Розробка інтегрованого уроку з використанням інформаційних технологій, технології розвитку критичного мислення, інтерактивних методів навчання.
Тема. Звірі взимку. Статична та динамічна композиції. Елементарне передавання динамічного стану об'єктів (вітер). Виконання композиції «Хуртовина» (техніка гратографія).
Мета. Формувати уявлення про особливості життя диких звірів взимку; сприяти розвитку мовлення, критичного та логічного мислення, уваги, уяви, пам'яті; виховувати любов і дбайливе ставлення до тварин; надавати початкові навички роботи в техніці гратографія ; навчати передавати (на елементарному рівні) динамічний стан об'єктів; розвивати особистісно-ціннісне ставлення до творів мистецтва, прагнення до спілкування з ними; розвивати дрібну моторику руки; виховувати естетичне сприйняття навколишнього світу; забезпечувати доброзичливу атмосферу; стимулювати розвиток допитливості.
Обладнання: підручник, мультимедійна презентація, відеоролики, пазли, предметні малюнки, картки, зразки робіт, картон.
Учні знатимуть:
- особливості життя диких звірів взимку;
- статична та динамічна композиції.
Учні вмітимуть:
- піклуватися про тварин взимку;
- передавати (на елементарному рівні) динамічний стан об'єктів.
Методи, форми, прийоми роботи: виступ синоптика, інтерактивні вправи: «Снігова кулька», «Передбачення», «Пазли», «Коло ідей», «Незакінчене речення», робота в групах, гра, ребус, загадка, словникова робота, графічна робота, створення ситуації успіху, карта знань «Звірі взимку».
Тип уроку: інтегрований урок.
Управління освіти Шосткинської міської ради Сумської області
Комунальна організація (установа, заклад)
«Шосткинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8
Шосткинської міської ради Сумської області»
Розробка інтегрованого уроку природознавства та образотворчого мистецтва в 2-А класі «Звірі взимку. Статична та динамічна композиції. Елементарне передавання динамічного стану об’єктів (вітер). Виконання композиції «Хуртовина» (техніка гратографія)»
Інноваційна ідея: інтегрований урок
Дата проведення: 14.02.2019
Час проведення: 08:30
Підготувала
вчитель початкових класів
Скляренко Тетяна Іванівна
м. Шостка – 2019
Розробка інтегрованого уроку з використанням інформаційних технологій, технології розвитку критичного мислення, інтерактивних методів навчання.
Тема. Звірі взимку. Статична та динамічна композиції. Елементарне передавання динамічного стану об’єктів (вітер). Виконання композиції «Хуртовина» (техніка гратографія).
Мета. Формувати уявлення про особливості життя диких звірів взимку; сприяти розвитку мовлення, критичного та логічного мислення, уваги, уяви, пам'яті; виховувати любов і дбайливе ставлення до тварин; надавати початкові навички роботи в техніці гратографія ; навчати передавати (на елементарному рівні) динамічний стан об’єктів; розвивати особистісно-ціннісне ставлення до творів мистецтва, прагнення до спілкування з ними; розвивати дрібну моторику руки; виховувати естетичне сприйняття навколишнього світу; забезпечувати доброзичливу атмосферу; стимулювати розвиток допитливості.
Обладнання: підручник, мультимедійна презентація, відеоролики, пазли, предметні малюнки, картки, зразки робіт, картон.
Учні знатимуть:
Учні вмітимуть:
Методи, форми, прийоми роботи: виступ синоптика, інтерактивні вправи: «Снігова кулька», «Передбачення», «Пазли», «Коло ідей», «Незакінчене речення», робота в групах, гра, ребус, загадка, словникова робота, графічна робота, створення ситуації успіху, карта знань «Звірі взимку».
Тип уроку: інтегрований урок.
Хід уроку
Слайд 1
Холодно зараз в лісах і в лугах,
Холодно зайчикам, лискам, птахам.
Тепло і затишно в класі у нас,
Друзі мої, я вітаю всіх вас!
Тож часу не втрачаємо,
Урок природознавства починаємо.
Слайд 2
Сніжна кулька вміє грати,
В ваші руки попадати.
В неї запитань багато,
Будемо відповідати.
Слайд 3
Інтерактивна вправа «Передбачення».
Слайд 4
Слайд 5
Він ікластий і сердитий,
Дуже любить землю рити.
Жолуді весь час шукає
Й малюків смугастих має. (Кабан.)
Слайд 6
Довідкове бюро
Вправа «Ребус»
Слайд 7
Слайд 8
Довідкове бюро
Гра «Вгадай звіра»
Слайд 9
Слайд 10 (відео)
Група «Заєць»
Група «Ведмідь»
Група «Кабан»
Група «Білка»
Група «Лисиця»
Слайд 11
Словникова робота
Слайд 12
Фізкультхвилинка
Слайд 13 (відео)
Слайд 14
Словникова робота
Слайд 15
Слайд 16
Слайд 17
Слід усім запам’ятати:
Тварин треба … (захищати),
Їх оселі … (не руйнуй),
Краще взимку … (підгодуй).
Слайд 18
С. 77-81, читати, відповідати на запитання.
Додаткове завдання: прочитати українську народну казку «Зимівля звірів»; розповісти, як героям вдалося подолати труднощі.