Квест «У світі казок»
ПІП автора |
Кулешова Анна Федорівна |
Навчальний заклад |
Запорізька гімназія №31 |
Тема квесту |
“У світі казок” |
Клас |
2 |
Предмет |
Літературне читання |
Тип квесту |
Живий квест |
Мета квесту |
Узагальнити знання з теми “Казка вчить, як на світі жить”. Розвивати пізнавальну активність, уміння колективно вирішувати спільні задачі, проблемні ситуації, нестандартні завдання; логічне мислення, фантазію, уяву; виховувати інтерес до читання, народної творчості; почуття товариськості, взаємодопомоги.
|
Організаційні моменти |
|
Терміни проведення |
1-2 уроки |
Необхідне обладнання /матеріали /ресурси |
Зображення дівчинки, діда з бабою та чаклуна; завдання на аркушах, пазли, конверти і предмети із написом ”Квест”, ключики, скринька, фарби з пензликом; солодкі призи (бублики) |
Необхідні сервіси Веб 2.0 |
Створення онлайн пазлів: http://www.jigsawplanet.com/ Створення онлайн ребусів: http://rebus1.com/ua/index.php Створення кросворду: https://crosswordlabs.com
|
Додаткові документи |
правила поведінки |
Інше |
Правила для учнів (оголошуються до початку квесту): звертати увагу на предмети з написами “Квест”
|
Основна частина |
|
Сюжет |
Увага! Увага! Увага! До нас надійшов закодований лист. Відгадавши загадку, ми дізнаємось від кого він. У воді купалася, сухою зосталася? (Качка) Персонажем якої казки є качечка? («Кривенька качечка»)
”Дітки, живу я разом із дідусем і бабусею. Але дізнався про нас злий Чаклун. Не сподобалось йому, що ми живемо у злагоді та мирі. І викрав моїх дідуся і бабусю. Він зачинив їх у своєму замку за трьома дверима. Я хочу їх визволити, але мені самій не по силі. Прошу вашої допомоги.”
- Ми допоможемо дівчинці та її рідним? (об’єдную дітей у чотири команди) - Друзі, щоб врятувати стареньких, нам потрібно виконати три завдання від Чаклуна. За кожне виконане завдання ви отримуватимете ключик.
|
Завдання 1 |
Для пошуку першого ключа вам необхідно знайти місце, де заховане завдання. Щоб його відшукати, розгадайте ребус злого Чаклуна.
(вікно)
Розшукайте це місце і знайдіть там схованку із завданням. Виконавши його, ви отримаєте ключ від перших дверей та дізнаєтеся, куди рухатися далі.
Наступне завдання з ключиком підступний Чаклун заховав у новому місці. Допоможе його відшукати слово, що зашифроване у зафарбованих клітинках кросворду. Отже, розгадайте кросворд. Випишіть букви, що у виділених клітинках. Складіть з них слово. Тоді зрозумієте, куди рухатись далі. (Слово ”Книга”) |
Завдання 2 |
(На парту підкладаю книгу з написом «Квест». У книжці набір пазлів. ) У книжці лежить ключ та пазли з предметами із прочитаних казок. Зберіть пазли та назвіть казку, в якій є цей предмет. Ці предмети підкажуть вам куди рухатися далі.
(кожній команді свої пазли, в класі стоять картки із відповідним зображенням) Наступне завдання капосний Чаклун заховав біля предметів, які ви розшифрували. Знайдіть їх у класі. |
Завдання 3 |
Ви бачите конверт з аркушем, але він чистий. (на аркушах в конвертах свічкою написано частину прислів'я – тому послання і невидиме) Прочитати послання, вам допоможе ручний інструмент у вигляді закріплених у тримачі пучка волосків, що ним користуються маляри, живописці, візажисти. Ви теж користуєтесь ним на уроках малювання. (на вікні стоїть непроливайка з пензликом та фарби) Прочитайте послання. |
Завдання 4 |
Ми отримали всі ключі, але на останні двері Чаклун наклав найсильніше закляття, закодувавши замок. Тільки РАЗОМ, об’єднавши зусилля команд, ми зможемо розгадати пароль і відчинити двері. Об’єднайте частини послань кожної команди. Розгадайте пароль.
КАЗКА ВЧИТЬ, ЯК НА СВІТІ ЖИТЬ
|
Заключна частина |
Ось так, дітки, ми перемогли злі чари. Сьогодні ви показали себе справжніми знавцями казок. Довели, що вмієте працювати в команді. Працювати командою краще, ніж поодинці. У вас радісні обличчя, а це значить, що ми разом з вами отримали масу позитивних емоцій. Кожен з нас став сьогодні ще добрішим і розумнішим.
Тепер ми можемо відсвяткувати перемогу. Як з кінцівки казки - ”Вам казку, а нам - бубликів в’язку.”
|
Критерії оцінювання |
Завдання 1: Кросворд - 1 ключик Завдання 2: Пазли - 1 ключик Завдання 3: ”Чарівний лист” - 1 ключик |