Інтегрований урок-подорож для 1 класу "Карнавал осінніх барв"

Про матеріал

Інтегрований урок – подорож

1 клас

Курс «Я досліджую світ»

Тиждень 5: «Осінь»

Тема: Карнавал осінніх барв

Мета:

Формування предметних компетентностей:

  • -навчальної: закріпити і розширити знання дітей про осінні зміни у природі та в житті тварин; удосконалювати обчислювальні навички, ознайомити з мистецькими творами про осінь;
  • -розвивальної: розвивати спостережливість, уяву, асоціативне мислення, зв'язне мовлення та творчі здібності дітей;
  • -виховної: виховувати позитивне та дбайливе ставлення до природи, позитивне ставлення до краси рослинного та тваринного світу;

Формування ключових компетентностей:

  • -уміння вчитися: формувати вміння само організовуватися, проявляти зацікавленість у навчанні;
  • -соціальної: удосконалювати навички роботи у парі, групі;
  • -громадянської: учити дбайливо ставитися до природи.

Завдання:

  • -навчити учнів спостерігати за сезонними змінами в живій та неживій природі восени;
  • -ознайомити з мистецькими творами про осінь;
  • -формувати вміння сприймати красу осінньої природи;
  • -навчати взаємодіяти з однокласниками.

Освітні галузі, які інтегруються: природнича, математична, здоров'язбережна, мистецька.

Тип уроку: урок – подорож

Обладнання: мультимедійна система, відеоролик «Як звірі готуються до зими», музичний твір Ф. Шопен «Мелодія осені», ілюстрація картини Ч. Уайт «Золота осінь», картки, фарби, альбом, різнобарвне сухе листя, клубочок ниток.

Перегляд файлу

 

 

 

 

Інтегрований урок - подорож

Карнавал осінніх барв

 

 

                                                             Підготувала

                                                             вчитель початкових класів

                                                             Бутівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

                                                             Сергієнко Наталія Володимирівна

                                                                        Електронна адреса:nataiia1378@ukr.net

 

 

 

 

 

Старобільськ

2018р.

Інтегрований урок – подорож

1 клас

Курс «Я досліджую світ»

Тиждень 5: «Осінь»

Тема: Карнавал осінніх барв

Мета:

Формування предметних компетентностей:

  • навчальної: закріпити  і розширити знання дітей про осінні зміни у природі та в житті тварин; удосконалювати обчислювальні навички, ознайомити з мистецькими творами про осінь;
  • розвивальної: розвивати спостережливість, уяву, асоціативне мислення, зв’язне мовлення та  творчі здібності дітей;
  • виховної: виховувати  позитивне та дбайливе  ставлення до природи, позитивне ставлення до краси рослинного та тваринного світу;

Формування ключових компетентностей:

  • уміння вчитися: формувати вміння само організовуватися, проявляти зацікавленість у навчанні;
  • соціальної: удосконалювати навички роботи у парі, групі;
  • громадянської: учити дбайливо ставитися до природи.

Завдання:

  • навчити учнів спостерігати за сезонними змінами в живій та неживій природі восени;
  • ознайомити з мистецькими творами про осінь;
  • формувати вміння сприймати красу осінньої природи;
  • навчати взаємодіяти з однокласниками.

Освітні галузі, які інтегруються: природнича, математична, здоров’язбережна, мистецька.

Тип уроку: урок – подорож

Обладнання: мультимедійна система, відеоролик «Як звірі готуються до зими», музичний твір Ф. Шопен «Мелодія осені», ілюстрація картини  Ч. Уайт «Золота осінь», картки, фарби, альбом, різнобарвне  сухе листя, клубочок ниток.

Хід заняття:

І Ранкова зустріч «Осінні витівки»

  1. Привітання

Доброго ранку! Доброго дня!

Хай плещуть долоньки,

Хай тупають ніжки

Працюють голівки

І сяють усмішки.

Доброго ранку! Доброго дня!

Бажаєте ви. Бажаю вам я.

  1. Визначення настрою. Хвилинка синоптика.
  2. Проблема дня
  • Про яку пору року йдеться в загадці?

Без пензлика,без олівця

Розфарбувала деревця (осінь)

  • Послухайте та здогадайтесь  про який період осені ведеться в народних прикметах.

Бабине літо сухе – осінь мокра.

Багато павутини на бабине літо - до ясної осені та холодної зими.

  • Як ми називаємо період коли літає павутиння, яке плетуть павучки? (бабине літо)
  1. Гра «Павутинка»
  • Ми з вами спробуємо, як павучки сплести свою павутинку до слова «осінь». Я пропоную вам  стати в коло і перекидати клубочок ниток при цьому називати асоціацію, яка спадає вам на думку коли ви чуєте слово «осінь».

 холодно

                   запаси на зиму                                дощі

 

                                          осінь

 золоте листя

відлітають

птахи

 сум

Бабине літо, як і сама осінь – прекрасна пора. Починається воно 14 вересня.  Це тепло сонячних променів, неповторні пейзажі лісів, що вкриваються золотим листям. Господиня Осінь запросила нас на карнавал осінніх барв. Ми помандруємо до лісу, нас чекають цікаві, веселі завдання.

ІІ Декламування вірша Н. Забіли

Настала осінь. Холодом

Повіяло навкруг.

Все більш береться золотом

 Зелений ліс і луг.

Від вітру коливаються

Пожовклі дерева

А листя з них зривається

І пісеньку співа.

Щоб Осінь відкрила брами лісового царства нам треба згадати як вести себе в лісі.

ІІІ Вправа «Закінчи речення»

«В лісі я веду себе…» (тихо)

«Я не ламаю…» (гілки дерев та кущів)

«Не руйную…»(гнізда, мурашники)

Не залишаю після себе…» (сміття)

Не зриваю в лузі…» (квіти)

«Ходжу до лісу тільки з …» (батьками)

IV Робота в групах.  Вправа «Обери позицію»

Осіння  природа для людини – джерело життя, мудрості, краси. Вона постійно змінюється вражаючи нас розмаїттям своїх проявів. Така вона осінь: сумна і радісна водночас.

  • Діти, згадайте ознаки осені та оберіть серед малюнків відповідний. Обговоріть в групах та доведіть свою позицію щодо малюнка.

(малюнки з ознаками осені та інших пір року)

V Відгадування  загадок,  демонстрація ілюстрацій звірів.

  • Хто живе в лісі? Давайте, відгадаємо загадки.

Пухова руденька шубка

Із сосни стриба на дуба

Хвіст у неї, як мітла

А сама на зріст мала (білка)

 

Довгі вуха, куций хвіст

Він по лісу все стрибає та від вовка утікає. (зайчик)

 

Буркотливий, вайлуватий

Ходить лісом дід кошлатий

Одягнувся в кожушину

Мед шукає і ожину. (ведмідь)

В темнім лісі проживає

Довгий хвіст пухнастий має

Їй на місці не сидиться, а зовуть її? (лисиця)

  • Які ще звірі живуть у лісі. Вони запрошують нас на руханку.

VI.  Руханка – відео «Веселі звірята»

VII Перегляд відеоролика «Як звірі готуються до зими»

  • Як тварини готуються до зими?
  • Що ти дізнався про поведінку тварин восени?
  • Яких звірів поведінка не змінюється?(лисиці, зайчика)
  1. Робота в парах. Вправа «Спостерігачі».
  • Розгляньте малюнки, розкажіть хто чим запасається на зиму. Знайдіть 7 відмінностей. (Додаток 1)

IX. Вправа «Танграм»

  • Які геометричні фігури у вас на партах?
  • Складіть з трикутників лисичку за зразком, порахуйте скільки використали трикутників.  (Додаток 2)

X.  Робота в групах.  Дидактична вправа «Завдання від їжачка»

  • Розгляньте малюнок. Що несе на спинці спритний їжачок. (гриби)
  • Восени в лісі багато грибів, які вони бувають.
  • Як треба збирати гриби? (зрізуючи ніжку, не збиваючи отруйні бо це корм для звірів)
  • Розташуйте під цифрою 1 їстівні гриби, а під цифрою 2 неїстівні порахуйте кожну групу грибів.

XІ. Слухання  музичного твору Ф. Шопен  «Мелодія осені».

- Послухайте мелодію осені, яку написав Ф. Шопен.

- Яка  вона за характером?

- Що ви уявляли?

Який можна станцювати танок?(вальс)

Руханка  «Осінній вальс»

- Діти, покружляємо у вальсі , як осінні листочки.

XIІ. Робота над картиною Ч. Уайта «Золота осінь»

Без слів не можна вірша написати

Без нот не можна музики заграти

А у художника є мова -

Це мова фарб

Це гамма різнокольорова

Осінь – найбарвистіша  пора року. Як ви вважаєте, чому її можна назвати «карнавалом кольорів». Розгляньте  картину  Ч. Уайта «Золота осінь».  (Додаток 3)

Краса природи передана просто і барвисто.

  • Які відтінки фарб використав художник?

XIIІ.  Робота в групах. Вправа « Осінній ланцюжок»

  • Спробуйте викласти ланцюжок із листочків, які ви назбирали.

Умова: розташуйте листочки, щоб було видно поступовий перехід від зеленого до жовтого кольорів.

XIV. Малювання технікою «відбиток».

  •  Ми  станемо художниками  та намалюємо осінній ліс технікою «відбиток».

Для цього візьміть листочок, нанесіть фарбу в відбийте на папері.  Намалюйте ліс з різних за кольором, висотою, формою листочків.

Розташуйте свої роботи в мистецькому центрі.

(Додаток 4)

XV. Підсумок уроку. Рефлексія.

  • Про що ви дізналися на уроці?
  • Які завдання ви б хотіли виконати ще раз?
  • Про що розкажете батькам удома?
  • Сьогодні ми були молодці,  поаплодуйте.

 

 

 

 

Додаток 1

C:\Users\1-коля\Documents\IMG_20180611_0002.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3

https://files.adme.ru/files/news/part_104/1047510/1784060-784182_original-800-a542d8629a-1484581527.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу малювання листочків технікоюДодаток 4 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
24 вересня 2018
Переглядів
1287
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку