28 вересня о 18:00Вебінар: Формування навичок розв'язування задач із хімії засобами дистанційного навчання

Інтегрований урок.«Порядок виконання дій у виразах»

Про матеріал
Інтегрований урок у другому класі математика та основи здоров'я.Вирази з дужками . Корисні продукти.
Перегляд файлу

Олексієво –Дружківська загальноосвітня санаторна школа- інтернат I-IIIступенів

                        Донецької облради

 

Тема : «Порядок виконання дій у виразах»

Подорож до кафе «Вітамінка» 

D:\2 КЛАС\Картинки\отКРІТІЙ УРОК\19966dc9827f8fe6c3dd1de168d19032.jpgПідготувала вчитель початкових класів Антипенко О.М.

   2019 р.

 

Урок   84  Дата  20.02   Клас   2-А

Тип уроку : комбінований.

Тема :  Порядок виконання дій у дужках.

Мета : *формування предметних компетентностей: актуалізувати знання учнів з теми « Таблиця множення  і ділення  в межах 1-5», вдосконалювати вміння розв’язувати задачі, формувати вміння розв’язувати вирази з дужками та без дужок; розвивати критичне мислення , пам’ять , увагу, вміння виділяти головне;

*формування ключових компетентностей:

-уміння вчитись впродовж життя:визначати мету навчальної діяльності, відбирати й застосовувати  потрібні знання та способи діяльності для досягнення цієї мети; організовувати та планувати свою навчальну діяльність; доводити правильність власного судження або помилковість; розвивати вміння організовувати своє робоче місце;оцінювати свою роботу; здійснювати самоконтроль, робити висновок – узагальнення;

-математична компетентність:оперувати текстовою чи числовою інформацією; розв’язувати задачі, зокрема практичного змісту; використовувати математичні методи у життєвих ситуаціях;

-інформаційно-цифрова: визначати  достатність даних для розв’язання задачі; знаходити інформацію та оцінювати іі достовірність; доводити істинність тверджень;

-ініціативність  і підприємливість: генерувати нові ідеї, вирішувати життєві проблеми,аналізувати , ухвалювати оптимальні рішення; аргументувати та захищати свою позицію , дискутувати;

-соціальна та громадянська компетентність: висловлювати власну думку , слухати та чути інших, оцінювати  аргументи та змінювати думку на основі доказів; аргументувати та відстоювати свою позицію; співпрацювати в команді;

-екологічна грамотність та здоровий спосіб життя : сприяти вихованню бережливого  ставлення до свого здоров’я.

Навчальні ресурси: різнокольорові фішки для «Математичної розминки», індивідуальні картки для диференц.роботи, презентація у «molystudio», ноутбук, проектор, фото овочів та фруктів для роботи у групах та для виступу «Експертної групи», підручник.

              Хід уроку

  1. Вступна  частина
  1. Орг. момент. Психологічне налаштування

Дружно візьмемось за руки,

Приступимо до науки. 1, 2, 3, 4, 5 —

Хочемо все на світі знать!

День турботливо почнеться,

Все навколо усміхнеться!

(Запис дати коментовано)

 

2.Актуалізація знань

Прийом «Математична розминка»

А) Усний рахунок.(на екрані 6 різнокольорових карток з числами)

4*5+23

27:3+21

6*4-14

15:3+26

25:5-3

2*9+14

-Відповіді покажіть карткою відповідного кольору.

(Діти , яким важко рахувати усно , виконують завдання на картках . Замість відповідей зафарбовують чотирикутник відповідним кольором .)

Б)Розташуйте картки в порядку спадання , відповідно до їх числових позначень.

В) – Для того , щоб дізнатись в якому кафе ми сьогодні будемо відпочивати, вам треба скласти назву ойго з складів , відповідно кольору карток.

                                          вітамінка

-Знайдіть помилку у цьому слові(Це слово треба писати з великої букви , тому що це назва кафе.

-Саме в кафе , під назвою « Вітамінка», ми сьогодні і завітаємо.

Прийом « Мозковий штурм»

-Як ви вважаєте , чому наше кафе має таку назву?

-Навіщо нам обов’язково ,  кожного дня вживати овочі  та фрукти?

-Для того , щоб насити організм необхідною кількістю вітамінів людині в день треба з’їдати  5 порцій овочів та фруктів . Однією порцією для кожного вважається обсяг овочів та фруктів, який поміщується в його жменці, а вчені ще заявляють , що сама ця кількість вітамінів продовжує життя людини.

- Які картки залишились зайвими. Відповідні числа і будуть нашою каліграфічною хвилинкою.

Г) Каліграфічна хвилинка.

Д) Математичний диктант. (Один учень біля дошки)

-Запишіть суму чисел 10 та 5.

-Знайдіть  добуток чисел 3 та 5.

-Знайдіть різницю чисел 12 та 6.

-Знайдіть частку чисел 21 та 3.

-Мама купила 2кг яблук по 8 грн. Скільки грошей витратила мама?

-Збільши  число 4 в 7 разів.

-У бабусі на городі виросли 9 голівок капусти по 4 кг кожна , Скільки кг капусти виростила бабуся?

(Перевірка відповідей з допомогою фішок- зеленої та червоної)

 У нашому кафе присутні таємні експерти, які познайомлять нас з цікавими фактами про деякі овочі та фрукти. ( Підготовлені діти , при появі овоча чи фрукта розповідають цікаві факти)

II.Основна частина

  1. Повідомлення теми та мети уроку

Завдання від адміністратора кафе (Ця людина ,  працює з документацією , яка стоується роботи кафе, складає звіти , організовує різні розважальні заходи, складає меню, тобто слідкує за роботою в кафе)

На екрані у кафе з’являються записи:

12+3-5   36-(25+4)            24:3:2        (40-24)+(23+12)

4*4:2                 24-8:4                  3*4+2*6     

-       У нас незвичайне завдання від адміністратору кафе . Він просить зібрати та розсортувати його записи на три сторінки звіту. Давайте йому допоможемо.

1 сторінка –вирази із дужками ;

2 сторінка –вирази без дужок , в яких є тільки додавання і віднімання або тільки множення та ділення.

3 сторінка –вирази , в яких немає дужок.

Прийом «Генератор ідей»

-Про , що на вашу думку ми сьогодні будемо говорити на уроці?

2. Робота над новим матеріалом

( вчитель разом з дітками встановлюють порядок дій у виразах  розв’язують їх колективно.)

Фізхвилинка

3.Самостійна робота з подальшою перевіркою з дошки

 ( №695,1 вар – 1 рядок ,2 вар – 2 рядок)

4.Робота над задачею

. D:\2 КЛАС\Картинки\отКРІТІЙ УРОК\112977947_large_4437240_40.jpg

Родина Іванових є постійними клієнтами кафе

 « Вітамінка», давайте поглянемо на їх фото. Вони радісні ,усміхнені , щасливі і мають такий вигляд , завдяки тому,що ведуть ЗСЖ. І сьогодні хочуть поділитися з нами своїми секретами.

                                               Задача (на картках)

      Родина Іванових,  для того щоб їх дітки були здоровими ,кожного року готують  на зиму яблучний сік.

        Сік розлили в трилітрові та п’ятилітрові банки. Скільки всього літрів соку в 6 трилітрових та 2 п’ятилітрових банках?

5 . Робота в групах

      -Сьогодні кафе отримало великий заказ на приготування вітамінних салатів. Наступне завдання від шеф –кухаря. За його рецептом ви повинні приготувати салати та порахувати скільки всього кг овочів пішло на кожний салат. (дітям у кошику роздають набір паперових овочів та фруктів , на кожному написано скільки треба взяти цього продукту , також додається рецепт салату від шеф- кухаря. Діти вибирають потрібні продукти наклеюють їх на аркуш з малюнком салатниці та підраховують кількість всих продуктів. Потім презентують свою роботу)

Завдання для груп диференційовані

Салат « Освіжаючий»

Капуста -7 голівок по3 кг

Морква-2 пакети по5 кг

Цибуля -2 кг

Сіль, цукор , оцет за смаком. Все заправити олією.

Скільки всього використали кг овочів?

Салат « Літня казка»

Помідори - 5 пакетів по 5 кг

Огірки-10 кг

Болгарський перець- 2 кг

Сіль та цукор за смаком. Все заправити олією.

Скільки всього використали кг овочів?

Фруктовий салат «Осінній»

Груш- 2 кг

Киві-1 кг

Хурма-2 кг

Банани-5 кг

Виноград—3 кг

Все заправити йогуртом.

Скільки всього використали кг овочів?

 

III.Заключна частина

  1. Підсумок .Рефлексія.

1)-Сьогодні на уроці….

- Мені сподобалося ( або не сподобалося) …..

-Вдома я розкажу про….

2)Гра « Світлофор»

Черв.-зовсім нічого не зрозуло.

           Жовтий-зрозуміло , можу пояснити товаришу.

           Зелений—все зрозуміло, буду використовувати у житті.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                

 

 

1

 

docx
Додано
30 жовтня 2019
Переглядів
427
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку