Інтегрований урок навчання грамоти (читання,письмо,образотворче мистецтво), Закріплення букви Ш. Написання букви Ш.
1клас
Інтегрований урок навчання грамоти (читання,письмо,образотворче мистецтво),
Закріплення букви Ш. Написання букви Ш.
Мета: формувати компетентності:
ключові(вміння вчитися – самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії,соціальні – брати на себе відповідальність за ефективне здійснення презентації результатів роботи пари(групи);
загальнокультурні – дотримуватися норм мовленнєвої культури,зв’язно висловлюватися в контексті змісту самостійно опрацьованого матеріалу підручника;
здоров’язбережувальні (життєві навички,що сприяють соціальному здоров’ю)- слухати консультування)та предметні:повторити вивчену букву Ш;
формувати в учнів правильність читання;
закріплювати знання про правопис маленької букви Ш і порівняння її з малими буквами И,Й;
вчити писати елементи букви та саму маленьку букву Ш;
формувати вміння складати речення за змістом малюнків;
виховувати любов до природи.
Обладнання : малюнков.план уроку,фішки для
зв.-букв.аналізу,розмальовки,пластилін.
І.Організаційний момент.
1.Психологічна підготовка до сприйняття матеріалу.
Діти утворюють коло і разом з вчителем промовляють:
Вчитель: Пролунав дзвінок,починаємо урок.
Працюватимемо старанно,
Щоб почути наприкінці що у нашім
Першім класі усі учні – МОЛОДЦІ !
2.Артикуляційні вправи.
Сонце всміхається-ось подивися:
Губи у посмішці вже розтяглися.(«Усмішка»)
Потім у трубочку губи згорнулись -(«Трубочка»)
Посмішка знову і трубочка знов -(«Усмішка» і «Трубочка»)
Успіх несе нам,добро і любов.
3.Дихальні вправи.
-Подули на серветку
-Надули кульку,лопнула кулька(Надуваємо щічки)
Проспіваємо пісеньку веселого язичка
Вітерець у листі тихо шелестить: ш-ш-ш-ш-ш,
Прилетів комарик: з-з-з-з-з,
Заспівав жучок: ж-ж-ж-ж,
Сердитий вовчик: р-р-р-р,
Повзе у траві змія: с-с-с-с,
Дятел на дереві: тук-тук-тук-тук.
Лунає аудіо запис «Релаксація»
ЗУСТРІЧ ДІВЧИНКИ УКРАЇНКИ
-Діти,подивіться,хто до нас завітав у гості (Дівчинка Українка)
-Нам потрібно дізнатися ,як її ім’я …
(Подивіться на зображення рослин,коли ми візьмемо з кожної назви першу букву,ми дізнаємося ім’я дівчинки)
ПЕРЕГЛЯД РОСЛИН
М - МАЛИНА
А
Л - липа
У
Ш - шипшина
К - калина
А
(МАЛУШКА)
В середині слова Малушка,ми чуємо звук Ш.
Наша гостя Дівчинка Українка Малушка буде спостерігати,як ми працюємо.
ІІ. Повторення та закріплення вивченого матеріалу.
СЛАЙД . БУДЕМО ПРОМОВЛЯТИ ЗВУКИ,СПІЛКУВАТИСЯ
1.Мовленнєва розминка.
-Повторення голосних звуків.
-Вимовте звук [Ш].
Пригадайте, друзі,вмить,
Як пшениченька шумить? –Ш-Ш-Ш…
Як шумлять у птаха крила? –Ш-Ш-Ш…
В морі синьому вітрила? –Ш-Ш-Ш…
Вітер з гаєм розмовляє? –Ш-Ш-Ш…
Поміж листячком гуляє? –Ш-Ш-Ш…
-Який це звук? (Приголосний)
2.Чистомовка.
Ша-ша-ша-співає душа.
Шу-шу-шу-шишок натрушу.
Ше-ше-ше-горіть тихіше.
Еш-еш-еш-ти мене не дожинеш.
3.Конкурс «Хто найкраще промовить скоромовку?»
4.Робота в парах
Гра «Добери слово зі звуком [Ш]»
( У кожного на парті написи складів)
5. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Трава низенька-низенька.
Дерева високі-високі.
Вітер дерева колише-гойдає.
То направо,то наліво нахиляє.
То вгору,то назад.
То вниз нагинає.
Птахи летять відлітають,
А учні тихенько за парти сідають.
6.РОБОТА В ПАРАХ
В кожній групі картки із зображенням різних предметів.
Назвати одним словом ці предмети?
БУДЕМО ПРАЦЮВАТИ ІЗ ЗВУКОВИМИ СКРИНЬКАМИ
-Звуко-буквенний аналіз слова ШАПКА.
7.Гра «Знайди літеру».
Вчитель: - Ой лишенько!-кричать слова.
Сховалась літера одна.
Без неї жити ми не можем.
Хто ж відшукати допоможе?
Запис на дошці: МИ__КА, ЧА__КА, КО__ШИК, __И__КА.
-А тепер складіть речення з цими словами.
БУДЕМО ПИСАТИ
8.Напис букви Ш.
- З яких елементів складається буква Ш ?
(Три прямі похилі палички із заокругленням унизу.)
-На які предмети схожа?(Троє птахів)
-На які букви схожа? (и,й)
9.Робота в зошиті.
Відкрили друк.зош.з письма.
-Пишемо в повітрі ш.
-Пишемо в зошиті.
10.Фізкультхвилинка.
На моїй руці 5 пальців,5держальців
Щоб стругати,щоб пиляти,
Щоб брати і щоб дарувати
Їх не важко рахувати 12345 12345
Оцей пальчик – наш дідусь,
Оцей пальчик – наша бабуся,
Оцей пальчик – наш татусь,
Оцей пальчик – наша матуся,
Оцей пальчик буду я
Усі разом це - сім’я!
БУДЕМО ЧИТАТИ
ІІІ. Робота за Букварем.
1.Читання тексту «Поспішай,синичко!»
2.Гра «Збери слово»
[К],[О],[Ж],[У],[Ш],[О],[К].
Знайдіть це слово в Букварі.
-Так називається вірш Платона Воронька «Кожушок».
-Обговорення малюнка.
3.Читання вірша вчителем.
Що в цьому вірші викликає посмішку?
Словникова робота:
Торжок-ринок,базар.
Кожушок-верхній одяг.
Бесіда за змістом.
4.Самостійне читання вірша.
5.Читання вірша окремими учнями.
6.Завдання з обр.мист.
-А зараз сюрприз від дівчинки-українки Малушки.
Вона кожному передала малюночки котика.
Діти,а хто це такий,котик ?
(Є тварина котик. А весною,коли тепло гріє сонечко,на деревах теж з’являються котики.)
ЗВУЧИТЬ УКР.ПІСЕНЬКА
-Завдання: зліпити букву Ш із пластиліну.
ОЦІНИМО СВОЮ РОБОТУ
ІV. Підсумок уроку.
Чи всі завдання ми виконали,які були заплановані?
-Яке давалося найлегше?
-Яке давалося найважче?
А тепер оцініть свою роботу.
( Малюємо свій настрій на смайликах)
Один,два,три – РЕЗУЛЬТАТ ПОКАЖИ!