4 клас
Інтегрований урок-подорож
«Турне берегами Інформатики»
Ціль: перевірити навички знання сформовані на попередніх уроках; сформувати інформаційно-комунікативну компетентність; створити міжпредметні зв'язки; розвинути любов до інформатики; повторити правила поведінки в комп’ютерному класі; створити новорічні листівки в графічному редакторі Tux Paint.
Обладнання: карта подорожі «Турне берегами Інформатики», листівки з різних свят англійською, програма «Сходинки» та Tux Paint, азбука Морзе, картка кросворд, шапка капітана, відео фізкультхвилинки «Матроси».
Хід уроку:
І. Організаційний момент.
Привітання
Всі збирайтесь на урок.
Кличе в подорож дзвінок.
Грою цей урок зовуть.
Ти активним мусиш буть.
Рада вас усіх вітати,
Інформатиці навчати.
ІІ. Мотиваційна діяльність.
Гра «Незвичайний паром» (капітан навантажує паром та відправляє його).
Порт «First»
Гра «Так чи ні»
Гра «Незвичайний паром».
Порт «Second»
Мої тексти найгарніші.
Хай підтвердить весь народ,
Як усім потрібен (Ворд).
Фото, відео, проекти.
Я не плеєр, не мотор,
А звичайний (Монітор).
Не ховаюся в по норах.
Ковзаю по столу трішки,
Бо комп'ютерна я (Мишка).
Мусить бути лиш охота,
Бо зі мною буде толк,
Адже я системний (Блок).
Всім мабуть уже відома
Така клавішна структура.
Звісно це ж (Клавіатура).
|
Б |
І |
Т |
|
|||||||
|
С |
К |
А |
Н |
Е |
Р |
|
||||
|
І |
Н |
Ф |
О |
Р |
М |
А |
Ц |
І |
Я |
|
|
М |
О |
Д |
Е |
М |
|
|||||
В |
О |
Р |
Д |
||||||||
|
М |
О |
Н |
І |
Т |
О |
Р |
|
|||
М |
И |
Ш |
К |
А |
|
||||||
|
Б |
А |
Й |
Т |
|||||||
|
П |
Р |
И |
Н |
Т |
Е |
Р |
|
|||
Б |
Л |
О |
К |
|
|||||||
|
К |
Л |
А |
В |
І |
А |
Т |
У |
Р |
А |
|
Тоді вирушаємо далі в путь! Гра «Незвичайний паром».
V. Фізкультхвилинка
Порт «Sports».
Фізкультхвилинку починають.
Відео фізкультхвилинки про матросів.
Гра «Незвичайний паром».
VІ. Робота за комп'ютером
(Діти обирають листівку, читають та відповідають: New Year, Christmas, Birthday, Easter, Mother’s Day, Valentine’s Day).
Діти створюють листівки на різні свята, залишають їх на робочому столі комп'ютера розгорнутими та сідають на місця.
Р е л а к с а ц і я
Гра «Незвичайний паром».
VІ. Рефлексія