Програма: Навчальна програма для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ, 2012.; зі змінами 2015; оновлена 2017. Підручник: Геометрія: підручник для 8-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. О. С. Істер.– Київ «Ґенеза» 2016р
\
Календарно-тематичне планування
навчального матеріалу
з геометрії
в 8 класі на І і II семестри 2016 /2017 н. р.
Учитель Журавка М. А.
Зведена таблиця розподілу навчального часу в класі програма, за якою складено календарно-тематичне планування, видавництво та рік її видання
Семестр |
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Кількість контрольних робіт |
Кількість тематичних оцінювань |
І |
32 |
2 |
4 |
3 |
II |
38 |
2 |
3 |
3 |
Усього |
70 |
2 |
7 |
6 |
Програма: Навчальна програма для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ, 2012.; зі змінами 2015; оновлена 2017.
Підручник: Геометрія: підручник для 8-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. О. С. Істер.– Київ «Ґенеза» 2016р
Календарне планування вивчення геометрії в 8 класі
(2 години на тиждень, всього 70 годин)
№ уроку |
Дата прове дення |
Тема уроку |
Примітка |
1 |
|
Повторення вивченого в 7 класі |
|
2 |
|
Вхідна діагностична контрольна робота |
|
Чотирикутники ( 21 год ) |
|||
3 |
|
Чотирикутник, його елементи. Сума кутів чотирикутника |
|
4 |
|
Чотирикутник, його елементи. Паралелограм і його властивості |
|
5 |
|
Паралелограм, його властивості й ознаки |
|
6 |
|
Паралелограм, його властивості й ознаки. Самостійна робота № 1 |
|
7 |
|
Прямокутник і його властивості |
|
8 |
|
Ромб і його властивості |
|
9 |
|
Ромб і його властивості |
|
10 |
|
Квадрат і його властивості |
|
11 |
|
Розв’язування задач. Самостійна робота № 2 |
зошит |
12 |
|
Тематична контрольна робота №1 |
|
13 |
|
Аналіз контрольної роботи. Трапеція |
|
14 |
|
Трапеція |
|
15 |
|
Центральні і вписані кути |
|
16 |
|
Вписані та описані чотирикутники |
|
17 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 3 |
|
18 |
|
Теорема Фалеса |
|
19 |
|
Середня лінія трикутника |
|
20 |
|
Середня лінія трапеції |
|
21 |
|
Розв’язування задач. Самостійна робота № 4 |
зошит |
22 |
|
Тематична контрольна робота №2 |
|
Подібність трикутників ( 11 год ) |
|||
23 |
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнена теорема Фалеса |
|
24 |
|
Подібні трикутники. |
|
25 |
|
Ознаки подібності трикутників |
|
26 |
|
Ознаки подібності трикутників. Самостійна робота № 5 |
|
27 |
|
Середні пропорційні відрізки у прямокутному трикутнику |
|
28 |
|
Властивість бісектриси трикутника |
|
29 |
|
Застосування подібності трикутників до розв’язування задач |
|
30 |
|
Застосування подібності трикутників до розв’язування задач. Самостійна робота № 6 |
зошит |
31 |
|
Тематична контрольна робота № 3 |
|
32 |
|
Урок корекції знань, умінь і навичок |
|
ІІ семестр. |
|||
Розв′язування прямокутних трикутників ( 14 год ) |
|||
33 |
|
Теорема Піфагора |
|
34 |
|
Теорема Піфагора |
|
35 |
|
Теорема Піфагора |
|
36 |
|
Перпендикуляр і похила, їх властивості |
|
37 |
|
Перпендикуляр і похила, їх властивості |
|
38 |
|
Розв’язування задач. Самостійна робота № 7 |
|
39 |
|
Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника |
|
40 |
|
Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника |
|
41 |
|
Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника |
|
42 |
|
Розв’язування прямокутних трикутників |
|
43 |
|
Розв’язування прямокутних трикутників |
|
44 |
|
Розв’язування прямокутних трикутників. Самостійна робота № 8 |
зошит |
45 |
|
Тематична контрольна робота № 4 |
|
46 |
|
Урок корекції знань, умінь і навичок |
|
Многокутники. Площі многокутників ( 16 год ) |
|||
47 |
|
Многокутник і його елементи. Сума кутів опуклого многокутника. Многокутник, вписаний у коло, і многокутник, описаний навколо кола |
|
48 |
|
Многокутник і його елементи. Сума кутів опуклого многокутника. Многокутник, вписаний у коло, і многокутник, описаний навколо кола |
|
49 |
|
Поняття площі многокутника. Площа прямокутника |
|
50 |
|
Поняття площі многокутника. Площа прямокутника |
|
51 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 9 |
|
52 |
|
Площа паралелограма |
|
53 |
|
Площа паралелограма |
|
54 |
|
Площа трикутника |
|
55 |
|
Площа трикутника |
|
56 |
|
Площа трикутника |
|
57 |
|
Площа трапеції |
|
58 |
|
Площа трапеції |
|
59 |
|
Площа трапеції |
|
60 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 10 |
зошит |
61 |
|
Тематична контрольна робота № 5 |
|
62 |
|
Урок корекції знань, умінь і навичок |
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу ( 8 год ) |
|||
63 |
|
Чотирикутники |
|
64 |
|
Чотирикутники |
|
65 |
|
Подібність трикутників |
|
66 |
|
Розв’язування прямокутних трикутників |
|
67 |
|
Розв’язування прямокутних трикутників |
|
68 |
|
Многокутники. Площі многокутників |
зошит |
69 |
|
Підсумкова контрольна робота №6 |
|
70 |
|
Підсумкове повторення та оцінювання навчальних досягнень |
|