12 жовтня о 18:00Вебінар: Медіаграмотність на уроках української мови: фейки, перевірка інформації та створення медіапроєктів

Інтегрований урок розвитку зв’язного мовлення, музики, я досліджую світ. ( З використанням здоров’язберігаючої технології « Навчання в русі» ) 2 клас

Про матеріал
Конспект інтегрованого уроку розвитку зв’язного мовлення, музики, я досліджую світ. ( З використанням здоров’язберігаючої технології « Навчання в русі» )
Перегляд файлу

Інтегрований урок розвитку зв’язного мовлення, музики, я досліджую світ.

( З використанням здоров’язберігаючої  технології

« Навчання в русі» )

 

2 клас

Тема. «Барви золотої осені»

Мета. Вчити дітей бачити красу рідної землі, милуватися нею;  формувати уявлення про зміни у природі, що відбуваються восени. Розширювати кругозір учнів, знання про осінні прикмети, прислів’я, приказки; розвивати спостережливість, зв’язне  мовлення. Вчити розповідати про зміни у природі, давати відповіді на питання, порівнювати, збагачувати словник; корегувати вміння правильно будувати речення, дотримуючись відповідного порядку слів у ньому. Виховувати  любов до природи,  спостережливість, виховувати любов та шанобливе ставлення до природи, почуття  естетичного сприйняття навколишнього світу.

Хід уроку

І. Організація учнів  до уроку

 

                                Холодно в полі, в саду, на городі,

                            Осінь мандрує по нашій господі.

                            Тепло і затишно в класі у нас,

                            Доброго  дня! Ми вітаєм  всіх вас!

  •  
  • Який настрій у вас? Покажіть виразом обличчя.

 

  • Усміхніться самі до себе,  усміхніться до мене, поділіться гарним настроєм з товаришем.
  • За виразом обличчя я бачу, що у вас все гаразд і загальний настрій можна зобразити так:

                              Похожее изображение                                         (задоволення)

 

  • Я дуже хотіла б аби такий настрій був у нас всіх до кінця уроку.

ІІ. Вправа « Очікування»

- У вас на партах лежать  парасольки. Будь-ласка, запишіть, що ви очікуєте від нашого уроку.

 Картинки по запросу "парасольки пнг"

 

 

 

ІІІ. Повідомлення теми уроку.

 

  1. Відгадайте загадку

У садах, лісах блукає,

В жовті шати одягає,

Золотисту стелить постіль –

Жде сестрицю білу в гості. ( Осінь)

 

Картинки по запросу осінній листочок

 

(Відгадка на кленовому листочку: О І Ь Н С – осінь)

                                                      1 3 5 4 2

 

  1. А тепер  пограймо в гру «Дешифрувальники» і спробуймо  розшифрувати тему нашого уроку.

виБар  лотоїзо сеоні

Барви золотої осені

 

                

- Так, саме  цій золотій порі присвячений наш урок. Осінь хазяйнує  скрізь, куди не глянь. Прибрала золотом сади, парки, ліси, струшує до долу жовте листя.

 

- Отже, давайте вирушимо  на гостину до осені.

- А живе осінь як і всі казкові герої « За горами, за лісами…»

-І щоб потрапити до неї ми повинні  доїхати до чарівного лісу.

  • А чим будемо їхати? Потягом.
  • Тож вирушаймо.   ( Гра «Потяг»)

 

  • Приїхали! Зупинка «Чарівний ліс»

 

ІV. Актуалізація опорних знань учнів.

  1. Вправа на розвиток  правильного дихання

Щоб мати силу мандрувати осіннім лісом, ми повинні зробити дихальну гімнастику. ( Надуваємо іграшки, дуємо на листочки)

 

До листочків  прив’язана  нитка, дмухання на листочки легким повітряним струменем (легкий вітерець), дмухання сильнішим  повітряним струменем (сильний вітер).

 

2. Складання чистомовки

Інь –інь- інь  настала (осінь)

Ень –ень –ень  сьогодні сонячний (день)

Хи –хи –хи  відлітають (птахи)

Тя –тя – тя  на деревах жовте (листя)

 

3. Фонетична зарядка

  • Як шумить вітер?
  • Як іде дощик?
  • Як шелестить листячко?

 

  • Коли і де ми можемо почути ці звуки? ( Восени. В лісі, в парку…)

 

  • Щоб потрапити до чарівного лісу ми повинні пройти через  лабіринти.

 

  •  А що таке лабіринт? ( Заплутана дорога)

 

  1. Гра «Лабіринти»

В  Ж  Ь  Е                 И  Т  О  А                Ь  Н  Е  Р

 

О  Т  Н                      С  Л  Д  П                 Е  С  Е  В

 (Жовтень)                 ( Листопад)             (Вересень)

 

- Що означають ці слова? Назвіть їх у правильному порядку.

( Пишемо носиком)

 

    Осінь поділяють на три періоди: рання осінь, золота осінь і підзимок.

-Як ви думаєте, яким місяцям відповідають ці періоди? Чому?( Скласти у правильному порядку)

 

 Вересень                                             Золота осінь

                 Жовтень                                                 Підзимок

  Листопад                                                Рання осінь

 

  1. Пограймо "Кубиком Блума"

Картинки по запросу "кубик блума""

 

V. Основна частина

 

    Недаремно ми згадали про осінні місяці. Адже кожен з них приніс завдання.

 

  1. Вправа  «Павучки». 

 

А чому саме вправу  «Павучки» приніс нам вересень? ( Бабине літо)

 

   Зараз дізнаємось, як ви знаєте прикмети кожного місяця.

На кожен ряд дається малюнок, на якому зображено павучок .  На овалах (тілі павучка) написані назви осінніх місяців.

-Діти, виберіть слова, що характеризують місяці, зображені на малюнках.

(Ці слова утворюють «ніжки павучка».)

 

 

Картинки по запросу павучок малюнок
Йдуть дощі (вересень, жовтень, листопад)

Відлітають птахи (вересень, жовтень, листопад)

Достигають яблука (вересень)

Випадає перший сніг (листопад)

Починають сіяти озимину (жовтень)

Опадає листя (листопад)

Цвіте верес (вересень)

Діти йдуть до школи (вересень)

Пахне  капустою (жовтень)

Ніч довша за день (жовтень, листопад)

Листя жовтіє (вересень, жовтень)

Природа готується до зимового сну (листопад)

Зниження температури повітря (вересень, жовтень, листопад)

Ранкові тумани (вересень, жовтень, листопад)

День коротшає (вересень, жовтень, листопад)

 

( Діти презентують свою роботу)

 

  1. Гра «Осінні слова» 

 

  • В цю гру запропонував нам пограти жовтень.

 

Листя               сильний                сіє                 

Небо                 сіре                        кружляє

Дощ                  холодний             дує

Вітер                жовте                   виглядає

( Учитель називає слова, а діти показують умовними знаками до якої частини мови вони відносяться.)

 

Які явища природи можна спостерігати восени? « Дощ»

 

  1. Пальчикова гімнастика « Дощик накрапає…»

 

 

 

  1. Зупинка «Біля джерела народної мудрості»

 

  • Отже, мандруємо далі по лісовій стежині до « Джерела народної мудрості»
  • Щоб дійти до джерела, потрібно перейти через місточок.
  •  

Гра « Канатоходець»

 

( Кладемо мішечки із сіллю  на голову та уявляємо, що ліземо вгору. Стати прямо, руки нарізно, підняти вгору,  вдихнути. Опускаємо руки вниз, видихнути. Згинаємо коліна. Повторити вправу 3-4 раза.)

 

Фіз.хвилинка «Осіння прогулянка»

 (Імітація дій, які описує вчитель у музичному супроводі.)

 

       Ми йдемо лісовою стежинкою. Зупиняємося біля озера. Вдихаємо чисте осіннє повітря, піднімаємо голівки до сонечка і посміхаємося. Легенький вітерець хитає берізки. І ми перетворюємося на тоненькі берізки. Над озером летять у вирій журавлі, і ми разом з ними піднімаємося над рідною землею. А тепер золотим листячком покружляємо над землею у тихому осінньому вальсі і опустимося на чарівну золоту галявинку.

 

 

  • Йдемо далі лісовою стежиною , щоб потрапити на галявину « Мелодія осені»

 

  1. Галявина « Мелодія осені»

 

Гра « Подорож листочка»

 Пригадаймо уроки музики, згадаймо про довгі і короткі  нотки. І спробуймо створити свій оркестр.

 

 

Картинки по запросу осінні листочкиКартинки по запросу осінні листочки  Картинки по запросу осінні листочки   Картинки по запросу осінні листочки  Картинки по запросу осінні листочки 

 

      

  • А ось на нашу галявину прибіг Їжачок і просить нас допомогти  йому назбирати грибів. 

 

 

  1. Гра «Їстині та отруйні гриби. Так чи ні?»

 

  • В цю гру запропонував нам пограти листопад

 

Картинки по запросу так ні

 

 

  • За їжачком прискакала і білочка.
  • Що ми можемо допомогти назбирати їй? (Шишки, жолуді, горішки)

 

  1. Гімнастика для  рук з шишками.

 

VІ . Підведення підсумків уроку. Рефлексія.

 

  • А ось і наша господиня Осінь.
  • Наша сьогоднішня подорож закінчується.
  •  Ми з вами подорожували у таємничий і неповторно прекрасний світ осінньої природи.  Подякуймо осені-чарівниці, за неперевершену красу, яку вона нам дарує, за всі її щедрі і багаті дари.

 

 

  1. Вправа «Сенкан»
  • (Перший рядок має містити слово, яке позначає тему (звичайно це іменник)
  • Другий рядок – це опис теми, який складається з двох слів (два прикметника)
  • Третій рядок називає дію, пов’язану з темою, і складається з трьох слів (звичайно це дієслова).
  • Четвертий рядок є фразою, яка складається з чотирьох слів і висловлює ставлення до теми, почуття з приводу обговорюваного.
  • Останній рядок складається з одного слова — синоніма до першого слова, в ньому висловлюється сутність теми, ніби робиться підсумок.)
  •  
  •      -Осінь – це шлях, який проходить природа від літа до зими.
  • Він скадається з багатьох кроків. А ці кроки – це і є прикмети осені, які ми сьогодні з вами назвали. Я пропоную вам всім разом скласти вірш у стилі сенкан про осінь, в якому відобразяться знання, які ви сьогодні отримали.

Осінь

Золота, щедра

Мандрує, розмальовує, роздає

Листя стає золотим, падає

Чарівниця

  •  

 

 

  1. Гра « Добери риму» 

 

  • А тепер , як підсумок того, про що ми дізнались на уроці пограймо у гру « Добери риму»  і складімо віршик про прикмети осені.

 

 

Осінь приходить у край непомітно

Тиха у неї…(хода)

 

Небо високе сміється блакитно

В річці синіє…(вода)

 

Я нагадаю прикмети охоче

Зменшились дні і подовшали…(ночі)

 

Запам’ятайте прикмети народні

Дні ще гарячі, а ночі…(холодні)

 

Уся дітвора тепла хоч бажає

Та листя пожовкле з дерев…(облітає)

 

Скоро від холоду згинуть комашки,

Нічого їстоньки буде для…(пташки)

 

Осінь до нас непомітно підходить

Підсумок нашій роботі …(підводить)

 

  • Осінь принесла нам букет із листочків. Давайте ж подивимось, як вона оцінила вашу роботу на уроці:

 

  1. Самооцінювання

 

-А тепер  оцінімо свою роботу на уроці.

-Якщо вам все зрозуміло, вибираєте жовтий листочок, якщо дещо незрозуміло червоний листочок, а якщо ви нічого не зрозуміли – зелений листочок. Отож, прикрасимо вашими листочками наше дерево і подивимось, чи прийшла до нього осінь. Подивіться, яке гарне осіннє дерево у нас вийшло.

Картинки по запросу "дерево пнг"

-Я бачу, що ви все зрозуміли і дізналися багато цікавого.  -Виконуючи домашнє завдання, вам потрібна буде додаткова інформація. Де ви її зможете знайти?

 

VII. Домашнє завдання

 

«Безпрограшна лотерея». Діти дістають із коробок завдання для свого ряду (на групу дітей).

 

Творчі завдання

1) підібрати загадки про осінь;

2)підібрати народні прикмети про осінь;

3) знайти цікаві факти про явища, які відбуваються восени

4)А хто хоче краще показати свої знання, отримує додаткове завдання: скласти розповідь «За що я люблю осінь».

 

 

 

VІІІ. Вправа «Очікування»

 

-А чи збулися ваші очікування? В кого збулися очікування то підійдіть до дошки і прикріпіть свої парасольки біля нашого дерева..

По кількості парасольок ваші очікування збулися. І мої теж збулися. Ви були активними, гарно працювали, фантазували,доводили свою думку. За що я вам дуже вдячна.                     

М  О  Л  О  Д  Ц  І !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Літературне читання, Інтегровані уроки
НУШ
Інкл
Додано
9 лютого
Переглядів
313
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку