Інтегрований урок "Розв’язування прямокутних трикутників"

Про матеріал

Інтегрований урок з геометрії та географії для учнів 8 класу.

Мета уроку: знати , як знаходити сторони та кути прямокутного трикутника; вміння позв'язувати задачі із знаходженням невідомих елементів у прямокутному трикутнику; виробляти вміння слухати свого товариша і доповнювати відповідь; розширювати кругозір учнів і підвищувати рівень їх математичної культури; виховувати любов до рідної землі- України.

Формування ключових компетентностей:

ØФормувати вміння встановлювати відношення між реальними об'єктами навколишньої дійсності, будувати і досліджувати найпростіші матемтаичні моделі реальних об'єктів;

ØСприяти усвідомленню значення математики для повноцінного життя в сучасному суспільстві.

Перегляд файлу

Тема уроку: Розвязування прямокутних трикутників

Мета уроку: знати , як знаходити сторони та кути прямокутного трикутника; вміння позв’язувати задачі із знаходженням невідомих елементів у прямокутному трикутнику; виробляти вміння слухати свого товариша і доповнювати відповідь; розширювати кругозір учнів і підвищувати рівень їх математичної культури; виховувати любов до рідної землі- України.

Формування ключових компетентностей:

  • Формувати вміння встановлювати відношення між реальними об’єктами навколишньої дійсності, будувати і досліджувати найпростіші матемтаичні моделі реальних об’єктів;
  • Сприяти усвідомленню значення матемтаики для повноцінного життя в сучасному суспільстві.

Тип уроку : інтегрований

Обладнання: мультимедійний пристрій, презентація , карта світу, таблиці Брадіса, калькулятори, роздавальний матеріал

Хід уроку:

  1. Організаційний етап
  2. Вступне слово вчителя.

Відомий  французький вчений 18ст. , Блез Паскаль, якось зауважив : «Обєкт математики настільки серйозний, що слід не пропускати нагоди хробити його трохи цікавішим». Сьогодні ми втілимо бажання відомого вченого в життя.Можливо відшукання невідомих елементів у прямокутному трикутнику комусь видається нудною справою. Переконаємо їх у протилежному. Ми вирушимо на повітряній кулі в захоплюючу подорож. Будемо рухатись назустріч Сонцю через країни, острови і океани.Маршрут складний, нам можуть зустрітись труднощі, та , сподіваюсь вони не зібють нас з дороги.

Щоб потрапити на повітряну кулю, необхідно придбати квиток. За правильну відповідь учень отримує квиток на повітряну кулю.

Запитання :

  1. Який трикутник називають прямокутним?
  2. Як називають сторони прямокутного трикутника
  3. Сформулюйте теорему Піфагора
  4. Як знайти катет прямокутного трикутника, якщо відома гіпотенуза та інший катет?
  5. Сформулюйте означення синуса гострого кута прямокутного трикутника
  6.   Сформулюйте означення косинуса гострого кута прямокутного трикутника
  7. Сформулюйте означення тангенса гострого кута прямокутного трикутника
  8. Чому дорівнює sin 30
  9. Чому дорівнює cos  45
  10. Чому дорівнює tg 60
  11. Чому дорівнює sin 60
  12.  Чому дорівнює tg 45
  13. Як знайти другий гострий кут у прямокутному трикутнику?

 

Усі успішно впоралися із запропонованими завданнями і отримали квитки на повітряну кулю.

ВИРУШАЙМО!

1 етап              Україна

Любіть україну, як сонце любіть,

Як вітер, і трави, і води...

В годину щасливу і врадості мить, любіть  у годину негоди.

Любіть у труді, у кохання, в бою,

Як пісню, що лине зорею...

Всім серцем любіть Україну свою-

І вічно ми будемо з нею!

В. Сосюра

 Україна – серце Європи. Жовті ниви та сині гори відобразилися на кольорах нашого прапора. Наша країна багата корисними копалинами, неозерими полями, високими горами. Проте , більш за все Україна славиться добрими і щирими людьми. Діти, назвіть столицю нашої країни. Молдці, зараз задача про київський метрополітен.

Задача від архітектора

Ескалатор Київського метрополітену має сходинки завширшки 40 см і заввишки 30 см. Визначте кут нахилу сходів

 

2 етап                          Казахстан

 

 

Наша куля минула територію України і потрапила до  Казахстану.

Казахстан – країна Центральної Азії. Вона посідає 9 – е місце за розмірами територію серед країн світу, 15-е за кількістю населення в Азії. Мешканці спілкуються двома мовами – казахською та російською. Надра Казахстану багаті різними видами паливно – енергетичних ресурсів. Столиця Казахстану – Астана. На території країни знаходиться космодром «Байконур». Різні країни використовували його для запуску космічних кораблів.

Наша наступна задача - про вимірювання відстаней у космосі.

Задача від вчителя астрономії

Астроном вибрав час, коли Планета перебувала з його точки зору на максимальній відстані від Сонця. Вимірювальний кут між Планетою і Сонцем дорівнює 38,5 º. Відомо, що Сонце знаходиться на відстані 148800000 км від Землі. Яка відстань від Сонця до Планети?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 етап                Японія

Японія — острівна країна, розташована на східному узбережжі Азії, у північно-західній частині Тихого океану. Столиця  Токіо. Одна з найбільш технологічно розвинутих країн світу.  Більша частина Японських островів укрита горами, серед яких багато вулканів. Найвищий з них  гора Фудзі (3 776 м над рівнем моря). Наша наступна задача про гори

Задача від вчителя географії

 Знайдіть кут підйому гірського шосе, якщо на відстані 400 м висота підйому становить 28 м.

 

 

3 етап                             Канада

 А зараз ми з вами потрапляємо до країни з безкраїми просторами, вкритими лісами. Це – Канада.

Канада омивається Атлантичним, Північним Льодовитим і Тихим океанами, має значні запаси природних ресурсів. Столиця Канади – Оттава. Дана країна має мальовничі місця, серед них Національний парк. Найпоширеніший спосіб перебування в Канаді – літак.

 Задача від диспетчера аеропорту

Зі спостережного пункту на землі літак, що пролітає над вежею, видно під кутом 65° . З того ж спостережного пункту верхню точку вежі видно під кутом 30°. На якій висоті летить літак, якщо висота вежі дорівнює 80 м?

Це була наша остання зупинка. Кінцева зупинка – Україна. Вітаю вас, що ми без витрат повернулися додому. Як кажуть у нас на Україні, у гостях длбре , а дома краще.На память про нашу подорож лишилися приємні враження.

А зараз домашнє завдання

Задача:

 

 

 

Підсумок Уроку. Рефлексія

Технологія «Чотири що»

  1. Що сподобалось
  2. Що було найскладніше
  3.   Що дізнався
  4. Що навчився 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Задача від архітектора

Ескалатор Київського метрополітену має сходинки завширшки 40 см і заввишки 30 см. Визначте кут нахилу сходів

 

Задача від архітектора

Ескалатор Київського метрополітену має сходинки завширшки 40 см і заввишки 30 см. Визначте кут нахилу сходів

 

Задача від архітектора

Ескалатор Київського метрополітену має сходинки завширшки 40 см і заввишки 30 см. Визначте кут нахилу сходів

 

Задача від архітектора

Ескалатор Київського метрополітену має сходинки завширшки 40 см і заввишки 30 см. Визначте кут нахилу сходів

 

Задача від архітектора

Ескалатор Київського метрополітену має сходинки завширшки 40 см і заввишки 30 см. Визначте кут нахилу сходів

 

Задача від архітектора

Ескалатор Київського метрополітену має сходинки завширшки 40 см і заввишки 30 см. Визначте кут нахилу сходів

 

Задача від архітектора

Ескалатор Київського метрополітену має сходинки завширшки 40 см і заввишки 30 см. Визначте кут нахилу сходів

 

Задача від архітектора

Ескалатор Київського метрополітену має сходинки завширшки 40 см і заввишки 30 см. Визначте кут нахилу сходів

 

Задача від архітектора

Ескалатор Київського метрополітену має сходинки завширшки 40 см і заввишки 30 см. Визначте кут нахилу сходів

 

 

Задача від вчителя астрономії

Астроном вибрав час, коли Планета перебувала з його точки зору на максимальній відстані від Сонця. Вимірювальний кут між Планетою і Сонцем дорівнює 38,5 º. Відомо, що Сонце знаходиться на відстані 148800000 км від Землі. Яка відстань від Сонця до Планети?

 

Задача від вчителя астрономії

Астроном вибрав час, коли Планета перебувала з його точки зору на максимальній відстані від Сонця. Вимірювальний кут між Планетою і Сонцем дорівнює 38,5 º. Відомо, що Сонце знаходиться на відстані 148800000 км від Землі. Яка відстань від Сонця до Планети?

 

Задача від вчителя астрономії

Астроном вибрав час, коли Планета перебувала з його точки зору на максимальній відстані від Сонця. Вимірювальний кут між Планетою і Сонцем дорівнює 38,5 º. Відомо, що Сонце знаходиться на відстані 148800000 км від Землі. Яка відстань від Сонця до Планети?

 

Задача від вчителя астрономії

Астроном вибрав час, коли Планета перебувала з його точки зору на максимальній відстані від Сонця. Вимірювальний кут між Планетою і Сонцем дорівнює 38,5 º. Відомо, що Сонце знаходиться на відстані 148800000 км від Землі. Яка відстань від Сонця до Планети?

 

Задача від вчителя астрономії

Астроном вибрав час, коли Планета перебувала з його точки зору на максимальній відстані від Сонця. Вимірювальний кут між Планетою і Сонцем дорівнює 38,5 º. Відомо, що Сонце знаходиться на відстані 148800000 км від Землі. Яка відстань від Сонця до Планети?

 

 

 

Задача від вчителя географії

 Знайдіть кут підйому гірського шосе, якщо на відстані 400 м висота підйому становить 28 м.

 

Задача від вчителя географії

 Знайдіть кут підйому гірського шосе, якщо на відстані 400 м висота підйому становить 28 м.

 

Задача від вчителя географії

 Знайдіть кут підйому гірського шосе, якщо на відстані 400 м висота підйому становить 28 м.

 

Задача від вчителя географії

 Знайдіть кут підйому гірського шосе, якщо на відстані 400 м висота підйому становить 28 м.

 

Задача від вчителя географії

 Знайдіть кут підйому гірського шосе, якщо на відстані 400 м висота підйому становить 28 м.

 

Задача від вчителя географії

 Знайдіть кут підйому гірського шосе, якщо на відстані 400 м висота підйому становить 28 м.

 

Задача від вчителя географії

 Знайдіть кут підйому гірського шосе, якщо на відстані 400 м висота підйому становить 28 м.

 

Задача від вчителя географії

 Знайдіть кут підйому гірського шосе, якщо на відстані 400 м висота підйому становить 28 м.

 

Задача від вчителя географії

 Знайдіть кут підйому гірського шосе, якщо на відстані 400 м висота підйому становить 28 м.

 

Задача від вчителя географії

 Знайдіть кут підйому гірського шосе, якщо на відстані 400 м висота підйому становить 28 м.

 

 

Задача від диспетчера аеропорту

Зі спостережного пункту на землі літак, що пролітає над вежею, видно під кутом 65° . З того ж спостережного пункту верхню точку вежі видно під кутом 30°. На якій висоті летить літак, якщо висота вежі дорівнює 80 м?

 

Задача від диспетчера аеропорту

Зі спостережного пункту на землі літак, що пролітає над вежею, видно під кутом 65° . З того ж спостережного пункту верхню точку вежі видно під кутом 30°. На якій висоті летить літак, якщо висота вежі дорівнює 80 м?

 

Задача від диспетчера аеропорту

Зі спостережного пункту на землі літак, що пролітає над вежею, видно під кутом 65° . З того ж спостережного пункту верхню точку вежі видно під кутом 30°. На якій висоті летить літак, якщо висота вежі дорівнює 80 м?

 

Задача від диспетчера аеропорту

Зі спостережного пункту на землі літак, що пролітає над вежею, видно під кутом 65° . З того ж спостережного пункту верхню точку вежі видно під кутом 30°. На якій висоті летить літак, якщо висота вежі дорівнює 80 м?

 

Задача від диспетчера аеропорту

Зі спостережного пункту на землі літак, що пролітає над вежею, видно під кутом 65° . З того ж спостережного пункту верхню точку вежі видно під кутом 30°. На якій висоті летить літак, якщо висота вежі дорівнює 80 м?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
1 серпня 2018
Переглядів
2249
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку