уроку:
ІІ. Досліджуємо мовні явища. Артикуляційно – слухові вправи.
1.Робота з ребусами
6
2=м
ІІ.Вправи для розвитку артикуляційного апарату
- Наша ракета потроху рухається вгору. Щоб швидше потрапити до нашої Зірочки , не потрібно сумувати, а потрібно багато працювати. Тож, прочитаємо чистомовку
- авт – авт - авт - Злітає
Еті – еті – еті у швидкій
Яць-яць-яць він летів на
ІІІ. Основна частина уроку.
1.Повідомлення теми уроку
- А ми продовжуємо працювати із буквою «зе»
2. Робота з букварем с.96
- прочитай і придумай заголовок
- Діти, а ми піднімаємось ще вище. Погляньте в ілюмінатори. Що ми там спостерігаємо?Там метеоритний дощ. Читаємо «дощиком» (разом, дощик буде повільно стихати)
3.Робота над текстом
- Що розповіла мама Зіні?
- Що робив котик?
- Який заголовок ми придумаємо?
4.Фізкультхвилинка(руханка «Ракета»)
5. Інформаційна хвилинка
- Ми вже майже прибули до цілі.
- Погляньте, діти, що ми бачимо!
- Це парад планет.
ПАРАД ПЛАНЕТ
Всі планети стали в ряд, починається парад!
Раз - Меркурій – мандрівник,
Два – Венера, ясний лик.
Три – Земля вітає нас,
А чотири – красень Марс.
П’ять – Юпітер, шість – Сатурн,
Сім – Уран, за ним Нептун.
Вісім сонячних планет
Поспішають на бенкет.
6.Робота з Букварем
- А ми повертаємось до нашого чарівного помічника букваря
- Робота в парах
С.96 (читання в особах)
- Молодці. Заморились? Подивіться на екран. Гімнастика для очей(Парад планет)
- Добре. Щоб Зіронька гостинно нас зустріла, потрібно ретельно підготуватись і попрацювати над текстом.
- Діти, а ви любите казки? І наша гостя також. Давайте дізнаємось, хто ще любить казки. Читаємо «Естафетою»
- Які казки зустрічались у загадках?
- Хто грав в цікаву гру?
- Який заголовок ми доберемо до твору?
7. Ми прибули до цілі,Зіронька гостинно зустрічає нас!
ІV. Рефлексія.
Література: