Тема: Закріплення звукового значення букви Щщ.Опрацювання вірша Л. Вознюк « Через річку по місточку» Малювання легкої хмаринки і грозової хмари. Словниково-логічні вправи. Скоромовка. Ребус.
Навчання грамоти: Закріплення звукового значення букви Щ щ. Опрацювання вірша Л. Вознюк «Через річку по місточку…»Словниково-логічні вправи. Скоромовка. Ребус.
Образотворче мистецтво: Кольори природи. Створення засобами кольору певного за характером виразного образу. Малювання легкої хмаринки і грозової хмари .
План-конспект інтегрованого уроку . Навчання грамоти і образотворче мистецтво.
Тема: Закріплення звукового значення букви Щщ. Опрацювання вірша Л. Вознюк « Через річку по місточку» Малювання легкої хмаринки і грозової хмари. Словниково-логічні вправи. Скоромовка. Ребус.
Навчання грамоти: Закріплення звукового значення букви Щ щ. Опрацювання вірша Л. Вознюк «Через річку по місточку…»Словниково-логічні вправи. Скоромовка. Ребус.
Образотворче мистецтво: Кольори природи. Створення засобами кольору певного за характером виразного образу. Малювання легкої хмаринки і грозової хмари .
Мета: формувати ключові та предметні компетентності; формування в учнів цілісного світогляду про навколишній світ, активізації їх пізнавальної діяльності; створенні творчої атмосфери в класі, виявлення здібностей учнів та їх особливостей; розвивати пам’ять ,логічне мислення; ознайомити учнів із творчістю Л. Вознюк, формувати вміння слухати та сприймати поетичні твори, уміння спостерігати , логічно та творчо мислити. організовувати діяльність учнів для осмислення, запам’ятовування і закріплення знань з даної теми. удосконалювати вміння виразно читати; виховувати пізнавальний інтерес, прищеплювати любов до природи та рідного слова, національного одягу.
Інтегруються предмети: Навчання грамоти і образотворче мистецтво.
Обладнання: альбом для малювання, наочність, кольорові таблиці, малюнки дощика, ребус «Дощик» ( кольорові олівці,фломастери або пастель)
Тип уроку: комбінований.
1.Організація учнів до уроку.
Вже дзвінок нам дав сигнал,
Працювати час настав.
Тож і ми' часу не гаймо,
Всі трудитись починаймо.
Вправа «Усмішка»
(Подаруємо одне одному посмішку)
ІІ.. Актуалізація опорних знань.
2.1.Мовленнєва розминка
А)Складання чистомовки.
Б)Робота над віршем
Фізкультхвилинка
Хмарка сонечко закрила,
Слізки срібнії зронила,
Ми ті слізки пошукам ,
У травичці позбираєм.
Злетимо, як пташенята,
Що розправили крилята,
Потанцюємо ще трішки,
Щоб спочили ручки й ніжки.
Всі веселі? От чудово!
А тепер до праці знову.
ІІІ. Робота за букварем.( с.162)
3.1.Робота за сюжетним малюнком.
- Кого ви бачите на малюнку? Чому вона йде під дощиком? Хто може бути в образі дівчинки? Яких кольорів у неї стрічки ?
3.2.Читання вірша Л.Вознюк учителем.
Хто ж ішов по місточку?
А)Словникова робота
Обнова- нова річ
Візерунок-малюнок із різних кольорів
Вишиванка-вишита сорочка.
3.3.Самостійна робота над текстом(напівголосне самостійне читання)
Учитель надає індивідуальну допомогу окремим дітям.-Про що мріяла веселка? Що порадив дощик веселці? Як ви розумієте його слова?
3.4.Повторне читання тексту окремими учнями вголос.
Прийоми читання:
-Читаємо з учителем.
Читаємо за вчителем.
Читаємо самі по одному слову.
Гра «Вітер, дощ, грім»
Кожен із вас повинен повторювати те, про що я буду говорити і що буду виконувати:
Спочатку потріть долоні одна об одну – це вітер.
Тепер легенько поплескайте долонями по колінах – це дощ.
А зараз поперемінно потупайте ногами по підлозі – це грім.
(10-15 секунд)
Закінчити гру у зворотній послідовності, щоб погода заспокоїлась:
Читаємо слова, що відповідають на питання що? який? що робили?
3.5.Опрацювання скоромовки
3.6.Розв’язування ребуса.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІV.Творча робота.
4.2. Складання прислів’я
4.3.Розповідь вчителя ,як намалювати сумний і веселий дощик.
-Зараз ви у себе в альбомі намалюєте легку літню, веселкову хмаринку і важку грозову хмару.
4.5.Словниково-логічні вправи
На дошці є 4 краплинки із хмаринки (потрібно підібрати 4 слова)
-Доберіть слова, що починаються складами ща,ще,щи,щі.
4.4 Виставка робіт.
V.Підсумок уроку.
-Чого навчилися на уроці?
- Що розповісте батькам вдома?.