Планування складено за програмою «Математика. Навчальна програма для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (з урахуванням змін, затверджених наказом МОН України від 07.06.2017 № 804).
Підручник: А.Г. Мерзляк, В.Б.Полонський, М.С.Якір - Геометрія. Підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Гімназія,2016
Календарне планування вивчення геометрії у 8 класі
70 год ( I семестр – 32 год., 2 год. на тиждень; II семестр – 38 год., 2 год. на тиждень)
Програма: «Математика. Навчальна програма для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (з урахуванням змін, затверджених наказом МОН України від 07.06.2017 № 804).
Підручник: А.Г. Мерзляк, В.Б.Полонський, М.С.Якір - Геометрія. Підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Гімназія,2016
№ уроку |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Прим. |
1 |
|
Повторення навчального матеріалу за 7 клас. Розв’язування задач з теми «Трикутники. Ознаки рівності трикутників» |
|
2 |
|
Розв’язування задач з теми «Коло. Круг» |
|
|
|||
Тема 1. Чотирикутники (20 год) |
|||
3 |
|
Чотирикутник, його елементи |
|
4 |
|
Сума кутів чотирикутника |
|
5 |
|
Паралелограм, його властивості |
|
6 |
|
Ознаки паралелограма |
|
7 |
|
Прямокутник і його властивості |
|
8 |
|
Ромб, квадрат та їх властивості |
|
9 |
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
10 |
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок учнів |
|
11 |
|
Контрольна робота № 1 з теми «Чотирикутники» |
|
12 |
|
Корекція знань, умінь і навичок учнів |
|
13 |
|
Теорема Фалеса |
|
14 |
|
Середня лінія трикутника, її властивості |
|
15 |
|
Трапеція. Середня лінія трапеції, її властивості |
|
16 |
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
17 |
|
Вписані та центральні кути |
|
18 |
|
Розв’язування задач |
|
19 |
|
Вписані та описані чотирикутники |
|
20 |
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок учнів |
|
21 |
|
Контрольна робота № 2 з теми «Чотирикутники» |
|
22 |
|
Корекція знань, умінь, і навичок |
|
Тема 2. Подібність трикутників (10 год) |
|||
23 |
|
Узагальнена теорема Фалеса. |
|
24 |
|
Розв’язування задач |
|
25 |
|
Подібні трикутники |
|
26 |
|
Перша ознака подібності трикутників |
|
27 |
|
Друга і третя ознаки подібності трикутників |
|
28 |
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
29 |
|
Розв’язування задач |
|
30 |
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок учнів |
|
31 |
|
Контрольна робота № 4 з теми «Подібність трикутників» |
|
32 |
|
Корекція знань, умінь і навичок учнів |
|
Тема 3. Розв’язування прямокутних трикутників (16 год) |
|||
35 |
|
Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника |
|
36 |
|
Теорема Піфагора |
|
37 |
|
Розв’язування задач |
|
38 |
|
Перпендикуляр і похила, їх властивості |
|
39 |
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
40 |
|
Співвідношення між сторонами й кутами прямокутного трикутника |
|
41 |
|
Розв’язування задач |
|
42 |
|
Значення синуса, косинуса, тангенса деяких кутів |
|
43 |
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
44 |
|
Розв’язування прямокутних трикутників |
|
45 |
|
Розв’язування задач |
|
46 |
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок учнів |
|
47 |
|
Контрольна робота № 5 з теми «Розв’язування прямокутних трикутників» |
|
48 |
|
Корекція знань, умінь і навичок |
|
Тема 4. Многокутники. Площі многокутників (15 год) |
|||
49 |
|
Многокутник та його елементи |
|
50 |
|
Опуклі та не опуклі многокутники. Сума кутів опуклого многокутника |
|
51 |
|
Многокутник, вписаний у коло, і многокутник, описаний навколо кола |
|
52 |
|
Розв’язування задач |
|
53 |
|
Поняття площі многокутника. |
|
54 |
|
Площі прямокутника, паралелограма |
|
55 |
|
Площа ромба. |
|
56 |
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
57 |
|
Площа трапеції |
|
58 |
|
Розв’язування задач |
|
59 |
|
Площа трикутника |
|
60 |
|
Розв’язування задач. Діагностична самостійна робота |
|
61 |
|
Узагальнення і систематизація знань, умінь і навичок учнів |
|
62 |
|
Контрольна робота № 6 з теми «Многокутники. Площі многокутників» |
|
63 |
|
Корекція знань, умінь і навичок учнів. |
|
Тема 5. Повторення і систематизація навчального матеріалу (7 год) |
|||
64 |
|
Чотирикутники |
|
65 |
|
Подібність трикутників |
|
66 |
|
Розв’язування прямокутних трикутників |
|
67 |
|
Многокутники. Площі многокутників |
|
68 |
|
Розв’язування задач |
|
69 |
|
Підсумкова контрольна робота №7 |
|
70 |
|
Узагальнення матеріалу, вивченого за рік |
|