Інтегрований урок з геометрії та географії для учнів 8 класу.
Мета уроку: знати , як знаходити сторони та кути прямокутного трикутника; вміння позв'язувати задачі із знаходженням невідомих елементів у прямокутному трикутнику; виробляти вміння слухати свого товариша і доповнювати відповідь; розширювати кругозір учнів і підвищувати рівень їх математичної культури; виховувати любов до рідної землі- України.
Формування ключових компетентностей:
ØФормувати вміння встановлювати відношення між реальними об'єктами навколишньої дійсності, будувати і досліджувати найпростіші матемтаичні моделі реальних об'єктів;
ØСприяти усвідомленню значення математики для повноцінного життя в сучасному суспільстві.
Тема уроку: Розв’язування прямокутних трикутників
Мета уроку: знати , як знаходити сторони та кути прямокутного трикутника; вміння позв’язувати задачі із знаходженням невідомих елементів у прямокутному трикутнику; виробляти вміння слухати свого товариша і доповнювати відповідь; розширювати кругозір учнів і підвищувати рівень їх математичної культури; виховувати любов до рідної землі- України.
Формування ключових компетентностей:
Тип уроку : інтегрований
Обладнання: мультимедійний пристрій, презентація , карта світу, таблиці Брадіса, калькулятори, роздавальний матеріал
Хід уроку:
Відомий французький вчений 18ст. , Блез Паскаль, якось зауважив : «Об’єкт математики настільки серйозний, що слід не пропускати нагоди хробити його трохи цікавішим». Сьогодні ми втілимо бажання відомого вченого в життя.Можливо відшукання невідомих елементів у прямокутному трикутнику комусь видається нудною справою. Переконаємо їх у протилежному. Ми вирушимо на повітряній кулі в захоплюючу подорож. Будемо рухатись назустріч Сонцю через країни, острови і океани.Маршрут складний, нам можуть зустрітись труднощі, та , сподіваюсь вони не зіб’ють нас з дороги.
Щоб потрапити на повітряну кулю, необхідно придбати квиток. За правильну відповідь учень отримує квиток на повітряну кулю.
Запитання :
Усі успішно впоралися із запропонованими завданнями і отримали квитки на повітряну кулю.
ВИРУШАЙМО!
1 етап Україна
Любіть україну, як сонце любіть,
Як вітер, і трави, і води...
В годину щасливу і врадості мить, любіть у годину негоди.
Любіть у труді, у кохання, в бою,
Як пісню, що лине зорею...
Всім серцем любіть Україну свою-
І вічно ми будемо з нею!
В. Сосюра
Україна – серце Європи. Жовті ниви та сині гори відобразилися на кольорах нашого прапора. Наша країна багата корисними копалинами, неозерими полями, високими горами. Проте , більш за все Україна славиться добрими і щирими людьми. Діти, назвіть столицю нашої країни. Молдці, зараз задача про київський метрополітен.
Задача від архітектора
Ескалатор Київського метрополітену має сходинки завширшки 40 см і заввишки 30 см. Визначте кут нахилу сходів
2 етап Казахстан
Наша куля минула територію України і потрапила до Казахстану.
Казахстан – країна Центральної Азії. Вона посідає 9 – е місце за розмірами територію серед країн світу, 15-е за кількістю населення в Азії. Мешканці спілкуються двома мовами – казахською та російською. Надра Казахстану багаті різними видами паливно – енергетичних ресурсів. Столиця Казахстану – Астана. На території країни знаходиться космодром «Байконур». Різні країни використовували його для запуску космічних кораблів.
Наша наступна задача - про вимірювання відстаней у космосі.
Задача від вчителя астрономії
Астроном вибрав час, коли Планета перебувала з його точки зору на максимальній відстані від Сонця. Вимірювальний кут між Планетою і Сонцем дорівнює 38,5 º. Відомо, що Сонце знаходиться на відстані 148800000 км від Землі. Яка відстань від Сонця до Планети?
3 етап Японія
Японія — острівна країна, розташована на східному узбережжі Азії, у північно-західній частині Тихого океану. Столиця — Токіо. Одна з найбільш технологічно розвинутих країн світу. Більша частина Японських островів укрита горами, серед яких багато вулканів. Найвищий з них — гора Фудзі (3 776 м над рівнем моря). Наша наступна задача про гори
Задача від вчителя географії
Знайдіть кут підйому гірського шосе, якщо на відстані 400 м висота підйому становить 28 м.
3 етап Канада
А зараз ми з вами потрапляємо до країни з безкраїми просторами, вкритими лісами. Це – Канада.
Канада омивається Атлантичним, Північним Льодовитим і Тихим океанами, має значні запаси природних ресурсів. Столиця Канади – Оттава. Дана країна має мальовничі місця, серед них Національний парк. Найпоширеніший спосіб перебування в Канаді – літак.
Задача від диспетчера аеропорту
Зі спостережного пункту на землі літак, що пролітає над вежею, видно під кутом 65° . З того ж спостережного пункту верхню точку вежі видно під кутом 30°. На якій висоті летить літак, якщо висота вежі дорівнює 80 м?
Це була наша остання зупинка. Кінцева зупинка – Україна. Вітаю вас, що ми без витрат повернулися додому. Як кажуть у нас на Україні, у гостях длбре , а дома краще.На пам’ять про нашу подорож лишилися приємні враження.
А зараз домашнє завдання
Задача:
Підсумок Уроку. Рефлексія
Технологія «Чотири що»
Задача від архітектора Ескалатор Київського метрополітену має сходинки завширшки 40 см і заввишки 30 см. Визначте кут нахилу сходів
|
Задача від архітектора Ескалатор Київського метрополітену має сходинки завширшки 40 см і заввишки 30 см. Визначте кут нахилу сходів
|
Задача від архітектора Ескалатор Київського метрополітену має сходинки завширшки 40 см і заввишки 30 см. Визначте кут нахилу сходів
|
Задача від архітектора Ескалатор Київського метрополітену має сходинки завширшки 40 см і заввишки 30 см. Визначте кут нахилу сходів
|
Задача від архітектора Ескалатор Київського метрополітену має сходинки завширшки 40 см і заввишки 30 см. Визначте кут нахилу сходів
|
Задача від архітектора Ескалатор Київського метрополітену має сходинки завширшки 40 см і заввишки 30 см. Визначте кут нахилу сходів
|
Задача від архітектора Ескалатор Київського метрополітену має сходинки завширшки 40 см і заввишки 30 см. Визначте кут нахилу сходів
|
Задача від архітектора Ескалатор Київського метрополітену має сходинки завширшки 40 см і заввишки 30 см. Визначте кут нахилу сходів
|
Задача від архітектора Ескалатор Київського метрополітену має сходинки завширшки 40 см і заввишки 30 см. Визначте кут нахилу сходів
|
Задача від вчителя астрономії Астроном вибрав час, коли Планета перебувала з його точки зору на максимальній відстані від Сонця. Вимірювальний кут між Планетою і Сонцем дорівнює 38,5 º. Відомо, що Сонце знаходиться на відстані 148800000 км від Землі. Яка відстань від Сонця до Планети?
|
Задача від вчителя астрономії Астроном вибрав час, коли Планета перебувала з його точки зору на максимальній відстані від Сонця. Вимірювальний кут між Планетою і Сонцем дорівнює 38,5 º. Відомо, що Сонце знаходиться на відстані 148800000 км від Землі. Яка відстань від Сонця до Планети?
|
Задача від вчителя астрономії Астроном вибрав час, коли Планета перебувала з його точки зору на максимальній відстані від Сонця. Вимірювальний кут між Планетою і Сонцем дорівнює 38,5 º. Відомо, що Сонце знаходиться на відстані 148800000 км від Землі. Яка відстань від Сонця до Планети?
|
Задача від вчителя астрономії Астроном вибрав час, коли Планета перебувала з його точки зору на максимальній відстані від Сонця. Вимірювальний кут між Планетою і Сонцем дорівнює 38,5 º. Відомо, що Сонце знаходиться на відстані 148800000 км від Землі. Яка відстань від Сонця до Планети?
|
Задача від вчителя астрономії Астроном вибрав час, коли Планета перебувала з його точки зору на максимальній відстані від Сонця. Вимірювальний кут між Планетою і Сонцем дорівнює 38,5 º. Відомо, що Сонце знаходиться на відстані 148800000 км від Землі. Яка відстань від Сонця до Планети?
|
Задача від вчителя географії Знайдіть кут підйому гірського шосе, якщо на відстані 400 м висота підйому становить 28 м.
|
Задача від вчителя географії Знайдіть кут підйому гірського шосе, якщо на відстані 400 м висота підйому становить 28 м.
|
Задача від вчителя географії Знайдіть кут підйому гірського шосе, якщо на відстані 400 м висота підйому становить 28 м.
|
Задача від вчителя географії Знайдіть кут підйому гірського шосе, якщо на відстані 400 м висота підйому становить 28 м.
|
Задача від вчителя географії Знайдіть кут підйому гірського шосе, якщо на відстані 400 м висота підйому становить 28 м.
|
Задача від вчителя географії Знайдіть кут підйому гірського шосе, якщо на відстані 400 м висота підйому становить 28 м.
|
Задача від вчителя географії Знайдіть кут підйому гірського шосе, якщо на відстані 400 м висота підйому становить 28 м.
|
Задача від вчителя географії Знайдіть кут підйому гірського шосе, якщо на відстані 400 м висота підйому становить 28 м.
|
Задача від вчителя географії Знайдіть кут підйому гірського шосе, якщо на відстані 400 м висота підйому становить 28 м.
|
Задача від вчителя географії Знайдіть кут підйому гірського шосе, якщо на відстані 400 м висота підйому становить 28 м.
|
Задача від диспетчера аеропорту Зі спостережного пункту на землі літак, що пролітає над вежею, видно під кутом 65° . З того ж спостережного пункту верхню точку вежі видно під кутом 30°. На якій висоті летить літак, якщо висота вежі дорівнює 80 м?
|
Задача від диспетчера аеропорту Зі спостережного пункту на землі літак, що пролітає над вежею, видно під кутом 65° . З того ж спостережного пункту верхню точку вежі видно під кутом 30°. На якій висоті летить літак, якщо висота вежі дорівнює 80 м?
|
Задача від диспетчера аеропорту Зі спостережного пункту на землі літак, що пролітає над вежею, видно під кутом 65° . З того ж спостережного пункту верхню точку вежі видно під кутом 30°. На якій висоті летить літак, якщо висота вежі дорівнює 80 м?
|
Задача від диспетчера аеропорту Зі спостережного пункту на землі літак, що пролітає над вежею, видно під кутом 65° . З того ж спостережного пункту верхню точку вежі видно під кутом 30°. На якій висоті летить літак, якщо висота вежі дорівнює 80 м?
|
Задача від диспетчера аеропорту Зі спостережного пункту на землі літак, що пролітає над вежею, видно під кутом 65° . З того ж спостережного пункту верхню точку вежі видно під кутом 30°. На якій висоті летить літак, якщо висота вежі дорівнює 80 м?
|