18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Тема: Розв’язок задач у середовищі програмування для дітей

Про матеріал
Тема: Розв’язок задач у середовищі програмування для дітей Конспект уроку для 4 класу
Перегляд файлу

Тема: Розв’язок задач у середовищі програмування для дітей

 

Мета:

  •      навчальна: навчитися та одосконалити свої знання  розв’язувати задачі в середовищі програмування;
  •      розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  •      виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку: комбінований

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, проектор,Scratch

Хід уроку

І. Організаційний етап

  •      Привітання з класом
  •      Перевірка присутніх

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Що таке цикл?

Що таке алгоритм?

Які бувають висловлювання?

Хто може виконувати алгоритм?

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

 Ви вже вмієте складати блок-схеми та працювати у середовищі скретч.

Тому сьогодні ми  удосконалимо свої знання та вміння розв’язувати задачі у середовищі програмування.

IV. Вивчення нового матеріалу

1.Вчитель роздає учням графічний малюнок вони повинні послідовно написати команди які потрібно виконати, щоб намалювати даний малюнок:

Результат пошуку зображень за запитом "графічний диктант"

2.Вчитель дає готову блок - схему і пропонує дітям розглянути послідовно команди які повинен виконати виконавець і що в результаті вийде.( Після обговорення один з учнів за допомогою проектора демонструє результат). Вигляд готової роботи.

 

3.Написати блок схему переходу вилиці без світлофора

Результат пошуку зображень за запитом "алгоритм переходу вулиці без світлофора"

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

Робота в зошиті

Робота з підручником

VІ. Робота за комп’ютером

Повторити правила безпечної роботи в кабінеті інформатики

1.За комп’ютерами пишуть алгоритм за блок схемою переходу вилиці без світлофора.

2. Написати алгоритм подзвонити до мами( самостійно)

 

VII. Підведення підсумків уроку

 

docx
Додано
22 березня 2019
Переглядів
3138
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку