Інтегрований урок-подорож з математики

Про матеріал

Інтегрований урок з математики для учнів 1 класу у формі космічної подорожі. На уроці учні вдосконалюють навички додавання та віднімання у межах 10. Урок-подорож супроводжується презентацією.

Використані різні форми роботи: каліграфічна хвилинка, усний рахунок, гра «Закрий ілюмінатор», розв'язування прикладів та задач, а також руханка, ігри з використанням «LEGO» та «Кубика Блума».

Урок-подорож спрямований на закріплення знань дітей про Сонячну систему та розвиток знань і вмінь з математики. Учні розвивають увагу та творчі здібності, працюють самостійно та в парах. Окрім цього, учні вчаться аналізувати та робити висновки.

Перегляд файлу

Інтегрований урок з математики в 1 класі

на тему: «Космічна подорож»

Мета уроку:

  • Вдосконалювати навички розв’язування прикладів на додавання і віднімання в межах 10;
  • Розв’язування задач на збільшення та зменшення кількості одиниць;
  • Розвивати навички розпізнавати геометричні фігури;
  • Розвивати увагу, творчі здібності;
  • Виховувати інтерес до вивчення математики.

Обладнання: презентація, наочний матеріал, картинки, музична руханка.

Тип уроку: узагальнення та систематизації знань.

Форма уроку: урок-подорож.

Очікувані результати навчання:

Учень:

  • Лічить за правилами лічби об’єкти, розташовані послідовно та хаотично;
  • Прогнозує результат додавання і віднімання з огляду на те, що при додаванні дістанемо більше число, а при відніманні – менше;
  • Порівнює числа в межах 10;
  • Розрізняє геометричні фігури.

 

Хід  уроку

 

І. Організаційна частина. Вітання.

Стали, діти, підтягнулись,

Один одному щиро посміхнулись.

На урок увагу не забудьте взяти.

 

ІІ. Автотренінг.

  • Сіли всі рівненько, починаємо працювати.
  • Діти, притисніть долоньки до долоньок і повторюйте:

Ми  розумні, творчі, кмітливі. Ми  все зможемо, у нас все вийде. 

 

ІІІ. Актуалізація отриманих знань.

  • Цього тижня ми з вами досліджували таємниці космосу. Перед нами модель Сонячної  системи (слайд 2). Розгляньте її. Що знаходиться в центрі сонячної системи? (Сонце). Давайте порахуємо скільки планет у Сонячній системі? Назвіть їх. (Меркурій,  Венера, Земля, Марс, Юпітер, Сатурн, Уран, Нептун).
  • На якій планеті ми живемо? Покажіть її на макеті.
  • А ви бажаєте здійснити уявну подорож до зірок?

Памятайте, щоб до зірок злітати

треба добре математику знати.

То ж зошити свої відкривайте

і  в політ вирушайте.

 

IV. Каліграфічна хвилинка.

  • Підготовку до польоту почнемо  з каліграфічної хвилинки.

Запишіть каліграфічно цифри від 1 до 10.

 

V. Усний рахунок.

  • Ще раз пригадаємо скільки планет в Сонячній системі?
  • Назвіть сусідів числа  8,  5.
  • Між якими числами знаходиться число 9, 3?
  • Назвіть попереднє число числу 8.

 

VI. Геометричний матеріал.

  • А на чому ми полетимо до зірок?
  • Який це вид транспорту?
  • Давайте перевіримо чи наша ракета готова до польоту. Назвіть геометричні фігури з яких складена ракета?

(слайд 3).

VII. Гра «Закрий ілюмінатор».   (Індивідуальна робота).

Щоб закрити двері ракети треба порівняти між собою числа (слайд 4).

7       3                         2       2                                 6     8

10     6                         9       4                                 5     5.

 

VIII. Розвязування прикладів.

В небі сонце і планети,

ясні зорі і комети.

Ми вітання всім шлемо –

Дружно в космос летимо.

  • А що це за космічні тіла летять на нас? Це астероїди. (Рештки ще однієї планети Сонячної системи, що існувала багато мільйонів років тому).
  • Давайте привітаємо їх грою  в  «LEGO». ( Слайди 5- 13).

 

IX. Фізкультхвилинка. (Слайд 14).

  • Ви чуєте прекрасні звуки флейти. Це музика зірок. Але чого вона така сумна?
  • Кожна зірка виявилась розрізаною на три частини. Допоможіть їм стати красивими. Зєднайте їх і затанцюйте з ними танець.
  • Зірки вам дуже вдячні за вашу допомогу і нагадують, що кожний з вас може відкрити свою зірку. Для цього вам необхідно добре вчитись.

 

X. Сани Миколая. Розвязування задач. (Слайд 15).

 

1. Скільки фарб у мене, не скажу,

Відгадайте, покажу.

Якщо три до них додать,

То їх буде рівно  п’ять.

 

2. Біля річки на галявці

Знайшли моркву сірі зайці.

Сім морквин  - це все ж немало.

Три з них зїли. Скільки стало?

 

3. Шість зірочок  літають

І на саночки сідають.

Прилетіла ще одна.

Полічімо швидше всіх

Цих зірочок швидких.

 

XI. Гра «Каченята» (Робота в малих групах)

  • Погляньте на небо. Бачите ще один космічний корабель. Але друзі з цього корабля так захопились грою, що забули свою дорогу до корабля. Допоможіть їм. (Слайд 16).

 

XII. Кубик Блума. (Робота у великих групах).

  • А чий це вогняний хвіст? Це комета. На згадку про себе вона подарувала шматочок себе. (Слайд 17).

 

XIII. Рефлексія.

  • Що вам сьогодні сподобалось на уроці?
  • Що цікаве дізнались?

 

XIV. Збудуй свій космічний корабель. Гра в «LEGO».

 

XV. Підсумок уроку.

  • Діти, давайте розкриємо мішечок із подарунками, який подарував нам Святий Миколай (діти ласують солодощами у вигляді зірок).

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
15 грудня 2018
Переглядів
675
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку