Інтегрований урок "Подорож на весняну галявину."

Про матеріал
Інтегруються уроки: Природознавство, математика, образотворче мистецтво.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Інтегрований урок у 1 класі

 

 

 

З природознавства, математики, образотворчого мистецтва

 

 

Вчителька  Янчук Наталія Іванівна

 

 

 

 

 

 

 

 

КЗ «Іванопільський  ліцей»

 

 Тема:      Подорож на весняну галявину.

 Інтегруються уроки: Природознавство, математика, образотворче мистецтво.

Математика:  Додавання і віднімання у межах 20.  Математичний диктант.         Обчислення значень виразів. Порівняння і розв’язування задач. Побудова відрізка.      

Природознавство:  Яких тварин можна зустріти у нашому краю?                                 

Образотворче мистецтво:  Весняна  галявина.

 Мета:   Створити умови для здобуття учнями знань про тварин рідного краю, про перші весняні квіти. Сприяти розвитку вміння висловлювати аргументовану думку про ознаки весни.  Дати змогу  учням  вдосконалювати  обчислення прикладів в межах 20,  порівнювати і розв’язувати задачі, будувати відрізки.   Забезпечити можливість розвивати логічне мислення, увагу, зв’язне мовлення. Стимулювати інтерес учнів до бажання берегти природу, помічати її  дивні особливості та красу.

  Очікувальні результати: Після цього заняття учні зможуть:                                                        -  називати  тварин яких можна зустріти у рідному краю,                                                                -  розрізняти перші весняні квіти та ознаки весни;                                                                                                               -  порівнювати і розв’язувати  задачі, обчислювати  приклади в межах 20;                                       -  будувати відрізки ,робити висновки,                                                                                                -  малювати перші весняні квіти, розповідати про зміни в природі.

  Обладнання: Таблиці «Диких тварин», фотографії перших весняних квітів, картки «Щоденні 3»  для роботи в групі, в парі, роздаткові матеріали, альбоми для малювання, гуаш, пензлі, навчальні посібники.                                                                                                                   Використані :

пояснювально – ілюстративні методи:  метод проблемного викладання матеріалу, використання наочності, роздаткового матеріалу;                                                                 

словесні методи, пояснення; 

  • інтерактивні методи: бесіди , вправа « Мозковий штурм», групова робота, робота в парах.                                                        

                                                      Зміст занять

І. Етап організації. Мотивація діяльності.   ( 3 хв. )

    1. Створення сприятливої атмосфери.     Додаток 1

 Всі почули ви дзвінок                                                                                                                                           На цікавий наш урок                                                                                                                            Кожен з вас приготувався                                                                                                               На перерві постарався                                                                                                                            Зараз сядьте всі дівчатка                                                                                                                                 А за ними і хлоп’ятка                                                                                                                             Ласкавинки  посилаймо                                                                                                                    Працювати починаймо.                                                                                                          

       2. Мотивація.     Додаток 2

  Гра «Квітка – Семицвітка»                                                                                                                                              Вчитель пропонує учням  висловитись на  запропоновані запитання.                                  -  Чому  цю квітку так називають?                                                                                                           - Давайте порахуємо скільки вона має  пелюсток?                                                                      - На скільки більше пелюсток ніж листочків?  Вчитель пропонує дітям по черзі зривати пелюстки і відгадувати загадки про тварин та квіти.                                                                           – «Пелюсточку відриваю ,                                                                                                                             На питання відповідаю.»                                                                                                                          - До якої природи належать?                                                                                                               - На які дві  групи  можна  поділити цих тварин?                                                                                  --Яку користь  приносять людям?

   ІІ. Етап цілепокладання.   ( 2 хв )

     Вчитель оголошує тему уроку і очікувальні результати.

 -  Що  ж  ми чекаємо від уроку?                                                                                                                                     -  Хочу  дізнатися: які тварини живуть у нашому краю.                                                                                   -  Хочу дізнатися:   про  ознаки весни,  які перші квіти цвітуть навесні?                                                                              –  Хочу навчитися : каліграфічно і правильно  писати ,  вірно  розв’язувати приклади і задачі, будувати відрізки, робити висновки, малювати  перші весняні квіти на галявині.                                                                                                                                                     –  Хочу побачити,  як змінилася природа навесні.                                                                   Мені дуже хотілося б, щоб після цього уроку ви змогли називати тварин , які живуть  в рідному краю;  перші  квіти, які цвітуть навесні. Розв’язувати і порівнювати задачі, приклади будувати відрізки,  робити висновки. Я очікую також, що ви розкажете, як ви особисто ставитесь до природи. 

ІІІ.  Етап цілереалізації .   ( 27 хв. )

– Сьогодні  на  уроці  ми з вами вирушимо  у подорож  на весняну галявину.                                      – Подорожувати ми будемо не самі, а  з ким  дізнайтеся відгадавши загадку.

                                     На галявинах  струмки пустила

                                     Землю травами встелила

                                     Перші квіти  принесла

                                     Чарівна дівчинка  Весна.

       Отже подорожувати ми будемо із дівчинкою Веснянкою.       Додаток 3

- Діти, якою ви її уявляєте ?

- Це тепле сонечко з голубим небом і білими кучерявими хмаринками.

- Це дзвінкі струмочки, перші весняні квіточки,перші листочки на деревах та теплий весняний дощик. 

Щоб дійти до весняної галявини ми з вами будемо йти через ліс.   А як поводитись у весняному лісі ви знаєте?                                                                                                            Вірно. Поводитись ми будемо тихенько, аби не наполохати малечу,що саме в цей час з’являється у лісових мешканців і уважно будемо дивитися під ніжки, щоб не наступити на перші весняні квіточки.                                                                                               Тож  вирушаємо у подорож!                                                                                              1.Спостереження у віконечко.                                                                                                                 - Яка зараз пора року?

- Який місяць?

- Яке небо?

- Які зміни відбулися в природі?

- Ось ми з вами підходимо до нашого лісу.   Яких тварин ми тут зустрінемо?                        -  Відповіді дітей.   ( На дошці малюнки тварин, які мешкають у наших лісах).         

-  На які дві групи можемо поділити цих тварин?                                                                   -  Вірно на звірів і птахів.                                                                                                                           -  Що ви про них можете розповісти?

   «Крісло автора».                                                                                                   

  

  Робота в групах.    Опис зовнішнього вигляду тварин. Додаток 4

  І група -   опис лисиці;

  ІІ група – опис вовка;

  ІІІ група – опис лося;

  IV група – назвати спільні ознаки тварин.(Голова, тулуб, хвіст, чотири ноги, шерсть)

-  І ось , яка краса!  Наша дівчинка Веснянка привела нас  до весняної галявинки.    Але вони не просто дарують  нам красу,а ще принесли завдання, яке ми маємо виконати на уроці.      Додаток 5                                                                                                                                            1. Завдання   квітки    первоцвіт.   Додаток 6                                                                                            – Як ви думаєте, чому її так називають?     ( Відповіді дітей).                                        Математична розминка.       Мозковий штурм.                                                                                                 -  Сьогодні вівторок.  Який день був  учора?                                                                                            -  Який буде завтра?                                                                                                                                   - Чи правильне твердження, що всі звірі дихають?                                                                                    -  А те, що заєць більший від їжака?                                                                                                         -  Чи правильно що ведмідь менший від вовка?                                                                      - Чи правильне твердження що 18  ‹  15 на 3?                                                                                         - Скільки сантиметрів в 1 дециметрі?                                                                                                  - Перший доданок 10, другий  такий самий.  Чому дорівнює добуток?                              - Назвіть «сусідів» чисел 12, 18, 19.  – Молодці!  Ви гарно справились  з завданням. 

 2.Завдання від  проліска.     Додаток 7                                -                                                                                Гра « ВІконечко».

  •              http://subject.com.ua/lesson/mathematics/1klas/1klas.files/image055.jpg                                                                        3.  Завдання   від   підсніжника.       Де на вас чекає  

                                                                                                                                                                      IV.Ознайомлення з новим матеріалом. Робота за підручником (102).     Математитичний диктант. ( Робота парах)

-  Знайти суму чисел 12 і 8.

-  Знайти різницю чисел 19 і 3.

 Гра «Рахівничок»     (Робота в групах.)                                             

Завдання 2

— Розгляньте малюнок. Яка іграшка з якої коробки?                                 -Запишіть:  1 група -1-й стовпчик — з відповіддю 10,     2- група  2-й — з відповіддю 20,     3 група - 3-й — з відповіддю 17.

4. Завдання  від фіалки.  Додаток 7                                                                                

Завдання 3.           .                                                                                                                       

— Якої довжини перший відрізок? Якої довжини другий відрізок? Накресліть ці відрізки.                                                                                                         

 Завдання  4.          

Порівняйте і розв’яжіть задачі.

— Скільки журналів « Пізнайко» у Славка? Скільки журналів «Стежка» у Олега? Яке запитання першої задачі? Скажіть розв’язання і відповідь. Яке запитання другої задачі? Скажіть розв’язання і відповідь. Порівняйте умову, запитання, розв’язання і відповідь.

4. Завдання сон – трави.  Додаток 8

1.Робота над текстовою задачею.

На галявині зацвіло 16  квіточок.   Підсніжників зацвіло - 6. Скільки зацвіло  пролісків?

- Про що йдеться в задачі? ( Про квіти.)

- Які квіти розцвіли на галявині?

- Що запитує задача?

- Яку дію потрібно виконати, щоб дати відповідь на питання?

- Який приклад складемо? 16- 6=10(к.) 

Фізхвилинка.

Квіти звертаються до вас:

«Ми б завжди були щасливі

І пахучі, і красиві,

Якби в полі, в лісі, в лузі

Бачили нас тільки друзі.

Ті, які б нас не топтали,

Без потреби не зривали.

А на клумбах вдома, в школі

Висівали нас доволі,

Доглядали, поливали.

Ми б красу їм дарували!»

5. Квітка мати-й-мачуха кличе нас до практичної роботи. Вона хоче, щоб ми відтворили красу весняної галявини.

Працюватимемо на альбомному аркуші в техніці «по вологому папері».              Учні виконують роботу самостійно.  Додаток 9

VІ.Етап  рефлексійно – оцінюючий. ( 3хв. )       Додаток 10

Вчитель запрошує учнів до обговорення у загальному колі запитань.                 -  Що нового дізналися на уроці?

-  Чи важливі є ці знання?

-  Як ви можете їх використати у житті?                                                                           -  Кому подаруєте свої малюнки?

- Оцініть свої успіхи на уроці обличчям одним з виразів. Якщо ви все зрозуміли на уроці піднімаєте руку і вибираєте веселе,  задумливе - якщо вам ще треба попрацювати на уроці. Диззи смайлик Лицензионные Стоковые Фото               Счастливый смайлик смайлик Лицензионные Стоковые Изображения      

  Давайте ми пообіцяємо, що будемо берегти рідну природу і не будемо приносити її шкоди.

 

                                                             

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Інтегровані уроки
НУШ
Додано
25 грудня 2021
Переглядів
841
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку