Інтегрований урок Предмети: Технологія приготування та характеристика змішаних напоїв, німецька мова, українська мова

Про матеріал
Тема. Вечірні коктейлі на основі горілки, джину, рому, бренді, їх визначення і класифікація Thema. Ernährung Unterthema. Ukrainische Gastfreundlichkeit Тема. Словосполучення і речення. Просте речення
Перегляд файлу

 

 

Предмети: Технологія приготування та характеристика змішаних напоїв, німецька мова, українська мова

 

Тема. Вечірні коктейлі на основі горілки, джину, рому, бренді, їх визначення і класифікація

 

Thema. Ernährung

Unterthema. Ukrainische  Gastfreundlichkeit

 

Тема.  Словосполучення і речення. Просте речення

 

Мета уроку:

а) навчальна: ознайомити учнів із класифікацією та технологією приготування вечірніх коктейлів на основі горілки, джину, рому, бренді; 

б) розвивальна: розвивати в учнів пам'ять, мислення, уміння працювати в групі;

в) виховна: виховувати такі особисті якості як доброзичливість, вимогливість, чесність, культуру спілкування.

 

Мета: (Ziel)

  • практична: збагатити словниковий запас учнів, розширити знання з теми, що вивчається;
  • навчальна: перевірити, закріпити, узагальнити та систематизувати вивчений матеріал з теми «Харчування», розширити знання про українську кухня;
  • розвивальна: розвивати комунікативну компетенцію, логічне мислення; розвивати навички роботи в групах;
  • виховна: виховувати в учнів почуття любові і поваги до українського народу, його культури та традицій; підвищувати інтерес до вивчення німецької мови, інтерес кулінарії.
     

Мета:

  • навчальна:
  • розвивальна:
  • розвивати творчі вміння побудови словосполучень з різними видами зв’язку;
  • розвивати пам’ять, увагу, логічне та творче мислення, уміння працювати в групі;
  • виховна:
  • за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати в учнів любов до обраної професії;
  • виховувати прагнення до дієвості, активності, творчості у житті, бажання самому творити свою долю.

 

Тип уроку: інтегрований

Обладнання: підручник Сало Ярослав «Організація роботи барів»,

опорний конспект, картки-завдання, мультимедійний проектор, ноутбук, мультимедійна презентація «Вечірні коктейлі»,  посуд для подавання вечірніх коктейлів, шейкер, плакат «Технологія приготування вареників», конверти з прислів’ями, роздатковий матеріал.

                                                Епіграф уроку: «У будь-якій науці, як і у будь-якому мистецтві найкращий учитель – досвід»

 Сервантес М

Епіграфи:  Не забувай, що кожен твій вчинок, кожне твоє бажання позначається на людях, що тебе оточують; роби все так, щоб людям, які тебе оточують, було добре.

В.Сухомлинський

 

Уранці, коли пробуджуєшся, спитай себе: «Що я маю зробити?» Увечері, перше ніж заснути: «Що я зробив?»

Піфагор

 

Хід уроку

I. Beginn der Stunde

 

  •   Begrüßung
  • GutenTag, liebe Freunde! Setzt euch! Ich freue mich alle sie heute zu sehen. Wie gehts? Welche Laune habt ihr heute? Wie fühlt ihr euch? (1-2 учні відповідають на кожне запитання.) 
    • Mundgymnastik
  • Wie beginnt heute euer Tag? Z. b. Mein Morgen beginnt gewöhnlich mit einer Tasse Kaffee. Und wie beginnt dein Morgen? Und wer beginnt sein Morgen mit Frühstuck? Was hast du heute gefrühstückt? Und du? Was isst du gewöhnlich zum Frühstuck? Und was isst du zu Mittag? Was ist dein Lieblingsgericht? Was ist dein Lieblingsgetränk?

 І Організаційна частина

    1. Привітання.

    2. Перевірка  присутності учнів.

    3. Перевірка готовності учнів до уроку.

    4. Організація уваги

 

ІІ. Актуалізація опорних знань

  • повідомлення теми і мети уроку;
  • цільова установка уроку;
  • перевірка опорних знань учнів, необхідних для проведення наступних структурних елементів уроку відбувається у  формі бесіди.

 

 

Вступне слово викладача

 Кулінарне мистецтво- складова загальної культури кожного без винятку народу, звичаї, традиції, уподобань, релігійних вірувань та національних особливостей, що регламентують спосіб життєдіяльності даного народу.

 Перехід України до ринкових відносин, піднесення зацікавленості Україною міжнародним співтовариством, надало поштовху туристичному потоку в Україну міжнародних туристів, а це в свою чергу сприяє розвитку – готельної галузі, сфери послуг, поглиблення сучасних тенденцій у розвитку надання європейського рівня сервісу та послуг.

 Сучасній людині, особливо, якщо по роду своєї діяльності приходиться бувати на ділових зустрічах, прийомах, бенкетах, фуршетах важливо знати класифікацію змішаних алкогольних напоїв, щоб вільно орієнтуватися.

 Світ коктейлів надзвичайно і фантастично різноманітний. Одні призначені вгамовувати спрагу, другі – тонізувати організм, треті – стимулювати апетит і підвищувати імунітет. Одним із завданням бармена є вміння готувати групу помірних коктейлів та забезпечувати добрий настрій і відпочинок, розвивати культуру споживання напоїв.

 Чи доречним є споживання алкогольних коктейлів сьогодні? Чи можливо зробити так, щоб   люди не зловживали алкоголем, а розвивали культуру споживання напоїв? Щоб дати відповідь на ці запитання було сформовано творчі групи у кожній з яких працювали:

  • дослідники;
  • експерти;
  • бармени.

Учні пропонують результати своїх досліджень.

 

 

Викладач

  • Які коктейлі аперитиви готують на основі гірких настоянок?

На основі гіркої настоянки «Біловезька» можна приготувати коктейль «Біловезька пуща».

 

Вступне слово викладача

Є одна чудова притча: коли Творець закінчив ліпити людину, у нього залишився шматок невикористаної глини, і він спитав людину: «Що тобі дати ще?» «Дай мені щастя», - відповіла людина. «Ну добре, дай мені руку, - попросив Творець і поклав людині в руку шматок глини, - далі ліпи сам». Тобто, Господь дав людині свободу і право вибору. І щастя та здоров’я кожного залежить від того вибору, який він зробить. 
      В житті кожної людини настає мить, коли вона задумується над своїм майбутнім, тобто обирає професію. Правильний вибір - це майбутня професія.

Зробити правильний вибір – значить обрати таку професію, яка потрібна суспільству. Крім того, вона повинна бути доступною для вас, відповідати вашим природним здібностям, знанням і вмінням. І найголовніше – обрана професія має приносити радість, достаток, задоволення. І завжди пам’ятайте: остаточний вибір тільки за вами, тому що вибираючи професію, ви обираєте долю.
Хай летить, як птах крилатий, мрія з краю в край.
Час спливе і життя скаже: «шлях свій вибирай!»
І винось з уроку перли – професії різні
прислухайсь до свого серця, повір своїй мрії.
           Український філософ Григорій Сковорода вважав, що якщо людина усвідомлює для чого народжена, працює з приємністю, тоді вона щаслива «Ори землю або носи зброю, займайся купецькою або мистецькою справою – роби те, для чого народжений».

  Адже займатись тим, що тебе цікавить, що ти вмієш і тоді праця і професія принесе радість і буде найважливішою умовою відчуття життєвої повноцінності.

      Хочу, щоб від нашого уроку у вас залишилися приємні враження, щоб ваші серця і розум наповнилися добром, щирістю, любов`ю до людей, новими знаннями.

Для досягнення мети уроку вашу групу поділено на два кафе. Перше кафе називається «Еліта», а друге – «Корона».

  • Інтерактивна вправа «Очікування»
  • Вправа «Золота рибка»

Викладач

      У казках золота рибка завжди виконує бажання і тепер пропонує кожному учню написати свої очікування (бажання) від сьогоднішнього уроку (не більше трьох), озвучити їх та  прикріпити стікери з написами на дошку.

  • Метод «Ромашка Блума»                                                                                               Учні відкривають пелюстки із запитаннями. Єдина вимога: пелюстки відкриваємо послідовно .
  • Назва розділу науки про мову, що вивчає будову та значення словосполучень та речень… (Синтаксис)
  • Назвіть граматичну основу речення… (підмет і присудок)
  • Види речень за складом граматичної основи… (двоскладні, односкладні)
  • Види речень за кількістю граматичних основ… (прості, складні)
  • Назвіть типи порядку слів у реченні… (прямий та інверсія)
  • Види підмета за способом вираження… (простий і складений)
  • Види складеного присудка… (дієслівний, іменний)
  • Другорядні члени речення – це … (означення, додаток, обставина)
  • Слово або група слів, інтонаційно оформлена, виражає певну думку …(речення)
  • Член речення, що відповідає на питання непрямих відмінків… (додаток)
  •  Другорядний член речення, який указує на місце, час, причину, мету, умову дії, а також на її спосіб або інтенсивність … (обставина)
  • Головний член речення, який означає дію, стан або ознаку предмета і відповідає на питання що робить?... (присудок)
  • Головний член речення, який означає особу, предмет або явище, якому приписується якась дія, і відповідає на питання хто? що?...  (підмет)
  • Відсутність знаку оклику свідчить про те, що речення є …(неокличне)
  • Речення, яке має одну граматичну основу називається …(просте)
  • Розділовий знак між групою підмета і групою присудка на місці пропущеного дієслова-зв′язки … (тире)
  • Речення, граматична основа якого складається з підмета і присудка називається …(двоскладне)
    • Arbeitet in den Gruppen „Wortigel(„Асоціативний кущ“)

Wiederholung der Vokabeln zum Thema «Ernährung».

  • Im vorigen Stunde habt ihr viel diesem Thema gesprochen Erinnert euch, welche Wörter ihr kenn, die zum Thema «Ernährung» gehören.

Schreibt diese Wörter in diese Ovale auf!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

( Посередині дошки в овалі записане слово «Харчування», учні підходять до дошки і пишуть в овалах слова до цієї теми.)

 

  • Kannst du diese Wörter ohne Wörterbuch verstehen?

 

  • Die Mlynzi, die Kartoffel, der Reis, der Borschtsch, die Warenyky, die Pampuschky, die Nalysnyky, die Piroggen.

Sind diese Gerichte dir bekannt? Hast du sie einmal zubereitet und gegessen?

 

ІІІ Виклад нового матеріалу

План

  1. Особливості приготування вечірніх коктейлів.
  2. Технологія приготування вечірніх коктейлів на основі:
  •    горілки;
  •    джину;
  •    рому;
  •    бренді.
  1. Вимоги до якості та правила відпуску вечірніх коктейлів.

 

Повторюємо вивчене

Словосполучення – це смислове й граматичне сполучення двох або більше повнозначних слів, поєднаних підрядним зв’язком.

До словосполучень не належать:

  • сполучення повнозначних слів із неповнозначними (біля школи);
  • граматичні форми умовного, наказового способів, складена форма майбутнього часу, складена форма вищого (найвищого) ступенів порівняння прикметників та прислівників (ходив би, буду співати, більш хитрий);
  • фразеологізми (бити байдики);
  • предикативні центри (граматичні основи) - час летить;
  • сурядні сполучення слів (день і ніч)

Головне слово – це граматично незалежне слово.

Залежне слово – це слово, яке формально підкоряється вимогам, встановленим головним словом: ходити (як?) енергійно.

 

Словосполучення

Складові характеристики

 

Приклад

 

Тип

за синтаксич

ним зв’язком

  • означальні (предмет + ознака)

свіже повітря

  • об’єктні (дія або стан + 

 предмет)

прочитати книгу

  • обставинні (дія + обставини дії)

прийшов вчора

за головним словом

  • іменні (іменникове, 

 прикметникове, займенникове,

 числівникове);

турбота про батьків

 

  • дієслівне;

допомагати батькам

  • прислівникове

досить вправно

Спосіб підрядного зв’язку

  • узгодження (залежне 

 узгоджується з головним у 

 роді, числі й відмінку)

зелена трава, зеленою травою

  • керування (залежне слово з 

 прийменником чи без 

 прийменника ставиться у 

 певному відмінку)

передбачати погоду,

вихід на сцену

 

 

  • прилягання (залежне слово, 

 будучи незмінним, 

 пов’язується з головним лише 

 за змістом)

штурмувати бурхливо,

навчилися читати

Вид  за будовою

  • прості (непоширені)

ясний день

  • складні (поширені)

глянути швидко на дорогу

Викладач. А тепер переходимо до характеристики речень.

- Чи достатньо для спілкування вживати лише окремі слова, словосполучення?

- За допомогою чого ми спілкуємось?

- Сформулюйте визначення речення.

Речення – це слово або група слів, яка виражає закінчену думку.

Речення – це синтаксична одиниця,яка складається з одного або кількох слів,граматично пов’язаних,що становлять інтонаційну і смислову єдність.

  • Робота з таблицею «Просте речення»

Тепер ми попрацюємо з таблицею, пригадаємо види простих речень. Коротенько охарактеризуємо речення за принципом виділення (таблиця на проекторі).

 

 

 

 

 

 


Викладач. Повторивши теоретичний матеріал, перевіримо ваші практичні навички.

  • Змагання капітанів
  • Гра «Вірю – не вірю»

  За правильну відповідь 1 бал.

  1) Словосполучення складається з головного і другорядного слова? (Ні)

  2) Сполучення слів «добро і зло» є словосполученням? (Ні)

  3) Словосполучення називає предмети, їх ознаки і дії точніше, конкретніше, ніж  слово? (Так)

  4) Сполучення слів «львівський борщ» є непоширеним словосполученням? (Так)

  5) Поширеним є сполучення слів, що складається з трьох і більше слів? (Так)

  6) Сполучення слів «люблю читати» є словосполученням? (Ні)

  7) Чи можуть підмет і присудок бути словосполученням? (Ні)

  8) Чи вірите ви, що словосполучення «дружня розмова» є іменниковим? (Так)

  9) Чи вірите ви, що слова у словосполученні повязані за змістом і граматично?   (Так)

  10) Чи вірите ви, що сполучення слів «читати книгу» є іменниковим? (Ні)

  11) Чи впевнені ви, що словосполучення «казки мого дитинства» є поширеним?   (Так)

  12) Чи вірите ви, що зі словосполучень  складається речення? (Так)

 

  • L. Also, meine Schüler! Jetzt rätseln wir ein Kreuzwort.

 

 

 

 

F

 

 

 

 

 

l

 

 

e

 

 

 

i

 

 

 

 

 

s

 

 

 

 

 

c

 

 

 

 

h

 

 

1. Перець. 2. Сіль. 3. Гірчиця. 4. Гриби. 5. Сир. 6. Гуляш. 7. Бульйон.

L. Super! Ihr habt das wunderschön gemacht!

 

  • Was passt nicht?
  • Saft, Mineralwasser, Kaffee, Kuchen;
  • Holubzi, Borschtsch, Pelmeni, Deruny;
  • Eisbein, Fisch, Schaschlik, Wurst;
  • Burrito, Bonbons, Nudeln, Suppe.

L. Macht diese übung schriftlich. Schreibt das Datum im Heft. Heute ist …

Wer machte? Lest bitte. Warum schriebst du so?

 

 

 

 

 

IV Закріплення нового матеріалу

 Для закріплення нового матеріалу пропоную гру «Лови помилку». В тексті міститься помилкова інформація, учні повинні знайти допущені помилки.

 

  • Коктейль – це алкогольний напій до складу якого входить два або більше компонентів (10-12 компонентів). (не більше 5)
  • Алкогольні напої містять етиловий спирт, серед них: горілка, коньяк, віскі, вино, ром, шампанське, пиво, джин.
  • Діджестиви – це напої, які тонізують організм. (сприяють травлення їжі)
  • Вечірні коктейлі подають в мадерних чарках (коктейльних) об`ємом 250мл.

(150-200мл)

  • Головні правила бармена:

«Якщо можеш будь мудріший за інших, та (але не) говори їм про це!»

«Краплею меду ви спіймаєте більше мух, а ніж бідоном жовчі».

 

  • Інтерактивна вправа «Рольова гра»

(Бармен пропонує відвідувачеві коктейль)

 Завдання №1

Пропоную учням стати учасниками рольової гри «Бармен пропонує відвідувачеві коктейль»

 

   Завдання №2

Об`єдную учнів у пари і розділяю у кожній з них ролі:

        1-й учень виступає в ролі бармена,

         2-й учень - у ролі відвідувача.

 

   Завдання №3

Пара 1

 Порекомендуйте відвідувачеві коктейлі-діджестиви на основі горілки.

Пара 2

 Порекомендуйте відвідувачеві коктейлі-діджестиви на основі джину.

Пара 3

 Порекомендуйте відвідувачеві коктейлі-діджестиви на основі рому.

Пара 4

 Порекомендуйте відвідувачеві коктейлі-діджестиви на основі бренді.

 

4)  Кожна пара демонструє результати виконання  вправи, пропонуючи відвідувачеві коктейлі.

 Відвідувач ставить запитання барменові, висвітлюючи певні види коктейлів, вимоги до якості, рекомендації щодо призначення, правила відпуску.

 

  • Робота з діаграмою

Завдання – визначити спільні й відмінні ознаки словосполучення і речення, склавши діаграму. (Переможе команда, яка відшукає якомога більше спільних і відмінних ознак.)                     Діаграма Ейлера-Венна

СловосполученняПохожее изображениеРечення

  • Вправа «Цікава подорож»

Завдання для кафе «Еліта»

Відновіть фразеологізми, утворивши словосполучення «прикметник + іменник». Поясніть значення цих фразеологізмів.

Баба, літо; лебідь, пісня; Ахіллес, п`ята; Дамокл, меч; Авгій, стайні; Геркулес, подвиг.

Завдання для кафе «Корона»

Відновіть фразеологізми, утворивши словосполучення «прикметник + іменник». Поясніть значення цих фразеологізмів.

Прометей, муки; Гомер, сміх; Прометей, вогонь; Тантал, муки; Сізіф, праця; Гордій, вузол; Геркулес, стовпи.

  • L. Was passt zusammen? Ordnet zu, schreibt die Fragen und die Antworten.

1. Was isst  du

2. Was trinkst du morgens

3. Was trinkst du lieber

4. Was isst du

5. Wer macht in deiner Familie

6. Kannst du

7. Isst du gerne

8. Findest du Essen

9. Musst du

10. Was magst du

11.Was ist

a)  das Essen?

b)  zum Frühstück? 

c)  am liebsten zum Mittagessen?

d)  in der Pause?

e)  Süßigkeiten?

f)  nicht?

g)  Tee oder Wasser?

h)  wichtig?

i)  dein Lieblingsessen?

j)  kochen?

k)  einkaufen?  

 


  • L. Lesen die Sprichwörter über Essen. Прислівя про їжу.
  • In der deutsche Sprache gibt es viele Sprichwörter über Essen. Hier sind einige. Wir lesen und vergleichen zum Ukrainisch.

        Jeder nimmt  ein Sprichwört, liest und übersetzt.

 

  1. Wer sich auf der anderen Leute Schüssel ver­lässt, geht hungrig zu Bett. (Надіявся дід на чужий обід, та води не пив.)
  2. Kein Apfel konnte zur Erde fallen. (Яблуку ні­де було впасти.)
  3. Der Appetit kommt beim Essen. (Апетит приходить під час їжі.)
  4. Hunger treibt den Wolf ins Dorf. (Вовка ноги годують.)
  5. Von schönen Wörtern wird man nicht satt. (Гарними словами ситий не будеш.)
  6. Wieder Koch, so der Brei. (Який кухар, така й каша.)
  7. Hunger ist der beste Koch.( Голод-найкращий кухар.)
  8. Galle im Herzen, Honig im Mund. (На язиці медок, а на думці льодок.)
  9. Rein in die Kartoffeln, raus aus den Kartoffeln. (То так, то сяк! То туди, то сюди!)
  10.  Man lebt nicht, um zu essen, sondern man isst, um zu leben. (Живуть не для того,щоб їсти, а їдять для того,щоб жити.)
  11.  Wenn die Mäuse satt sind, schmeckt das Mehl bitter.( Для ситої миші й хліб гіркий.)
  12.  Wessen Brot ich esse, das Lied ich sing. (Чий хліб поїдаю,того й пісеньки співаю.)
  13.  Mach nur keinen Salat! (Тільки без галасу!)
  14.  Die Liebe geht durch den Magen. (Шлях до серця пролягає через шлунок.)

` 

  • Hörverstehen
  • L: Jetzt werde ich euch einen Text von Küche lesen. Dieser  Text heißt «Ukrainische Küche».  Ich hoffe,  dass ihr viel  Interessantes und Neues erfahren. Lest zuerst die Wörter an der Tafel merkt sie euch!
    Selbständige Arbeit

Ergänze  die Sätze durch die Verben   kneten,  ausrollen, schneiden,  legen, bestreuen, zusammenkleben, legen, kochen, stellen, essen   in der richtigen Form.

 

 

►►Warenyky

500g Kirschen

100g Zucker

500g Mehl

1 Ei

Salz

Backpulver

150g Wasser

      Den Teig aus 500g Mehl, 1 Ei, Salz, Backpulver und kalten Wasser……...

     Den Teig auf dem Tisch …….und in Kreise (6 cm)……..

     Auf jeden Kreis 3-4 Kirschen……., mit etwas Zucker …..und jeden Kreis……….

    Warenyky in einen Topf mit kochendem Wasser …….und 8- 10 Minuten……..

      Heiβe Warenyky auf den Tisch……. Sie mit sauerer Sahne……...

  • Робота з текстом

Прочитайте текст, визначте види речень за метою висловлювання та за будовою.

Чашка кави

Група випускників, успішних і кар'єрних, прийшли в гості до свого старого професора. Звичайно ж, незабаром розмова зайшла про роботу: випускники скаржилися на численні труднощі й життєві проблеми. Запропонувавши своїм гостям каву, професор пішов на кухню і повернувся з кавником і підносом, заставленим найрізноманітнішими чашками - порцеляновими, скляними, пластиковими, кришталевими і простими, і дорогими, і вишуканими.

Коли випускники розібрали чашки, професор сказав:

— Якщо ви помітили, усі дорогі чашки розібрані.  Ніхто не вибрав простих і дешевих. Бажання мати для себе тільки краще і є джерелом ваших проблем. Зрозумійте, що чашка сама по собі не робить каву кращою. Іноді вона просто дорожча, а іноді навіть приховує те, що ми п'ємо. Те, що ви дійсно хотіли, було кавою, а не чашкою. Але ви свідомо вибрали кращі чашки. А потім почали розглядати, кому яка чашка дісталася. А тепер подумайте: життя — це кава, а робота, гроші, суспільство — це чашки. Це всього лише інструменти для збереження Життя. Те, яку чашку ми маємо, не визначає і не змінює якості нашого Життя. Іноді, концентруючись тільки на чашці, ми забуваємо насолодитися смаком кави. Насолоджуйтеся своєю кавою!
У найщасливіших людей немає всього кращого. Але вони витягають усе краще з того, що є. Щастя в тому, щоб хотіти те, що в тебе є. А не в тому, щоб мати те, чого хочеш.

  • Лінгвістична гра «Синтаксичний бар’єр»
  • Робота біля дошки

По 1 представнику з кожної команди виходять до дошки і розбирають одне речення із притчі, а всі інші працюють у своїх конспектах.

Завдання для кафе «Еліта»

Записати речення, підкреслити  члени речення. Зробити повний синтаксичний розбір речення

Випускники прийшли в гості до свого старого професора.

 

Завдання для кафе «Корона»

Записати речення, підкреслити  члени речення. Зробити повний синтаксичний розбір речення

Випускники скаржилися на численні труднощі й життєві проблеми.

 

IV Підведення підсумків, рефлексія, оцінювання учнів

 Цей етап має на меті:

- узагальнити, систематизувати основні ідеї;

- обмінятися думками;

- виявити особисте ставлення до матеріалу та процесу навчання;

- поставити додаткові запитання.

 Використовую лінгвістичну гру «Дерево творчості».

На етапі рефлексії учні прикріплюють на дерево, намальоване на аркуші, листя, квіти, плоди.

 Плід - урок був плідним;

     квітка - урок був особливим;

     листочок зелений - урок був звичайний;

     листочок жовтий - усе ні до чого.

 

  • Робота з таблицею

Дослідження-узагальнення. Узагальни­ти теоретичні відомості про види простих ре­чень. Заповнити схему.

http://2.bp.blogspot.com/-W-TWPIIGS0M/VL0-Rj31dnI/AAAAAAAAAYQ/NkkRJLCEXMs/s1600/%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%B4%2B%D1%80%D0%B5%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F.jpg

  • Прийом «Градусник»

Учні на великому паперовому градуснику відмічають відповідну позначку за наведеними критеріями: нейтральне ставлення до вивченої теми – температура 0 °С, позитивне ставлення – підвищена температура, негативне – знижена.

  •              Прийом «Драбинка успіху»

На аркуші ви малюєте драбинку, що налічує 12 щаблів. Потім кожен учень позначає на драбинці щабель, на якому він опинився наприкінці уроку.

  •              Заповнення карток оцінювання

 У вас на партах лежать картки самооцінювання. Спробуйте зараз оцінити свою роботу на уроці.

Прізвище, ім`я

Самооцінка

Оцінка одногрупників

Оцінка викладача

Загальна оцінка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Як би ви себе не оцінили, я дякую за вашу співпрацю, але наш урок ще не закінчений.

  • Чи стануть вам у пригоді знання, які ви здобули на уроці, в майбутньому житті?
  • Які види робіт вам сподобалися, а які – ні?
  • Чи все на уроці давалося легко? Чому?
  • Над чим ще потрібно попрацювати?
    • Zusammenfassung

L. Ich danke für eure Arbeit. Ihr wart heute sehr aktiv und fleißig. Wir haben die neue Wörter gelernt, verschiedene Übungen gemacht und ein Video gesehen. War die Stunde interessant? Was gefällt euch am besten? Wie heißt heutiges Thema? Wie war unsere Stunde?

Was war schwer/ interessant/neu für euch? …(Name des Schülers), sag, bitte, wer hat im unterricht am besten gearbeitet? Warum? Gibt es andere Ideen? Wer soll fleißiger sein?

Welche Wörter zum Thema „Essen“ wissen wir schon?

Fragen
1. Wann bildete sich die ukrainische Küche heraus?
2. Wodurch ist die ukrainische Küche berühmt?
3. Was sind die wichtigsten ukrainischen traditionellen Speisen?
4. Welche Bestandteile sind für Borschtsch notwendig?
5. Essen Sie Warenyky gern? Wie bereiten Sie die Warenyky zu?
6. Welches Gericht stammt aus der Kosakenzeit?
7. Wie oft essen Sie Schweinefleisch und Speck?
8. Haben Sie Milcherzeugnisse gern?

9. Was bereitet Ihre Mutter am schmackhaftesten zu?

10. Welche Gerichte bereitet man in Ihrer Familie zu?

 

L. Ihr arbeitet sehr aktiv. Ihr bekommt folgende Noten: …

 

  •  Hausaufgabe

L. Ihr arbeitetet  fleißig aber ohne Hausaufgabe geht es nicht. Für das nächste Mal habt ihr 

  • neue Wörter lernen;
  • einen Dialog zum Thema «Ukrainische  Gastfreundlichkeit» bilden und schreiben.

L. Die Stunde ist zu Ende. Auf Wiedersehen!

 

Домашнє завдання

Учням середнього рівня навченості

Записати рецепт улюбленої страви, використовуючи прості речення

Учням достатнього рівня навченості

Напишіть твір-мініатюру «Кожен коваль своєї долі», використовуючи відомі синтаксичні конструкції

 

Учням високого рівня навченості

Зовсім скоро ви будете складати ЗНО. Працюючи над розгорнутим висловлюванням ви повинні будете не тільки чітко сформулювати тезу, аргументи, а й навести доречні приклади. Отже, додому ви отримаєте творче завдання, у якому слід підтвердити або спростувати тезу «Кожен коваль своєї долі»

Викладач

Варто задуматись!

1 рік має 365 днів 

Кожен день - 24 години

Кожна година - 60 хвилин.

Отже рік має  525600 хвилин

Як багато часу нам дає Бог! Але яку частину цього часу ми приділяємо добрим справам?!

У кожної людини є її Янгол-хоронитель, який охороняє нас від біди. Якщо людина робить добрі справи, Янгол радіє, а злі — плаче, тужить, втрачає свої сили. Я бажаю вам, щоб ви робили тільки добро, щоб ваш Янгол-охоронець радів і завжди приходив на допомогу у тяжкі дні.

В будь-яких життєвих ситуаціях залишайтеся на висоті, будьте Людиною. Ніколи не втрачайте віри. Життя наше смугасте і в ньому чергуються успіхи і невдачі, злети і падіння. У царя Соломона, якого називали мудрим, була каблучка, на якій було вирізьблено: «Усе минає». Пам'ятайте це і дотримуйтесь золотої середини, тому що радість не вічна і сум не вічний.

 

 Домашнє завдання

 

Учням середнього рівня навченості

 

Опрацювати матеріал підручника

Учням достатнього рівня навченості

Опрацювати матеріал підручника;

зробити розрахунок компонентів на 20 порцій коктейлю «Гавана клаб»

Учням високого рівня навченості

Опрацювати матеріал підручника;

зробити розрахунок компонентів на 20 порцій коктейлю «Гавана клаб»;

підготувати проектну роботу на тему: «Етика бармена»

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
25 липня 2019
Переглядів
119
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку