Інтегрований урок-подорож «Турне берегами Інформатики»

Про матеріал
Урок спрямований на те, щоб сформувати інформаційно-комунікативну компетентність дітей. Містить серію завдань, які створюють міжпредметні зв'язки та закріплюють навички роботи за комп'ютером.
Перегляд файлу

4 клас

Інтегрований урок-подорож

«Турне берегами Інформатики»

 

Ціль: перевірити навички знання сформовані на попередніх уроках; сформувати інформаційно-комунікативну компетентність; створити міжпредметні зв'язки; розвинути любов до інформатики; повторити правила поведінки в комп’ютерному класі; створити новорічні листівки в графічному редакторі Tux Paint.

 

Обладнання: карта подорожі «Турне берегами Інформатики», листівки з різних свят англійською, програма «Сходинки» та Tux Paint, азбука Морзе, картка кросворд, шапка капітана, відео фізкультхвилинки «Матроси».

 

Хід уроку:

І. Організаційний момент.

Привітання

Всі збирайтесь на урок.

Кличе в подорож дзвінок.

Грою цей урок зовуть.

Ти активним мусиш буть.

Рада вас усіх вітати,

Інформатиці навчати.

 

ІІ. Мотиваційна діяльність.

  • Сьогодні я запрошую вас в подорож «Берегами Інформатики». Це цікавий і захоплюючий світ. Тут ми згадаємо все, що вчили на минулих уроках. Отож, в путь і успіхів вам. Капітане, я запрошую вас до керма.

Гра «Незвичайний паром» (капітан навантажує паром та відправляє його).

Результат пошуку зображень за запитом "гра навантажувач сходинки"

Порт «First»

  • Давайте пограємо в гру «Так чи ні». Якщо так – ми плескаємо в долоні, якщо ні – хитаємо головою. Отож, перевіримо ваші знання правил поведінки в комп'ютерному класі.

Гра «Так чи ні»

  • Діти без речей сіли за комп'ютери, на відстані від монітора 50-60 см.
  • Діти сиділи за комп'ютером не більше 20 хвилин.
  • Займаючи робочі місця діти «пробивали» собі дорогу, штовхаючи всіх ліктями і ногами.
  • Дівчата принесли на урок свіжі булочки і вирішили перекусити.
  • Діти не торкалися екрану монітора і дротів.
  • Учні по черзі зайшли в клас та з дозволу вчителя сіли за комп'ютери.
  • Діти після фізкультури вирішили захопити на урок м'яча і пограти ним в класі.
  • Забігши в клас і «збивши» вчительку з ніг, учні ввімкнули собі комп'ютери.
  • Чудова робота! Для учнів, які знають правила безпеки в комп'ютерному класі відкритий шлях до «Берегів Інформатики».

Гра «Незвичайний паром».

 

Порт «Second»

  • Що за таємнича стежка в нашій країні? Та це ж кросворд.  Давайте згадаємо зашифроване слово.
  1.     Найменша одиниця виміру інформації. (Біт)
  2.     Пристрій, за допомогою якого можна ввести в комп'ютер малюнки, фотографії, текст. (Сканер)
  3.     Новини, повідомлення, відомості представлені в різних видах. (Інформація)
  4.     Пристрій, який використовують для зв'язку між комп'ютерами та для виходу в інтернет. (Модем)

  1.     Я пишу листи і вірші

Мої тексти найгарніші.

Хай підтвердить весь народ,

Як усім потрібен (Ворд).

  1.     Я показую об'єкти,

Фото, відео, проекти.

Я не плеєр, не мотор,

А звичайний (Монітор).


  1.          Я не нишпорю в коморах,

Не ховаюся в по норах.

Ковзаю по столу трішки,

Бо комп'ютерна я (Мишка).

  1.     Основна одиниця виміру інформації. (Байт)
  2.     Друкувальний пристрій. (Принтер)

  1. Якщо є складна робота,

Мусить бути лиш охота,

Бо зі мною буде толк,

Адже я системний (Блок).

  1. А, б, в, г, д, і кома

Всім мабуть уже відома

Така клавішна структура.

Звісно це ж (Клавіатура).


 

 

Б

І

Т

 

 

С

К

А

Н

Е

Р

 

 

І

Н

Ф

О

Р

М

А

Ц

І

Я

 

М

О

Д

Е

М

 

В

О

Р

Д

 

М

О

Н

І

Т

О

Р

 

М

И

Ш

К

А

 

 

Б

А

Й

Т

 

П

Р

И

Н

Т

Е

Р

 

Б

Л

О

К

 

 

К

Л

А

В

І

А

Т

У

Р

А

 

  • Погляньте, та це ж назва наших берегів – «Інформатика». Гарно попрацювали! Дякую!

Тоді вирушаємо далі в путь! Гра «Незвичайний паром».

 

V. Фізкультхвилинка

Порт «Sports».

  • Порт де всі відпочивають,

Фізкультхвилинку починають.

Відео фізкультхвилинки про матросів.

  • Є час для відпочинку, а є і для роботи. Тому поїхали далі.

Гра «Незвичайний паром».

 

VІ. Робота за комп'ютером

  1. Порт «Holiday»
    1.        Діалог з учнями.
  •    Ви могли замітити, що ми мандруємо по портах з англійською назвою. (Зачитує і перекладаю)
  •    А чи потрібно знати на інформатиці англійську мову? Аргументуйте.
  •    Як пов'язана англійська та інформатика? (відповіді дітей).
  •    Тому ви вже 4 роки вивчаєте її і зараз ми перевіримо ваші знання англійської. Я роздам кожній каюті по листівці з англійськими привітаннями. А ви повинні назвати, якого свята стосується обрана листівка, які слова вам допомогли дізнатися про нього.

Пов’язане зображенняПов’язане зображення

Результат пошуку зображень за запитом "happy Valentine's day cards free download"Пов’язане зображенняРезультат пошуку зображень за запитом "happy easter cards free download"

(Діти обирають листівку, читають та відповідають: New Year, Christmas, Birthday, Easter, Mother’s Day, Valentine’s Day).

  1.        Практична робота в групах.
  •    Молодці! Дякую! Всі ваші листівки результат роботи за комп'ютером і кожен з вас також може зробити таку чи іншу листівку. Які програми ви можете використати для цього? (Word, PowerPoint, Tux Paint, Paint та інші).
  •    А зараз вас чекає творча робота. Сядьте за комп'ютери парами.
    1.        Творча робота в парах.
  •    До свята, яке вам випало, створіть свою листівку. На роботу у вас є 10 хв. Отож творчого вам натхнення!

Діти створюють листівки на різні свята, залишають їх на робочому столі комп'ютера розгорнутими та сідають на місця.

  •    Чудова робота! Можемо повертатися до своїх кают. Капітане, рушаємо далі. Гра «Незвичайний паром».

 

  1. Порт «Morze»
    1.        Декодування повідомлення.
  • Діти, а як ви гадаєте, що це за знаки? (Код, азбука Морзе).
  •    Правильно зараз у вас на партах є такі ж азбуки. Користуючись ними спробуйте декодувати це слово-код і здогадатися, який наступний вид роботи нас чекає. Цікаво, яка каюта справиться із завданням…

 

Р     е     л     а     к     с     а     ц    і    я

  • Правильно у вас зараз хвилинка релаксації.
    1.        Релаксація. Гра «День і ніч».

 

  • Капітане, а тепер ми можемо повертатися додому.

Гра «Незвичайний паром».

 

VІ. Рефлексія

  • Скажіть, чим сподобався вам наш урок?
  • Що у вас вийшло найкраще?
  • Спробуйте передати свій настрій на уроці через обличчя.
  •    А мені сподобалося, якими ви були активними, що у вас були правильні відповіді. Дякую вам за відмінну роботу! Та до нових зустрічей!
docx
Додано
21 березня 2019
Переглядів
965
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку