Інтегрований урок-подорож із навчання грамоти та математики.

Про матеріал

1 клас

Інтегрований урок-подорож із навчання грамоти та математики

Тема: Продовження засвоєння звуків [д], [д'], букв Д, д («де»).

Послідовність чисел від 0 до 10.

Порівняння чисел у межах 10. Складання та розв'язування задач на

знаходження суми та остачі.

Перегляд файлу

Інтегрований урок-подорож із навчання грамоти та математики

Тема: Продовження засвоєння звуків [д], [д'], букв Д, д («де»).

           Послідовність чисел від 0 до 10.

           Порівняння чисел у межах 10. Складання та розв’язування задач на   

           знаходження суми та остачі.

Мета: продовжити роботу над засвоєнням букв букв Д, д («де»), звуків [д], [д'];  

           удосконалювати вміння складати речення з поданими словами; 

           закріплювати вміння порівнювати числа, встановлювати порядок чисел; 

           формувати вміння розв’язувати задачі на знаходження суми та остачі;

           сприяти розвитку мислення, уваги та мовлення учнів; сприяти 

           вихованню дбайливого ставлення до природи.

Обладнання: малюнок дирижабля, дятла, дітей; картки з буквами та словами.

 

                                             Хід уроку

 

І. Організаційний момент.

Продзвенів уже дзвінок,

починаємо урок.

Все у нас уже на місці,

залишилось тільки сісти!

Сядьте, дітки, всі гарненько,

Руки покладіть рівненько.

Всі на мене подивіться,

і приємно посміхніться!

Щоб урок минув цікаво,

Всі беремося до справи.

ІІ. Оголошення теми та мети уроку.

-         Діти, ви любите подорожувати?  (Так)

-         Сьогодні ми вирушаємо у подорож на літальному апараті. Під час нашої мандрівки вам потрібно виконати 10 завдань. Виконання кожного завдання ми будемо відмічати на дошці і в зошиті.

-         Завдань ми ще не виконували? (Ні)

-         Яким числом ми це позначимо? (0) Записуємо 0 на дошці та у зошити.

-         Якщо ви будете уважними і старанно виконуватиме завдання, то після закінчення польоту у нас повинні бути числа від 0 до 10, записані на дошці і в зошитах. Бажаю вам, щоб ця подорож принесла вам задоволення і ви дізналися багато нового і цікавого.

ІІІ. Робота над темою уроку.

  1. Ознайомлення з новим словом.

(Вивішуємо малюнок дирижабля)

-         Діти, хто знає, що це за літальний апарат?

Це дирижабль – керована повітряна куля з двигуном. Їх використовували для перевезення пасажирів та вантажів. Перший дирижабль був розміром 44 м і діаметром – 12 м. складається дирижабль з оптікаючого корпусу, двигуна з повітряним гвинтом та одної чи декількох кабін у вигляді човнів.

  1. Читання імен.

-         Діти, літальний апарат у нас є ? (Є)

-         А кого не вистачає? (Пасажирів)                                                                                 Наше перше завдання – розмістити мандрівників у кабіні дирижабля. Для цього вам необхідно прочитати ім’я дитини.                                                (Даринка, Діанка, Дмитрик, Дениско, Данилко)

-         Молодці! Ви виконали перше завдання. Записуємо у зошити та на дошку число 1.

  1.  Порівняння чисел.

-         Скільки дівчаток вирушає у подорож? (3)

-         А скільки хлопчиків? (2)

-         Кого більше? (Хлопчиків)

-         Запишіть приклад на порівняння.

3>2    (записуємо у зошит)

-         Ви виконали друге завдання. Записуємо 2  на дошці і у зошитах.

-         Тепер ми можемо вирушати у подорож на дирижаблі.

  1. Відгадування загадки.

-         Діти, хтось летить нам назустріч. Відгадайте загадку і ви дізнаєтеся хто це.

                                                       Загадка

Вірно людям я служу,

Їм дерева стережу.

Дзьоб міцний і гострий маю,

Шкідників ним здобуваю. (Дятел)

-         Молодці. Ви впоралися із третім завданням. Записуємо число 3.

  1. Читання складів у таблиці.

-         Дятел пропонує прочитати склади. Якщо ви прочитаєте все правильно, то це означатиме, що ви виконали четверте завдання.

 

а

о

у

и

і

к

ка

ко

ку

ки

кі

с

са

со

су

си

сі

п

па

по

пу

пи

пі

т

та

то

ту

ти

ті

д

да

до

ду

ди

ді

-         Дятлу сподобалося як ви читаєте і він бажає вам щасливої дороги.                    А ми записуємо число 4.

  1. Фізкультхвилинка.

-         Діти, ви відчули як повіяв вітерець вам в обличчя, як він тріпоче листочками дерев. Це  ви пролітаєте над лісом. Давайте разом з деревцями пограємо з вітром.

Вітер віє нам в лице,

Захиталось деревце.

Вітерець все тихше-тихше,

Деревце все вище-вище.

-         Записуємо число 5.

  1. Звуковий аналіз слів.

-         Ліс у якому ростуть переважно дуби називається діброва. А які плоди ростуть на дубах? (Жолуді)

-         Наступне наше завдання – зробити звуковий аналіз поданих слів.

Діброва,

            '                                                                     

⹀•-

-•

-•

Дуб

-•-

Жолуді

  '

-•

-•

⹀•

   

-         Діти, а для чого потрібні ліси? (Відповіді дітей)

-         Ліси потрібно охороняти.

-         Ми виконали наступне завдання. Записуємо число 6.                                              

  1. Читання слів у реченні.

-         Дирижабль з пасажирами пролітає над річкою, а як називається ця ріка ви дізнаєтесь розташувавши ці картки з цифрами та буквами у порядку зростання.

Д

Н

І

П

Р

О

-

Р

І

К

А

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

-         Давайте прочитаємо, що вийшло.

-         То яку назву має річка? (Дніпро)

-         Це найбільша річка, яка протікає  територією України.                               Записуємо число 7.

  1. Порівняння чисел.

-         Порахуйте скільки букв у слові Дніпро (6), а у слові ріка (4). Порівняйте кількість слів у словах.

6>4    (записуємо у зошит)

-         З цим завданням ви також впоралися. Записуємо число 8.

  1.  Робота в групах. Складання речень зі слів.
  1. У долині діти рвали квіти.
  2. На дереві сидів дятел.

-         Молодці. Записуємо число 9.

  1. Складання задач на знаходження суми та остачі.

-         Діти, давайте складемо задачі про подорож на дирижаблі на знаходження суми та остачі.

-         Молодці. Ви виконали 10 завдань. Записуємо число 10.

-         Це свідчить про те, що можна повертатися із подорожі  додому.

ІV. Підсумок уроку.

-         Чи сподобалась вам подорож?

-         Що нового дізналися?

 

docx
Додано
25 жовтня 2023
Переглядів
124
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку