Урок Тема "Точка. Креслення відрізків. Складання і розв'язування задач і рівностей. Виготовлення листівки до 8 Березня."

Про матеріал
Інтегрований урок розроблено в цікавій формі. Діти працюють на уроці із задоволенням.
Перегляд файлу

ТЕМА:  Точка. Креслення відрізків. Складання і розв'язування задач і рівностей. Виготовлення листівки до 8 Березня.

МЕТА: Ознайомити учнів із позначенням точки і відрізка буквами. Розвивати вміння креслити відрізки та називати їх; складати та розв’язувати задачі, рівності . Виховувати працелюбність, охайність в роботі, любов до природи, інтерес до вивчення математики.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент.

— У нас на уроці присутні гості. Поверніться до них та привітайтесь.

  • Добрий день! Ми всіх вітаєм,

Дня вам доброго бажаєм.

ІІ. Повторення вивченого матеріалу.

  1. Гра «Сонечко».
  • До кого опустилось Сонечко, той і відповідає.

Назвіть число, у якому 1 десяток 5 одиниць; 1 десяток 7 одиниць; 2 десятки.

Число 12 зменшити на 12.

Число  19 збільшити на 1

Назвіть різницю чисел 18 і 8.

Назвіть суму чисел 10 і 6.

  1. Розв’язування рівностей колективно із записом на дошці.

—Сьогодні  урок незвичайний, я запрошую всіх вас на лісову галявину. А,щоб туди попасти,закрийте на хвилинку очки.(Звучать звуки лісу) Ой, а тут уже хтось без нас побував. Хто ж це?

Ми дізнаємось про це, розв’язавши приклади на квітах.

Р  10-8=2                    Н 1+5=6                         О 9-6=3 

П  5-4=1Ц 2+7=9                         Ь 6+4=10

Е  3+5=8М 8-4=4                         І 7-2=5

—Розташуйте відповіді в порядку зростання. Так хто ж це тут господарював?

(ПРОМІНЕЦЬ)

  1. Каліграфічна хвилинка.
  • Яка цифра в ряду пропущена? (7)
  •   Напишіть її рядочок. Покажіть, як ви повинні сидіти під час письма. Як правильно покласти зошити. Дотримуйтесь цих правил.
  1. Зарядка для очей.

 Спостерігаємо за промінцем.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

  • Промінець скакав в лісочку,

Ліг спочити на горбочку.

Там,де солодко так спав,

Сніг поволеньки розтав.

  • Яку геометричні фігури ви побачили під снігом? (Відрізок, точки).

 

                                                                       .О

   .Т           .К ___________________________.М_________.Д

 

                                  .І

  • Що незвичайного ви побачили на фігурі? (Букви).
  • Великі чи малі? (Великі)
  • Ці букви — імена відрізка та точок. Геометричні фігури,як і люди, мають ім'я. Точки позначаються однією буквою і називаються так: точка О, точка І, точка М. Відрізок називають буквами, якими позначено його кінці,читають так: відрізок КД або ДК.
  • Назвіть точки, які належать відрізку КД. (Точка М). А які точки не належать цьому відрізку? ( Точки Т, О,І). Яка точка знаходиться над відрізком? (Точка О). Зліва від відрізка КД? (ТочкаТ).

ІV. Закріплення нового матеріалу.

  1. Робота в парах.

Промінець і для вас приніс завдання. Воно на сторінці 101 в підручнику. Друге завдання . Прочитайте його.

  1. Фізкультхвилинка.

—Уявимо себе молоденькими деревами і відпочинемо разом з промінчиком.

Ми — берізки і кленці,

В нас тоненькі стовбурці.

Ми в стрункі стаєм рядки,

Випрямляємо гілки.

Ледь зіп'явшись з корінців,

Дістаєм до промінців.

Наші ручки— пагінці

Хиляться на вітерці

Праворуч-ліворуч.

І ось увесь ліс

Вперед і назад уже нахиливсь.

  1. Творча робота над задачею за таблицею.
  • А промінець уже заскочив між кленів і беріз, нас за собою кличе. Складемо і  розв’яжемо задачу за коротким записом.
  1. Робота з геометричним матеріалом.
  • І ось тут між дерев на галявині під сонячними променями з'явились перші весняні квіти. Найніжніші, найкрасивіші, перші вісники весни. Ми впізнаємо їх, якщо назвемо геометричні фігури. ( Овал, трикутник, прямокутник, крива). Попробуйте з них скласти квітку, як вона називається? (Пролісок)
  • До якого свята ми можемо використати нашу аплікацію?

V. Підсумок уроку.

— Що нового ви дізнались на уроці?

    —  Над чим працювали?

—   Чи сподобалась вам ваша праця?

             — Дякую всім за роботу на уроці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
27 грудня 2021
Переглядів
274
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку