Інтегрований урок-подорож: математка, природознавство, образотворче мистецтво "Тема: Табличне множення числа 7. Обчислення виразів на дві дії різного ступеня."

Про матеріал

Інтегрований урок-подорож: математика, природознавство, образотворче мистецтво Тема: Табличне множення числа 7. Обчислення виразів на дві дії різного ступеня. Задачі на зведення до одиниці. Весняне сонечко, малювання за уявою «Прийшла весна».

Тип уроку: засвоєння нових знань. На уроці застосовуються різні методи та прийоми: етапи проектування, "мозковий штурм", космічний рахунок, математичний диктант, робота в парах, робота в групах, самостійна робота, колективна робота, творчі завдання , ігрові прийоми.

Перегляд файлу

Інтегрований урок – подорож

Математика , природознавство, образотворче мистецтво 

у 2 класі

Тема: Табличне множення числа 7. Обчислення виразів на дві дії різного ступеня. Задачі на зведення до одиниці. Весняне сонечко, малювання за уявою «Прийшла весна». 

Мета:

Формування предметних компетентностей: актуалізувати знання учнів з теми » Множення і ділення»; ознайомити з таблицею множення на 7;  вчити застосовувати знання з таблиці множення на 7 у процесі розв’язування задач та виразів; вдосконалювати вміння розв’язувати задачі та вирази, відчувати та передавати в малюнках настрій весняної природи; розвивати критичне мислення, вміння виділяти головне, малювати за уявою.

Формування ключових компетентностей:

уміння вчитися: розвивати вміння організовувати своє робоче  місце, планувати власні дії, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників, розвивати пізнавальний інтерес;

комунікативної: розвивати математичне мовлення, вміння доводити власну думку, правильно формувати висловлення з використанням математичних термінів;

соціальної: розвивати вміння продуктивно працювати в парах, групах, виявляти ініціативу, докладати власних зусиль для досягнення спільного результату;

громадянської: виховувати дружні стосунки між дітьми, бережне ставлення до людської праці, любов до природи.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Основні терміни і поняття: таблиця множення на 7.

Міжпредметні звязки: природознавство, образотворче мистецтво. 

Методично – дидактичне забезпечення: компютер, слайди, малюнки з виразами, таблиці, схеми до задач, картки, підручники, зошити…..

                                       Хід уроку: 

І.  Вступна частина уроку:

              P3140013.jpg                          

1) Етап організації класу:       

а) Емоційний стан. (дружні взаємовідносини).

- Добрий день вам, любі діти! У нас урок математики. Як ми називаємо цей урок? (« Математика – царица наук «).                                      – Чи хотіли б ви сьогодні на уроці здійснити уявну подорож у космічний простір? Що ми помічаємо на небі вдень, погляньте у віконце, а вночі? ( сонце, хмаринки, зорі, місяць….), до якої природи ми віднесемо те, що помічаємо? Так, це нежива природа. Якщо ви помітили, то сонечко заглянуло до нас в клас 

- Що нам приносить весняне сонечко? (тепло, світло, радість, настрій…).                             

                                                            тепло                                                         

 

           Світло                                                                        радість

 

                                                настрій

- посміхніться одне-одному, мені, а я вам і з чудовим настроєм вирушаємо в подорож. Там ми побачимо планети, нашу планету Земля, зірки, сонечко, можливо навіть інопланетян.                           - А хто такі інопланетяни, де вони живуть? Якого кольору наша планета Земля, якої форми?

P3140037.jpg2) Мотивація теми уроку. ( Показ слайдів). Отже ми вивчили табличне множення чисел від 2-6. На вашу   думку, на яке число нам потрібно вивчити таблицю множення?

 

 

 

 

 

3) Оголошення теми уроку. Етап проектування.

«Таблиця множення числа на 7. Обчислення виразів на 2 дії різного ступеня. Задачі на зведення до 1. Весняне сонечко»,  «Весна прийшла».                                                                                                                            а) Очікуваний результат:                                                                                              Цей урок навчить мене…                                                                                              Сьогодні ми будемо: діяти-акуратно, думати-оперативно, сперечатись-доказово….                                                                                                                          Для всіх обовязково!

4) Актуалізація набутих знань: Орієнтація учнів у місці матеріалу уроку.

- Виконаємо вправи:     «Мозковий штурм», «Зарядка для голови».               – Як називаються числа, які закінчуються нулями?

1 Космічний рахунок десятками (усно) від 10 – 100.                                             2 Математичний диктант: а) розкласти на доданки числа – 45,76;  б) записати сусідів чисел: 39,68,57,59….в) вставити потрібні числа:                     24..27.: .58.60.

3 Усно. Яку виконаємо дію: добуток, частка, різниця, сума? Перевірка таблиць множення і ділення в межах від2 до 6. (слайди).              Множення: 4*1, 6*3, 5*5, 3*2, 3*4, 4*6, 6*2, 5*4, 6*10, 2*8.                             Ділення: 20.2, 15.3, 9.3, 36.4, 6.3, 5.5.  

 

P3140042.jpg
                                                                                                                           

    Молодці, зірки подякували вам, ви знаєте таблиці мн-я і діл-я, навіть планети затанцювали, але трапилась біда. Жителі невідомої планети       прислали нам важливе повідомлення.                                                                  SOS! SOS! SOS! Небезпека! Небезпека! Небезпека!

Інопланетяни захопили у полон Весняне сонечко. Треба виконати всі завдання уроку і повернути на Землю наше сонечко, щоб прийшла весна.

ІІ. Основна частина уроку: Етап організації плану діяльності.

1) Робота в зошитах. Каліграфічна хвилинка. Написання цифри – 7, сусідів числа, утворіть двоцифрове число.  

- Що можна сказати про число – 7 ?

7 кольорів Веселки    7 одного не чекають 7 раз відміряй 1раз відріж

7 музичних нот                                                           «Вовк і 7 козенят»

7 днів тижня                                                                 «Білосніжка і 7 гномів»

 

 

 

2)  - Якою дією можна замінити         множення? (Так додаванням).    Робота з таблицею, заміна       множення – додаванням.                                   6+6+6        5+5+5+5             3+3+3        7+7                                                                  

 

 

P3140017.jpg 

 

 

 

 

 

3) Робота в парах. Сонечко нам залишило промінці і попросила виконати завдання. Замінити вираз на додавання – множенням.          Читання таблиці множення на 7.

 7+7=14                                                  7*2=14                                                                                    7+7+7=21                                              7*3=21                                                                                     7+7+7+7=28                                          7*4=28                                                                                     7+7+7+7+7=35                                      7*5=35                                                               7+7+7+7+7+7=42                                  7*6=42                                                              7+7+7+7+7+7+7=49                             7*7=49                                                              7+7+7+7+7+7+7+7=56                         7*8=56                                                            7+7+7+7+7+7+7+7+7=63                     7*9=63

 Ми можемо швидко запамятати, адже ми знаємо таблицю мн-я від 2 -6, використовуючи переставний закон множення. 2*7=14, 7*2=14, 3*7=21, 7*3=21…. 

4) На допомогу прийшла хмаринка, вона сумує за сонечком і заплакала, на її краплинках-сльозинках вирази, нам потрібно їх розв’язати і допомогти врятувати сонечко.                         

 

 

 

 

 

P3140058.jpg

 

5) Самостійна робота.  Перевірка с/роботи.   

P3140065.jpg
                             Фізкультхвилинка під музичний супровід  

 

6) Колективна  робота над задачами:                                                                                               Прийшла весна, весняне сонечко пригріло земельку і вийшли в поле трактори, щоб засівати зерно та інші культури. А ви знаєте, що у нас  засівають? Зараз ми розвяжемо задачу про тяжку працю на землі.                                                                                                                     – З чого складається задача? 

Трактор за 6 годин роботи витрачає 42 л. пального. Скільки літрів пального витратять три трактори за 1 годину роботи?                                           Читання задачі вголос вчителем.                                                                               Читання задачі мовчки дітьми. Читання уголос учнем.                                      

 

Аналіз задачі.

 Як називається такий вид задачі? (Зведення до 1).                                        Про що йде мова в задачі?(про роботу трактора).                                               За скільки часу витрачає 42 л пального? (за 6 годин).                                        Яке основне питання задачі? (діти зачитують). Я пропоную вам план до задачі. Чи можемо ми дати відповідь на основне питання?

То давайте зачитаємо    план: 

   - А для того, щоб було більш зрозуміло розв’язання задачі, звернемось до схеми.    

                                  *                      

                                   *

 

 

                                              *                  

 

P3140069.jpg

Так, дітки, ми виконали завдання і врятували сонечко. Подивіться, яке воно радісне, веселе, пригріло земельку і розквітли квіти, тож давайте творчо попрацюємо в групі  за коротким записом складемо і розвяжемо задачу .

ІІІ. Заключна частина уроку. Етап контрольно-оціночний.  

P3140021.jpg
1) Д/гра «Впіймай промінчик сонця». Закріплення таб. мн-я на 7. 

            

 2)Творче завдання.                                                                                                           – Ми виконали завдання, Сонечко повернулося на нашу Земельку і розквітли перші весняні квіти. Складемо задачу про квіти.

3) Робота в групі.       14 квіток                2

                                             7 днів                     7           

P3140072.jpg
 

4) Тож у нас мяка посадка на Землю. Ми здійснили чудову подорож у космічний простір, врятували сонечко і стало тепло, світло і радісно.  Сонечко подарувало нам квіти, отже прийшла  до  нас Весна.

  Малювання дітьми малюнків «Пришла весна».

IMG-0587e057456997a2fcd817d30cd0e6ed-V.jpgIMG-613f541bc1c4157e1cf7c6dbfa617c0c-V (161).jpg

IMG-fa11c2034fb1f80b630182ffd20597b7-V (202).jpg                                              Рефлексія (музична).  

 

 

 

 

 

 

 

5) Підсумок уроку:

- Чи справдились ваші очікування? Як на вашу думку, цікавим був урок? Що було важко, а що ні. Який настрій від уроку?  Діти показують смайлик.

 Д/З з поясненням.  № 806, 807. Якщо будуть труднощі з задачею. Розв’яжемо на наступному уроці.  

Дякою за урок!     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтегрований урок – подорож

Математика , природознавство, образотворче мистецтво

maxresdefault.jpg
у 2 класі

 

Урок розробили:

Шарова М. О.

Цимбаленко А. К.

Самсонова Т.П.

Афанасьєва Г.М.

Мельниченко С. М.

                                                                     

 

docx
Додано
18 вересня 2018
Переглядів
720
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку