Інтегрований урок навчання грамоти (читання,письмо,образотворче мистецтво), Закріплення букви Ш. Написання букви

Про матеріал

Інтегрований урок навчання грамоти (читання,письмо,образотворче мистецтво), Закріплення букви Ш. Написання букви Ш.

1клас

Перегляд файлу

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  Інтегрований урок навчання грамоти (читання,письмо,образотворче мистецтво),

Закріплення букви  Ш. Написання букви Ш.                                                     

 

Мета: формувати компетентності:

ключові(вміння вчитися – самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії,соціальні – брати на себе відповідальність за ефективне здійснення презентації результатів роботи пари(групи);

загальнокультурні – дотримуватися норм мовленнєвої культури,зв’язно висловлюватися в контексті змісту самостійно опрацьованого матеріалу підручника;

здоровязбережувальні (життєві навички,що сприяють соціальному здоровю)- слухати консультування)та предметні:повторити вивчену букву Ш;

формувати в учнів правильність читання;

закріплювати знання про правопис маленької букви Ш і порівняння її з малими буквами И,Й;

вчити писати елементи букви та саму маленьку букву Ш;

формувати вміння складати речення за змістом малюнків;

виховувати любов до природи.

Обладнання : малюнков.план уроку,фішки для

 зв.-букв.аналізу,розмальовки,пластилін.

 

 

 

 

 

І.Організаційний момент.

1.Психологічна підготовка до сприйняття матеріалу.

Діти утворюють коло і разом з вчителем промовляють:

  • Доброго ранку!
  • Доброго дня!
  • Від усього серця бажаю добра!

 

Вчитель: Пролунав дзвінок,починаємо урок.

                  Працюватимемо старанно,

                  Щоб почути наприкінці що у нашім

                  Першім класі усі учні – МОЛОДЦІ !

 

2.Артикуляційні вправи.

Сонце всміхається-ось подивися:

Губи у посмішці вже розтяглися.(«Усмішка»)

Потім у трубочку губи згорнулись -(«Трубочка»)

Посмішка знову і трубочка знов -(«Усмішка» і «Трубочка»)

Успіх несе нам,добро і любов.

 

3.Дихальні вправи.

-Подули на серветку

-Надули кульку,лопнула кулька(Надуваємо щічки)

 

Проспіваємо пісеньку веселого язичка

Вітерець у листі тихо шелестить: ш-ш-ш-ш-ш,

Прилетів комарик: з-з-з-з-з,

Заспівав жучок: ж-ж-ж-ж,

Сердитий вовчик: р-р-р-р,

Повзе у траві змія: с-с-с-с,

Дятел на дереві: тук-тук-тук-тук.

 

Лунає аудіо запис «Релаксація»

 

 

               ЗУСТРІЧ ДІВЧИНКИ УКРАЇНКИ

 

-Діти,подивіться,хто до нас завітав у гості (Дівчинка Українка)

-Нам потрібно дізнатися ,як її імя 

(Подивіться на зображення рослин,коли ми візьмемо з кожної назви першу букву,ми дізнаємося імя дівчинки)

ПЕРЕГЛЯД РОСЛИН

М  - МАЛИНА

А

Л  - липа

У

Ш  - шипшина

К  - калина

А

(МАЛУШКА)

В середині слова Малушка,ми чуємо звук Ш.

Наша гостя Дівчинка Українка Малушка буде спостерігати,як ми працюємо.

ІІ. Повторення та закріплення вивченого матеріалу.

 

 СЛАЙД . БУДЕМО ПРОМОВЛЯТИ ЗВУКИ,СПІЛКУВАТИСЯ

 

1.Мовленнєва розминка.

-Повторення голосних звуків.

-Вимовте звук [Ш].

Пригадайте, друзі,вмить,

Як пшениченька шумить? –Ш-Ш-Ш…

Як шумлять у птаха крила? –Ш-Ш-Ш…

В морі синьому вітрила? –Ш-Ш-Ш…

Вітер з гаєм розмовляє? –Ш-Ш-Ш…

Поміж листячком гуляє? –Ш-Ш-Ш…

-Який це звук? (Приголосний)

2.Чистомовка.

Ша-ша-ша-співає душа.

Шу-шу-шу-шишок натрушу.

Ше-ше-ше-горіть тихіше.

Еш-еш-еш-ти мене не дожинеш.

3.Конкурс «Хто найкраще промовить скоромовку?»

4.Робота в парах

Гра «Добери слово зі звуком [Ш]»

( У кожного на парті написи складів)

5. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Трава низенька-низенька.

Дерева високі-високі.

Вітер дерева колише-гойдає.

То направо,то наліво нахиляє.

То вгору,то назад.

То вниз нагинає.

Птахи летять відлітають,

А учні тихенько за парти сідають.

6.РОБОТА В ПАРАХ

В кожній групі картки із  зображенням різних предметів.

Назвати одним словом ці предмети?

 

БУДЕМО ПРАЦЮВАТИ ІЗ ЗВУКОВИМИ СКРИНЬКАМИ

-Звуко-буквенний аналіз слова ШАПКА.

7.Гра «Знайди літеру».

Вчитель: - Ой лишенько!-кричать слова.

Сховалась літера одна.

Без неї жити ми не можем.

Хто ж відшукати допоможе?

Запис на дошці: МИ__КА, ЧА__КА, КО__ШИК, __И__КА.

-А тепер складіть речення з цими словами.

 

БУДЕМО ПИСАТИ

8.Напис букви Ш.

- З яких елементів складається буква Ш ?

(Три прямі похилі палички із заокругленням унизу.)

-На які предмети схожа?(Троє птахів)

-На які букви схожа? (и,й)

9.Робота в зошиті.

Відкрили друк.зош.з письма.

-Пишемо в повітрі ш.

-Пишемо в зошиті.

10.Фізкультхвилинка.

На моїй руці 5 пальців,5держальців

Щоб стругати,щоб пиляти,

Щоб брати і щоб дарувати

Їх не важко рахувати 12345 12345

Оцей пальчик – наш дідусь,

Оцей пальчик – наша бабуся,

Оцей пальчик – наш татусь,

Оцей пальчик – наша матуся,

Оцей пальчик буду я

Усі разом це - сімя!

 

БУДЕМО ЧИТАТИ

ІІІ. Робота за Букварем.

1.Читання тексту «Поспішай,синичко!»

2.Гра «Збери слово»

[К],[О],[Ж],[У],[Ш],[О],[К].

Знайдіть це слово в Букварі.

-Так називається вірш Платона Воронька «Кожушок».

-Обговорення малюнка.

3.Читання вірша вчителем.

Що в цьому вірші викликає посмішку?

Словникова робота:

Торжок-ринок,базар.

Кожушок-верхній одяг.

Бесіда за змістом.

  • Хто йшов на торжок?
  • Чого сніжок туди йшов?
  • Хто купив його кожуха?
  • Що сталося з хутром кожуха?
  • Чи засумував Воркотик,що його кожушок розтанув?

4.Самостійне читання вірша.

5.Читання вірша окремими учнями.

6.Завдання з обр.мист.

-А зараз сюрприз від дівчинки-українки Малушки.

Вона кожному передала малюночки котика.

Діти,а хто це такий,котик ?

(Є тварина котик.   А весною,коли тепло  гріє сонечко,на деревах теж зявляються котики.)

ЗВУЧИТЬ УКР.ПІСЕНЬКА

-Завдання: зліпити букву Ш із пластиліну.

 

ОЦІНИМО СВОЮ РОБОТУ

ІV. Підсумок уроку.

Чи всі завдання ми  виконали,які були заплановані?

-Яке давалося найлегше?

-Яке давалося найважче?

А тепер оцініть свою роботу.

( Малюємо свій настрій на смайликах)

Один,два,три – РЕЗУЛЬТАТ ПОКАЖИ!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
29 березня 2018
Переглядів
1876
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку