Тема: Розв’язок задач у середовищі програмування для дітей
Мета:
Тип уроку: комбінований
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, проектор,Scratch
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІІ. Актуалізація опорних знань
Що таке цикл?
Що таке алгоритм?
Які бувають висловлювання?
Хто може виконувати алгоритм?
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
Ви вже вмієте складати блок-схеми та працювати у середовищі скретч.
Тому сьогодні ми удосконалимо свої знання та вміння розв’язувати задачі у середовищі програмування.
IV. Вивчення нового матеріалу
1.Вчитель роздає учням графічний малюнок вони повинні послідовно написати команди які потрібно виконати, щоб намалювати даний малюнок:
2.Вчитель дає готову блок - схему і пропонує дітям розглянути послідовно команди які повинен виконати виконавець і що в результаті вийде.( Після обговорення один з учнів за допомогою проектора демонструє результат). Вигляд готової роботи.
3.Написати блок схему переходу вилиці без світлофора
V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок
Робота в зошиті
Робота з підручником
VІ. Робота за комп’ютером
Повторити правила безпечної роботи в кабінеті інформатики
1.За комп’ютерами пишуть алгоритм за блок схемою переходу вилиці без світлофора.
2. Написати алгоритм подзвонити до мами( самостійно)
VII. Підведення підсумків уроку