До розіграшу
залишилось:
13 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Інтегрований урок нервова система

Про матеріал

Мета уроку:

навчальна:

ü формувати уявлення функціонування нервової системи

ü формувати вміння аналізувати інформаційні процеси у живій природі та техніці

ü формувати поняття про синапс та медіатор

ü систематизувати та узагальнити знання про типи нервових систем.

розвивальна:

ü формувати науковий світогляд, розуміння важливості свідомого і міцного володіння системою біологічних знань, необхідних у повсякденному житті

ü розвивати уміння аналізувати, класифікувати, порівнювати, узагальнювати, самостійно здобувати знання.

виховна:

ü виховувати інтерес до вивчення біології та будови людського тіла, потяг до наукової творчості, алгоритмічну культуру, звичку до системної розумової справи, інформаційну культуру.

Перегляд файлу

ВІДКРИТИЙ ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК

З БІОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАТИКИ

ВЧИТЕЛІ: Максимова С.К. та Луньова Ю.О.

Дата: 10.02.2017     Клас: 9А

Тема уроку:  Будова та функції нервової системи

Мета уроку:

навчальна:

  • формувати уявлення функціонування нервової системи
  • формувати вміння аналізувати інформаційні процеси у живій природі та техніці
  • формувати поняття про синапс та медіатор
  • систематизувати та узагальнити знання про типи нервових систем.

розвивальна:

  • формувати  науковий світогляд, розуміння важливості свідомого і міцного володіння системою біологічних знань,  необхідних у повсякденному житті
  • розвивати  уміння  аналізувати, класифікувати, порівнювати, узагальнювати, самостійно здобувати знання.

виховна:

  • виховувати інтерес до вивчення біології та будови людського тіла, потяг до наукової творчості, алгоритмічну культуру, звичку до системної розумової справи, інформаційну культуру.

Тип уроку: інтегрований урок формування нових знань та вмінь (біологія та інформатика).

Обладнання: ноутбук, проектор, колонки, комп’ютери, під’єднані до інтернету.

Дидактичні матеріали:  презентація вчителів, відеофайли «Передача нервового імпульсу» та «Запис та зчитування інформації на жорсткому диску», навчальні додатки «Відділи головного мозку» та «Будова нейрону» у LearningApps.com,  пізнавальна гра «Нервова система: Вірю чи не вірю?» у Playbuzz.com, картки для об’єднання у групи.

План уроку:

I. Організаційний етап (2 хв)

Метод: бесіда

Підготовка учнів до роботи на уроці. Включення учнів у діловий ритм. Створення позитивного настрою учнів.

II. Мотивація навчальної діяльності (5 хв)

Форма: фронтальна

Метод: дидактична гра

Організація пізнавальної гри «Нервова система: вірю чи не вірю?» за допомогою сервісу Playbuzz. Двоє учнів демонструють гру на екрані, всі інші дають відповіді.

III. Актуалізація опорних знань, умінь, навичок (7 хв)

Форма: парна

Метод: пояснення, дидактична гра

Вчитель біології нагадує учням про два типи регуляції функцій організму та про типи нервових систем. Робота з презентацією (3 хв)

Учні по троє за комп’ютерами працюють з навчальними додатками LearningApps: «Відділи мозку» та «Будова нейрону» (5 хв)

IV. Вивчення нового матеріалу: теорія, практика (20 хв)

Форма: групова

Метод: дослідницький

Вчитель біології підводить учнів до нових понять: синапса та медіатора. Вчитель інформатики нагадує, що з процесом зчитування інформації учні вже знайомилися минулого року, коли вивчали пристрої пам`яті. Вчитель демонструє навчальне відео «Запис та зчитування інформації на жорсткому диску».  (5 хв)

Учні об’єднуються у групи по троє та досліджують аналогію між процесом передачі інформації між нейронами та зчитування інформації з поверхні жорсткого диску. Кожна група працює з власною копією документа спільного доступу на Google диску. (15 хв)

V. Закріплення і корекція знань, підведення підсумків уроку  (5 хв)

Форма: фронтальна

Метод: бесіда

Вчителі обговорюють з учнями результати роботи у групах.  Вчитель біології демонструє навчальне відео "Передача нервового імпульсу" та коментує його. Вчителі та учні разом виводять означення термінів "синапс" та "медіатор" та фіксують їх у презентації.

VIII. Повідомлення домашнього завдання (2 хв)

  1. Параграф підручника .
  2. Намалювати схему рефлекторної дуги (метод за вибором).

1

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
14 червня
Переглядів
89
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку