Урок з Основ християнської етики в 1 класі "Для чого ти живеш?"

Про матеріал

Педагогічна система М.П.Гузика заснована на духовно-християнському світогляді. Основи християнської етики викладаються з 1 класу і є одним з головних предметів.

На даному уроці в доступній формі для першокласників розповідається : Бог створив людей, щоб вони панували над усім живим на землі; щоб спілкуватися із ними та любити їх. Бог задумав людину, щоб вона мислила, спілкувалася з Богом і любила Бога. Розглядаються основні завдання, які Бог дав людям.

Урок сприяє розвитку у учнів бажання пізнавати навколишній світ, зародженню у дітей християнської віри та моралі; виховує бажання приносити користь людям.

Перегляд файлу

Ківерцівська експериментальна Всеукраїнського рівня школа – комплекс

 І – ІІІ ступенів

Вчитель початкових класів - Соболь Лариса Євгенівна

Урок з християнської етики , 1 клас

 

Тема. Для чого ти живеш?

Мета. Пояснити дітям: Бог створив людей, щоб вони панували над усім живим на землі; щоб спілкуватися із ними та любити їх. Бог задумав людину, щоб вона мислила, спілкувалася і любила Бога. Розглянути основні завдання, які Бог дав людям. Розвивати бажання пізнавати навколишній світ. Сприяти зародженню у дітей християнської віри та моралі, виховувати бажання приносити користь людям.

Біблійна історія. «Створення світу» (Буття, 1-2 розділ).

Золотий вірш. Колосянам, 1:16 «Бо Ним створено все… – усе через Нього й для Нього створено».

Хід уроку

І. Привітання.

– Я бачу, що у вас чудовий настрій і ви всі чекаєте на початок уроку. Ваші очки зацікавлено засвітились, і я впевнена, що ви всі готові і бажаєте дізнатись щось нове. Отже розпочинаємо…

Підготовка до вивчення нового матеріалу.

ІІ. Лялькова вистава «Ти хто і навіщо?» (Ролі виконують старшокласники)

C:\Users\MY\Desktop\кач.pngДійові особи

Качка

C:\Users\MY\Desktop\en.pngКаченятко

Корівка

Бджілка

Птиця

Собачка

Дія 1

(Звучить музика) Луг біля водойми. З яйця вилуплюється каченятко. Біля яйця- качка.

Каченятко:

– Ой-ой, нарешті! Як там було тісно, темно та сиро! (Роздивляється навколо.) А тут така краса! Так світло, затишно і тепло! Мамочко, а хто я і навіщо?

Качка:

– Ти маленьке каченятко, а як виростеш – станеш качечкою і будеш нести яйця, висиджувати малят.

Каченя:

– Ой, як цікаво!

Качка:

C:\Users\MY\Desktop\ку.png– А це наш двір. Ти можеш піти погуляти, роздивитись тут усе.

Дія 2

Каченятко вирушило на прогулянку і зустріло корівку.

C:\Users\MY\Desktop\en.pngКаченятко:

– А ти хто і навіщо?

Корівка:

– Я корівка, я даю для людей молочко.

C:\Users\MY\Desktop\,l.jpgКаченятко йде далі і зустрічає  бджілку.

C:\Users\MY\Desktop\en.pngКаченятко:

– Ти хто і навіщо?

Бджілка:

C:\Users\MY\Desktop\gn.jpg– Я бджілка-трудівниця. Літаю з квіточки на квіточку, збираю мед для людей.

Каченя йде далі і  зустрічає  птицю.

C:\Users\MY\Desktop\en.pngКаченятко:

– Ти хто і навіщо?

Птиця:

C:\Users\MY\Desktop\c.png– Я птиця-чарівниця. Послухай, як я гарно співаю і подивись, яка я красива!

C:\Users\MY\Desktop\en.pngКаченя йде далі і зустрічає собачку.

Каченятко:

– Ти хто і навіщо?

Собачка:

– Я собачка – друг людини. Я стережу людську оселю.

Каченя:

– Ой, як цікаво! Всі такі потрібні, всі приносять користь!

C:\Users\MY\Desktop\дів.jpgКаченя йде далі і зустрічає людину:

– Ти хто і навіщо?

Людина:

C:\Users\MY\Desktop\en.png– Я дівчинка, я людина. А навіщо? (Замислюється.) Я не знаю…

 

ІІ. Ознайомлення з темою уроку.

– Саме сьогодні на уроці ми спробуємо розібратися і дізнатися для чого живе людина, для чого живеш ти, я і кожен з нас.

   А як ви думаєте, діти? (Відповіді учнів)

ІІІ. Пояснення нового матеріалу.

У мене в рука клубочок ниток. Щоб дізнатись з чого він починається, що нам потрібно зробити?

Правильно, нам потрібно відмотати його на початок. Так само і, щоб дізнатись про призначення людини на землі, треба повернутись на тисячі років назад до початку створення світу та людини.

Закрийте на хвильку очі, і спробуйте уявити, як ми летимо в просторі назад у минуле (музика).

(Використовую фланель – наочність «Створення світу»)

Бог створив чудовий прекрасний світ, говорить Біблія. Все в ньому було довершене: світло і темрява; небо, місяць та зірки; океани та ріки; суша, квіти, дерева, овочі та фрукти; риби, птахи та тварини. А останнє творіння Бога було просто чудове. Бог створив людей: Адама і Єву. Він поселив їх в прекрасному Едемському саду. Адам і Єва мали все необхідне для щасливого і повноцінного життя. Бог доручив їм особливі завдання:

( Таблиця «Лепбук»)

1. Любити Бога, спілкуватися з Ним і прославляти Його.

2. Любити один одного.

3. Панувати над навколишнім світом та дбати про нього.

Любо й мило було Творцю дивитися на Адама з Євою,бо ж любив Він їх понад усе в Своєму творінні. Перші люди були в злагоді з Творцем, слухались Його, славили.

 Кожен день Бог розмовляв з ними. Вони дбали про Боже твориво і виконували своє призначення.

 (Звучить тривожна мелодія)

 (Використовую фланель – наочність «Спокусник»)

C:\Users\MY\Desktop\pvsq.jpg       Але з'явився ангел-спокусник – змій, який вирішив

 зіпсувати всю довершеність і гармонію. Він своєю хитрістю

 та обманом заволодів серцями людей. Слова змія звучали

 так переконливо і звабливо, що люди забули про

 застереження і заборони Божі. Вони забули про любов Бога

 до них. Адам з Євою не послухались Бога і тої ж миті

порушилась довершеність світу, що їх оточував.

 В їхні серця увійшов гріх, зло, страх і це призвело до

 жахливих наслідків, які вплинули на те, що навколишній

 світ було спотворено. Бога дуже засмутив вчинок Адама і Єви, бо дуже Він їх любив. У них була нагода покаятися перед Богом, але вони того не зробили.

Руханка    Діти співають пісню і виконують рухи.

Бог створив зорі ясні.                                         Та не за це люблю Ісуса я,                                       

Бог створив море, річки.                                   А за те, що постраждав

Бог створив великі гори.                                   За цей великий світ

 Бог створив мене, а також і тебе.                  Він на хресті.

 – Ну що ж, ми здійснили подорож на багато тисяч років назад в минуле. А тепер закрийте очки і повернемось в сьогодення (звучить спокійна мелодія), подивимось, що ж сталося з того часу зі світом, чи все залишилось таким, як створив Бог?

 ( Роздуми дітей вголос)                 Використовую наочність (сюжетні картинки)

 – З того часу світ позбувся одвічної довершеності: дітей жалять оси, одні тварини поїдають інших, не всі рослини придатні до споживання, а деякі з них просто небезпечні через свою отруйність. Не всі люди живуть порядно, деякі обманюють, крадуть, спричиняють біль іншим; багато людей страждають від голоду, насильства та нищівних воєн.

 – Але Бог, як і раніше, продовжує любити людей, вінець Свого творіння, турбується про нас, посилає все необхідне.

 – Ви народились не випадково. Це Бог захотів, щоб ви з'явились на світ. Він створив вас унікальними, неповторними, з вашими здібностями та талантами. Бог нічого не робить випадково і ніколи не допускає помилок. У Нього є ціль для кожної рослинки, кожного камінчика, кожної тваринки, а тим більше, для кожної людини. Бог дав нам розум, мислення, волю, почуття. І кожен з нас повинен задавати собі питання: Чи виконую я Боже призначення на землі?

ІV. Закріплення вивченого.

- Що треба зробити, щоб гідно жити в цьому світі?

(Відповіді,  приклади та ситуації із життя учнів)

  1. Любити Бога, спілкуватися з Ним, прославляти Його.
  2. Любити один одного, не обманювати, не красти, протистояти насильству, смерті та жорстокості, творити добро, милосердя.
  3. Любити навколишній світ, природу та дбати про неї.

V. Робота в групах.

Діти розмальовують розмальовки по темі уроку.

Оформлення виставки цих робіт.

 

 

C:\Users\MY\Desktop\h.jpgC:\Users\MY\Desktop\l.jpg 

C:\Users\MY\Desktop\o.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VI. Підсумок уроку.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Колісник Анна Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. «Shurman» Олександр
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
22 жовтня 2018
Переглядів
2590
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку