План-конспект інтегрованого уроку . Навчання грамоти і образотворче мистецтво.

Про матеріал

Тема: Закріплення звукового значення букви Щщ.Опрацювання вірша Л. Вознюк « Через річку по місточку» Малювання легкої хмаринки і грозової хмари. Словниково-логічні вправи. Скоромовка. Ребус.

Навчання грамоти: Закріплення звукового значення букви Щ щ. Опрацювання вірша Л. Вознюк «Через річку по місточку…»Словниково-логічні вправи. Скоромовка. Ребус.

Образотворче мистецтво: Кольори природи. Створення засобами кольору певного за характером виразного образу. Малювання легкої хмаринки і грозової хмари .

Перегляд файлу

 План-конспект інтегрованого уроку .  Навчання грамоти і образотворче мистецтво.

Тема: Закріплення звукового значення букви Щщ.  Опрацювання вірша Л. Вознюк « Через річку по місточку» Малювання легкої хмаринки і грозової хмари. Словниково-логічні вправи. Скоромовка. Ребус.

 Навчання грамоти: Закріплення звукового значення букви Щ щ. Опрацювання вірша Л. Вознюк «Через річку по місточку…»Словниково-логічні вправи. Скоромовка. Ребус.

Образотворче мистецтво: Кольори природи. Створення засобами кольору певного за характером виразного образу. Малювання легкої хмаринки і грозової хмари .

 

Мета: формувати ключові та предметні компетентності; формування в учнів цілісного світогляду про навколишній світ, активізації  їх пізнавальної діяльності; створенні  творчої атмосфери в  класі, виявлення здібностей учнів та їх особливостей;  розвивати пам’ять ,логічне мислення; ознайомити учнів із творчістю Л. Вознюк, формувати вміння слухати та сприймати поетичні твори, уміння спостерігати , логічно та творчо мислити. організовувати діяльність  учнів для осмислення, запам’ятовування і закріплення знань з даної теми. удосконалювати  вміння виразно читати; виховувати пізнавальний інтерес, прищеплювати любов до природи та рідного слова, національного одягу.

Інтегруються предмети: Навчання грамоти і образотворче мистецтво.

Обладнання: альбом для малювання, наочність, кольорові таблиці, малюнки дощика,    ребус «Дощик» ( кольорові олівці,фломастери  або пастель)

Тип уроку: комбінований.

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Організація учнів до уроку.

Вже дзвінок нам дав сигнал,

Працювати час настав.

Тож і ми' часу не гаймо,

Всі трудитись починаймо.

Вправа «Усмішка»

(Подаруємо одне одному посмішку)

ІІ.. Актуалізація опорних знань.

2.1.Мовленнєва розминка

А)Складання чистомовки.

Ощ-ощ-ощ — зранку іде дощ.

Ущ-ущ-ущ — над квіткою кружляє хрущ.

Че-че-че — щиглик щебече.

Б)Робота над віршем

Щасливий щиглик дзьобик має,

 Щавель щоранку він щипає.

Щиглик трудився ,борщ зварив,

Пташок на борщик запросив.

  • Про кого розповідається  у вірші?(Про щиглика)
  • Якою буквою починаються перші три рядочки вірша?(«Ща»
  • Давайте пригадаємо, які 2 звуки позначає ця літера?(«ш», «ч»)
  • Які слова з буквою «Ща» ви почули у вірші?(Щасливий, щиглик, щавель, щоранку, щипає, борщ, борщик)

Фізкультхвилинка

Хмарка сонечко закрила,

Слізки срібнії зронила,

Ми ті слізки пошукам ,

У травичці позбираєм.

Злетимо, як пташенята,

Що розправили крилята,

Потанцюємо ще трішки,

Щоб спочили ручки й ніжки.

Всі веселі? От чудово!

А тепер до праці знову.

 

ІІІ. Робота за букварем.( с.162)

3.1.Робота за сюжетним малюнком.

- Кого ви бачите на малюнку? Чому вона йде під дощиком? Хто може бути в образі дівчинки? Яких кольорів у неї стрічки ?

3.2.Читання вірша Л.Вознюк учителем.

Хто ж ішов по місточку?

А)Словникова робота

Обнова- нова річ

Візерунок-малюнок із різних кольорів

Вишиванка-вишита сорочка.

3.3.Самостійна робота над текстом(напівголосне самостійне читання)        

Учитель надає індивідуальну допомогу окремим дітям.-Про що мріяла веселка? Що порадив дощик веселці? Як ви розумієте його слова? 

3.4.Повторне читання тексту окремими учнями вголос.

Прийоми читання:

-Читаємо з учителем.

Читаємо за вчителем.

Читаємо самі по одному слову.

Гра «Вітер, дощ, грім»

Кожен із вас повинен повторювати те, про що я буду говорити і що буду виконувати:

Спочатку потріть долоні одна об одну – це вітер.

Тепер легенько поплескайте долонями по колінах – це дощ.

А зараз поперемінно потупайте ногами по підлозі – це грім.

(10-15 секунд)

Закінчити гру у зворотній послідовності, щоб погода заспокоїлась:

  • потупайте ногами;
  • поплескайте по колінах;
  • потріть долоні.
  • А тепер покладіть руки на коліна і закрийте очі. Уявіть, що ви бачите яскраву райдугу.
  • Тепер відкрийте очі і поаплодуйте собі за те, що добре впорались з цим завданням.
  • Назвіть явища природи, які згадувались у грі (Дощ, грім, вітер, райдуга)
  • До якої природи належать ці явища: до живої чи не живої? (До не живої).
  • Діти, а ви любите грати? А в що любите грати?
  • А сьогодні, я пропоную пограти з водою. Поспостерігати, яка вона.
  • Але давайте домовимося, що ви будете уважні і слухняні.

 

Читаємо слова, що відповідають на питання що? який? що робили?    

3.5.Опрацювання скоромовки    

3.6.Розв’язування ребуса.

 

 

 

 

 

 

ІV.Творча робота.

Після дощику буває,
Що півнеба закриває.
Кольорова дуга
Сонячна …
(Веселка)

4.2. Складання прислів’я

Веселка    відро    води    випила.

4.3.Розповідь вчителя ,як намалювати  сумний і веселий дощик.

-Зараз  ви  у себе в альбомі намалюєте легку літню, веселкову хмаринку і важку грозову хмару.

4.5.Словниково-логічні вправи   

На дошці є 4 краплинки із хмаринки (потрібно підібрати 4 слова) 

-Доберіть слова, що починаються складами ща,ще,щи,щі.

4.4 Виставка робіт.

V.Підсумок уроку.

-Чого навчилися на уроці?

- Що розповісте батькам вдома?.

 

docx
Додано
30 березня 2018
Переглядів
2425
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку